Děkujeme za pochopení.
Verdel
HAHAHA Nebýt Crysis, tak PC nemá argumenty
Běžte s Crysis do ... PRČIC a nesrovnávejte nesrovnatelné Např Gran Turismo 5 bych chtěl vidět na PC a jestli by to rozhýbala sestava za 15tisíc (800x600 15/s ).
Osral: Blue rey je fakt zbytečné, ale Blu-ray ne
Wes Parmalee
Re: HAHAHA Nebýt Crysis, tak PC nemá argumenty
Přesně tak.
Oni většinou do PS3 kopou zarytí PCčkáři, kteří nemohou přenést přes srdce, že si ten jejich slavný Crysis zahrajou lidi i na PS3.
Druhá skupina, která PS3 nenávidí, jsou uhrovití blbečci, které štve, že jejich X360 jde pomalu, ale jistě do kopru!
joe
grafika blah
GDC2008
here's a summary of the session, in which a FFXIII trailer was shown, plus beautiful concept art (according to J o y s t i q):
Note: We'd like to show you images from the session, but as is typical of Square Enix events, no photography of any sort was allowed.
Isamu Kamikokuryo discussed the process of making art for Final Fantasy in a crowded Q&A panel at this year's Game Developer's Conference. At first, Kamikokuryo reminisced about how he got his job at Square Enix. It wasn't particularly romantic: he followed a simple call for applicants, and submitted a resume with a photograph of one of his oil paintings. He got a call back, and got a job that many fanboys would kill for.
joe
Re: grafika blah
Eventually, the discussion moved on to the high quality graphics that Square Enix has been able to produce in its pre-rendered movies. Asked how the team copes with "the uncanny valley problem," Kamikokuryo noted that it's something everyone on the team is constantly thinking about. "In terms of the uncanny valley, that is something we have to fight against. We can't go there -- that's basically how we feel about it. For all the things we create, many of the section creators get together and we make adjustments so this uncanny valley phenomenon doesn't happen. We don't usually use that phrase, because all the staff has this in mind while we do our work."
Osral
Ah ta PS3
Kde je ten zázračný výkon PS3 to je teda výsměch na takové nastavení medium level nastavení, běžící v rozlišení 720 p. Teda od nové konzole a jak tvrdí Sony s výkonově neporazitelným procesorem Cell. Od nové konzole za kterou dám včetně zbytečné Blue rey mechaniky 10000 bych si představoval,že si zahraji Crysis 1080p při 60 snímcích/sek. To že konzole stojí 10000 a srovnatelné PC 40000 je blbost protože u konzole dám ještě 1600 za hru tak se to po zakoupení 13 her srovná s cenou PC tak žádná výhoda, že konzole je levnější.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky
Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....
Pronájem bytu 1+kk 30 m2 Stavební, Brno
Stavební, Brno - Trnitá
11 500 Kč/měsíc