Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Události: Kdo chce barevné Diablo?

Diablo III nemusí chutnat každému! ** Chystá Blizzard World of Starcraft? ** Vanguard zdarma pro všechny odpadlíky
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

DOLF

7. 7. 2008 0:06
dobrý článek

díky za článek, zajímavá úvaha nad barevností... u "jedničky" s atmoškou jsem se málem po...

ale na druhou stranu takový TitanQuest je barevnost sama a klikačka na večery s přítelkyní to byla příjemná, když jsme to už drtili na nejvyšší obtížnost.

0 0
možnosti

Tlumič

8. 1. 2009 19:04
Re: dobrý článek

Souhlasím s názorem. J8 kdyxž viděl první screeny z D3 tak jsem byl spíš zklamanej, jelikož jsem opravdu viděl WoW a to i bez té trochy fantazie. I postavy v D2 se mi líbily víc než tyhle. Jsem na to zvědavý jak to dopadne, ale grafikou mě D3 už ted zklamalo, ovšem ohledně efektů zase příjemně potěšilo.

0 0
možnosti
S

Shob

5. 7. 2008 12:07
terminologie

Ok. Zvhledem k tomu, ze to vetsina porad nechape, tady je polopaticky zakladni terminologie.

"Expert na Diablo"-osoba, ktera ma alespon jednu postavu na levelu 99 v rezimu hardcore ** "Zkuseny hrac"-osoba, ktera ma alespon jednu postavu na levelu 99 **"Hrac"-osoba, ktera dohrala Diablo II v obtiznosti "Hell" **"Nezkuseny hrac"-osoba, ktera hrala Diablo II ve vsech trech obtiznostech **Vsechno ostatni je tzv. "noob" a takova osoba by se nemela k serii a D3 vubec vyjadrovat.

D1 neni nic vic nez technologicke demo a clovek, ktery vazne tvrdi, ze je leüsi nez D2 be s touto nemoci mela neprodlene navstivit nejblizsiho lekare.

Ok. A ted vazne. Diablo opravdu neni o grafice nebo atmosfere. D1 mela super atmosferru, ale to neni klic k uspechu serie. Tim je vyzadovana kreativita a schopnost prizpusobit se dane situaci. V D2 je pravdepodobnost, ze spadne presne to, co si clovek preje, prakticky nulova. Takze musi kreativne pracovat s tim, co dostane. A to je na tom to genialni.

0 0
možnosti
S

Shob

5. 7. 2008 12:09
Re: terminologie

Ale to clovek pochopi az obtiznostech NM a Hell. Tak proto pisu, ze lidi, kteri to nehrali, by se k tomu nemeli vyjadrovat. Protoze jednoduse nemuzou chapat proc je Diablo uspesna serie.

0 0
možnosti

loleq

5. 7. 2008 1:25
Bla Bla Bla

Stejně si to 98% těch, co si furt stěžujou poběžej koupit hned jak to vyjde. Buďte rádi, že to nedopadlo jako ''abnormálně atmosferická'' grafika SC 2...R^

0 0
možnosti

Shodar87

5. 7. 2008 12:42
Re: Bla Bla Bla

Mno takovy cellshade by byl kumst, je to proste takova divna debata o tom jak ma D3 vypadat(radeji gothic style), ten zbytek nejak nikoho nezajima. Shame

0 0
možnosti

zekinth

5. 7. 2008 0:04
úvaha

Blizzard je pravda strojem na peníze a hratelnost Diabla bude určitě skvělá ale pokud jde o celkovou atmosféru hry, tady bych vkus především skalních příznivců (na jejichž zájmu snad Blizzard také trochu staví) nepodceňoval. Ty obrázky z barevného D3 jsou hezké to je pravda ale to je DS, Nwn nebo Sacred taky a i přesto se ani jedné z těchto her tak hutné atmosféry jakou disponovalo Diablo1 dosáhnout nepodařilo. Myslím, že můj úprk do obchodu až hra vyjde nebude už tak sběsilý jak jsem předpokládal. No a pokud bude u nás hra vydána bez kompletní lokalizace tak se nejspíš úprk nebude konat vůbec:-/.

0 0
možnosti

Michal

5. 7. 2008 0:14
Re: úvaha

Proc chces plne lokalizovanou verzi?

0 0
možnosti

Mama

4. 7. 2008 23:16
proboha

Na tpmhle že pracují 4 roky? Dyť je to hnusný..... Jako bych viděl Dungeon Siege 2 před 3 lety......

Jenže je to prostě Diablo, stroj na peníze a Blizzard, který kdyby vydal simulátor prochcaných plínek, tak tady budou nad tou nádherou všichni mastrubovat....

0 0
možnosti

Michal

4. 7. 2008 23:35
Re: proboha

No ja DS2 hral a musim rict ze grafika byla dost desna a technologicyk taky nic moc. Paradoxne, podle me na tom byt DS1 mnohem lip.

0 0
možnosti

Beldor

4. 7. 2008 19:20
Blbost..

Me se ta grafika libi.Stejne jako se me vice libi krafika Wowka nez grafika EQ2.Kazdy sme nejaky.Obecne bych se spise pripojil k te druhe petici.Verim ze blizardici udelaji vse pro nasi spokojenost..

0 0
možnosti

Zdeněk

4. 7. 2008 18:55
d

a hlavně ať ti kecalové, co v diablu nikdy neměli lvl 50 a kvákalové, kteří v té době hráli diablo na 486ce a kvákalové, kterým ještě nebyla vydána občanka a píší na diskuze své tantrické názory, ať radši jsou jinam

0 0
možnosti

Mrazik

4. 7. 2008 22:41
Re: d

bacha co rikas...na 486 byly o moc lepsi hry nez jsou ted... ;-D

0 0
možnosti
MV

wostrey

4. 7. 2008 15:25
doufam, ze World of Starcraft se stanes skutecnosti

aargh, to by bylo maso!![>-]

0 0
možnosti

clerik

4. 7. 2008 14:07
autor je mimo:)

Nevim jak muze nekdo psat neco takoveho. Pochybuji, ze v D2 odehral aspon prvni dve obtiznosti. Mluvite tu o nejakem leknuti, copak je ci bylo Diablo hororove? Ted se ptam spise starsich hracu, lekani nejakych dvanactek me nezajima. Je 2008, dneska ke me uz nechodi kamosi aby slintali nad dokonalosti nejake hry, kazdy ma komp doma. Jestli vam to chybi, odstehujte se nekam na polarni kruh a hrajte si Diablo1, nemyslim si ze by ho Eskymaci znali a tak vas budou obdivovat stejne jako pred nekolika lety vasi kamaradi, ale neremcejte.

Me by nevadilo ani kdyby diablo 3 byla plosinovka kombinovana s point and click adventurou, dela to blizzard a to je zaruka kvality, nemam potrebu lpet na vecech starych.

0 0
možnosti

Petr Prošek

4. 7. 2008 14:15
Re: autor je mimo:)

A to jste posoudil konkrétně z čeho, mistře kleriku? :)

0 0
možnosti

Shob

4. 7. 2008 13:01
je to celkem sranda

Za prve: Ten, kdo nehral Diablo II na vsech trech obtiznostech, neni fanousek Diabla. Tak to jednoduse je. Jednicka a dvojka jsou radikalne odlisne hry. Jednicka je v podstate jeden dungeon, ktery se musi vycistit. Zadna strategie nebo hloubka. Dvojka je neco jako monopoly. Hra zalozena na nahode, kde hrac musi prokazat kreativitu a schopnost prizpusobit se situaci, protoze tech ruznych predmetu, schopnosti a kombinaci je strasne moc.

Za druhe: Grafika venkovniho prostredi ve trojce a grafika Tristramu v jednicce jsou dost podobne. Zvlastni, ze si toho nikdo nevsiml.

Za treti: Ne, opravdu to neni o barve. Je to o cistote textur.

Za ctvrte: Jenom clovek, ktery je totalne bez vkusu muze mluvit o cartonovosti nebo WoW.

Za pate: Je to celkem sranda pozorovat losery, kteri placaji o vecech, o kterych nic nevi. Vetsina kritiku Diablo II nikdy poradne nehrala. To je vice nez evidentni.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

magazín 30. 4. 2024 28

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 25

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

novinky 29. 4. 2024 10

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky

novinky 24. 4. 2024 2

I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří

novinky 27. 4. 2024 4

Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....

Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v květnu

magazín 1. 5. 2024 7

V květnu nás čeká skvělé dobrodružství z papíru, boj samurajů s Mongoly, utkáme se s Drákulovými...

Sedm letošních komiksových filmů a seriálů, které by měly stát za to

magazín 1. 5. 2024 0

Premium Videoherní a komiksový svět jsou svým způsobem bratranci a není výjimečné, že lidé, kteří milují...

Nový herní seriál od tvůrců Life is Strange nás vrátí do devadesátek

novinky 30. 4. 2024 7

Tvůrci milované série Life is Strange se ve své příští hře Lost Records: Bloom & Rage vrátí k...

80 %

RECENZE: Endless Ocean Luminous je chytlavá podmořská meditace

recenze 30. 4. 2024 0

V Endless Ocean Luminous se stanete potápěčem, na jehož bedrech leží záchrana jednoho velmi...