Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PaVuK

Area effect

Teď jsem si všiml že v té ukázce čarodějka sesílá destruktivní kouzla s area efektem i do vlastních řad a předpokládám že jim to nic neudělá. hm :-©

Na druhou stranu se mi líbí jak hasí oheň ledem. Kdyby tam bylo zakomponovaný systém protikouzel z opačných elementů, dalo by se to považovat za plus. Teda pokud to nebude jen k uhašení chodby.

0/0
20.7.2008 11:32

joe

mega ropfl

... muheheheh hnuuuuuuuuuuuuuuus.

... uz sa neopise rok 1980 deti, muheheheh .. co to je .. 486ka .. rofl, HNUSS.

NEXT GEN PC

0/0
18.7.2008 19:26

GB

Re: mega ropfl

Nemusis nam psat svy vyjevy, kdyz vidis co mas doma za hardware a tak. Vim, ze trpis nutkavou touhou se o tom s nekym podelit, ale toto neni ta spravna diskuze. Pokud chces next gen pc tak si ho kup, to jediny ti muzu poradit.

0/0
18.7.2008 20:09

delosombres

Re: mega ropfl

NEXT GEN KOK*T = JOE.

0/0
18.7.2008 20:47

PaVuK

Re: Re: mega ropfl

máš bod R^

0/0
18.7.2008 21:30

VK

Re: mega ropfl

Hele joe, ty tvoje vylevy si placej na svym blogu a normalni lidi s nima nezatezuj jo?

0/0
18.7.2008 21:46

joe

Re: Re: mega ropfl

... svejk mlci, ked hovori nadradeny slovak.

... PEPO !!!

0/0
19.7.2008 7:37

luis

Re: Re: Re: mega ropfl

.......muhehehe len im daj chudakom českym R^

0/0
19.7.2008 10:26

Jumík

Re: Re: Re: Re: mega ropfl

Tak tímhle jen dokazuješ jací chudáci jsou slováci ;-) Až půjdeš do společnosti (ikdyž stejně jako v případě joea o tom pochybuju), tak se rozhlídni a uvidíš kolik máte na slovensku český kultury a to bude nejspíš tím, že vaše vlastní kultura stojí za ..., takže s hláškama o tom jací jsou češi chudáci na českým webu si dost mimo ;-)

0/0
19.7.2008 11:12

VK

Re: Re: Re: Re: mega ropfl

Chudáčci slováčci, nebýt nás tak ještě skáčete po stromech...

0/0
19.7.2008 12:15

PaVuK

Re: Re: Re: Re: mega ropfl

To si vážně myslíš že je někdo tak blbej, aby nepoznal že jsi se podporuješ sám pod jiným nickem? Tvůj pseudostyl (pseudo, protože ty styl nemáš) smrdí i skrz obrazovku monitoru.

0/0
19.7.2008 19:19

Jumík

Mazec

Bude to skvělý, jen mohli nechat oživování pomocí svitků třeba, tohle je moc "konzolový" způsob, prostě hlavně zbytečně ničím hráče nezatěžovat a to zbytečně je tam hodně ze sebezapřením :-) A grafika není top, ale je slušná, jen by to mohlo být tejmnější, dungeon by měl být tmavý asi jako v BG ;-)

0/0
18.7.2008 18:45

Lius

Zase nic

Dialogy, dialogy, dialogy! To je kořenem rpg! Miluju dialogy! (a to tam prakticky nevidím, takže zase nic...NWN v bleděmodrém)

0/0
18.7.2008 18:38

Truhla

Re: Zase nic

Podle info ( http://www.games.tiscali.cz/reviews/dragonagee3/index.asp )na Tiscali by zde dialogy rozhodně neměli chybět. Jen to asi není pro trailer dostatečně akční a nenalákáš na to masy. Potěšilo mne že rozhovory nemají být ve stylu Mass Effect, ale klasické kde odpověď celou předem vidíš. Podle všeho rozhovory nebudou žádné stručné frky a dojde evidentně i na možnosti volby.

0/0
18.7.2008 18:45

Lius

Re: Re: Zase nic

Dialogy v ME byli to nejlepší, ale asi si to nehrál ( já se taky bál, ale teĎ bych chtěl prakticky jenom takhle - u poctivých rpg by mohlo být víc možností)

0/0
18.7.2008 23:43

dsf

Re: Re: Re: Zase nic

dsfsdf

0/0
19.7.2008 10:24

PaVuK

Re: Zase nic

  To já zas dialogy moc nemusím. Můj hnací motor je propracovaný vývoj postavy a získávání lepších předmětů a kouzel. I když ty předměty a kouzla už taky nejsou to pravé.

  Dávno jsou doby kdy člověk slavil když našel Dýka+2. Teď hráče od začátku zahltí od začátku Dlouhý meč+6, Ohnivá sekera+5... a systém kouzel alá NWN (nevím jestli je to podle pravidel) kdy si kouzelník vybírá i kouzla při přechodu na nový level zase ubírají tu radost kdy člověk konečně narazil na nějaké supermocné kouzlo, které by jinak nesehnal.

  Zase bych si zahrál si Icewind dale I. Ale hoši z Black Isle do něj dali velmi zákeřnou věc - limit úrovně. Takže můžete hrát jak dlouho chcete ale postava se nedostane přes level 13 (jestli si dobře pamatuju) = nejde používat kouzla 7. úrovně - limit se odstraní až datadiskem.

  K dialogům. Takový Zaklínač (i když je to samozřejmě velmi kvalitní titul), Oblivion, KOTOR mi připadají spíš jako adventura s prvky akce. A já adventury moc nerad.

0/0
18.7.2008 19:12

Lius

Re: Re: Zase nic

Jo ale od toho je tady spousta jiných her - NWN, diablo (neodsuzuju je - takový diablo je jedna z mých nejoblíbenějších her) a to nejsou čistokrevné rpg (spíš arkáda kde můžeš získát zkušenosti) - já tady mluvím o čistokrevným rpg které nám slibují - vsadil bych se, že kdyby udělali klasiku, třeba pokačování BG s nerušící grafikou (ala diablo 3) tak se miliony nostalgických hráčů bude do obchodů jen hrnout (no i když warez...)

0/0
18.7.2008 23:40

Truhla

bomba

Tak tohle vypadá extrémně slibně. V současnosti to považuji za jednu z nejslibnějších her vůbec, napříč všemi platformami. Vypadá to na duchovního nástupce geniálního Baldur's Gate v nextgen zpracování. Něco na co čekám už dlouho. BioWare jsou zkrátka v současnosti totální špička v tvorbě RPG her. Myslím že hra roku 2009 zde má velice vážného uchazeče o prvenství.

0/0
18.7.2008 18:07

joe

ROFL

... odporna grafika, toporna animacia, super archaicka gameplay.

... NEXT GEN PC .. muhehehehehehehehhehehehe.

0/0
18.7.2008 18:00

Re: ROFL

To ses spletl. Killzone 2 na PC asi nebude a má diskusi někde jinde.

0/0
18.7.2008 18:09

joe

Re: Re: ROFL

... zavri hubu PEPO.

0/0
18.7.2008 19:27

Spaghett

Re: Re: ROFL

Lol, pěkná stěra;-D

0/0
18.7.2008 20:41

Tomas

Dobrý

Yeah!!! Vypadá to sakra dobře, zvlašť proti těm screenům, co tu byly nedávno... R^

0/0
18.7.2008 17:51

PaVuK

AD&D

Jestli to má být nástupce BG tak by to mělo jet podle AD&D. Snad jo. Jen se mi nelíbí ta nesmrtelnost party. Ať se děje co se děje, maximálně dočasně omdlí. Ale to už je asi trend který už zůstane. Je to i v NWN které jsou myslím podle AD&D 3.0.

Nevím jestli je ta nesmrtelnost v 3.0 (nebo ve 4 či co to teď je, mě se líbila 1+2), ale podle mě to sráží atmosféru. Žádný strach o postavu jestli zemře nebo ne (a následné oživení pokud má klerik správný svitek/kouzlo), nebo jestli nějaký boss sešle Prst smrti nebo Rozložení a postava zemře natrvalo.

Ale jinak se mi to líbí. Na pořádný BG RPG už čekám dlouho.

0/0
18.7.2008 17:02

Farflame

Re: AD&D

Nj, co se dá dělat, snad vyjde nějaký mod, který ztíží souboje a upraví to (podobně jako v BG2).

0/0
18.7.2008 18:03

uzivatel

Re: AD&D

podle vseho ne, tvrdili to BioWare, ale i kdyz se jim moc verit neda, tak licenci na DnD ma Atari a tohle je hra od EA

nesmrtelnost snad neni v zadnych pravidlech, dali ji tam prave kvuli hram

0/0
18.7.2008 19:50

delosombres

Re: Re: AD&D

Máš pravdu. Žádná nesmrtelnost tam není.. maximálně 9th kouzlo "Absolutní Imunita", ale to má k nesmrtelnosti hodně daleko..

0/0
18.7.2008 20:49

uzivatel

Re: Re: Re: AD&D

... nejbliz k tomu ma asi soucitny DM :-)

0/0
18.7.2008 21:33

delosombres

Re: Re: Re: Re: AD&D

To by to kouzlo musel sakra předělat. :-P

0/0
19.7.2008 2:05

uzivatel

Re: Re: Re: Re: Re: AD&D

bud anebo staci nastavit okolnosti, konecne ve hrach k tomu kouzlo take nepotrebujes ;-)

0/0
19.7.2008 13:46

PaVuK

Re: Re: AD&D

  ATARI si ji těžko udrží. Při jeho finanční situaci. ATARI je spíš už jen Raised Undead, než PC na bojišti vydavatelství. Ještě pár kol a rozpadne se na prach.

  Ale i tak. podle toho videa mi to připadalo docela podobný ADD. Stačí pár změn v  pravidlech ADD a můžou to vydat jako nelicenční. Mohli by zakomponovat zase házení tvorby charakteru.

  Před chvilkou jsem si zahrál NWN2. A není to ono, hned to omrzí. Nesmrtelnost party + snadné spaní = prakticky nepotřeba léčivých kouzel/svitků/lahviček. Někdo je zraněný? Klik na sleep a není. Někdo je otrávený? 2x klik na sleep. Nevzpomínám si že by jsem tam narazil na "vyrušení ze spánku". Nevšim jsem si jestli se to dá někde vypnout, ale dokonce tam ani není postih za to že vás chytnou při krádeži.

0/0
18.7.2008 21:44

delosombres

Re: Re: Re: AD&D

Jo NWN2 je hrozně předimenzovaný (jako D&D hráč čti munchkinoidní). Pokud chceš výzvu u hry ze světa D&D tak zkus Greyhawk na obtížnost Iron Man (nejde savovat v bitce a nemůžeš si save/loadovat hody na životy), prostě nejvíc hardcore D&D hra na PC..

0/0
19.7.2008 2:08

PaVuK

Re: Re: Re: Re: AD&D

Tak o něm jsem nikdy neslyšl. Kouknu o co jde. Ty savy v bitce nešly ani u BG a IWD jestli si dobře pamatuju (nebo se pletu?). A ty hody na životy:-) to je jediná věc co zapínám jako "pomoc". Mě to tiž padne jednička i z 2k6 ;-D

0/0
19.7.2008 21:28

delosombres

Re: Re: Re: Re: Re: AD&D

Nevím jestli v BG šlo savovat v bitce, ale v Greyhawkovi nejde na Iron Mana savovat vůbec (jen při přechodu na další mapu) a hlavně je to turn-based. :o)

0/0
19.7.2008 21:48







Najdete na iDNES.cz