Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Space Siege - revoluce v akčních RPG? Možná

První dojmy z očekávaného akčního RPG Space Siege jsou překvapivé. O očekávaného Diabla ve vesmíru se klube div ne revoluční počin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

terror lord

nuda

dohrál jsem hru skoro do konce a je to větší a větší nuda. nemožnost levelování a předmětů striktně určené skill body tuhle hru s dobrou fyzikou a docela pěknou grafikou úplně pohřbili a příběh je úplně ...

0/0
19.8.2008 10:45

jarda

Tupá střílečka

 V podstatě jen ukázka fyziky, jinak o ničem. Stačila jedna místnost.

0/0
16.8.2008 10:42

majki

rubačka...dobrá rubačka :-D

Hrál jsem demo a.... nadchlo mě to! Spíše než DS mi to připomíná starého crusdera...prostě jdete a drtíte, seberete zůstavší předměty a občas vylepšujete zbraň...paráda nic víc, ale nic míň. Bohužel je demo zoufale krátké :(

0/0
30.7.2008 10:56

Repry

Re: rubačka...dobrá rubačka :-D

Mě to tedy vůbec nenadchlo. Každá hra bez motivačních prvků je odsouzena k zapomenutí. Je pravda, že demo je moc krátké na nějaké závěry, ale zatím to vypadá velice nudně. Hellgate London byl také dost tragický a odfláknutý, ale alespoň motivaci v podobě předmětů a levelování tam byla. Tahle hra nám čekání na Diablo 3  rozhodně neukrátí. To spíš dávám naději Sacred 2 a Rise of Argonauts vypadá také skvěle. Potěšil mě ale Chris Taylor s informací, že pracuje na Dungeon Siege 3. Sice to bude jenom o jednom hrdinovi a ne jako předchozí díly, které byli příjemně odlišné od ostatních akčních RPG právě družinou, ale je parádní, že tenhle svět nebude zapomenut. Myslel jsem, že mojí částečnou sci-fi averzi vylepší práve Space Siege, ale po zahrání dema (dvakrát) zůstanu asi dále věrný fantasy RPG.

0/0
30.7.2008 15:56

Ursus

smrt

Zrušení levelu a zjednodušení. Popravdě, jak čtu onen princip s těmi body a dokupováním upgradu, tak mi to naopak přijde jako propracovanější, než dungeon siege. Vždyť v něm se zvedaly levely za boj tím, že se mlátilo s konkrétní zbraní nebo kouzlem a sbíraly se předměty, víc toho nebylo, takže o nějakém vývoji taky nemohlo moc řeči.

Problém vidím v informaci o smrti! Žádné postihy za smrt? Prostě umřu a jedu dál z Check pointu? To se dalo přežít u odlehčené humorně pojaté rubačky jakou byl Serious Sam, ale u podobné hry se bojím, že tohle mě odrovná.

0/0
30.7.2008 9:32

asheron

hustě

Moc dobře trailer ! líbí :) nikdo přece neříká že potopí diablo, copak to někoho zajímá? další dobrá gamesa se vždycky hodí no né?

0/0
30.7.2008 9:00







Najdete na iDNES.cz