Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Online Světy: Staňte se nesmrtelným, zachraňte lidskost!

Tabula Rasa vám umožní poslat do vesmíru vlastní DNA, EverQuest opět roste a další zprávy ze světa MMORPG

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JeDi

Everquest je mrtvý

EQ a EQ2 je v evropě bohužel mrtvý. Sony všechny své online hry zabilo ukončením prodeje krabicových her a totální neschopností reagovat na požadavky svých zákazníků.

V evropě nelze krabicovou verzi hry sehnat. Na podzim s velkou pompou vydali datadisk z Kunarku včetně všech předchozích datadisků. Za 2měsíce se to vyprodalo a další distribuce už probíhá pouze online, což je samozřejmě pro většinu RPG pozitivních lidí zcela nepřijatelné, stahovat XX gigabyte dat a dalších X gigabyte updatů.

Sony zabila všechny online hry, které vydala, svojí totální neschopností... bugy, absurdní změny v herním systému způsobující nevyváženost, neschopný support, šílené weby a hororová distribuce. Vydání datadisků k Everquestům je od záhuby neodvrátí... R.I.P EQ, EQ2, SWG, Vanguard,Matrix.

0/0
25.8.2008 21:07

dalen

Re: v evropě lze krabicovou verzi hry sehnat

na Slovensku sa EQ2 i datadisky daju bez problemu kupit;-D

0/0
25.8.2008 22:48

JeDi

Re: Re: v evropě lze krabicovou verzi hry sehnat

Tak prosím pane, hoďte odkaz na eshop v SK, který má skladem víc než poslední skladové kusy Everquest 2: Rise of Kunark (All in One Collection)... pokud je tedy vůbec na slovensku někdy měli. Troufám si tu tvrdit, že pokud se nejedná už přímo o doprodej posledního kusu, tak žádný takový eshop už nové zboží nedostane... stačí se podívat po herních eshopech v evropě .... nemají jediný kus. Jediná možnost je objednat v USA. Ale samozřejmě rád si počkám na ten odkaz.

0/0
25.8.2008 23:49

JeDi

Re: Re: v evropě lze krabicovou verzi hry sehnat

Tak nějak bych ještě doplnil, že jestli si myslíte, že EQ2 má pouze 1-2datadisky, které se některé eshopy marně snaží prodat, tak jste trochu na omylu... EQ2 má celkem 4datadisky (Desert of Flames, Kingdom of Sky, Echoes of Faydwer a zmiňovaný Rise of Kunark)...takže předpokládám, že když tu nebude Váš odkaz na poslední Rise of Kunark (což je mimochodem také All in One předchozího), tak jste prostě hospodský mluvka, který komentuje,ale o stavu věci nic neví.

0/0
26.8.2008 0:00

CONAN

CONAN-tak deti KONCIME

Hra je v hazlu. Nema uz zadnou sanci a jen 12 lete deticky co prodali WoW a sli to ukazovat do AOC tady vresti jak jezis toje krasna hra. NENI je to zabugovana sracka-Ja jsem CONAN ja to VIM. 9 z 10 Conanu doporucuji WAR - 18 zari jde AOC dohazlu dobre si ten datum zapamatujte !:-):-):-)[>-]Rv

0/0
20.8.2008 20:52

Im

Re: CONAN-tak deti KONCIME

konec diskuze...jeblo mu:-P

0/0
20.8.2008 20:59

Pogec

Re: Re: CONAN-tak deti KONCIME

Proč by mu mělo jebnout, tohle je typickej příklad vydeptanýho člověka, kterej je v reálným světa naprostá nula, tak honí machry na diskuzi s kotrontroverzními prohlášeními, aby byl aspoň trochu vidět a někdo na něj reagoval;-)

0/0
20.8.2008 21:44

Conan

Re: Re: Re: CONAN-tak deti KONCIME

Pekne jsi se popsal :-)Poznal sem te NULO ja sem CONAN sem 1;-D

0/0
21.8.2008 0:55

Pogec

Re: Re: CONAN-tak deti KONCIME

De facto tu vlastně ani žádná diskuze nebyla, on si tu spamuje ty svoje hovadiny a čeká až na ně někdo bude reagovat, aby mu mohl nadávat, protože si potom připadá strašně důležitej.;-)

0/0
20.8.2008 21:49

Conan

Re: Re: Re: CONAN-tak deti KONCIME

Presne TAK:-P

0/0
21.8.2008 0:56

Glock

Re: CONAN-tak deti KONCIME

Takovéto flame a whine autory by měli mazat ... ne na této diskusi, ale ještě před narozením. Jen blbeček otravuje ostatní ...(Y)

0/0
21.8.2008 9:14

CONAN

Re: Re: CONAN-tak deti KONCIME

ZNICIT KRTKA !!!! ZAVEST CENZURU !!! JEN NAZOR MUJ JE TEN SPRAVNY !!! Nejak takto jsi to myslel NULO ?

0/0
22.8.2008 0:31

Jejda

mno

tak jsem si pročetl debatu a moc mi připomíná hádky mezi PCkáři a konzolisty :)

Jinak, k tomu článku - píšete, že Garriot se chystá vypustit DNA to vesmíru při svém výletě - on už tam ale byl asi. Takže by tam asi mělo být, že vypustil... nebo poletí ještě jednou ?

0/0
20.8.2008 20:26

Jejda

mno,

   

0/0
20.8.2008 20:24

jj

par cisel pre AoC expertov s ruzovymi okuliarmi.

Predplatitelia AoC - start - 1.000.000,  30.jun - 700.000, 15.august - 400.000.

Ak niekto nechape co to znamena, nech si nakresli jednoduchy graf a snad pochopi tu ciaru co sa v case prepadava prudko dole.Niekto tu spominal pozitivnu financnu spravu, tak neviem kde to vzal, lebo posledna sprava z 15.8. hovori : Funcom reported the worst quarterly losses in company history.Kto chce vidiet graf : http://wowriot.gameriot.com/blogs/Epidemic-Obesity/Conans-Drowning-Could-Pull-Funcom-Under/

A to je pred dverami Warhammer a po nom datac k WoWku.Nepochybne budete omielat stale to iste napriek jasnej reci cisiel takze  /wave

0/0
20.8.2008 18:53

Filluta

World of Warcraft

1/2

WoW že je nejhorší jo ? :D HaHaHa, roflím se po zemi...Netvrdím že je to nej hra na světě, ale je nejhranější, takže je divný jak může být nejhorší. Kdybych si měl vybrat mezi kreslenýma postavama a grafikou z WoW, u které snad nikdo nechápe že Blizzardi chtěli zachovat podobu jaká je pro Warcraft daná (kreslená) a mezi ryze japonskýma postavama s miliardou skřeků a ubohým zpracováním světa, hry bez historie Lineage, vyberu si World of Warcraft, protože to co můžete v Lineage, můžete i ve WoW, akorát ještě asi dalších 50 věcí navíc. O AoC jsem se ani nezmínil, a i když jsem to nehrál, je to podle mě blbost. Námět nulový, příběh nulový, zpracování nulové, co jsem slyšel tak samej bug a perverzní game masteři co jsou

0/0
20.8.2008 12:12

Filluta

Re: World of Warcraft pokračování

2/2

game masteři jenom proto, aby mohli dělat návrhy 9 letým holkám a pak si to s něma virtuálně rozdávat. A nakonec Guild Wars. Hrál jsem ho jenom pár dnů a měl jsem dost. Ubohých 5 dnů hraní a maximální 20 level dosažen, pak už ani nevíte co dělat. Chodíte sem a tam, občas nějakej ten PVP a chuť do dalšího hraní není. To nepočítám stupidní questy bez cílů, opět japonské zpracování (nevím co s tím furt mají) dementní systém boje kdy vlastně ani nevíte jestli útočíte, no v podstatě stačí jenom stát a ostatní členové party to udělají za vás, plno zbytečných věcí které zdržují. Je to bez měsíčních poplatků to je pěkně, ale za ty prachy co dám za samotnou hru si raději pořídím singeleplayer než pak být nasranej že sem v GW na 20 lvlu a nevím co dál. Další onlinovky jsem nezkoušel, ale jistě je jich plno dobrých, v podstatě záleží na každým co se komu líbí. Pokud zkusí jednu onlinovku a pak už žádnou jinou, není divu že o té své tvrdí že je nej.

0/0
20.8.2008 12:12

abcde...

Re: Re: World of Warcraft pokračování

Takže si prakticky nic nehrál;-D. Zůstaň u svého promakaného a taktického WoW. Hodně lidí tím potěšíš:-)

0/0
20.8.2008 12:25

im

Re: Re: Re: World of Warcraft pokračování

To Filuta-boze ty si ale blb;-D;-D;-D;-D

0/0
20.8.2008 12:40

xentar

Re: World of Warcraft

špatně jste pochopil text, enstojí tam, že wow je nejhorší hra, ale že podle reakcí bna oficiálních fórech by tak klidně mohla vypadat

0/0
20.8.2008 13:17

Pokec

Re: World of Warcraft

"Námět nulový, příběh nulový" a slysel jsi o cloveku jmenem Robert E. Howard kterej svet Conana zpracoval a napsal driv nez byl nejaky Blizzard

0/0
20.8.2008 14:11

jj

Re: Re: World of Warcraft

teda neviem odhadnut kolko ludi z tych co si kupilo AoC citalo tu povodnu knizku a kolko pozna Conana len z B-ckoveho trhaku s Arnoldom Schwarzeneggrom.Tipujem tak 99%.

0/0
20.8.2008 18:39

Im

Re: Re: Re: World of Warcraft

no kdyz si myslis ze film conan je becko tak nema cenu s tebou mluvit

0/0
20.8.2008 21:30

iris

Re: World of Warcraft

no hlavne ze se roflis,jen kdyz vidim jak se vyjadrujes tak te mam za totalniho imbecila a tvuj nazor je mi jen k smichu.

0/0
20.8.2008 21:34

Shob

AOC samozrejme nehraje 400 000 lidi

ale mnohem, mnohem min. AOC je nedokoncena hra, ale hlavne ma jednoduse zasadni chyby v designu, takze dobra hra to nikdy nebude.

Ted nastoupi WAR, coz je urcite mnohem lepsi hra, i kdyz taky zadnej skvost, a pak WOLK a Funcom muze vyhlasit bankrot.

0/0
20.8.2008 10:51

im

Re: AOC samozrejme nehraje 400 000 lidi

hahaha,funcom asi tezko bude vyhlasovat bankrot,kdyz jejich finacni zprava je pozitivni.A hlavne se uz leta staraji o Anarchy Online ktere nehraje ani zlomek hracu co Conana.

A mohl bys vyjmenovat ty chyby v designu,nebo sis to jen nekde precetl a papouskujes?prave design sveta,souboju a celkove dospeleho ladeni je na Conanovy jedna z nejlepsich veci.A Conana hraje lidi dost,na serveru co jsem je lidi az moc.

0/0
20.8.2008 14:07

Shob

Re: Re: AOC samozrejme nehraje 400 000 lidi

Samozrejme. Masove pouziti instanci (to je nejvetsi chyba), brutalne narocna grafika, bojovy system, ktery se ze zacatku zda zabavny nicmene po case se stane otravny, rating M.

0/0
20.8.2008 14:12

Im

Re: Re: Re: AOC samozrejme nehraje 400 000 lidi

pokud mas pocitac ktery zvladne dnesni hry tak Conan jede ok,Pokud mas plecku na ktery si pet let hral WoW tak ti Conan jet nemuze.Je nova doba hry zadaji novy hardware,pokud to neakceptujes,tvuj problem.Instancovani je vec nazoru,me nijak neobtezuje.A bojovy system je ten nejlepsi co sem zatim v MMO videl,znas lepsi?Ja teda ne.A nesnaz se mi namluvit ze pasivni cumeni ne souboje po nakliknuti moba je zabava.

0/0
20.8.2008 14:25

Alaman

Re: Re: Re: Re: AOC samozrejme nehraje 400 000 lidi

No... Jestli jsi jen naklikl ve WoW moba a čekal, jak to dopadne, tak se nedivím, že už nehraješ. To by mě taky asi nebavilo :-)

0/0
20.8.2008 17:54

Im

Re: Re: Re: Re: Re: AOC samozrejme nehraje 400 000 lidi

priteli ja Wow nehral,nevim kde ses dobral k tomuto pozuruhodnemu poznatku.Hral jsem jine MMO a soubojovemu systemu z Conana se nevyrovna ani jeden z tech co sem hral.

0/0
20.8.2008 21:28

Alaman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: AOC samozrejme nehraje 400 000 lidi

Příteli. Omlouvám se za svou chybnou dedukci, že tvé zkušenosti s bojovými systémy sahají až do WoW. V tvém textu zmínka o WoW byla, i když v jiné souvislosti.

0/0
21.8.2008 8:37

Alaman

Re: Re: AOC samozrejme nehraje 400 000 lidi

Pokud chcete zkušenost hráče, který měl možnost hrát AoC 2 měsíce z celkových 4, nepotřebujete názory lidí, kteří si jen něco přečetli a papouškují, jsem k dispozici. Musím podotknout, že sám jsem neuznával názory a hodnocení lidí, kterí na hru někomu koukali chvíli přes rameno, nebo skončili na lvl 18 s úžasným hodnocením celé hry. Hodně věcí mě v AoC nadchlo, ale hodně vecí mě ve hře sklamalo a jsou to právě věci, které zmiňujete (hodnocení stavu měsíc a půl zpět, kdy jsem byl naposledy lognutý):

1) Dospělé ladění je o lehkém erotickém nádechu, velkém množství ožralých mobů. Ovšem tím to hasne. Naprosto nedospěle se mi jevilo chování hráčů, kteří v systému PVP (servery PVP) - všichni proti všem beztrestně znepříjemňovali hru hráčum výrazně nižších levelů. Ano. jedná se přece o PVP, ale právě tento přístup dělá i MMORPG rozdíl mezi dospělým a nedospělým jedincem, případně mezi vyrovnaným a zakomplexovaným hráčem.

0/0
20.8.2008 14:52

Alaman

Re: Re: AOC samozrejme nehraje 400 000 lidi

pokračování:

2) Grafika úžasná. Souhlas, ale zároveň sklamání nad dosavadní absencí DX10. DX10 bylo pro mě jedno z hlavních lákadel pro vstup do hry. I přesto reálnost skal porostlých mechem a trávou, či zarostlé pláně s vlnící se vegetací jsou úchvatné. Občasný výpadek textury nebo olejová voda v provincii se dají pak omluvit.

3) Souboje? Velkej problém. Balance jednotlivých class je otázkou postupného ladění, ale rozdíl je opravdu dramatický. Velký problém je s chybou v účinnosti ženského a mužského charakteru ve hře.

Souhlasím, že hra může být skvělá, ale právě to co zmiňujete je součástí velkých nedodělků.

0/0
20.8.2008 14:52

im

Re: Re: Re: AOC samozrejme nehraje 400 000 lidi

prave ze si byl lognuty pred mesicem a pul.od te doby bylo celkem 7 patchu.

0/0
20.8.2008 15:00

Alaman

Re: Re: Re: Re: AOC samozrejme nehraje 400 000 lidi

To je možný. Dál už musím jen čerpat z toho, co si kde přečtu. A patch s opravou výše zmiňovaného je stále očekáván. DX10 bude prezentován někdy na podzim. Balance postav nemůžu posoudit. Na to bych si musel opravdu sáhnout...

0/0
20.8.2008 15:18

jj

Re: Re: AOC samozrejme nehraje 400 000 lidi

si ma pobavil s tou financnou spravou.Sprava z pred 3 tyzdnov : "Za poslední dva týdny se na norské burze propadly akcie Funcomu z 57 dolarů za kus na [Age of Conan]24 dolarů. V tom se může zračit splasknutí bubliny, která se kolem Age of Conan vytvořila." Len dodam, ze akcionari mali iste radost z takej "pozitivnej' spravy".

0/0
20.8.2008 18:31

im

Re: Re: Re: AOC samozrejme nehraje 400 000 lidi

vus co,bez na stranku funcomu,stahni si tam jejich zpravu v pdf,precti a pak tady kydej,ok?

0/0
20.8.2008 20:58

KurtBarlow

Re: Re: Re: Re: AOC samozrejme nehraje 400 000 lidi

Ano, to pdf jsem si stahnul, Maj to skvele zakamuflovany:

 1. - 400,000 se vztahuje k 30. Cervnu

 2. - skvely slovni obrat tam maj, 'Customers'. Tzn zakaznici, ne platici hraci, tzn jsou do toho zapocitani lide s free mesicem

0/0
20.8.2008 22:15

im

Re: Re: Re: Re: Re: AOC samozrejme nehraje 400 000 lidi

me slo spis o to ze ta zprava neni negativni.nikde se tam nepise o krachu,propousteni zamestnancu,krachu na burze atd.Funcom je v pohode.Drzi nad vodou zadara Anarchy online,maka na Conanovi,provozuje casual mmo a dalsi chysta a navic chysta dalsi velke mmo.Myslim ze tahle aktivita mluvi za vse.rozhodne to nevypada na krach firmy,a to je pro Conana jen dobre.

0/0
21.8.2008 1:21

jazz

omg

najlepší film star wars, hudba stairway a kniha biblia.. to už kde sme?

0/0
20.8.2008 4:11

sysel

Re: omg

v americe? :-/

0/0
20.8.2008 9:42

jj

hlupaci

AoC mali najprv dokoncit a potom predavat.Zmarili tak obrovsku prilezitost, ked si kupilo hru tych milion ludi.Dalsi mesiac mozno mohol byt dalsi milion albo dva, keby ovsem nezistili ludia, ze ide o zabugovanu, nedokoncenu betu.Druhu sancu uz mat totiz nebudu...Rv

0/0
20.8.2008 2:12

flash789

Re: hlupaci

Ty ses taky zabugovana beta,uplakanku....Z Conana odtahl ten nejvetsi povl a zustali jen lidi co je ta hra bavi a zajima..pro hrani je to jen dobre.

0/0
20.8.2008 3:19

Earl

Re: Re: hlupaci

spíš bych řekl že zůstali staří mmorpg závisláci, kterým pár bugů nevadí, hlavně že se může pařit 24 hodin denně :)

0/0
20.8.2008 10:42

Alaman

Re: Re: hlupaci

Myslím, že až přehnaně urážíš. V AoC jsem byl spolu s hráči bývalé prestižní guildy TTH z WoW a hráči dalších prestižních guild. Nebyli to žádní uplakánci. Často se rozebírali bugy a nedodělky a většina těchto zkušených hráčů měla pochopení. Ale dneska taky většina z nich má již zmraženy accounty. Když totiž projevili pochopení pro bugy, chyběla jim end game zábava na 80 lvl. Osobně jsem vyexpil v AoC 2×80 lvl za měsíc a půl a tím to zhaslo... Poprosil bych, abys nenazýval "povlem" lidi, které neznáš!

0/0
20.8.2008 10:43

flash789

Re: Re: Re: hlupaci

Kazdy den vydim desitky osmdesatek jak hrajou,nektere znam a vidim ze jsou online treba 5 hodin v kuse.Takze ze nekteri na 80lvl neumeji hrat je jejich problem.Jde hodne o to co koho bavi,samo ze kdyz tam wowkar hlada wow tak ho nenajde.Uz jenom to ze jsi mel za mesic a pul 2x80lvl znaci ze jsi to hral dost divne.Ja hraju asi tak 6 hodin denne po dobu necelych dvou mesicu a mam jednu postavu na 63lvl,protoze tam mam porad co delat a na expeni mi kolikrat nezbyde uz cas.Vetsina tech co odesla by si spis mela priznat ze jim Conan nesednul a ze od nej cekali dalsi wow ktere tam nenasli a ne davat vinu hre,bugum,end game contentu atd.A nehlede na to kazdy tyden je patch ktery opravuje kde co a pridava nove veci.A tem kterym vhybi PvP bych doporucoval si ho zkusit na test serveru a uvidi.Behem mesice by PvP melo byt live.Conan je dobra hra ale reakce uplakanku na forech,kteri hru nepochopily mu radne posramotila povest.

0/0
20.8.2008 12:33

Andrewd

Re: Re: Re: Re: hlupaci

flash789: To je kvalitní názor, souhlasím s tebou.R^

0/0
20.8.2008 12:57

Alaman

Re: Re: Re: Re: hlupaci

Na první pohled učesaný a kultivovaný názor. Rozhodně lepší než ten první. Nicméně trošku jednostranně zaměřený na tvůj styl hraní, který tě bezesporu baví. Ovšem neber se jako šablona. MMORPG by mělo skýtat široké množství zábavy pro různé typy hráčů. Někteří budou expit jeden char na max. lvl třeba půl roku a budou se tím hodně bavit. Jiný hráč chce například vyexpit na maximální level co nejrychleji a pak se bavit zábavou na tomto levelu. A to bohužel v době, kdy jsem doexpil chybělo. Ano. Skládali se raidy, ale část z nich se bavila vybíjením expících hráčů v Kheshatě, další opakovaně vybíjeli jedno zónu, skládali se i raidy na T1 bossy.

MMORPG by mělo dnes podle mého názoru umožňovat různé styly hry. Jedni chtějí hrát spíše sólo, jiní v teamu, atd. Nejde nazývat uplakánkem někoho, koho hra nebaví. Je to stejné, jako by tento člověk o tobě tvrdil, že jsi blázen, protože tě ta hra baví.

0/0
20.8.2008 13:17

flash789

Re: Re: Re: Re: Re: hlupaci

Bohuzel vetsina lidi co ze hry odesla se jako uplakanci chovaji.Pokud k nim nepatris tak jedine dobre.Nedavno jsem zkusil Tabula Rasu a vubec me nebavila,ale rozhodne nechodim na fora o ni prudit.Doufam ze s prichodem PvP se do Conana vrati lidi kteri maji vsech pet pohromade.Podle zprav z test serveru je PvP bezva.

0/0
20.8.2008 13:41

Alaman

Re: Re: Re: Re: hlupaci

Ještě komentář k tomuto: "...Takze ze nekteri na 80lvl neumeji hrat je jejich problem..."

Sólo hráč, který by měl mít na lvl taky svou zábavu ten problém skutečně má nebo alespoň ještě před měsícem a půl měl.

0/0
20.8.2008 13:21







Najdete na iDNES.cz