Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepe

re

Vis ale ja nechtel machrovat jak si kazdej zavistivej cechacek mysli.Spis se mi zda 40000 za plazmu 127cm malo..Na to ze driv staly 300 000 i vic.Ale to jsou typicke ceske dizkuze:nekdo napise (informativne) ze ma nejakou obycejnou plazmu za 40 papiru(co je dneska H.VNO) a hned se to na nej sesype ze machruje.Tohle ńa ZAPADE neni F.CK OFF ZAVIST

0/0
21.8.2008 22:29

user32

Re: re

40 tisic se ti zda jako nic?? je to o dost vic nez co bere prumerny obcan u nas...v porovnani s cenama driv mozna, ale obecne to rozhodne neni malo...nebo snad podle tebe je?

0/0
21.8.2008 23:37

pepe

Re: Re: re

Ano malo, a to mam presne ,,prumerny cesky plat,, na to ze dam 40000 a stoji mi doma ohromna ale obhromna televize to je krasny.Zas to nemuze clovek chtit zadarmo.

0/0
23.8.2008 18:05

Dhatz

HW a ten bullshit

na rrozlišení se vyserte,24" monitor má víc jak 70" TV,takže lepší je dívat se na kvalitu barev. já mám 8 roků starý CRT s vyblitejma tmavýma barvama  a z rána nevidím ani půlku toho co mám ikdyž mám v nVidia panelu gamma na max. takže všechny nové monitory můžu jenom závidět. BTW,kdybych kupoval 24mku,tak přidám HD4870 aby utáhlo všechny hry na takovým monstru. Ovladače jsem používal jedině kdysi v Tescu když tam bývala dema na PS2,.a to jenom když byla PC dema zabraná. analog sux,jediné na co se hodí je udávání směru chůze postavy. na řízení mám volant a na střílení mouse.

0/0
21.8.2008 14:59

Kane

Re: HW a ten bullshit

Urážíš konzole jen proto,že neumíš hrát na analogovým ovladači? No comment...na ovladači se normální člověk naučí za 2-3 dny,jenže ty ses prostě mamce a taťkovi nepoved no...

0/0
21.8.2008 19:38

AXO

Re: Re: HW a ten bullshit

no ale sadnes za pc a hras, nemusis sa nic ucit ovladat... a to nevravym o aimbote, ktory je pomaly v kazdej FPS na konzolu

samozrejme ze sportove hry a auta sa hraju velmi dobre na konzolach

0/0
22.8.2008 0:24

Gomez

Re: Re: Re: HW a ten bullshit

Aimbot, aimbot, aimbot...umíte vy PCčkaři argumentovat vůbec něčím jiným? Je jen v jedný hře z deseti a i tam se dá vypnout.

0/0
22.8.2008 8:03

Panda

konzole, PC a GTA4

Proč se tu zase řeší PC a konzole, když je to diskuze k novince o GTA4 na PC? Mě daleko víc, než že někdo má doma drahou plazmu nebo PC za tři tátový platy, zajímá, jak dopadne GTA4 na PC a jestli ve výsledku bude lepší než na konzolích nebo nebude. Nic víc. GTA se mi vždycky ovládalo hůř na konzoli než na PC (což je subjektivní pocit, někomu to může vyhovovat jinak) a můj dojem z GTA byl vždycky lepší na PC - od dob GTA 3 a konverze z PS2 mi vždycky víc vyhovovalo GTA na PC. A právě proto mě zajímá, jak dopadne GTA 4, které jsem tentokrát ještě na konzoli nehrál a čekám na PC verzi.

0/0
21.8.2008 12:50

junior1099

Re: konzole, PC a GTA4

No jo...jsou to tady samé paka (myslím tím PCvsKonzole)...demence na entou... s tím nic nenaděláš. Třeba další pako nad tebou zase řeší něco o nějakém LCD nebo co :) (ani jsem si to celé nečetl)... 

HALOOO, TOTO JE DISKU!ZE O PC VERZI GTA4...

Já na konzoli taky GTA4 ještě nehrál, ale těším se na PC verzi... Snad si, do doby vydání GTA4 a Mafie2, po 6letech koupím zase nové PC dělo... už se těším, jak se hodím marod, PC k posteli s upraveným pohodlím pro klavesnici a myšku, výtáhnu sáček se špekama a budu pařit gta do zmagoření... je dost možné, že se po několika hodínách paření gta4 ze mě stane takový vylízanec, že budu tady psát jestli je lepší PC nebo Konzole (i když jsem nikdy žádnou neměl) nebo budu do diskuze psát něco o LCD a plazmách i když jsou to diskuze zaměřené na jiné téma... Tak se předem omlouvám, protože z toho budu tak vylízanej, jako ta většina tady;-D.

0/0
21.8.2008 19:39

junior1099

Re: Re: konzole, PC a GTA4

(už se moc těším na reakce té většiny tady na můj příspěvěk, to bude zase sranda holčičky)

0/0
21.8.2008 19:40

WiT.HiN_T

Re: Re: konzole, PC a GTA4

Chlape, šetri ešte sily na MAFIU 2 ;-D

0/0
21.8.2008 22:01

Y36

sd

A maj to;-Dkdo se směje naposled ten se směje nejlíp;-D:-)

0/0
21.8.2008 12:12

Radek

Re: sd

přesně tak:-)

0/0
21.8.2008 13:21

Semik

Relax

Mňa na PC bavilo hrať v dectve, laborovať, skúšat, hrať 3Dmark :-P, zohnať prakticky každy soft zadara ...atď. To bol fun. Dnes už po robote jednoznačne nemám chuť zas sadnuť k PC a dačo riesiť. Viac sa uvolním pri konzolke v obyvaku a pivečku.

0/0
21.8.2008 11:55

Ehm

Ehm

Proboha proberte se, záleží Vám na tom, jestli je lepší konzole nebo PC ??? Proč se o tom hanrkovat ani jedna strana nepřipustí argumenty té druhé, není to jedno??!!! Co takhle něco lepšího a konstruktivnějšího do diskuse?? Hmm?? No jo to by se tady ale nesměli vyskytovat jedinci co musí dokozavot, že jsou nejlepší tím že mají buď PC nebo plasmu ... Proč se nebavit o tom co bychom do té hry třeba chtěli ... fakt už JSTE S TÍM TRAPNÝ!!!!;-O;-€

0/0
21.8.2008 11:29

tvoja_matka

Re: Ehm

konzole suuuuuux. PC 4ver ! ;-D

0/0
21.8.2008 12:18

Niko

Re: Re: Ehm

Jednoznačně SOUHLAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!;-)

0/0
21.8.2008 13:19

Chumbaba

Loadingy

Já myslím, že dneska už vypadají hry na konzolích dobře. Textury, hrubost zobrazení atd. sice bývají horší než na PC, ale rozhodně je to veliký pokrok oproti PS2 a Xboxu. Mně u konzolí nejvíc vadí ukrutně pomalé loadování z DVD. Co se na PC nahraje do dvaceti vteřin, nahrává se na konzoli pár minut a hrát třeba Lost Odyssey na Xboxu 360 bylo loadovací utrpení.

Jinak, pokud jde o GTA, bude to jako vždycky, PC verze bude nejlepší, ale bude nejpozději. Mně to vyhovuje, čekání mi nevadí.

Skutečná síla konzolí podle mě není ani v grafice, ani v plazmě, ani v termínech vydávání, ale v exkluzivních titulech a la Metal Gear Solid 4 nebo jmenovaná Lost Odyssey. Ale těch je zatím málo.

0/0
21.8.2008 9:12

Wes Parmalee

Re: Loadingy

Pár minut?! Já mám sice (zatím) jenom PS2, ale nikdy jsem nezažil minutový loading!

Dokonce existují hry, kde žádné načítání prakticky není... :-P

0/0
21.8.2008 9:26

uzivatel

Re: Loadingy

loadingy v Lost Odyssey jsou dlouhe, ale rozhodne ne tak dlouhe (jsou asi kratsi nez u nekterych PC RPG, ale to uz jsou pak skutecne ulety)

hrozne zalezi, jake ma clovek rad zanry, treba vsechny jrpg tehle generace jsou zatim exkluzivni pro konzole, to same bojovky, cast sportu, akcnich her atd.

0/0
21.8.2008 9:37

Gomez

Re: Loadingy

Málo? Já bych řekl až až...spíš na PC je toho málo, z hlavy si vzpomenu jen na Diablo, Crysis Warhead a Stalkera...

0/0
21.8.2008 9:40

Gomez

Re: Re: Loadingy

Málo-myslím exkluzivitek, pokud by to někomu nechtělo dojít :)

0/0
21.8.2008 9:41

Plešoun

Re: Loadingy

Na Xku doporučuju občas vyčisti cache - to zkrátí loadingy takřka k neuvěření.

0/0
21.8.2008 11:13

Munky

Re: Loadingy

Nevim, nikdy jsem s dlouhým loadingem problém neměl... oproti PC je pro mě konzole poklad. A skutečná síla konzolí je i v exkluzivních titulech, ale hlavně je to přiblížení se největší mase lidí... protože PC to vypadá složitě, konzole je jedna krabička s dvouma knoflíkama, ovládání PC vypadá složitě, u konzole je to jeden knoflík, u PC musíš hru instalovat a pak ještě DirectX atd. atd. do konzole strčíš a hraješ...  to je síla konzolí... natáhne nový lidi a ty koupěj a kolotoč jede dál!

0/0
21.9.2008 15:41

Munky

Re: Re: Loadingy

sorry... u konzole je jeden ovladač, ne knoflík xD

0/0
21.9.2008 15:42

Fida

PC vs. konzole

To je pořád PC nebo konzole .. pc nebo konzole ? Přeci jednoznačně PC. Argument že hrajete s xBoxem na plazmě je hloupý, protože PC se na plazmu samozřejmě připíchnout dá. PC je dneska i v podobě notebooku, jestli jste si nevšimli, takže ho můžete vzít kamkoliv. Dejmetomu, že zítra výjde nová grafická karta s novými efekty. Dejme tomu, že Rockstar bude aktivní a vydá patch s právě těmi efekty (dejmetomu výkonější antristropní filtrování atd. atd.), PCčkař stáhne, naisntaluje a jede .. konzolisti jenom nafoukaně melou něco o tom, že maj doma plazmu. Podle mne nemůže konzolista srovnávat konzoli s PC, protože většinou nerozumí všem výhodám PC. Chudáci vývojaři co musí pro vás na ty konzole dělat hry =D.

0/0
21.8.2008 8:21

Bloger

Re: PC vs. konzole

Problém je že na pořizování PC se dá nahlížet ze dvou pohledů. A když nikdo nespecifikuje jak... tak se pak lidi porvou.

PC je samozřejmě lepší než konzole - z jednoduchého důvodu... všestranost, kterou dnes potřebuje snad každej.

Ale - konzole je lepší než upgrade - PC na t yvšestraný věci a starý klasiky zůstane. Ale dostaneš pohodlný hraní s přestihem a spoustou her.

0/0
21.8.2008 8:26

SUpal

Re: Re: PC vs. konzole

Kecas a hlavne stebe mluvi konzolista:-© PC  je proste nejlepsi Tome!

0/0
21.8.2008 19:33

Dhatz

Re: PC vs. konzole

změny by se týkaly spíše physX nebo DX ale rozhodně ne AF protože toho si nikdo nevšimne. a kdyby mělo něcoulehčit slabším grafikám aby zvládly AA,tak to v žádném případě není pozitivní věc protože to musí znamenat ztrátu obrazové kvality na úkor AA. Všechny mody pro zlepšení výkonu Crysis z toho udělají příšernou patlaninu na kterou se nedá dívat,to si radši nechám very hi a bez AA.

0/0
21.8.2008 9:23

Gomez

Re: PC vs. konzole

Ty zase nejspíš nerozumíš všem výhodám konzolí. Dneska jsou na tom konzole opravdu líp a jen slepej, hluchej a ke všemu retardovanej člověk by tvrdil opak. Daleko víc exkluzivit (ať už časových jako v případě právě GTA IV nebo pevných jako v případě MGS 4), větší pohodlí, lepší ovládání (kdo se na gamepadu naučí nedá na něj dopustit), konec nervů jestli to rozjedu, instatlací ovladačů a podobnejch pitomin. Hru vždy dostanu ve skvělé kvalitě, bez sekání a na závěr jěště k tý plasmě-on je to opravdu rozdíl oproti monitoru.

Já osobně jsem pro kombo konzole na hry-průměrný PC na práci. Obě dvě věci se pak využívají pro to pro co byly vytvořeny a všichni jsou šťastní. (ježiš ten konec zní celkem divně :D )

0/0
21.8.2008 9:37

Sodan Tok

Re: Re: PC vs. konzole

někteří nedaj nak onzoli dopustit  a někteří zas nedopustí na pc, jako já. Upgarde 1x ročně mi fakt stačí abych rozjel každou hru. S gamepadem sem nehrál ani nepotřebuju. Řekl bych že hádat se o konzolích a kompech je nekonečná otázka. PC je samozřejmě lepší, na normálním pc rozjedeš v poho skor všechny hry + tisíce jinýhc programů a možností. O exkluzivitu atd mi nejde radši si počkám na pohodlnější pc. Ale je to věc názoru, každýmu je vše jinak pohodlné a ne každej chce pařit u telky.

btw. dokud má konzolista pc tak mi vůbec nevadí

0/0
21.8.2008 9:52

Verdel

Re: Re: Re: PC vs. konzole

Ta "válka" je fakt blbost. Dnes si nedovedu představit, že bych neměl to či ono. Na PS3 nedám dopustit, alespoň můžu varovat majitele PC aby od GTA IV neočekávali zázraky :) Grafika se zlepšit může, ale co ten stereotyp? Kdyby po prvním úžasu nebylo tak nudné, klidně bych si ho koupil zase na PC ;)

BTW PCI Express 3.0 počítá až s 1,5 kg vážící grafikou! A počítá s

trojslotovým chlazením!!! No nevím jestli to je ta správná cesta jak podpořit PC hraní. Takové monstrum bych v PC nechtěl. To by mi nestačil ani BIGTOWER!

0/0
21.8.2008 12:14

Honza

Re: Re: PC vs. konzole

Sry kámo ale podle mě pleteš dvě věci dohromady. Mám spoustu kamarádů, kteří jsou pařani a podlehli boomu a nakopily konzole ale přesto hrají z 75% na PC.

Lepší ovládání? a na to si přišel kde? vše co jde píchnout na konzoli napojíš na PC a dalších kupu herních zařízení , který na konzoli nedostaneš na PC jede taky. Gamepade je fajn ale na hry jako strategie nebo 3D akce ... bez myši ani ránu!!!! 

Plazma vs monitor... no tak to si nehrál na pořadnym monitoru, kterej se kupuje např na tvorbu grafiky a jak bylo zmíněno plazmu můžeš na PC taky připojit.

Na PC můžeš dělat i spoustu jiných věcí než jen hrát hry, psát stránky, programovat, dělat grafiku nebo hudbu a to na úrovni.

Nechci tím hanit konzole protože svoje místo mají a mají své výhody ale srovnávat to s PC , který je a vždy bude dál, protože jde o zařízení nejen na hry, je zbytečné.

0/0
21.8.2008 12:37

Verdel

Re: Re: Re: PC vs. konzole

Ano, můžu si napíchnout PC na 150cm LCD, PDP nebo SXRD projektor. Ano, můžu na PC psát dopisy, stříhat video, programovat. Ano, můžu si k PC pořídit gamepad.

Tahat bigtower k 150cm LCD je pohldené? NENÍ Psát dopisy např na projektoru? DĚKUJI, ALE NE Chci psát dopisy, stříhat video atd na konzoli? NE NECHCI

Kvůli tomu všemu a dalšímu jsem si pořídil konzoli!!! PC mám v jedné mśtnosti a konzoli u AV sestavy. Mám klid a nemusím nic řešit. Díky tomu nemusím mít ani gamepad u PC.

Ideál je mít všechny platformy.

0/0
21.8.2008 13:00

Honza

Re: Re: Re: Re: PC vs. konzole

Jo s tim souhlasim, prostě dělat a mít věci na správném místě.

0/0
21.8.2008 13:11

Regnar

Re: Re: Re: Re: PC vs. konzole

Souhlasím R^

0/0
21.8.2008 13:45

Verdel

Re: Re: Re: PC vs. konzole

FAKT UŽ MĚ TO OTRAVUJE. KAŽDÁ DISKUZE S NESMYSLNÝMI DOHADY.

0/0
21.8.2008 13:04

PEPE

re

Presne, jam mam taky Samsunga 127 plazmu full HD. Sice tu za 40000tis ale s monitorkem se to neda srovnavat.A hry si radsi kupuju na boxe nez na PC kde mam 22 monitor.

0/0
21.8.2008 1:22

sal

Re: re

gratuluji;-D

0/0
21.8.2008 9:55

Panda

Re: re

Zajímalo by mě, o kolik vylepší velký obraz už tak kvalitní hru. Ano, souhlasím, že to vylepší trochu pocit ze hry, ale o kolik? U některých typů her se zvyšuje nepřehlednost při zvětšování obrazu, což pocit ze hry nevylepší, u některých naopak ano. Asi je fajn hrát některé hry na domácím kině, ale je nesmysl tvrdit, že se hratelnost a dojem ze hry vylepší tak, aby se mi vyplatilo kupovat za 50 tisíc plazmu, když bych za ty peníze měl k PC nejvyšší třídu LCDčka pro grafický studio. Jinými slovy, budu hádat - tento typ příspěvků nemá ani tak ukázat, že na větší ploše se lépe hraje, jako spíš ukázat "hele, jsem frajer, mám plazmu za 40 tisíc" ;-D

0/0
21.8.2008 12:37

junior1099

Re: Re: re

R^R^R^

0/0
21.8.2008 19:10

pepe

Re: Re: re

Vis ale ja nechtel machrovat jak si kazdej zavistivej cechacek mysli.Spis se mi zda 40000 za plazmu 127cm malo..Na to ze driv staly 300 000 i vic.Ale to jsou typicke ceske dizkuze:nekdo napise (informativne) ze ma nejakou obycejnou plazmu za 40 papiru(co je dneska H,VNO) a hned se to na nej sesype ze machruje.Tohle ńa ZAPADE neni F.CK OFF ZAVIST

0/0
21.8.2008 22:30

roman

konzole

Ted jeste nekdo reknete ze je vyhoda mit konzoli :-)

0/0
21.8.2008 0:00

junior1099

Re: konzole

Je výhoda mít konzoli.

0/0
21.8.2008 0:59

fredy

Re: konzole

Je to výhoda, už proto, že jsem to dohral přes 3 měsícema a na PC to ještě ani nevyšlo

0/0
21.8.2008 8:00

Dr. Six

Re: Re: konzole

jo, jenže na to ti sere pes, lepší vylepšená a kvalitnější verze později, než rychlokvaška s chybama bez možnosti opravy na konzoli;-D8-o

0/0
21.8.2008 9:54

Desh

Re: Re: Re: konzole

Moznosti oprav tu bohuzel jsou.

0/0
21.8.2008 17:12

Plešoun

Re: konzole

Stěží najdeš konzolistu kterej nemá PC ... no můžeš to zkusit, ale hodně štěstí. Takže ano - je výhoda mít konzoli.

Pochybuju že mi dokážeš dát pádnej argument proč bych měl konzolivyhodit a místo hraní konzolových a PC her, hrát jen PC hry. Jakou výhodu bych tím získal?

Takže jo j to výhoda - o PC hry nepřijdeš. Pokud se na něco těšíš máš možnost si to zahrát o půl roku až rok dřív. Pokud jsou potom vylepšení na PC fakt dost razantní nikdo tě neomezuje zahrát si to znovu lepší. A exkluzivních titulů na konzoli je dost. (Forza, JRPG hry apod se jen tak neblíží.)

Ale samozřejmě můžeš zkusti nebohé konzolisty přesvědčit - v čem by bylo tolik lepší nemít konzoli?

0/0
21.8.2008 8:23

Desh

Re: Re: konzole

2 Plesoun:Konecne nekdo kdo ma vsech pet pohromade.Uz mne to neustale handrkovani Pc VS konzole vazne nebavi.Ja osobne hraju hry bez rozdilu roku vydani nebo platformy na kterou vysly a jsem naprosto spokojen.PS  Osobne opravdu neznam zadneho "Konzolistu" ktery nema PC a pokud nekde je   tak vas urcite nebude otravovat na Hernich webech

0/0
21.8.2008 9:15

Honza

Re: Re: konzole

Hm jenže to je zase zavádějící . Ten kdo rozjede diskuzi co je lepší konzole nebo PC musí zmínit, že myslí pouze hraní her. Je jasný, že není argumentu proč by si vyhazoval svoji konzoli a měl hrát jen na PC, to je nesmysl. Jde o pořád o hraní a je jedno na čem a kdy to zapaříme a poklábosíme o tom. Pokud se ale budeme bavit co je lepší jako celek, tak konzole je "jen" konzole.

0/0
21.8.2008 12:44







Najdete na iDNES.cz