Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - jak vypadá na různě výkonnýcn PC

Těšíte se na to, jak si zahrajete mix FPS a RPG S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky? Podívejte se, jak vypadá na různě výkonných PC.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sucky

grafika vs hratelnost

No když napíšeš Delta tak tady asi bude větší procento asi vědět jaká to muže asi být :-) nech si ty rozumy pro někoho jiného. no pro ostřílený Fps borce se dá Crysis projít za den max kde to přituhne je na konci na té lodi jinak je to obtížnost pro děti sem zvyklí hrát neviděn neslyšen takže at je obtížnost jáká koliv s neviditelností je to hračka kolikrát se vyhnu celé potyčce či základnu projdu aniž by si toho někdo všiml přece jen zajímavější by ta hra byla kdyby energie byla omezená a nemohli sme si kdykoliv dát neviditelnost to je chyba té hry no třeba nějaký dobíječ energie by se nacházel v základně jako to bylo v Half-life hned by ta hra nebyla tak lehká

0/0
30.8.2008 14:06

Jumík

Re: grafika vs hratelnost

Tak tahle hláška je úplně mimo, zkus si to první zahrát a nebo nevím co máš za krpu, ale procházet se neviditelný po základně, tak jak ty to popisuješ opravdu nejde ;-)

0/0
30.8.2008 14:20

Thorus

Re: Re: grafika vs hratelnost

Proč by to nešlo? Já jsem prošel tu přístavní základnu, nebo tu základnu s nalezeným "UFO" co tam pak všechno zmrzne taky neviděn neslyšen.

0/0
30.8.2008 16:19

Dhatz

Re: Re: grafika vs hratelnost

tak to musíš být úplná gumka abys to nezvládl. jenom musíš chodit tak aby ses za rohem dolib v speedu a pak až před dalším rohem zmizet. vůbec není problém od někud zdrhnout přeskočením plotu a ještě zbyde energie na inviz. AI v Crysis bylo úplně gramlavé,alieni ani neuměli využívat letových schopností.  ten konce byl ze všeho nejlehčí. vklidu se schovám za troskama a pohoda se zalckuju, vypálim, a zase. Crysis byla nuda,až na té letadlovce to byla sranda. ale obtížnost i na delu je díky regeneraci skoro stejná,akorát máš výhodu že šikmáci mluví vietnamsky.

0/0
30.8.2008 16:21

Dhatz

Re: Re: Re: grafika vs hratelnost

pak mě ještě bavilo provádět speed jump z vody a zmizet(kdo si myslí že rychlost plavání ve speed režimu je max, nikdy nezkusil přidat mezerník)

0/0
30.8.2008 16:24

Jumík

Re: Re: Re: grafika vs hratelnost

Šak o tom mluvím, ale hrát hru jako dement, můžeš všude, i ve STALKERovi, o tom Crysis je, že nabízí spoustu možností jak to hrát a když to hraješ jako dement, tak pak nenadávaje, že to má demetní hratelnost ;-) Příklad ze STALKERa, třeba hned na začátku přepad tý farmy, bohatě ti stačí, když si klekneš pod okno a počkáš, až si ty gumy příjdou pro kulku, vážně stupidní ;-)

0/0
30.8.2008 16:33

Sucky

Re: Re: grafika vs hratelnost

No tak si asi lampa se rožni s neviditelností uplně vklidu se dá pohybovat po základně ne abych uplně nezhodil Crysis tak co mě natom bavilo dávat hedky z 500m vzdálenosti

 No končím debatu pořád se těším na nějaký tituly ale asi fakt největší akcí co sem hrál je serie Call of duty sice jsou tam skrypty ale hratelnost to má maximální jak psali že Crysis bude nelinealní tak nevím ale AI pokaždý když to hraju chovají se pořád stejně kde mě fakt AI uplně šokovala byl FEAR tam byli někdy až moc vychcaní

0/0
30.8.2008 17:01

Jumík

Re: Re: Re: grafika vs hratelnost

Jo no, naprogramovat AI do čtvercový 2 metry široký chodby je vážně umění ;-) Spíš AI Crysis mě hodně překvapila, až na nějaký krpy, třeba na schodech se chová hodně uvěřitelně :-)

0/0
30.8.2008 18:05

Dhatz

Re: Re: Re: grafika vs hratelnost

FEAR byl spíše o možnostech pohybu NPC než o jejich AI. Co mě nejvíc dostalo byly ty svině z soldier of fortune 2 double helix. dej jim granáty a připrav se na peklo. Kin' edition 2008 z toho udělal ještě větší maso. oldcool vypírá všude. SoF3 jsou horší než 2 a carmageddon nikdo nepřekutí.

0/0
30.8.2008 20:09

Sucky

grafika vs hratelnost

Já souhlasím stím že dneska herní designéři hledí na grafický kabátek ale naco už nedávají větší soustředění  je hratelnost jako nevím Crysis mě příjde graficky hezky ale to je tak vše hratelnost dejavi  dohrál sem ho na tu nej extremnější obtížnost prostě stím nanosuitem mě to příjde jak kdyby ste byli nesmrtelní na warhead se moc netěším pač to bude jedno a to samý a rozhodně stalker mě příde zajímavější už co se týče hratelnosti a rpg prvků když už bych měl čekat AAA titul tak jedině Far Cry 2 ten má nápad

0/0
30.8.2008 13:37

Jumík

Re: grafika vs hratelnost

Aha, takže na tu nej extremější obtížnost, když tak Delta (pro ty co tu hry nejspíš nikdy ani neviděli) si to prošel jako nic, jo ?? :-D

0/0
30.8.2008 13:51

Ashrak

Re: Re: grafika vs hratelnost

Taky jsem to prošel na Delta obtížnost "jak nic" (za odpoledne, ale hrákl jsem to už podruhé).

0/0
30.8.2008 13:57

Jumík

Re: Re: Re: grafika vs hratelnost

Jako Kingpin to není, ale tvrdit, že je to zývačka pro lamy, to je trochu blbý tvrdit ;-)

0/0
30.8.2008 14:18

ViCktor

Re: Re: Re: Re: grafika vs hratelnost

Jóóó právě jsi mi připoměl moji srdeční záležitost Kingpin...Ta hra měla prostě atmosféru!!!

0/0
31.8.2008 0:34

joe

ROFL

HNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS

HERNE PC LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

0/0
30.8.2008 11:53

VK

Re: ROFL

Jdi si onanovat nad PS3kou a nelez do diskuzi o PC hrach jo?

0/0
30.8.2008 12:56

Thorus

Re: ROFL

Tvoje prispevky se v diskuzi vzdycky "vyjimají".

To je jako by tu byl velky blikajici cerveny napis "JA JSEM DEMENT ROFL"

0/0
30.8.2008 13:52

Slimik

Nemůžu si pomoct, ale na všech screenshotech

abych pravdu řekl tak crysis mne vubec nebavil ale stalker za to jo... Jsem z tech hraču co začinali na 286 a kdysi vic znamenal dej než grafika... muj osobni nazor...

0/0
30.8.2008 0:50

Panda

Re: Nemůžu si pomoct, ale na všech screenshotech

Mám stejný subjektivní názor... Crysis měl super grafiku, ale tam to pro mě nějak skončilo, bavilo mě pár levelů, zbytek víceméně ne. STALKER nepatřil a nepatří mezi grafické špičky, ale mně se ten jeho grafický styl prostě líbí, úplně úžasně dokresluje celou zvláštní atmosféru Zóny... Když se řekne Crysis, vybavím si super grafiku a nanosuit, nic moc víc. Když se řekne STALKER, evokuje mi to tisíc zážitků a pocitů ze hry. Podle mě je správně spíš ta druhá varianta...

0/0
30.8.2008 3:17

neuro

rerere

hehe mě se líbí nejvíc ten první,má tu správnou atmosféru ;-D

0/0
29.8.2008 18:39

Ojta

Stalker

Myslim že zvolili špatný screen.Měli udělat screen kdy držíte zbraň v ruce a jste v něaké přestřelce. Tam by byl vidět rozdíl.

0/0
29.8.2008 17:04

Thorus

Re: Stalker

V prestrelce by tezko udelali 4 identicke screeny na ruznych pocitacich...

0/0
29.8.2008 17:14

Ashley

Re: Re: Stalker

Mohli by si nascriptovat nějakou nehratelnou sekvenci, kde se i střílí, a típnout obrázek vždycky ve stejnej čas :-).

0/0
29.8.2008 18:01

PaVuK

Re: Stalker

souhlasim. hrozný screen. Kombinace silného světla a nechutně odporné jpeg komprese toho obrázku dělá své. V pohybu by to asi vypadalo jinak. Těším se na nějaké ingame video.

0/0
29.8.2008 20:53

Ivan Burda

Nemůžu si pomoct, ale na všech screenshotech

ta hra vypadá naprosto příšerně. Tráva v pozadí mi připomíná sprity z prvního Medala a modely objektů určitě nepobraly víc polygonů, než co na jedné ruce spočítám.:-©

0/0
29.8.2008 15:54

Panda

Re: Nemůžu si pomoct, ale na všech screenshotech

Hrál jsi původního S.T.A.L.K.E.R.a? Graficky nepatří mezi nejúžasnější díla, ale rozhodně je to velice kvalitní herní titul... Grafika opravdu není všechno, to se nám snaží nabulíkovat manažeři vydavatelských firem... ;-)

0/0
29.8.2008 16:19

Burda Ivan

Re: Re: Nemůžu si pomoct, ale na všech screenshotech

Jo, hrál jsem ho. Souhlasím s tím, že nemá smyl stavět herní požitek jen na grafice. Po dvou hodinách hraní Crysis jsem si na grafiku zvykl a hledal, co jiného dokáže hra nabídnout. Jen mě zaráží, že i na nejvyšší detaily Stalker nevypadá nic extra a přitom má takové hw nároky.

0/0
29.8.2008 16:39

Jumík

Re: Nemůžu si pomoct, ale na všech screenshotech

To není konzolovka, takže se nediv, že to nehraje všema barvama ;-)

0/0
29.8.2008 18:41

Dhatz

vista je zbytečnost

absolutně žádný rozdíl mezi DX9 a DX10

0/0
29.8.2008 15:18

Ashley

Re: vista je zbytečnost

Ehm,

DX 9 Stalker - http://tinyurl.com/5br7ws

DX 10 Stalker - http://tinyurl.com/5ucwfg

0/0
29.8.2008 15:29

Santa

Re: Re: vista je zbytečnost

Celkem jsem se pobavil, jak tam prorůstá tráva / lupení skrz prkénka na verandě :)

0/0
29.8.2008 16:32

morte

Re: Re: vista je zbytečnost

a nebude tady ten rozdíl tím, že na screenshotu s popiskem dx10 je slunce (předpokládám, že dynamický efekt) a na dx9 není? Protože právě slunce rozpoutává tu hru světel a stínů, kterou na dx10 screenu vidíme. Bylo by férovější, kdyby obě scény byly opravdu totožné.

0/0
29.8.2008 16:36

Ashley

Re: Re: Re: vista je zbytečnost

Podle popisku pod obrázkem je první Dx9, druhej Dx10 :-). Stalkera doma nemám, tak nemůžu potvrdit.

Je ale možný, že ten efekt slunečních paprsků je v obou verzích a rozdíl je v reálnějším dynamickém stínování.

0/0
29.8.2008 17:15

Ashley

Re: Re: Re: Re: vista je zbytečnost

Btw mají tam v galerii i 3x úplně stejnou scénu - http://tinyurl.com/5no32l

0/0
29.8.2008 17:18

Dhatz

Re: Re: vista je zbytečnost

na těchhle screenech už rozdíl je,ale já jsem to bral podle těch zde.

každopádně tam není nic co by v Crysis nešlo na DX9

0/0
30.8.2008 16:10

HonyaDj

Re: vista je zbytečnost

Ty seš taky jeden z těch, co tohle tvrdí všude a přitom nikdy neviděl porovnání? Evidentně ;-D

0/0
29.8.2008 15:55







Najdete na iDNES.cz