Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Spore prý vede lidi k ďáblu

O Spore se říká, že je to revoluční hra. Teď na ni útočí křesťané, že propagací evoluce napadá jejich náboženství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

abcde...

Kacíři

Za tyhle žvásty by vás před 200 lety Svatá matka církev upálila;-D;-D;-D;-D

0/0
11.9.2008 21:25

Chaythere

aaa

Já sem ďáááábel .. připravte se všechny vás zničím aaa !! dmnce !!

0/0
11.9.2008 12:55

Azzie

Náboženství

Náboženství je dobrá berle pro malomocný, slaboduchý chudáky, co si sami nedokážou rozumě naložit se svym životem. Avšak... špatná hůl pro ty, kteří touží po moci. Tak už tomu je tisíce let.

Pokud by v dnešní době žil někdo jako pan JC - nebo někdo hodně podobný (povahově samozřejmě) určitě by měl důležitější věci na práci, než zastrašovat malé děti že pujdou do pekla za to, že si hrají. 

Pokud by v dnešní době žil někdo jako pan JC - řekl bych, že by ani nebyl v žádném náboženském spolku. Spíš by to byla ikona v umělní, nebo politice.

AVE

0/0
11.9.2008 10:48

Springer

a tak je to vzdycky

Jeden by cekal,ze po predchozim skandalu ala chodici dvoumetrovy pero atd... uz toho o Spore vic neuslysime.. a hle, zase se najdou taci co na tejhle kravine pro decka vidi dablovo seme.. co to znamena pro nas obycejny smrtelniky? DEBIxU JE NA SVETE TOLIK,ZE SI KUXA STUJTE ZA SVYM A KDYZ NEKDO BUDE MLEJT HOXNA; KOPNETE HO TREBA DO PRXELE.. takovy sraxky... to oni sou zdegenerovany,kdyz se brani evoluci.. oni pujdou dablovi do kotle.. cuxaci zaxrany

0/0
11.9.2008 9:25

ppp

hlupost

je to hlupost a trpne na tej hre neni nic zleho a preco im to vadi ved kazda teoria sa meni a upravuje a ani Eistan nemal vo vsttkom pravdu

0/0
10.9.2008 18:26

Heolin

Re: hlupost

Je to čistě satanistická hra a každý kdo ji dá víc než 20% tak je zplozenec pekel a zaslouží věčná muka v plamenech zkázy;-O. (sarkasmus)

0/0
10.9.2008 18:50

Pepiczech

Fake

Já si myslím, že majitel webovek na nějaké křesťanství kašle... Spíš udělal stránky s kontroverzním obsahem aby na ně dostal lidi... A dostal peníze z reklami.

0/0
10.9.2008 14:23

Absinthwhore

Re: Fake

hmm to si asi neviděl záběry z jesus campu..je to někde na streamu nebo kde sem to viděl..po tom co sem viděl to, věřim že takový fanatici jsou

0/0
10.9.2008 15:19

Netron18

Re: Re: Fake

Spis ta tlusta baba nez Harry Potter si zaslouží smrt

0/0
10.9.2008 16:37

Absinthwhore

Re: Re: Re: Fake

přesně tak..

0/0
11.9.2008 7:59

Absinthwhore

bůh

a nepřijde vám, že spore je vlastně taková hra na boha? život tam sice evoluje, ale vy sami si můžete volit kam se budou organismy ubírat, čili je částečně řídíte a nakládáte s jejich osudy stejně jako oo pan nejvyšší programátor s námi..

0/0
10.9.2008 12:43

Oldis_rab

Re: bůh

presne tak, spore je spis o te jejich teorii inteligentniho designu, pardon teorii, oznaceni neceho za teorii podleha prisnym logickym pravydlu, v tomto pripade jde spise o viru. nicmene spore vas stavi do role designera, jestli inteligentniho si zodpovite sami :)

0/0
10.9.2008 17:57

Absinthwhore

Re: Re: bůh

jenže jak vidíš, tak podle jejich inteligentního designu je správný jen ten, který vymyslel sám bůh podle obrazu svého..neni na nás aby sme si jen na chvilku připustili že jsme bozi..sme jen malý nevýznamní sluhové pana JC a neseme si sebou hříchy,které násnutí k poslušnosti:D..jak ošklivé..chodil sem na křestanskou školu a vim, že tam problémy s evolucí a podobně neměli..klidně se o tom s tebou bavili a dávali zapravdu, protože vykládat bibli můžeš tolika způsobama..nakonec v bibli (starý zákon) je prý zmínka i o dinosaurech..teda konkrétně o obřích plazech, kteří ale museli vyhynout při velké katastrofě..možná to byla dokonce i ona potopa..a taky to byli "příšery"..a když se kouknete na dnešní situaci, tak i určité křesťanstvo připouští, že sou i mimozemšťani:-P

0/0
11.9.2008 8:22

Ant

spore

Zdit to je uplna hovadina,je to jen hra,kdyby meli odoudit vsechny hry s takovou tematikou tak by ty hry staly uplne zahovno

0/0
10.9.2008 12:39

Heolin

Re: spore

Souhlasim. Navíc tim, že se takhle ten člověk oprudí, tak bere zase názor ateistům. Tudíž dělá to, kvůli čemu to dělá.

0/0
10.9.2008 13:22

Efreet

Katolici

Za vsetko snad jeden vysek "....... rímskokatolíkov. Nevedia o tom, že svätý otec Ján Pavol II. pripustil, že evolučná teória je vysoko pravdepodobná, teda by to mal byť názor celej Cirkvi."

Jednoducho nad takýmito ludmi sa netreba ani zastavovat. Niekedy som sa nad tym este zamyslal dlhe hodiny ako to len tak mozu - ignorovanie cistych, hmatatelnych, zarucenych a 100x dokazanych faktov. Ale teraz nad takymito ludmi (priklad zia) len mavnem rukou prip. hodim nejaky ten comment a radsej sa na tym ani nezamyslam

0/0
10.9.2008 12:14

bayernxx

Re: Katolici

presne tak myslim ze nejde mluvit obecne o krestanech...proste se najde par fanatiku kteri tu hru kritizuji, ale myslim ze naprosta vetsina krestanu se pokousi vymyslet kompromis mezi evolucni teorii a teorii stvoreni, dyt i sam darwin byl krestan tak proc ne?

0/0
10.9.2008 15:58

johny

teorie evoluce - překonaná věc

V českých školách  se možná ještě zastaralá teorie evoluce učí, ale přitom už je dávno vyvrácená, pokud se o ní začněte trochu víc zajímat a přečtete si pár vědeckých článků tak najdete spoustu důvodů proč je jako celek nesmysl...

0/0
10.9.2008 11:57

Efreet

Re: teorie evoluce - překonaná věc

Looooooool ;-D;-D;-D Takze kedze je evolucia vadna tak jednoznacne musime pochadzat od Adama o com mame tolko neuveritelne vela dokazov - jednu nadhernu knizku o ktorej preste vieme ze je na 100% pravdiva. Takych kniziek tu uz bolo sice do bludu ale my vieme ze tato knizka bude jednoznacne ta prava ;-D ;-D  Jaaaaj ma rad takychto haluzakov ;-D

0/0
10.9.2008 12:31

Honza

Re: teorie evoluce - překonaná věc

No překonaná není ale existuje spousta studií co poukazují na některé nedostatky nebo ukazují jiné možnosti, vznik života v ledu ne v horké polévce, jak se uvádí. Ve skutečnosti to bude ještě mnohem více složitější protože namíchat z neživých součástek něco co "žije" je pro nás zatím nepochopitelné.

0/0
10.9.2008 12:40

hhahaha

Re: teorie evoluce - překonaná věc

Jehova přijde, viď? ;-D;-D;-D

0/0
10.9.2008 12:40

Gašpo

Re: teorie evoluce - překonaná věc

Evolučná teória má skutočne značné trhliny, hlavne u vývoja človeka. To ale neznamená že je "vyvrácená". ;-)

Čiste pragmaticky, pokiaľ tu niekto napríklad začne tvrdiť že človeka genetickou úpravou ( trebárs opice ) vytvorili mimozemšťania, bude to znieť určite doveryhodnejšie než keď tu bude nejaké "svaté tělo" bude plácať o Adamovi a Eve. 

Hold keď si niekto nie je schopný poradiť s vlastným životom, je vždy jednoduchšie vypnúť mozok a zveriť sa do rúk "církve svaté".

Amen;-D

0/0
10.9.2008 13:44

Oldis_rab

Re: teorie evoluce - překonaná věc

zadna jina teorie nez evolucni, ale neni, inteligentni design neni teorie ;), k teorii to ma hodne daleko

0/0
10.9.2008 18:03

Absinthwhore

Re: Re: teorie evoluce - překonaná věc

ale to viš že sou další teorie..ale jako i evoluční..sou to jen teorie..tudíž ne dokázaná pravda..játřeba věřim na to, že člověk byl živočišnej druh, u kterýho se objevila určitá genetická anomálie způsobující vyšší inteligenci..si vemte, že se to stává i ted, ne třeba v takový míře, ale občas se narodí člověk, co je o mnoho inteligenčně na výši..a kdyby se takových objevovalo více a křížili se, brzo bysme tu měli rasu superchytrých bytostí:D

0/0
11.9.2008 8:27

Tomas

Re: Re: teorie evoluce - překonaná věc

Nekdo veri v evoluci nekdo ve stvoreni. (ale vice lidi veri ve stvoreni...)

PS.: Od dob Darwina jeste nikdo neobjevil jedinny meziclanek jakehokoliv zivocisneho druhu porad je to jen teorie to mas pravdu!

0/0
11.9.2008 9:42

fazit

i v čechách se tito lidé najdou

Podobná diskuse se rozpoutala zde, je vidět, že i v ČR jsou podobní kazatelé božího slova: http://www.ddworld.cz/recenze-her/spore-tvoreni-priserek-aneb-buh-je-mrtev.html

0/0
10.9.2008 11:54

johny

Re: i v čechách se tito lidé najdou

Ano najdou a budou vždycky, protože Ježíš je cesta, pravda a život a tak je to od počátků až do konce světa, nikdy se to nemůže změnit a hlavní úkol každého člověka je aby si k Ježíši našel cestu, měl ho ve svém srdci a směřoval k Lásce, pokud to nedělá "staví svůj dům na písku" i když se třeba schovává za kteroukoli filosofií či světonázorem.... Obraťte se k němu všichni, protože on žízní po vaší Lásce a bude vás provázet životem

0/0
10.9.2008 12:09

Honza

Re: Re: i v čechách se tito lidé najdou

Hm sry ale tohle sou žvásty,pravda je pravda a ne Ježíš a hlavní úkol života člověka neexistuje, život je prostě etapa a ta někde začla a jednou skončí, odeber čas z naší reality...

0/0
10.9.2008 12:37

english

Re: Re: i v čechách se tito lidé najdou

muhehehhehehehehehehehehehehehehhehehehehehehehehhhhhhh:-©

0/0
10.9.2008 13:50

Ashley

Antiweb

Ten zaslepenec, kterej vytvořil antiweb, o hře vůbec nic neví, v životě jí nehrál ani neviděl. Jedinej jeho argument jsou různý "penis-monster" ve hře i pro děti, který jsou ale ze Sporepedie postupně odmazávaný, jinak je celej web snůška nesmyslů. Vůbec nechce slyšet na to, že celá hra jde dohrát nenásilnou cestou, spoluprací s ostatními rasami, obchodem nebo náboženskou propagandou (to zní povědomě :-)). Podle něj je cílem hry vytvořit ďábla a zmasakrovat celou galaxii.

0/0
10.9.2008 10:14

Ashley

Re: Antiweb

Vynatek z webu : "This entire game is propaganda aimed directly at our children to

teach them evolution instead of creationism, or “intelligent design” if

you go for stupid PC terms.

The object of the game is to evolve from a “spore” into demon-like

intelligent space creatures that violently take over the galaxy."

0/0
10.9.2008 10:15

GLOWi

Ateiste nejsou pozadu

No a vidite, tvurci Spore tvrdi, ze nejvic nastvani byli ateiste, kdezto vericim to nevadilo. ivz http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/news/2008/08/13/atheists-miffed-religion-spore.

0/0
10.9.2008 10:01

Mark Hamill

spore

to uz sou fakt komedianti, nejdriv jim vadi cernosi v re5 a pak jednobunecny organismy ve spore.R^

0/0
10.9.2008 9:42

GLOWi

Re: spore

JACI komedianti? 1, SLOVY JEDEN blogger udela stranku a ONI jsou uz komedianti?

Samozrejme lze take pochvalit "novinare", ci spise lhare z bonuswebu, kteri na zaklade stranky JEDNOHO bloggera vyfabuluji, ze

" udělala v některých fundamentalistických křesťanských kruzích dílo ďáblovo"

0/0
10.9.2008 10:09

Actor

Re: Re: spore

Nehádejte se. Na každou víru se nalepí podobní vymatlanci. Že se na to nevykašlete. Vždyť jsou to k smíchu a vy s nima.

0/0
10.9.2008 10:31

Mark Hamill

Re: Re: Re: spore

to jsem presne na mysli, ze resi naprosty hovadiny,

0/0
10.9.2008 12:23

zia

VS

Mame i vysoke skoly, kde se vyucuje teologie. A jsou po celem svete, vira neni zadna ostuda a  prekvapuje me alibismus Bonuswebu, ktery na diskuznich forech narizuje zasady slusnosti pricemz jeho autori klidne muzou psat pomlouvacne clanky proti skupine osob vymezenych vyznanim.

0/0
10.9.2008 9:02

Serennis

Re: VS

Mozna by ses mel nejdriv na odkazovane stranky podivat, nez se zacnes ohanet virou - za cloveka, co ma neco takoveho na triku, se musi kazdy slusny krestan stydet...

0/0
10.9.2008 9:19

zia

Re: Re: VS

Kdokoli by se za ty stranky mel stydet, ale to nikoho neopravnuje k dehonestaci nabozenstvi a vericich.

0/0
10.9.2008 9:48

Earl

Re: VS

dej civilizaci čas a o teologii si přečteš jen jako o zajímavé formě nadvlády nad věřícími

0/0
10.9.2008 9:38

zia

Re: Re: VS

Kolik tak asi dalsich tisicu let bys tak potreboval?

0/0
10.9.2008 9:44

Efreet

Re: Re: Re: VS

Neboj, uz coskoro. Cim dalej tym viac to ludom dochadza a cim dalej tym viac ludom zacina cosi na krestanstve nesediet. Mozno ze mi sa toho uz nedozijeme ale imho za tych maximalne 200 rokov budeme povazovat krestanstvo za mytologiu rovnako ako ostatne stare nabozenstva

btw egyptske nabozenstvo trvalo este dlhsie a predsa sme dospeli k tomu ze to bol jednoducho vymysel

0/0
10.9.2008 12:22

Honza

Re: Re: VS

Ty ještě žiješ?

http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/pc/napodoboval-hru-halo-zastrelil-sam-sebe-fcx-/clanek.A080908_142408_bw-zurnal-pc_osk.idn

0/0
10.9.2008 10:06

Honza

Re: VS

Ano to máme jako i máme každý svojí víru. Všechno má své hranice, už kdysi církev tvrdila že v zárodku existuje nekonečně mnoho životů a podobný , s prominutím, okecávačky. Když věda prokázala že je to jinak nic se nedělo... když se zjistilo staří planety tak se taky nic nedělo.. ono by se dalo pokračovat

0/0
10.9.2008 9:46

zia

Re: Re: VS

Jeden hleda dukazy, druhy hleda viru. Ten prvni najde spoustu dukazu, cely zivot bude patrat po samotnem pocatku zivota. Ale az do sve smrti se nedozvi, jestli treba na pocatku vesmiru byl Buh nebo ne. Ten druhy zemre podstatne klidnejsi :)

0/0
10.9.2008 10:06

Honza

Re: Re: Re: VS

Jo s tim souhlasim v plném znění. Je to tak ale není to zcela o hledání počátku a toho zda-li tam byl nějaký bůh... i když existence a její původ je určitě jedna z největších otázek. Je pravda , že ten kdo věří umírá klidnější už jen při pomyšlení, že člověk věří v to, že jeho organismus jednou přestane fungovat a zemře a nic už nezbude , žádné duše ani jsoucno či něco jiného a to co chtěl někdy někomu říci navždy zmizí, navždy zmizí to pro co žil a co chtěl uskutečnit a změnit... toho pak drtí nejen před smrtí ale i během života protože čloěk , který věří , že smrtí to nekončí , rád věří i tomu, že jej čeká něco co mu bylo odmítnuto v životě.

0/0
10.9.2008 10:17

zia

Re: Re: Re: Re: VS

Ono je jedno proc hledas podstatu cehokoli, at uz je to Buh nebo superstruna. Kazdy ma svoje duvody, svoji cestu a zalezi asi jen na tom, jestli te to dostatecne uspokojuje a pritom te to dela lepsim ve tvych vlastnich ocich. Samozejme s ohledem na okoli :) A tady by bylo dobre se vratit k tematu: pomlouvac nebude lepsi at uz je z kterehokoli tabora. Pak je nepodstatne, jestli ten bloger je vubec verici nebo jen nechtel mit stranky s vysokou navstevnosti. Ovsem zanadavat si je vlastne celkem zdrave, takze bych to nemel tem zdejsim kriklounkum komplikovat :)

0/0
10.9.2008 10:28

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: VS

No je to tak , ono v podstatě hledání struny je něco jako čekání na boha :) BTW dnes se spustil urychlovač v CERNu... Dobré je mít názor ale umět i diskutovat, spíš bych to viděl v tomto případě na tu návštěvnost ;-)

0/0
10.9.2008 10:39

zia

Re: Re: Re: Re: Re: Re: VS

No s Bohem se clovek smiri jednou a pak uz nemusi dal moc hledat, zatimco strunari po desitkach let experimentu a hledani timhle rozhodne neskonci :) Ale mozna jich par bude, kteri se dockaji strun a pak zemrou klidnou smrti vericich :)

0/0
10.9.2008 10:48

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VS

hehe tj těm lidem , kteří se o to vážně zajímají určitě. Hledat nejmenší částečky hmoty je mravenčí práce, proti tomu je Spore opravdu kreativní hračička.

0/0
10.9.2008 10:55







Najdete na iDNES.cz