Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vývojáři Crysis: Next gen grafika v roce 2012

Ačkoliv zájem o Wii a příležitostné hry prokazuje, že grafika už není na prvním místě hráčů, boj o její dokonalost pokračuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lius

CGI

Tak se podívejte na Crysis warhead s maximálním nastavením v nejvyšším rozlišení, jasně CGI to není ale vypadá to sakra úžasně - a to je prosím engine který byl dokončen  koncem roku 2006! 4 roky předtím jsme byli rádi když postavy měli oddělený prsty! Vůbec to není nereálné

0/0
24.9.2008 20:19

delosombres

Re: CGI

Crysis je proti CGI jako Wolf3D..

0/0
24.9.2008 21:52

TT

Grafika neni vse

CO bude platna super grafika kdyz roztrilene a efektne zborene prostredi si hra nedokaze zapamatovat? Jako v GTA krasne nabourate, hori 5 aut, udelate kolonu, ale jakmile zajdete o ulici vedle a ihned se vratite po vasi spousti neni ani pamatka a to ne proto ze tam prijela super rychla odklizeci ceta, proste si to hra neumi zapamatovat. Ja bych v hrach ocenil predevsim toto!

0/0
24.9.2008 10:09

PedroCZ

?????

Larrabee je „general purpose“ procesor, to označuje univerzální výpočetní jednotku schopnou zpracovat libovolný x86 kód. Vývojáři mají mnohem více možnstí v programování, můžou pracovat s jakýmkoliv kodem x86. Otázkou zůstává jak bude Larrabee výkonný, aby mohl nahradit i vysoce specializované zařízení jakým jsou grafické čipy a přitom zůstal poměr cena/spotřeba/výkon rozumný. Osobně si myslím, že Intel vývojem L. míří právě(hlavně) do sektoru konzolí a to tábora MS.....;-)??

0/0
24.9.2008 9:12

tom

To urcite

Pry jako CGI to chci teda videt..To je jako sliby co vsechno dokaze PS3 a skutecnost je uplne nekde jinde

0/0
24.9.2008 7:20

joe

Re: To urcite

JINDEEEEEEEE

LOOOOOOOOOOOOOOL

PEPO SVEJK je JINDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

0/0
24.9.2008 9:33

Dhatz

ať žije raytracing

no,on raytracing nemá nic společného s rasterizací,takže se těšme na totální zapomění všech graphic glitchů. takové příšerné rendrování jako v mass effectu se už nebude opakovat.

0/0
23.9.2008 21:53

Flash

hmm

Kvalita CGI?No asi jak kterych ze?Dost pochybuju ze se za 4 roky nekomu podari rozhybat v realtimu CGI kvality Blizzardu nebo SquareEnix.vykonostni strop hardwarovym vyvojarum pada na hlavu uz delsi dobu,myslim ze jen prichod nejake odlisne technologie by to snad mohl dokazat,ale to za 4 roky urcite nebude.Myslim ze treba 12 grafickych karet zapojenych do sebe neni to prave reseni.

0/0
23.9.2008 15:37

Martin

Re: hmm

Ja myslim že by stačil procesor jako je Intel X7460 - ten má 6 jader na frekvenci 2,66 Ghz, 16 MB L2 cache paměti a 2 grafiky 4870 X2 zapojený do Crossfire a bylo by to dostatečně výkonné PC na nějakou tu Next gen  grafiku :-);-) .

0/0
23.9.2008 16:50

Martin

Re: Re: hmm

Jen aby byly hry který by takový výkon využily, ty dnešní hry se hrajou na tomhle PC při FPS v řádů stovek FPS :-), ale stačilo by třeba okolo 60 FPS, prostě chtělo by to ten nadbytek výkonu využít.

0/0
23.9.2008 16:56

delosombres

Re: hmm

CGI typu Blizzardu a Square opravdu v realtimu ještě hodně dlouho hrozit nebudou. Oni chlapci z Cryteku mysleli třeba CGI z roku 1990...

0/0
23.9.2008 22:01

Dhatz

Re: hmm

v tom je ten kojot. shodná bude metoda sledovéní světla. To neznamená že to zvládne animace nebo částicové efekty,natož fyziu nebo vodu jako v CGI. a dokonce ani dopad světla odraženého od lesklých povrchů nemusí být s raytracing metodou samozdřejmý. taky je rozdíl mezi jednoduchým raytracingem jako ukazoval intel na rendrech Bugati Veyronu a komplexním jaký je vidět na screenech ATi(na cemz spolupracuje jeste mnoho dalsich vcetne cryteku,blizzardu).

0/0
23.9.2008 22:04

delosombres

Re: Re: hmm

Ray-tracing ano, věřím - v nějakých hranicích, ale na výpočty typu subsurface scatteringu nebo globální iluminace, na to už výkon stačit opravdu nebude. Vždyť tu dneska nemáme ani blbou simulaci látky a tekutin (vše jen předváděčky staré jak metuzelém, v praxi nenasazené). Být Crytekem, tak bych radši o CGI pomlčel..

0/0
24.9.2008 2:46

Hm

Re: hmm

Pozri sa na kvalitu cutscen ktore bezia realtime v Devil May Cry 4 ;-)

0/0
24.9.2008 12:19

RDKkey

Aktivace

Spise me zajima jedno a tou je aktivace u Crysis pokud tedy v te dobe bude mit jeste nekdo platnou,jako ze pochybuji .A nebo Nas Crytek sali a vyda patch nebo neco podobneho.A v tom pripade budu jen rad

0/0
23.9.2008 12:37

Smaky

hw,intel

hm super . Už to vidim , zase kupovat novej HW :D

Mno a k čemu nám bude od intelu 32-48 jader ? Vždyť dnes se nevyužije ani 4 jadra a tak za 5 let tak max. 10 .Pochybuju ,že se to využije ... njn , hold intel chce mít lepší procesory než jsou v konzolích.....

0/0
23.9.2008 12:18

volca

Re: hw,intel

Nejde samozrejme o CPU, ale o hybridni GPU. Zde se vice jader samozrejme hodi, jelikoz graficke ulohy jsou velice snadno paralelizovatelne. Srovnaval bych to spis s dnesnimi shader piplines (a to presto ze v Larrabee maji byt plnohodnotna pentia s pridanou jednotkou pro vypocty s vektory a maticemi).

0/0
23.9.2008 12:25

WoodyIS

Re: hw,intel

Ale pokud vim, tak Larrabee nema byt hlavni CPU. Jde o grafiku a tam se relativne snadno paralelizuje uz dnes a vyuzivas az 240 shader jednotek u nVidie a dokonce 700 u ATI.  Sice tato jadra nemaji takovou flexibilitu jako dnesni CPU, ale to jadra Larrabee taky ne, i kdyz jsou na tom o poznani lepe. Proto maji umet krome bezne rasterizace treba i ray-tracing

0/0
23.9.2008 12:29

Martin

Re: Re: hw,intel

Ja bych si dovolil připomenout že ATI 4870 X2 má shader jednotek 1600 !!! a ne 700 !!!

0/0
23.9.2008 17:24

Karaj

Re: Re: Re: hw,intel

Ještě to vyděl pěti :)

0/0
23.9.2008 17:31

Martin

Re: Re: Re: Re: hw,intel

Ha Ha Ha ;-O

0/0
23.9.2008 18:12

Karaj

Re: Re: Re: Re: Re: hw,intel

No, já jen že to jsou superskalární 5D shadery...

0/0
23.9.2008 18:58







Najdete na iDNES.cz