Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Alan Wake - gameplay trailer nebude

Nad počínáním finského týmu Remedy už nestačíme krčit rameny. Slíbený trailer, který má být předveden 15. září bude pouhý enginový filmeček. Z gameplaye nic neuvidíme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

omonator

Alan

No nad DNF uz nečekám a na alana uz taky ne když víde tak budu rád ale jestli to bude v době retresingu tak si myslim že vydaní her s takovou grafikou jak prezentuje DNF každý ohrne nos a slavné 3D realms bude muset prodávat za pěkných 200 korun aby to vůbec udali

0/0
5.10.2008 19:02

Jumík

Re: Alan

Hlavně, že v době retresingu, to je nějaký jetý dresing ??

0/0
5.10.2008 20:05

Panda

Re: Alan

Zatím se neobjevil žádný opravdu oficiální a opravdu ingame screenshot ... takže se o kvalitě grafiky DNF můžeš leda hloupě dohadovat ;-)

0/0
6.10.2008 10:52

Panda

Re: Alan

A ještě jedna připomínka... Dodnes si třeba s chutí zahraju No One Lives Forever nebo Unreal 1 (nebo první Tournament) a ty hry jsou hratelnější než některé dnešní hry s "next-gen" (moderní pojem) grafikou... Grafika není základem dobré hry :-P

0/0
6.10.2008 10:54

omonator

Re: Re: Alan

Určitě máš pravdu že grafika není nejdůležitější ja dodnes hraju fallouta ale hraješ to proto že si to hrál v minulosti a bavilo tě to a v těch dobách to po  grafické stránce odpovídalo standardu dnes to hraješ z nostalgie no a u DNF to hrát nebudeš z nostalgie kdy vyšel DN 3d na 486kách je to o tom:-)

0/0
6.10.2008 15:35

Panda

Re: Re: Re: Alan

Promiň, ale to je nesmysl... Vztahuješ na mě statistická měřítka... Unreal 1 jsem poprvé hrál 4 roky po datu vydání... Že v té době měl "standartní" grafiku, tím pádem moc nesedí... A já tyhle hry rozhodně nehraju z nostalgie. Hraju je, protože jsou pořád hodně zábavné a chytlavé. Z nostalgie si taky samozřejmě občas zahraju nějakou hru, ale tyhle hry mezi ně rozhodně nepatří...

0/0
6.10.2008 18:09

Panda

doba potřeboná pro vývoj hry

Tyhle debaty "vyjde/nevyjde a délka vývoje" mě vždycky strašně baví :-)... Pokud vím, vývoj hry trvá průměrně 3-5 let, čím více času, tím kvalitnější titul (většinou, záleží na perfekcionismu autorů a dostatečné zpětné vazbě ze strany testerů)... V případě hry Alan Wake je už vývoj pravda delší, než je průměr, ale pořád je to jen mírně nadstandartní délka vývoje. Můj osobní názor je ten, že autoři si dali velice vysoké nároky a snaží se je za každou cenu splnit... Něco podobného jako vývoj hry S.T.A.L.K.E.R., kde autoři časem přistoupili k zeštíhlení hry (vozidla pryč atd.), aby hra vůbec někdy vyšla. A v případě Duke Nukem Forever se celkový vývoj dá označit za opravdu nadstandartní... Ale... Hra DNF byla už téměř hotová, když autoři dospěli k názoru, že strávili na hře tolik času, že by zřejmě byla nekonkurenceschopná nebo ne tolik zábavná a celý projekt restartovali. Takže vývoj trvá dvakrát tak dlouho díky restartu... Na novém projektu DNF se pracuje standartní dobu.

0/0
5.10.2008 18:59

Gurin

Re: doba potřeboná pro vývoj hry

Čím více času, tím lepší hra - ano, Daikatana tohle heslo potvrzovala do puntíku;-D Až Alan Wake jednou vyjde (?), asi ho překřtí na Daikatanu II;-D

0/0
6.10.2008 20:56

Mariri

Alan

Teprve dva roky a už to přirovnáváte k dukeovi? Až tu bude v roce 2017 novinka "první gameplay video" a s trochou štěstí vyjde duke nukem forever, tak se může psát "to je úplně jako DNF" ale zatim bych to nepřeháněl ;-D .

0/0
5.10.2008 17:04

Tomkalhotka

:p

je to takovej alan wake forever    

0/0
5.10.2008 16:36

rrr

hm

nebo taky celej Alan wake nebude........

0/0
5.10.2008 15:10







Najdete na iDNES.cz