Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Quantum Theory - Japonci kopírují Gears of War?

Akce Gears of War, jejíž druhý díl se blíží do prodeje, se stala výzvou pro japonské vývojáře. Ti nyní odpovídají hrou Quantum Theory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sega.maniac

Quantum Theory

Vypada to dobre, ten japonskej nadech je presne to co mi na Gearsech chybelo. Gow je bezpochyby pecka, ale stejnak sem vzdy skoncil u Lost Planet:o) Uvidime co se z hry pristi rok vyklube. Tecmu bych i veril.

0/0
19.10.2008 2:45

masterko

x

boze hadate sa ci je lepsie xbox360 abo ps3 nie su zle obidve ale aj tak to ovladanie pri FPS nic moc s tymi mini joystickmi abo co su to najlepsia a najpresnejsia je klavesnica + mys

0/0
17.10.2008 23:49

Trolejbus

Re: x

Jasnyý ty ale¨lopatí¨ ruce, zachvíli budeš jak krtek.

0/0
18.10.2008 8:42

typek

Re: ps3

:-©;-€;-O(Y)Rv[>-]

0/0
17.10.2008 7:46

bob

skate

nechci se hadat ale az bude skate a skate 2 na pc tak uznam ze pc je lepsi samozrejme ze je vykonejsi uz jen z faktu ze hry na konzoli se delaj na pc.ale chybi mi pestrost zanru je to jen fps,rpg,strategie

0/0
16.10.2008 21:08

rgezh

ehwehwh

Gematrailers zase nadrzujou heXboxu jako prase!

Stejne pujde Xbox 360 za rok do rite a bude vladnout playstation jako vzdy...

0/0
16.10.2008 19:34

joe

..

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Trapní xboxáři.PEPÍCI HLOUPÍ

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

0/0
16.10.2008 17:30

perry

Re: ..

;-DR^

0/0
16.10.2008 21:14

Randy

Re: ..

ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOFL

Trapnej kozomrde Jozino tupej

ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOFL

0/0
16.10.2008 22:53

sdf

Gears of War

Tahle hra je skutečně povedená, to je bez debat. Je docela ironie, že vznikla z technického dema UE3 enginu, ale skutečně jako single zábava je bezchybná. Mluvím o PC verzi, kde šlape nový Unreal a hlavně je tam i o kapitolu víc a řekl bych že celá ta štvanice s Brumakem i závěrečný souboj jsou hvězdné. Gearsy uměly trefit hráče co už měl plný zuby realistických stříleček a chtěl pocit cizího světa .. a taky už nechtěl FPS... Locusté všeho druhu - pavouci, berserker, boomeři atd. atd. se CLiffymu povedli jen doufám že to nezkazí v druhým díle ono když člověk neví kudy kam může udělat blbost. Jinak jak tu někdo psal že potopí PS3 - to ani náhodou.. PS3 má MGS4, má Resistanci 2 a tím také netopí Xbox ačkoliv to jsou taky vynikající gamesy. Doba topení jednou hrou je pryč. Navždy

0/0
16.10.2008 14:01

Pooky

ps3

Nezda se vam ue bonusweb nadrzuje ps3 vetsina recenzi kde hry vychazeji na ps3 a xko davaj na ps3.No ikdyzpar vyjimek se najde.A co se tyce teto hry nevypada spatne ale bohuzel jsme propadl Gears of War šílenství.

0/0
16.10.2008 13:53

Nokiaman

Re: ps3

Protože xbox je ostuda jako už dřív byl

0/0
16.10.2008 17:29

lol23

Re: ps3

Bonusweb je celej jenom o ps3 mi příjde.Sony si asi zaplatila redaktory a teď propagují samé nesmysly a blbosti jen aby se ta jejich blbá konzole prosadila.

0/0
17.10.2008 0:15

Petr

Re: Re: ps3

Hloupost, stejně tak bych mohl říct že TG je jen o PC a XBOXu....

0/0
17.10.2008 9:09

Rico

Re: Re: ps3

To bude asi tím, že TGS je v Japonsku a odtamtud pochází i PS3.. představ si, že bych naštvaně přijel zpátky do Německa z ČR a nadával, že tam jezdí moc Škodovek... bože.

0/0
18.10.2008 10:48

Leak

Gears

0/0
16.10.2008 12:52

lol23

Gears of War

Gears of War je úplně nejlepší hra na světě a dvojka ůplně potopí PS3 hráče i s tou jejich konzolí a budou brečet že takovou hru nemaj.A nějaký takový hybrid se tomu nevyrovná a vypadá to úplně trapně.Jsem rád že mám xbox a ps3 hráčům se směju jak jsou hloupí že si pořizují takovou levotu.;-D;-D;-D

0/0
16.10.2008 12:32

Dlin

Re: Gears of War

Jo! Dámy a pánové, dovoluji si Vás upozornit na NEJVĚTŠÍ MULTIPLAYEROVOU BOMBU všech DOB!!!

0/0
16.10.2008 12:47

Ko3

konzole

Hry na konzole jsou jen o kopírování - mrkněte na fallout 3, ten si ted zkopčilo na miliony hráčů;-D;-D;-D (poctivých konzoláků) R^ Konzole jsou pro lůzu

0/0
16.10.2008 7:57

Qtyp

Re: konzole

Hlavně, že je to vidět v prodejích her na PC, kde většina gamesek je oproti konzolovým verzím prodejním propadákem (viz. Gears of War):-) Takže ty kecy ohledně konzolí a kopírování si nech pro sebeR^

0/0
16.10.2008 8:12

Vitr

Re: konzole

Ty to máš ňáký v hlavě ňáký pomotaný ne ??? By mě zajímalo, kolik orig. her máš ty na PC. Já na PC sice nikdy žádnou orig. neměl, ale na konzole od dob PSX přes 80ks. Ty lůzo.:-P

0/0
16.10.2008 10:06

Jambo

Re: Re: konzole

Zaujimave ze na konzolu si hry kupujes a na PC nie , hmm... pritom je to velka skoda tych hier ktore vychadzaju exkluzivne iba pre konzoly, vzdy su limitovane vykonom danej platformy, zatial co PC je platforma otvorena s tisickami moznymi HW kombinaciami, velkym mnoztvom pripojitelnych periferii, procesionalnych hernych mysi, klavesnic, gamepadov, joystickov, volantov...

Hram Gears of War 2 na PS 2 a strasne ma stve ze to nie je aj na PC, ona je to dobra hra to ano, ale ked hram na konzole mam neustale taky pocit ze sa jedna o nejaky polotovar, o hru ktora zbytocne kvoli tomu smiesnemu hardware trpi a nad tym ako krasne by to mohlo vyzerat na 24" LCD s AA , AF a samozrejme pri vyssich fps...

0/0
16.10.2008 11:04

Jambo

Re: Re: Re: konzole

Oprava, malo to byt profesionalnych hernych mysi a samozrejme nie Gears of War 2 ale God of War 2 :) nabuduce bude asi lepsie napisat GoW.

0/0
16.10.2008 11:05

Petr

Re: Re: Re: konzole

God of War 2 mělo naprosto stabilní FPS co si pamatuju. Jinak klasicky ujetá představa PC hráče: krasne by to mohlo vyzerat na 24". Já hraju na 106 cm Full HD TV a vypadá to naprosto úžasně i když jde o upscale s HW podporou AA, myslím teď Uncharted a MGS4 na PS3. Samořejmě vím, že PC se dá na plazmu též připojit, ale jsem si jistý že 99% PC hráčů stejně žmourá na monitor a krčí se u myši a klávesnice. Jinak ta otevřenost tisicovek moznymi HW kombinaciami je obrovská nevýhoda, na co pak mají tvůrci hru optimalizovat? Když to pojede 10% lidi na vysoké a 50% na střední detaily? Ale jinak nic proti PC, taky si tam občas zahraju, naposled Crysis Warhead ;-)

0/0
16.10.2008 11:30

Jambo

Re: Re: Re: Re: konzole

Mozno je to "ujeta" predstava, ale napriklad niektore velmi, skutocne velmi dobre hry na PS 2 by si zasluzili lepsiu graficku reprezentaciu nez aka je im poskytnuta HW vykonom danej konzoly, napriklad Okami alebo MGS 3 bezia vo viditelne dost nizkom rozliseni, cele je to take trochu rozmazane a neostre, niektore veci sa dokonca dost tazko rozpoznavaju, je to skor rozlisenie pre PSP display nez pre TV, v MGS 3 som zasa zaznamenal shimmering a tak vobec MGS 2 sa mi graficky paci podstatne viac, vyzera cistejsie, ostrejsie. Holt napad dzungle v MGS 3 bol dost HW narocny pre graficky vykon tak sa museli spravit "optimalizacie" na nie zrovna vhodnych miestach.  Alebo ked si spomeniem na Shadow of the Colossus a jeho shimmering, divoke poklesy framerate a pritom to bola tak dobra hra, toto ma na nich odradza.

0/0
16.10.2008 12:42

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: konzole

"rozlisenie pre PSP display nez pre TV" - u teto generace konzoli je uz vyrazny rozdil to snad uznas. Jinak Shadow of the Colossus si mohlo zahrat 100% majitelu PS2, kteri v te dobe snad uz pet let nekupovali HW, narozdil od PCckaru co do sve masiny cpou prachy horem spodem.

0/0
16.10.2008 13:37

jUMBO

Re: Re: Re: konzole

By me zajimalo co mas za komp kdyz je tu tebe xbox smesnej hardware. Podle me jses smesnej ty protoze nevis. JASNE VSICHNI PChraci maji desetijádro s peti terama RAM....

0/0
16.10.2008 12:43

Jumbo

Re: Re: Re: Re: konzole

Teraz som vo svojich prispevkoch narazal hlavne na kvalitne hry ktore vysli na konzoly minulej generacie, sucasne konzoly netvrdim ze su smiesne ale aj tak im postupne dochadza dych, napriklad tuneloidne Haze na PS 3 ktore bolo jednym z najvacsich prepadakov a to sa zo zaciatku snazilo porovnavat s viacmenej otvorenym svetom v Crysis ! Na konzolach sa musia robit ustupky , isteze tam vznikaju velmi pekne hry. Zastavam sa vsak PC platformy a jej otvorenosti , hrac ma na vyber vo vsetkom zatial co Sony a Microsoft hraca nutia kupit si jeden typ HW s nemoznostou HW upgradu a pod. Hry sa na PC pre konzoly aj vyvijaju a vdaka rychlo rastucim technologiam si hraci mozu dovolit ist do velkych rozliseni s perfektnou kvalitou obrazu, vyvojari viacmenej nemusia rozmyslat ci pouziju na kamen menej detailnu texturu alebo nie.

0/0
16.10.2008 13:15

jAMBO

Re: Re: Re: Re: Re: konzole

No jasně, je to pravda.Mám 106 full HD s xboxem a nikde jsem neviděl lepší grafiku. Všude opěvovaný Crisis ( který by konzole nezvládli) mi připadal opravdu hodně ošklivý a hranatý.( jak screenshoty na netu tak i u mě na PC kde jsem to narval na maximum. Trošku se to sekalo). Není pochyb že PC nyní zvládne lepší grafiku, pořád se o tom jenom mluví, ale nikde jsem ještě neviděl ani nehrál PC hru která by graficky byla hezčí než na Xboxu.

0/0
16.10.2008 13:27

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: konzole

Jenze to neupgradovani je VYHODA konzoli chapes to. Misto toho aby vyvojari nutili zakazniky kupovat kazde dva roky novy HW, jak je to na pc, tak oprimalizuji a hry vypadaji lepe a lepe. Podivej se např. jak vypadaly hry kdyz vysla PS2 a srovnej to s již zmiňovaným God of War 2.  Jinak k větě "sucasne konzoly netvrdim ze su smiesne ale aj tak im postupne dochadza dych" reknu jednu vetu taky ja: "Heavy Rain" ;-) 

0/0
16.10.2008 13:32

Jambo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: konzole

Crysis vyzeral skaredo? Tak to si hral nejaku vazne graficky nudnu cast po tme alebo inak neviem Crysis Warhead vyzera na max aj s AA (aj ked s AA to moc na nicom hratelne teraz nie je) bozsky a asi najlepsie ako som u hry doteraz videl. 

Peter no to je pravda ze je to v tomto smere vyhoda, zalezi ako sa nato pozeras, ja vsak vnimam konzolistov ako viacmenej casual hracov ktori su radi ze sa nemusia starat o vymenu HW ale mne osobne ako narocnejsiemu hracovi to nestaci, uz som tak nejak odkojeny na ostrom obraze s filtrovanymi texturami a vyhladenymi hranami a upscalovane PS 3 (a ze je ich dost) bez AA s rozmazanymi texturami mi nejak nevonaju.

0/0
16.10.2008 14:08

Jambo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konzole

Heavy Rain vyzeral premna zaujimavo pri ohlaseni, Fahrenheit adventuru

som si uzival na PCs gamepadom a Heavy Rain v dobe kedy vysiel prvy

trailer vyzerala revolucne aspon co sa mimiky tyka, lenze ten vyvoj PS

3 exclusive

0/0
16.10.2008 14:12

Jambo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konzole

PS 3 exclusive hier trva tak dlho ze teraz ma zrovnatelnu alebo i lepsiu mimiku postava v takmer kazdej novej hre, naozaj mi v tom gameplay traileri pri tom dome nepripadal nijak uchvatne a ked som videl ako hlavna hrdinka rozprava do vysielacky prislo mi to ako babka dokonca to otvaranie ust nebolo ani moc synchronizovane s tym otvaranim ust, to sa s Alyx z HL 2 Epizod neda vobec porovnavat. Tym vsak netvrdim ze to nebude zaujimava hra, urcite bude. Co ma ale dalsie na konzolach odradza je cena hier, novinky konzolovych hier sa u nas drzia na cene 2000-2400sk co je v porovnani s PC novinkou za 1000-1300sk trochu rozdiel.

0/0
16.10.2008 14:16

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konzole

"teraz ma zrovnatelnu alebo i lepsiu mimiku postava v takmer kazdej novej hre" řekni jedinou hru s lépe propracovaným obličejem, to mi bude stačit ;-) Rozdíl cen není vzhledem k ceně HW vůbec tak hrozný. Např: Dead Space (PC 1099 vs PS3 1399). Pro mě ale na PC chybí velké množství výborných exklusivních her, takže mi jako jediná platforma postě nestačí. Chci si zahrát MGS4, Uncharted, Battlefield BC, Darkness, Condemned 2, Resistance, Ratchet + Clank, Star Wars, Heavenly Sword  a mnoho jiných v budoucnu zejména Killzone 2, GoW3, Heavy Rain a pokračování ICO

0/0
16.10.2008 14:31

Jambo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konzole

Vymenoval si hadam vsetky exkluzivne hry, ale zaujimaju ta tie hry naozaj alebo ich ides hrat len preto lebo su PS 3 exclusive? Na PC je kvantum exkluzivnych hier ak mam vymenovavat tak ako ty : World of Warcraft + datadisky, LOTR Shadow of Anagmar, Warhammer seria + Warhammer Online, Starcraft 2, Diablo 3, Zaklinac, Neverwinter Nights 2 + dalsie datadisky, Guild Wars + datadisky, Crysis + Warhead, Stalker Clear Sky ci starsi Shadow of Chernobyl, Spore,... atd atd.

Prepracovanejsiu mimiku ako Heavy rain? No ak mam brat do uvahy gameplay video a nie ten radoby ingame trailer z pred dvoch rokov tak hociktora hra ktora ma napadne, Half-Life a Alyx, vsetky hlavne postavy v Crysis, MGS 4, Devil May Cry 4...

0/0
16.10.2008 15:28

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konzole

Nevyjmenoval sem ani polovinu exklusivit tak co to to vykládáš, navíc jsem se zmínil nejen o PS3 exklusivitách, ale i těch co se objeví na konzolích a ne na PC. Je mi jedno na čem hra vyjde, hraju i ty co vyjdou na xko či PC. Onlinovky nehraju, což je půlka toho, co jsi vyjmenoval. Jinak je to dost slabe vzhledem k tomu ze jsi vyjmenoval kusy tak za 3 roky :-) Pro mě je zajímavé tak Crysis(+ datadisk Warhead-ale ten me uz nebavil). S tou Alyx si děláš prdel ne? ---Alyx:: home.comcast.net~flyingsquids/BlogStuff/Alyx-Kleiner2.jpg

---Heavy rain: games.tiscali.cz;img=bng2.jpg-----tohle už zavání fanboyovstvím. Jinak ja nerikam ze PC je naprd, jen mi ty hry na nej uz nestaci, jsou to prostě porty z konzolí, ještě se spožděním a exkusivit poskromnu...

0/0
16.10.2008 15:53

Jambo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konzole

Ako chces prosim ta zo statickeho obrazku rozoznat mimiku? :)

Skus si niekedy zahrat Halfa ale epizodu 1 alebo este lepsie 2 tam je mimika a animacia fakt na kvalitna, z Alyx vyzaruje zivot, z jej oci, hlasi, pohybov obocia a teraz sa pozrime na gameplay trailer z Heavy Rain aku ma hlavna postava strnulu tvar bez stipky zivota ako roboticky otvara usta a ako sa roboticky tvari sokovane po tom ako za nou zaklapne okno.

www.youtube.com

Tie hry co som vymenoval, NWN 2 napriklad i preto ze novy datadisk vysiel vcelku nedavno a chysta  sa dalsi, to iste u WoWka, zabudol som na Age of Conan co je sice onlinovka ale jedine next-gen MMO. Inak nemusim vymenovavat iba MMO hry, zajdi na gamerankings.com a vlavo klikni na the rankings a mozes si dat vyhladat vsetky hry ktore obsahuje databaza (co je vacsina) v akom obdobi vysli a tak dalej.

0/0
16.10.2008 16:15

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konzole

Mimika je sice hezka, když to vypadá jako 4 roky stará záležitost, grafika už je někde jinde a Heavy Rain je průkopník, jak můžeš vidět na obrázku. Viděl jsi třeba animace postav v Killzone2, tohle zatím nikde nebylo. Podle mě a sám to dokazuješ je na PC dominantni MMO a ostatni eklusivity jsou buď béčka nebo ačka ale dalko od sebe, promiň. Co letos vyšlo nebo vyjde za velkou PC exklusivitu? Datadisk pro Crysis? Jsem sám zvědav, jak dlouho Blizzard jako poslední vydrží, Crytek už chce dělat i na konzole...Jak říkám, nezavrhuju PC, ale prostě většina single playerových her je tam jako port z konzolí a ještě opožděný, těch pár málo kousků to nezachrání, protože je tam prostě slabý odbyt a pokud se nezabojuje s pirátstvím tak se to nevyřeší. 

0/0
16.10.2008 17:26

Jambo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konzole

Pozeram gameplay videa na youtube, killzone 2 vyzera pekne, animacie su pekne, je to taky nejaky naskriptovany tunel ako COD 4 a urcite fajn hra ale nic priekopnicke na tom nevidim, ani na Heavy rain nevidim nic priekopnicke, to ingame video pri tom dome ma urcite zatial nepresvedcilo, graficky ma to tiez nijak neohromilo, viac sa mi graficky paci napr. MGS 4 alebo uzasny Resident Evil 5.Inak PS 3 tych velkych exkluzivit tiez moc nema, take hry ako Little big planet alebo Wipeout ci dalsi Tekken do zbierky si osobne mozem odpustit, ta hra ma musi niecim zaujat. Graficky zatial najlepsou existujucou hrou je u mna Crysis Warhead a kto tu hru nevidel na max v pohybe tak nech nesudi.

Moje dva ingame screenshoty a to este nie je nastavene uplne na max ale myslim ze len na high, ak nema Psycho lepsiu mimiku a detail kazdej vrasky lepsi ako Heavy rain tak som Homer Simpson :)

s8b.directupload.net

s3b.directupload.net

0/0
16.10.2008 17:57

Jambo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konzole

Hraci na konzolach a hraci na PC su zrejme dve uplne odlisne kategorie, Gears of War napriklad na Xboxe dostava max hodnotenia a priemer sa pohybuje niekde u 94% a potom vide vylepsena PC verzia vo vsetkych smeroch a hodnotenia su v priemere na 86-87%. Osobne si rad niektore konzolove hry zahram, niektore konzolove serie som si zamiloval aj ked PC je u mna prim, strategie, FPS, adventury a hlavne simulatory a onlinovky maju na PC nezastupitelne miesto. Radsej som vsak vdacny za komplexne a rozsiahle PC exkluzive hry ktore by na konzole (aspon nie v sucasnej HW podobe) asi nemohli fungovat ako je najlepsie RPG roku Witcher (v luxusnej vylepsenej edicii za smiesnu cenu) ci NWN seria alebo STALKER Clear Sky, tieto hry mi poskytnu desiatky az stovky hodin zabavy spolu s mnozstvom modov, dodatocnym oficialnym alebo fanusikovskym obsahom.

0/0
16.10.2008 18:04

jAMBO

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konzole

Ano! Samozřejmě, podle mě se na hodnocení recenzanta odrazí i doba ve kterou to píše. Za půl roku stejná hra dostane řekl bych méně. Ano svoje přednosti má každá platforma ovšem všechno je to o penězích, je jasný že kdybych měl prachy tak si koupim všechno, proto u mě vítězí Xbox, hodně muziky za málo peněz.

0/0
16.10.2008 18:12

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konzole

Že by PC hry měli být přísněji hodnoceny či na PC byla "jiná, lepší herní úroveň" je hloupost. 15 let jsem hrál na PC(až doteď) a plno konzolových her je zábavnějších. Ty si ale marný, nemá cenu tě o něčem přesvědčovat. Zaraj si najlepsie RPG roku Witcher a nejlepší FPS roku STALKER Clear Sky...

0/0
17.10.2008 9:07

Jambo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konzole

Petr ja proti konzolovym hram nic nemam, iba sa mne osobne nepaci limitacia HW pokial tym hra trpi ako napriklad podla mna Okami na PS 2 ci MGS 3, v poslednych rokoch zivota PS 3 a Xboxu360 to bude to iste, budu sa robit vacsie ustupky v rozliseni a v kvalite obrazu len preto aby mohli spravit viac detailneho panaka a dat viac postav na scenu a to podla mna nie je moc rozumne. Ja som odpovedal hlavne na prispevok uzivatela Vitr ktory tvrdi ze na konzolu ma 80 origo hier a na PC si nikdy nekupil ani jednu.

Na konzolach sa mi paci dost serii ako napr MGS, DMC, SSX, God of War, Gears of War a mnoho dalsich, nezatracujem konzolove hry, ale uz vlastne ani neviem o com tato diskusia je :) takze asi howg

0/0
17.10.2008 9:53

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konzole

A ja se ti snazim vysvetlit ze sice mam herni PC, ale to co mi dava vzhledem k investovanym prachum naprosto neumerne a mi uz vpodstate nema co dat a dal uz upgradovat nebudu. Na PS3 ted hraju 3x tolik a pokud hraju na PC tak naposled to bylo Mass Effect a Crysis Warhead, to prvni byla konverze z Xka a to druhe bylo brutalni zklamani. U konzoli vim, ze mi hra slusne pojede, ze se vyvojari snazili optimalizovat a nevykaslali se na to jako na PC. To jsem jak rikam byl 15 let PC hráč a takto dlouhou dobu řešil: "pojede mi to vůbec?", "musím to nějak nastavit aby to šlo", "co má dokoupit?". PS3 ještě zdaleka nenalezla na 100% své využití a grafika na něj se bude s další hrou stále zlepšovat a to mi stačí. Koupím si raději notebook a na herní PC se vykašlu, třeba se v budoucnu situace zlepší a začne vycházet víc pro mě zajíámavých her, které by mě přinutili se k hernímu PC vrátit, ale zatím to nevidím.

0/0
17.10.2008 10:11







Najdete na iDNES.cz