Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Události: Co se děje v trávě?

Jak je na tom Warhammer Online? ** Betatest karetní strategie BattleForge! **Společnost THQ ruší interní studia

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr Prošek

Warhammer Online

Kucííí, co myslíte, je tenhle člověk taky placenej Blizzardem? Pokud si dobře vzpománím, hodnocení WAR na VoodooExtreme bylo velmi pozitivní. Bylo by super, kdyby se k tomu vyjádřili všichni prudiči, kteří tady melou a melou, jak je BW placenej Blizzardem a neobjektivní.... http://ve3d.ign.com/articles/news/42854/Surviving-Warhammer-Online

0/0
9.11.2008 16:52

KiL

to JeDi

Ja ho nezavrhuji, ale pokud sledujete vyvoj balancu class mesic pred vydanim, tak vam to chuti taky neprida, zvlast kdyz jsou schopni chvili pred vydanim rewampnout ability, pripadne je kompletne zrusit. Beta je prakticky final hra a argument time will show, nemuze obstat. Hral jsem hru dva a pul roku a bylo to porad to stejne, co se naplne tyka. Nova farma equipu, cekani na opravy, zavrhovani PvP elementu hry a jeho posuzovani pouze ze strany aren, coz je absolutne zvracena predstava PvP.

Kdo ma rad PvE, urcite pro nej bude WOTLK opet skvela zabava, kdo trosku tihne k PvP, tak mu nema WOTLK a ani WoW jako celek co nabidnout.

WAR je war a ma spoustu svych much, alespon je pro me vyvijet v gameplay elementu, ktery me zajima. Tim neodsuzuji PvE, nicmene ruku na srdce WoWko je pouze nova farma epixu. Lore Metzen ci jak se jmenuje kompletne zabil v TBC.

0/0
9.11.2008 11:07

Uroboros

Re: to JeDi

"Hral jsem hru dva a pul roku a bylo to porad to stejne, co se naplne tyka"

- za dva a pul roku, mmm to by mel byt naxxramas, MC, BWL apod. pak prislo BC prisli novy bossove at uz SSC nebo EYE, pak prisel Illidan a kdyz uz lidi meli skoro vse tak jeste dali SWP. Ted je novy datadisk kde vrcholem bude Arthas, az tohle zase dojede, prijde dalsi datadisk, ktery nas zavede do stredu mapy k nagam, takze dalsi nove PvE vyzvy.

"zavrhovani PvP elementu hry a jeho posuzovani pouze ze strany aren, coz je absolutne zvracena predstava PvP. "

- Lake wintergrasp - outdoor pvp, nove bg se stroji, znicitelne budovy, achievementy zapojene do starsich pvp veci a hlavni areny, zvracena predstava areny? Tam je to hlavne o skillu a pouziti vyhod toho a toho scenaria a vyhod class, ktere jsou pritomny.

"kdo trosku tihne k PvP, tak mu nema WOTLK a ani WoW jako celek co nabidnout." viz vise napsano, nove pvp veci, ktere bude mit tak 20% lidi na serveru diky ratingu...Takze tvuj je zcela zcestny;)

0/0
26.11.2008 8:14

Uroboros

Re: Re: to JeDi

*vyse napsano... :-)

0/0
26.11.2008 8:15

KiL

pokracovani

Opet je to novy epix hunt s novym cekanim na balance. Osobne uz tohle ani omylem nechci zazit. Fascinuji me WoW nerdi, kteri nejsou schopni racionalne myslet pri srovnani MMO.

WAR ma spoustu weakness, ale kdyz uz nic je to neco noveho, co muze jakymsi zpusobem zalepit to cliche, ktere na poli MMO vladne. Psat nazory na MMO muze kdekdo, ale udelat si opravdu sofistikovany obraz, muze pouze clovek, co sleduji zanr opravdu dukladne a ne clovek, ktery ma presne tu zaslepenost, ktera mu nepovoli napsat objektivni nazor.

0/0
9.11.2008 7:38

JeDi

Re:

Vy jste se s tou objektivitou taky zrovna nepředal :-)

Už jste tu šupem zavrhnul WOTLK podle betatest fóra. Každý rls má balance období, WHO jak je vidět taky není výjimkou. Hádáte se WOW vs WHO jak starý báby na pavlači a dědci u piva. Rozsoudí Vás akorát čas, tak se nerozčilujte, za pár měsíců se uvidí kdo měl pravdu. :-) 

0/0
9.11.2008 10:31

Petr

Re:

Ony snad byly povolání ve WoW někdy vyvážené? Kdy nastal ten slavný den? :-)

0/0
10.11.2008 19:38

KiL

objektivni clanek...

Je videt, ze autor ma spoustu zarucenych informaci. Tak predne. Duvodem snizeni ukazatele populace serveru z high na medium je v tom, ze Mythic vyrazne zvysil cap pro servery. Cekacky zazivam obvykly do 3 minut od prihlaseni se do scenare. I kdyz T4 RvR zase tolik nebezi, tak ocekavam, ze se to zlepsi jakmile bude dost lvl 40 hracu. Ono se to nezda, ale dobyvani keepu v T4 a posunovani se mapou az k hlavni mestum vyzaduje znacky pocet hracu. V close bete to byvalo i 50-100 lidi na jedne strane.

WoW je sice leader MMO, ale nezname to vubec nic a uz vubec to neukazuje kvalitu hry. Pokud clovek trosku studue WoWRiot, MMO champion a cte vetsinu blue postu, tak zjisti, ze WOTLK nema co nabidnout. Naprosto rozdrbane classy, kde zacina novy kolobeh v balancu a take naprosto miziva podpora PvP. Lake Wintergrasp a dalsi nestoji za rec, ale to byste museli studovat trosku beta fora apod.

0/0
9.11.2008 7:34

Hombre

krasne "nestranna" recenze

Jak to tady ctu, musim se smat.

Tak ucelove a hloupe kydani spiny na WaR,to me az prekvapuje.

Jiste, WoW na jeho trunu hned tak nic neohrozi a WaR neni vyjimkou, nicmene zvasty takoveho kalibru,jakoze WaR uz de facto konci, kdyz je minimalne lepsi nez AoC...?

No nic WoW fanbois, jde videt,ze zijete ve strahu a drive nebo pozdeji skonci i WoW.

0/0
8.11.2008 10:55

Netron18

Re:

On totiz ten co to psal si pořád myslí, že hodně hráčů znamená kvalitu hry.

0/0
8.11.2008 12:54

Mutor

WEB

:-©Bonus web:-© je jen reklama pro ty co vice plati. Zadne objektivni recenze uz tu davno nejsou.Priklad je WAR.Ja se jen divim ze ty jejich blaboly jeste nekdo cte.:-©

0/0
7.11.2008 23:48

Farsha

Warhammer

vas snad fakt plati blizzard sem na serveru karak eight peaks a cakecka na Scenaria je tak 3-5min az do 1 do rana. to ze nekteri lidi nepokracovali po tom co chtel mythic zapltit je normalni. Autor o pojmu objektivita clanku ani neslysel, co to ma byt za lzi.

 BTW boje o keepy funguji dobre to ze nejsi v guilde krera neco podnika je tvuj problem.

0/0
7.11.2008 10:07

Petr Prošek

Re:

Tak to se můžeš těšit na objektivní recenzi... ;)

0/0
7.11.2008 10:13

Petr Prošek

Re:

A Blizzard mi samozřejmě platí hypotéku, ale to už je beztak profláklý--- ;)

0/0
7.11.2008 10:18

Santa

Re:

Ty se máš, to by se mi hodilo :-)

0/0
7.11.2008 18:00

kecas

Re:

ty Kecalku to ti tak zerem;-D(Y)

0/0
8.11.2008 10:50

vali

Re:

Možná by taky ve vaší debatě bylo záhodno připomenout, o jakym level ranku se tu vlastně bavíte. Na serveru kde hraju já, na level ranku 11 - 21 je čekačka do pvp zhruba dvacet minut v podstatě v jakoukoliv denní dobu, pve zóny prázdný a rvr zony jabysmet. Jestli se to na max levelu zlepší nevim, každopádně oznámení autorů o slučování serverů o leččems svědčí.. Možná je prostě problém ve volbě serveru...

0/0
7.11.2008 10:28

vranasm

Re:

GoA trosku nadstrelila pocet serveru i Mythic pravdepodobne...

na zacatku dali nizky capy na serverech takze meli brzo full/full status a ted kdyz zvedli capy tak vypadaji "prazdne" protoze jsou treba jen med/med i kdyz relativne je tam porad stejny pocet hracu online...

t1/2 na karak azgalu jsou prakticky instantni scenaria od sedmi vecer (driv nemuzu hrat) do jedenacti vecer (patek, sobota do jedne) muzu potvrdit z vlastni zkusenosti...

open RvR je v tuhle chvili potiz, protoze nejjednodussi a nejrychlejsi je expeni pres scenaria i rychlejsi nez PvE a vlastne i zabavnejsi (proto je tak malo lidi na PQckach)

spis bych se orientoval podle udaju o retention rate (mythic zverejnil, ze maji lepsi nez s daoc, kde meli 72%), coz znamena kolik hracu si zaplatilo subscription, coz pri poctu min. 800tisic zaktivovanych uctu dela neco kolem 500-600 tisic hracu... coz je ve srovnani s cislem kolem 4M NA+EU hracu WoWka pomerne obstojny udaj

0/0
7.11.2008 10:58

JeDi

Re:

4miliony? Teď už 11Milionu platících hráčů. Registrovaných účtů je daleko daleko víc.

0/0
7.11.2008 22:35

Santa

Re:

Bublino, přečti pořádně příspěvek na který reaguješ. 11 mega wowů je celosvětově, ale on píše jen o Americe a Evropě ;-) Zbytek připadá na Asii a otázkou je kolik z těch zbylých 7 mega je čínskejch farmerů ;-D

0/0
8.11.2008 8:57

JeDi

Re:

Podle grafů 2měsíce starých WOW byla Asie a Evropa + NA víceméně půl na půl, přičemž Asie vede o pár set tisíc. Warhammer počítá se všemi čísly tedy NA+EU+ASIE... tak když tedy chce někdo srovnávat, nemůže si vybírat statistiky, které se mu hodí do krámu. Když chcete srovnávat ty 4miliony 700tisíc wowkařů, pak musíte odečíst čísla předplatitelů z asie, ale ty nemáte k dispozici, takže srovnávejte srovnatelné. Klidně si odečtěte z asijského koláče 1/3 na farmery, pořád jste hluboko pod čarou. Možná si zkuste taky porovnat čísla s jinou hrou...např Final Fantasy XI...kolik let už běží...stabilně má 500tisíc aktivních účtů...což možná není moc, ale s ohledem na ambice WHO a výsledků, kterých zatím dosáhl, tedy není zatím žádný důvod pro plácání se po zádech. Neshazuju tím potenciál WHO, jen upozorňuju na to, že si zkreslujete čísla jak se to hodí Vám do krámu a to je vážně propaganda.

0/0
8.11.2008 21:19

JeDi

Re:

Stejným propagandistickým způsobem bych mohl začít srovnávat 800tisíc zaregistrovaných účtů WHO, bez reálného čísla o celkovém počtu skutečných předplatitelů a 16milionů skutečných předplatitelů (tedy těch kteří minimálně jednou zaplatili měsíc hraní- doložitelně) WOW. A tvrdit, že WHO totálně vyhořel. Takhle to, ale nejde přece srovnávat...míchat jablka a hrušky.... čísla můžete posuzovat nejdřív na jaře, až bude jasné jak to dopadlo po půl roce fungování WHO a po vydání WOTLK. Podle čísel by tedy měl mít po půl roce WHO 1.6milionů registrovaných hráčů a 1.2milionu aktivních předplatitelů. Pokud budou čísla podobná těmto, je WHO úspěšnou hrou s růstovým potenciálem. Jestli se po půl roce dozvíme, že aktivních předplatitelů je 700-800tisíc, tak se prostě nedá jinak, než to prezentovat jako minimálně částečný neúspěch.

0/0
8.11.2008 21:36

Zuby

Re:

Tak vam nevim.. pravdepodobne jste zvolil spatny server.. na serveru Eltharion je cekacka 1sec-2min po cely den a guild/aliance boje o hrady probihaji pravidelne.

0/0
8.11.2008 12:23

Lupus

zajimave info

Mohu se zeptat odkud autor bere informace o wahrammeru a jeho svetu zejici prazdnotou?Za prve ve warhammeru zadne areny nejsou jako ve warcraftu,za druhe me osobni zkusenosti s cekackou ve spicce jsou obvykle 0-3min.

0/0
7.11.2008 2:25

vranasm

Re:

jo o WARu co tu ctu jsou jen a ciste blaboly a radobynazory autora...

nechapu, kde se ta zast techhle lidi bere...asi EA na rozdil od blizzardu malo zaplatila?

ale pekna propaganda bonuswebe...

a co takhle napsat neco o novem 1.0.5 patchi kdyz uz tu musime cist o kazdem uprdnuti v LOTRO a AoC, ktere jsou co se tyce popularity uplne nekde jinde nez WAR (rozumej dole)

0/0
7.11.2008 7:38

Petr Prošek

Re:

No, to jsem čekal... :) Včera jsem hrál kolem půlnoci a čekal jsem přes dvacet minut na jeden scénář. Dal jsem tři - po jedný hodině už jsem se nedostal nikam až do dvou, kdy jsem to vypnul. Právě kvůli takovym rejpalum jsem si to znovu stopoval...

0/0
7.11.2008 8:35

Petr Prošek

Re:

Během PvE questování jsem za tu dobu ve hře potkal asi tři hráče - jestli tohle má bejt plnej svět hráčů, tak to mě poser - a NE, skutečně NEdostávám zaplaceno od Blizzardu a NEhraju World of Warcraft už pár let a skutečně si nepamatuju, kdy jsem v tematu naposledy zmiňoval popis updatů AoC a LOTRO... Abych předešel dalším zbytečným kecum...

0/0
7.11.2008 8:39

vranasm

Re:

primetime!=pulnoc leda by jsme se bavili o US serverech...

predevcirem jsem od 20 do 23 hral scenarko s log timem do 3 minut

generalization ftw?

0/0
7.11.2008 8:57

vranasm

Re:

je pravda, ze hra urcite potrebuje nejake tweaky (ktera ostatne ne?), ale to co pada v poslednim odstavci za kraviny je silna kava na solidni periodikum...

tohle bych cekal od 12ti letejch whineru na warhammer aliance (nebo imperiu) a ne tady...

jaky zachranovani hry? jake tragedie? cetl jsi vubec o retention rate, kterou oznamili?

mimochodem pokud bych mel pouzit stejnou argumentaci jako padla v poslednim odstavci tak prohlasim World of warcraft za mrtvou hru, protoze kdyz jsem naposledy hral (asi pred pul rokem) tak jsem v un'goru za 2 vecery po sobe potkal 2 lidi!! ale cisla evidentne rikaji neco jineho ze...

0/0
7.11.2008 8:57

Petr Prošek

Re:

Fakt tu nechci diskutovat celý dopoledne o WAR... :) Ale bohužel nejde o jeden večer, stává se to poměrně často a to mě na onlinovce sere - poflakovat sám se můžu v singlovkách. Hru jsem si strašně užíval na začátku, kde byli newbie zóny plný, nebyl problém narazit na public questy, kde byla hromada dalších hráčů... Bylo to super! Vydat v tý době recenzi, jak to udělal třeba Eurogamer a další, tak bude velmi velmi pozitivní. Do hry jsem dokonce navezl pár kámošů, ale pak přišlo vystřízlivění - public questy jsou prázdný, sem tam narazím na jednoho dva hráče (když mám kliku) a jinak si v podstatě hraju singlovku s občasným relaxem ve scénářích, který jsou super - o tom žádná...PvP area jsou taky zajímavě nevržený se všema těma obléhacíma serepetičkama, ale nidko se v nich nemlátí - nebo to jde celou hru úspěšně mimo mě....

0/0
7.11.2008 9:14

Petr Prošek

Re:

A když teď Lich King přinese obléhací stroje, teleport do arén a další

vychytávky, co má WAR, bude ještě hůř, protože spousta lidí se chytne a

na WAR se vysere a na scénáře se bude čekat ještě déle... Problém PvE

je v tom, že je hra strašně roztroušená po rasách i v rámci

jednotlivých frakcí... Takže asi tak...

0/0
7.11.2008 9:14

Liška

Nadávky

Pane Prošku, nezdá se Vám (když už tedy reagujete na příspěvky k vašemu vlastnímu článku), že na autora, který píše na poměrně renomovaném serveru, používáte nepříliš vhodné a vulgární výrazivo?

0/0
7.11.2008 22:50

Petr

Re:

WoW zemřel s příchodem burning crusade pane Prošku :-)

Co taky čekat od hry , která je zaměřená na publikum ve věku od 3 do 100 let :-)

Nemluvě o tom, že  výbava je důležitější než schopnosti hráče :-)

Tedy zdá se mi to, nebo se z blizzardu stává stejná parazitická společnost jako EA? Doufám, že ne, na Diablo III se hodně těším...

0/0
8.11.2008 18:33

Michal

Re:

Jojo .. WOW je jednoduchej, mrtvej a neni o skilu ... a proto se treba na nasem serveru podarilo Sunwell dohrat do konce jen 4 guildam (nastesti jsem v jedne z nich)

Jestli si mluvil o PvP .. tak to me nezajima :)

0/0
9.11.2008 1:35

Uroboros

Re: zajimave info

je to o gearu a ne o skillu ?:)) tak to bych te chtel videt v arenach kdy narazis na zrcadlovy team a kde arena trva treba 50 minut:) utec nejakemu warru tak aby te neustunnoval(ted uz mace-stun je pryc). Podle me je cele PvP ve WoW zalozeny na skillu, spravne rotaci kouzel a nacasovani a jestli je WoW mrtve, tak si zkus ted zajit do hellfire peninsuly a zkus si pockat na quest moba ;) jak autor clanku pise ma WH cca milion hracu? tak wow snad ma 11x tolik ne?:)

0/0
26.11.2008 7:45







Najdete na iDNES.cz