Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Není čas na hrdinství, ani v herním průmyslu - aneb krize je tu

Seriáloví Hrdinové nebudou, herní studia propouštějí a tvůrci a EA zrušili celou divizi her pro příležitostné hráče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fero

Rozlišujte prosím

Prskať na premrštené platy vývojárov je úplný nezmysel ( to o.kostal ). Pravdu má rommel, tu nejde o vývojárske štúdiá, ale o marketing vydavateľských gigantov. Títo síce vývojárske štúdiá zastrešujú a financujú, ale o týchto financiách rozhodujú kravaťáci, ktorý sami možno okrem Solitaire, žiadnu hru v živote nehrali. Verte, že samotný vývojári za svoju prácu žiadne supersumy nedostávajú. Je to proste zasr*ný marketing, managerské špičky a akcionári, kto z hier najviac profituje. A takto to funguje aj mimo herný priemysel. Pokiaľ ekonomická kríza sposobí to, že si ľudia začnú konečne zase uvedomovať, že doležitý je ten kto vie dobre vyrábať a nie ten, kto dokáže žonglovať s peniazmi, bude to len dobre. Myslím že tento konzumný a marketingom ovládaný svet tú krízu už potreboval ako soľ.:-/

0/0
17.11.2008 9:50

rommel

Článek

Moc zajímavý článek. Oni manažeři budou asi všude stejní, hlavně pro sebe a pro firmu nic:-)

0/0
12.11.2008 10:16

o.kostal

IT bublina a premrstene platy vyvojaru

jednou musli splasknout ;-)

KONECNE !

0/0
12.11.2008 0:01

Chybka

Chybka

Heroes - mnozne cislo, pise se tedy dont

0/0
11.11.2008 19:04

xentar

Re:

chybka - podívejte se na originál, kde oznamují že Hrdinové pokračují... Nejde totiž o Hrdiny v množném čísle ale o jednotné číslo seriálu Hrdinové, ale to nevadí.

0/0
11.11.2008 20:07

zekinth

svěží vánek

Svěží vánek nám zavane. Inu jak se říká "všechno zlé je k něčemu dobré";-D. Konečně se opět vývojář při své tvořivé práci bude zajímat o to jak se hráči hra hraje, jestli jej baví a v počítači mu funguje a podobné nesmysly. Protože pokud se o to zajímat nebude, půjde na buben. To ovšem samo o sobě stačit nebude a už se těším na dobu kdy distributoři (v úžasu) zjistí, že hry typu Asassins Creed nebo Alone In The Dark jim nikdo za 1200kč kupovat nebude. Kdepak, věřím, že ná hráčům tato krize jen prospěje;-D;-D;-D.

0/0
11.11.2008 17:07

xentar

Re:

Tohle bohužel není úplně pravda. Herní firmy, ty velké, se budou soustředit hlavně na dojné krávy, které mají v názvu číslovku - ať už půjde o sportovní hry v podstatě jen s přepsanou soupiskou nebo stopadesáté pokračování, jako vidíme u Call of Duty nebo Doomu

0/0
11.11.2008 18:07

Stvol

Koukám

že BW se po vzoru idnesu nezapře. S finanční krizí straší už i hráče Rv

0/0
11.11.2008 14:50

Keddie

Re:

Ja bych nerekl, ze je strasi. Proste se ta situace promita i do herniho byznysu a tak se to projevi i v clanku s novinkami ze svet hernich firem. Az se to uklidni, tak se urcite uklidni i herni firmy :-)

0/0
11.11.2008 15:24

xentar

Re:

Ani ne, tohle není typický "krizový" text. Stačí pozorně číst.

0/0
11.11.2008 18:05

rommel

Re:

Myslím, že strašit ani nemusí, stačí pouze číst pozorně a důsledky vidíte. Ti, kteří nežili střídmě a zbytečně utráceli dostali krizí ránu do vazu. Jinak o krizi jsem věděl již od začátku roku 2006, stačilo sledovat situaci v USA a nezajištěné hypotéky, které stály doslova na vodě:-)

0/0
12.11.2008 10:19

Keddie

Mirne OT

Chtel jsem se zeptat - proc uz se vlastne GameEkonom nejmenuje GameEkonom? Bez toho oznaceni je totiz bohuzel uz docela problem najit starsi clanky, kdyz cloveku nejaky utece, ci chce najit nejakou informaci, vyskytujici se v nekterem ze starsich clanku.

0/0
11.11.2008 14:35

jj

zlatý starý časy

jó jó, kde je ta doba, kdy za jednou hrou stálo maximálně 20 - 30 lidí... ...to nebyl problém zplatit a přece vznikaly lepší tituly, než dnes - můžou si za to bohužel sami - chtějí hlavně vydělat a na místo toho bankrotujou... ...no co, du si zapnout Quest for Glory :P

0/0
11.11.2008 10:38

randomofamber

Re:

No jo, jenže dne se hra s pořádným přídělem grafiky neobejde. Pak musí mít příběh, být hratelná..... no a to stojí něco peněz i "člověkopráce". To není jako a dob Atari a ZX Spectra, kdy jsme byli vděční za každý pixel a hru mohl teoreticky(někdy i prakticky) spíchnout jeden člověk... Ano kde jsou ty časy, ale doba jde dál...

Mimo jiné k pirátským kopiím docházelo i v té spomínané době, a že to bylo mnohonásobně jednodužší... a i tehdy měl sw průmysl problémy se ztrátami spojenými s přímým prodejem...

0/0
11.11.2008 14:37

jj

Re:

Ono by to nestálo tolik peněz, kdyby nebyli lidé nenažraní - silně pochybuju, že je nutné do hry napumpovat X milionů dolarů, když stejně většinou běhá na zakoupeném engine a platí se defacto jen za design a reklamu/trademark.

0/0
11.11.2008 14:51

Pablo.Kickasso

Re:

je to kus od kusu..třeba do GTA IV se jim těch několík desítek napumpovaných milionů vrátilo za první týden..problem bych viděl v tom, že většina dnešních vydavatelů šije hry horkou jehlou a dávají přednost brilantní grafice před promyšleným příběhem a hratelností, která vydrží více než nějakých 20 hodin..viz. aktuální Far Cry 2

0/0
11.11.2008 14:59

jj

Re:

Ano, GTA je případ hry, kde si myslím, že vložené peníze skutečně byly použity na vývoj hry a nenapakoval si na nich prachy leckterý producent. Samozřejmě, že grafika dnes hraje zásadní roli - kolikrát je atmosféra postavená čistě na audiovisuální složce hry, ale začíná to bejt čím dál tím sterilnější. Jasně - tituly jako Dead Space, které jsou za 10 hodin dohrané ale mají silnou atmosféru do toho počítat nebudu. Ale těch je jak šafránu. No, jestli zprávy nelžou, tak ta orientace ne méně ale více kvlitních titulů by mohla jen prospět.

0/0
11.11.2008 16:10







Najdete na iDNES.cz