Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mirror's Edge – po střechách totalitního města

Pokud trpíte závratěmi, pak nic pro vás, protože velkou část hry strávíte s hlavou v oblacích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slipka

souboje

asi nejsem buhvijakej pařan ale s tim bouchačem na lodi co ma masku ja hokejovej brankař v 69 : ) si fakt nevim rady.kopal sem do něho jak divej a ne a ne chcipnout.co všechno dělate v soubojich..ja se zmužu vždycky akorat nato uhnout když se rozběhne skoči a zkusi mě kopnout no a když mine tak po něm skočim ja a kopnu ho.pro mě to je prostě unreal

0/0
26.3.2009 14:04

Jarin123

Zkuste jednu blbustku pro relax

http://hrbol.labrute.fr

0/0
23.2.2009 18:35

reptilek

nechapem

stalo sa nekomu ze z hruba treti misia sa nedala dokoncit ? Ako nahle vbehnem do vytahu a zatvoria sa dvere da sa mi ta ista misia od zaciatku.....poradte please

0/0
23.2.2009 17:46

Doktor

Re: nechapem

Typickej příklad užívání cracklý hry... Kdyby to nebylo tak šíleně krátký, řeknu ti kup si ji a budeš mít dobrej pocit a bezproblémovou hru k tomu. Takhle tí říkám, sežeň si jinej crack nebo se na to vyprdni.

0/0
23.2.2009 21:01

Shadow

Re:

Tu hru miluju a stáhl jsem si ty výborné písničky do PC. V pozdějších kapitolách ME, kdy mají nepřátelé buď kulomet, sniper nebo brokovku, je dost těžké nenechat se zabít a přitom utéct beze zbraně. Nejvíce mě naštvala úroveň ve kterem mas za ukol dostat se ven z takove cervene mistnosti kdyz vejdete hnedka si musite najit kryti, protoze na plosinach jsou asi 4 S.W.A.T. chlápci s kulomety. Tam me zabili asi 6 krat! ;-€

0/0
20.2.2009 13:01

lipo

hnus

hnusssssssssRv

0/0
20.1.2009 18:01

Mikes

dohral jsem a jsem silne zklaman

pokus omyl load pokus omyl load atd.....To co je v demu je asi nejzabavnejsi cast hry.Zbytek hry lozite v potrubích,v šachtách o rozloze dvou metrů a spise nez nejake velke behani ci skakani resite rebusy a hlavolamy jak se dostat z bodu a do bodu b.Proste skocite,o centimetr se pootocite,skocite pul mer doleva,pootocite se aby jste anhodou nespadli o patro nize,poskocite pul metru doprava,pootocite se,lezete po rukou dva metry,poskocite asi pet centimetrů,pootocite se,udelate jeden pohyb na vic a celou tuhle 10ti minutovku delate znovu..Na strechy z dema zapomente.To byla jen krasna reklama!V ehre zadne velke behani od chapteru 4 nehledejte...Jen milimetrove lozeni po ctyrech a hodinove premysleni stylem pokus omyl kam ted mam skocit?

0/0
17.11.2008 17:29

ether25

po 2. kapitolach: skvela hra

mam za sebou prve 2 kapitoly hry na PS3 a som nadmieru spokojny. hra je nadherne stylizovana ci uz svojskou grafikou alebo pribehovymi v komixovom style. dava to hre zaujimave umelecky smrc a riadnu davku originality.

z pohladu hratelnosti tiez velmi nezaostava. je to napinave ako traky. uteky pred "modrymi" su adrenalinove a mate skutocny pocit bezbrannosti. suboje a strelba su takisto perfektne a efektne spracovane. dokonca si mozete zapnut slow-motion. neviem prestat hrat, nieco tak originalne tu uz dlho nebolo. urcite odporucam.

skoda len, ze lokalizacia bude iba na PC. trochu mozete byt casom vyfrustrovani zo systemu pokus/omyl, ktory hra hodne vyuziva. trochu mi to pripomina hratelnost 8-bitov, ked vam hra nic neprepaci. o to je to cele napinavejsie.

0/0
13.11.2008 1:22

Andrashi

názor

Předně: žádnou konzoli doma nemám, tudíž ani tuhle hru jsem nehrál. Doufám ale, že bude i na PC. Jinak, reakce na to, co mohu vidět z videí a číst z recenze:

1): efekt "roztřepané ruky" (jasně viditelný v tomto videu i v jiných). Scénáristé, AI designéři, proč?

Pro ostatní diskutující: Ano, 100% muška by taky byla blbost. Ano, je to z vrtulníku, který není ideální místo pro přesnou palbu. Ano, kulomet velmi hází při střelbě.

Ale stejně: jak to, že Faith sliduje cca 8 sekund po šikmé střeše, jede skoro rovně (trochu úkosem doleva), nemá možnost pořádně uhýbat a voila: AI ji gentlemansky odmítá trefit (maximálně ve 34 sekundě to vypadá, že dostala JEDNU kulku) x_X.

Jde mi o to, že pokud by se to do ní sem tam trefilo, je zážitek více dynamický, nutí se více hýbat, být stále v nejistotě, jestli mne netrefí další kulka. Alespoň toliko od pohledu. Pro rýpaly: je to hra, tudíž i s kulkou v těle dá se běžet. Navíc dle "reality" by ji měli sejmout nejmíň 5x na té šikmé střeše.

0/0
12.11.2008 16:15

Andrashi

Re: dokončení

2) Ta samá výtka platí i pro běžné soupeře. VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=igjMD3yRz14. Zblízka, jsou tam tři ozbrojení automatickými zbraněmi. Zásah tak zhruba jednou za 5 sekund. Chápu, moc přesná AI by byla otravná a souhlasím. Ale tohle je moc. To i Matrix:Path of Neo má přesnější AI

Pro rýpaly: jde o to, že v M:PoN mají AI taky "roztřepanou ruku" aby si hráč připadal více jako Neo. Přesně střílí jen agenti a někteří členové SWAT. Ale stejně Vás zblízka se samopalem trefí skoro každý voják.

Nebo si představte, že by to multiplayer ^_^.

3) Soubojový systém - řekl bych že optimalizovaný pro účel hry.Faith zdá se má dost širokou škálu bojových pohybů. Je cítit, že DICE nechtěli, aby hráč mohl každého prostě zmlátit během pár sekund a běžet dál. Což je dle mě dobře. Hra je primárně o běhání, ne o boji/střelbě.

4) AI obecně. Četl jsem, že později jsou ve hře vládní runneři. Tímto se ptám těch, kteří už ME hráli: jsou dobří?

0/0
12.11.2008 16:31

aaa

Re: Re: dokončení

4 - vetsinou je jich na tebe skupinka, takze pri boji zbliza temer nemas sanci, spis na ne plati palne zbrane. Pokud zbran nemas musis jim proste utect. kdyz bezis pomalu zezadu do tebe bouchaji, takze te to spravne vyhecuje.

0/0
25.1.2009 13:43

Arenoth

Re:

Mohu se vás zeptat jestli jste někdy střílel z nějaké zbraně ? (půška, pisotle) Já to štěstí měl a mohu říct, že je poměrně velmi těžké něco zasáhnout přesně v plně automatickém módu. Pro palbu z vrtulníku to platí dvojnásob. Hlavním cílem strělecké pozice v něm není zasáhnout protivníka ale potlačit nepřátelskou střelbu. Vrtulník se taky musí přemýstit na požadovanou uroveň vhodnou pro střelbu. Pokud do toho započítáme pohyb vrtulníku a zpětný raz zbraně tak se tomu ani nedivým. Samozřejmě, že je to přitažené za vlasy ale představa, že ta hra bude realistická jako Operace Flashpoint mě děsí. Myslím, že už i takhle je to velmi adrenalinové když kolem vás lítají kulky bez toho aby mě rudla obrazovka.

0/0
12.11.2008 19:07

Andrashi

Re: odpověď

Děkuji za reakci. Nejsilnější palná zbraň, ze které jsem kdy střílel, byla startovací pistole ^_^.

Dále, už v prvním příspěvku jsem psal, že beru v potaz pozici kulometu i pohyb vrtulníku. (odstavec "pro ostatní diskutující").

Všeobecně o AI - Souhlasím s Vámi, realističnost úrovně Flashpointu by byla nepříjemná. Nicméně to nemění fakt, že AI soupeři v ME jsou (dle videí, které mohu vidět) až příliš nepřesní na to, že jsou to cvičení profesionálové. Pokud se podíváte na video z mého druhého příspěvku, lze vidět, že na Faith střílí oba zblízka (okolo 20 sekundy) ale trefí ji jenom jeden a jenom jednou.

Jinak EDIT: viděl jsem pár dalších videí (př http://www.youtube.com/watch?v=s81iGHQeXbk) a vypadá to, že to s tou muškou AI není až tak špatné. Že by všichni videáři hráli na easy? Tímto se omlouvám designérům AI. Ale ten vrtulník...stále mám pochyby.

Proč ta diskuse-hra se mi líbí, proto. Věci, na které upozorňuji, by ji srážely.

0/0
12.11.2008 21:39

JIrkaK

Re:

Podívej se v jaké rychlosti se ta hra odehrává. Mnoho lidí dosahuje rychlostí kolem 20km/h na level, což už je slušný sprint. Trefit pohyblivý cíl, takhle rychlý není jen tak...

0/0
19.11.2008 8:36

LooL

Prince

Z videa je jasne videt, ze akrobaticke principy jsou hodne inspirovane princem (posledni dily), ktery mel vynikajici pohybovy system.

0/0
12.11.2008 11:38

Sir_Lotus

Re:

To mne taky napadlo, prijdou mi tak na stejny urovni, stejne jako Assasins Creed, ale treba novej tomb raider za timhle hoooodne zaostava.

0/0
12.11.2008 11:49

Verdel

čekám až příjde

Hru jsem si po demu předobjednal. Jsem rád, že se někdo odvážil přijít s něčím novým a tak tvůrce odměním nákupem této hry, aby mohli dále své nápady rozvíjet. Konečně si vyčistím hlavu...

Co také oceňuji je grafika, stylová a odlišná. Dále hlavní postavu, díky že nevypadá jako trendy buchta ze supermarketu ;-D

0/0
12.11.2008 11:36

Arenoth

Recenze

Mínusy jako "nesedne každému" a "hledání balíčku" je dost hloupé. 1) KAŽDÁ hra nesedne každému pro někoho byl Mass Effect RPG roku, pro jiné nadprůměr. Je to opravdu na každém aby to vyzkoušel a řekl si jestli ho ot baví nebo ne (souhlasím s totemR^R^R^) . 2) Balíčky jestli se nepletu jsou sice ve mnoha hrách ale nepamatuju si že by se to GTA nebo jiné hře vyčítalo. Má to motivotat k druhému hraní. Naprosto ale souhlasím, že hra je o speedrunu. Proto bych zdůraznil to slovo druhému.  Ještě drobné rýpnutí. Komix je o stylu a né o kráse (ale ta se taky počíta). Jinak recenze je dobrá, řekla to co mě zajímalo. Už aby byli vánoce.

0/0
12.11.2008 9:33

Ursus

Re:

Možná ta mínus mají ukázat na to, že tady jsou, ale jsou to prkotiny. To s tím, že to nesedne každému, je asi myšleno tak, že to sedne možná ještě méně lidem, než je obvyklé a asi to nebude úplně sedět průměrnému hráči, který se těší na svůj CoD 10 a půl.

Jinak na tiscali tomu vytýkají lineárnost a nezvládnuté souboje. Výsledným hodnocením je potom 7+. I když je pravda, že tiscali mám pocit obecně má posazenu laťku trošku někde jinde, takže ta 7+ by podle mě odpovídala na bonuswebu asi 80 %. Ještě jsem to samozřejmě nehrál, ale podle stylu mi to připomíná Assassins Creed. Jenom doufám, že to nebude tak monotónně repetitivní jako AC, protože toho jsem kvůli tomu odložil už před polovinou hry.

0/0
12.11.2008 9:46

Arenoth

Re:

No demo jsem si vychutnával několikrát. Samozřejmě linearita tam je. Hlavní kouzlo je ale v překonávání překážek.  Třeba já s bratrem soutěžil v tom kdo bude mít lepší čas :D. Asi ty baičky tak byli myšleny. Právě to že teď není oroginalita ve hrách mě hry jako tahle nebo třeba LBP velmi těší.

0/0
12.11.2008 12:10

vanderpoel

Re:

s temi balicky je to mysleno tak, ze tu moc nesedi do "koloritu" cele hry. hra je totiz po vsech strankach velmi originalni a netradicni a ve svetle toho pusobi zakomponovani balicku tak nejak obycejne jako neco co zname z mnoha predchozich her. osobne by mi vubec nevadilo kdyby tam treba vubec nebyly protoze az budu hrat mirrors edge podruhe (modlim se abych se k tomu casove nekdy jeste dostal), pak tedy balicky rozhodne hledat nebudu ale dam si to znovu kvuli skvele atmosfere, originalnimu pristupu a avantgardni grafice. pochopitelne je ale jasne, ze spoustu jinych mohou motivovat prave ony balicky ...

0/0
12.11.2008 10:31

Ursus

Re:

To je pravda. Holt i balíčky někomu sednou a někomu ne. Je to určitě jeden ze způsobů, jak se vypořádat s nutností implementovat Achievmenty.

0/0
12.11.2008 11:02

Sir_Lotus

Re:

ja s tim hodnocenim naprosto souhlasim, (brano z pohledu cloveka, ktery se to chysta koupit a zatim stravil nekolik hodin u dema) to ze to nesedne kazdemu je u her s orig. nametem naprosto normalni, ale u urcitych titulu je to potreba jeste zduraznit. Ja osobne si tedy (mne to sedne perfektne) k hodnoceni pridavam jeste 5 bodiku navic.

super recenze R^

0/0
12.11.2008 10:50

sega.maniac

ME

K tomu minusu, ze hledani balicku ve hre je znacne neoriginalni..  njn, ale pochopte, ze ono porad dokola vymyslet ty achievementy, take neni zadna sranda:-)

0/0
12.11.2008 1:21

toto

výborná novinka

Originální a špičková hra.Spicková v tom že konečně někdo přišel s nečím uplně novým,neokoukaným a originálním co tady prostě ještě nebylo.V době kdy každý jen vydavá druhé a desáté díly starších titulů je tohle jako blesk.Sice silně lineární (vzhledem k červeným nastaveným cestičkám) ale skvělá hra...

0/0
12.11.2008 0:43

Ursus

Re:

Ale červené cestičky si lze vypnout a najednou z toho máš alespoň pocitově docela nalineární věc. :)

0/0
12.11.2008 9:41

toto

Re:

hehe...taková autosugesce co?..,,není to lineární,není to lineární,nesmím na to myslet...není to lineární,, :)

0/0
12.11.2008 10:46

Ursus

Re:

Jo, přesně tak. Vím, že nejlepší bylo skočit na tu římsu, ale určitě by to šlo jinudy, jenom já nemám čas to zkusit. :)

0/0
12.11.2008 11:03

m

Re:

hele tak po dvou dnech hrani jsem zjistil ze to není zas tak linearni.nektere cesticky jsou totiz i je barvy nez cervene:D

0/0
14.11.2008 18:50

boolean

Jestli..

Jeslti je to alespoň z poloviny originální a hratelné jako Portal od Valve, tak je to hra pro mě ...

0/0
12.11.2008 0:36

hugo1

Re:

tak to sem hrál a ta hra je pro naprostý masochisty, co maj iq tak 200;-D;-D já tu hru vůbec nedal hehe

0/0
12.11.2008 15:51

Panda

Re:

Masochisty? LOL. Vždyť to hrajou i malý děti a jde jim to. Portal rozhodně neni něco, co by bylo pro masochisty nebo IQ 200... akorát se u toho musí přemýšlet, což většina dnešních hráčů neumí ... :-P

0/0
12.11.2008 16:11

Heolin

Re:

Portal je dobrej, dohrál jsem 2x. Jenom je škoda že hlavní linie je tak lehká. Ztížený verze jsou výzva, ale asi 3 jsem nedal.

0/0
12.11.2008 18:58

mourasek

Re: Re:

Inu i ty stížené jsou lehké právě díky tomu, že v podstatě víš, co máš zhruba dělat...

0/0
23.2.2009 18:27







Najdete na iDNES.cz