Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Max Payne film – maximální bolest očí. Tohle je vážně ubohost.

Filmový Max Payne zavítal do našich kin. Jaké pocity jsme měli z nejnovější filmové adaptace videohry? Velmi špatné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

...

max

no jako vaše recenze mi řekla absolutní ho**o, akorád to negativně kritizujete protože to kritizujou ostatní srvr, dobře max payne nebyl nejlepší trhák podzimu a vubec ze série filmů adaptovaných na hru, ALE jen těch 15% lidí si myslim že ten film pochopilo tak jak byl myšlen, čili všichny čumí akorád na ženský, zbraně, mrtvoly a krev, tuny drog, pěkný auta a muzika ale ta pointa, ten příběh ten je každýmu volnej, jen se s tim ohání jak to není podle toho a tohodle, je mi z toho na blití jak tu každej řve to co řve 3/4 světa a neumí si o tom udělat svůj obraz, to je problém toho že lidi napřed čumí na recenze, pak je půl roku sledujou pak se teprv podívaj na film, neví o tom absolutní prd ale řeknou že to bylo o ničem že u toho usínali.

0/0
9.1.2009 19:30

...

Re: max

Radši nechte recenzování filmů na webech k tomu určených a nepřispívejte sem debi****y, jak autor píše, tak je vidět že to akorád viděl opravdu jen proto aby potvrdil tu negaci. Týhle recenzi patří spíš 1,5% a o srvru snad ani nemluvim... Přeju pěknej zbytek dne. ;-O;-O;-O

0/0
9.1.2009 19:31

Scatty

Adaptace her

Maxe Payna jsem neviděl, po mnoha negativních recenzích i komentářích známých, kteří měli to "štěstí" se na tuhle lahůdku podívat, ani nemám chuť...

Souhlas s většinou, filmy podle her nedopadají dobře .. snad Silent Hill byl ojedinělá vyjímka ...

Počkám si na World of Warcraft, tenhle film si nemohu nechat ujít, ať už bude podařený nebo ne :). WoW jsem nehrál a mrzí mě, že film nebude navazovat spíš na W3. Z filmu podle online hry mám trošku strach :-/

0/0
19.11.2008 23:01

Ak-trax

Re:

Síla know-how marketingu. Když si vezmu, kolik hráčů to hraje, kolik dalších lidí to jen zná, ale nehrálo (jako já). Jsou to obrovská čísla. Proto mi je jasný, proč se točí takový film ... prachy. Ať už dopadne jakkoli, určitě bude mít velký výdělek.;-€R^

0/0
19.11.2008 23:18

Plejstik3

Max Payne? Snad se mrknu casem..na DVD :)

Tak film na motivy hry Max Payne jsem jeste nevidel a asi neuvidim..rozhodne ne v predrazenym "multi" kine :) Na podobny filmy se radeji podivam v klidu doma na DVD/BD nosici.. Po pravde,filmy podle her jsou vetsinou naprosty katastrofy a vyplaznout za ne v multiplexu 120 kacek..ne e. A to nepocitam pripravu,cestu a kdyz uz jsem ve meste,tak i pripadnou veceri,atd :) Ovsem i v tomhle filmovym odvetvi existuji vyjimky. SILENT HILL byl opravdu vyborny film a na pripadny pokracovani se tesim. Taktez me prijemne potesil a prekvapil akcni HITMAN,bavil jsem se. Dobra prace. Bohuzel,to je asi tak cely "seznam" povedenych hernich filmu,ktery mi utkvely v hlave. No,do budoucna se tesim na filmovy METAL GEAR SOLID a doufam,ze ten nezklame ;)

0/0
17.11.2008 17:33

neúplatný sudí

Povrchní i recenze

Obraz dnešní krásné doby.  Proč mi po přečtení celé rádoby od(p)borné recenze s rádoby vtipnými přirovnáními v hlavě utkvělo, že herečka je tlustá jak Turkyně, má hodně podkožního tuku, doporučuju ji zhubout 10 kilo. Hodnocení recenze - 15%

0/0
15.11.2008 16:11

Qwert

10 000 B. C.

Nas co videli 10 000 B. C. nemuze prekvapit absolutne nic .....

0/0
14.11.2008 6:43

Antivir

haha

NO TY VOLE! Já blbec na tom filmu byl, za což si už asi dva tejdny ustavičně nadávam..a ani by mě nenapadlo, že se ten film někomu může líbit! A ještě si k tomu přisaďte jak Doom byl super! Jo vlastní názor je jedna věc ale tohle už je trošku moc ne? Dyť to byla úplná demence, např. viz. megazloduch nezničitelnej Lupino kulka do břicha(mimochodem od spojence) a čau a nezničitelnej nafetovanej Maxík sprška ze samopalu a hurrrááá. Nebo:,,Vy totiž něco nevíte...nevíte jak měl Max krásnou ženu..a nevíte jak mu jeho dítě bylo podobný''...apod.

0/0
13.11.2008 23:22

SMILIAR

STE TRAAAAAAAPNY

to s tou dolly buster bolo vtipné a trefné ale inak je celý článok takisto trápny ako celý film. ste stránka o počítačových hrách preboha! uvedomte si že robíte mizerné recenzie na hry TAK SA NEHRAJTE NA FILMOVýCH EXPERTOV! Keďže vidím, že ste to neuviedli ako recenziu, ale ako článok, vychádza mi z toho, že sa iba snažíte nanútiť ostaným váš vlastný názor, čo je úbohejšie ako Maxove halucinácie v tomto inak fakt úbohom spracovaní maxa. Nechápem prečo ste teda neokomentovali film Hitman-to bola tiež úbohosť, alebo resident evil-na ten sa náhodou ešte dalo pozerať.

LOOOOOOOOOOL  STE SMIEŠNY AKO STARÉ KAKAO(Y)

0/0
13.11.2008 23:16

daBmV

Re:

mno, na to jak sou trapny mi prijde ze s nima ve spouste veci souhlasis ;-)

0/0
14.11.2008 17:42

SMILIAR

Re:

suhlasit suhlasim, ale vidim že si nepochopil čo som tým chcel vlastne povedať.

0/0
15.11.2008 11:03

opice

Re:

no mě spíš příjde, že pěkně suchej a trapnej debil seš tady hlavně ty:D

0/0
15.11.2008 13:26

SMILIAR

Re:

To odvolas, hej[>-]

0/0
15.11.2008 17:01

Walome

Re:

Já Tě chápu - souhlasím s tím, že film nebyl nic moc, ale ta recenze je prostě hloupě napsaná. Můžu souhlasit s názorem, ale ne s formou, jak je to napsáno.

0/0
15.11.2008 18:40

santa

zas tak špatný to nebylo

já taky hrál maxe hru byla jedna z nej...možná ani nebylo nic lepšího v tomto oboru her :) před filmem jsem četl záporné recenze...i přesto jsem šel...a nebylo to tak špatné..neříkám že je to tak dobré jako hra - Není...ale zase hnus to není...je to průměrný film s pozadím "maxovským", takze stojí zato se na to kouknout...muj nazorR^

0/0
13.11.2008 22:30

Walome

omluva

Ups, teď jsem si přečetl, že se sem nesmí dávat vulgární slova...omlouvám se tedy za slovo p*del v minulém komentu. A omlouvám se i autorům recenze, zapomněl jsem připsat ještě slova pana Stroupežnického: Nepište mi a pokud možno nepište vůbec.

0/0
13.11.2008 22:26

Walome

JEZISMARJA 2

...Postava Lupina byla stupidní, holohlavý a do půl těla nahý chlápek z Prison Break opravdu vypadal směšně a hernímu Lupinovi se nepodobal ani trochu.

Co se bullet timu týče - problém je v tom, že bullet time je ten nejokoukanější filmový trik posledních deseti let a podle mě by Maxovi hodně uškodilo, kdyby kamera kroužila okolo kulek atd. Pravdou je, že natočit střílečku, kde se první hodinu prakticky nestříli, není dobrý nápad. Ale těch pár bulletimů, které tam byly, byly nevídané (skoro) a povedené. A já, narozdíl od autorů recenze nevidím v postavě Moniny ségry nic spešl, protože jestli někdo, tak právě ona tam působila jako pěst na voko. A to může mít sukni klidně jen po prdel...což vlastně měla :-)

Souhlasím s tím, že film mohl být lepší, nesouhlasím, že dopadl na takové dno. Jen mě rozesmál tón recenze...vopravdu, jako kdybych se začetl do časopisu pro mládež a četl text autorů, kteří se jí chce zavděčit.

0/0
13.11.2008 22:20

Walome

JEZISMARJA

Ježiš kdo se to zase pustil do psaní...autoři článku mi připomínají svým humorem (zejména bílý text) staré dobré redaktory časopisu LEVEL, kteří se (kdoví proč) snažili do recenzí vecpati něco "vtipného", což ovšem přišlo vtipné jen jim a pár ortodoxním fanouškům reakce. "Vážné drama je jim pak totiž vzdáleno jako řadovému Severokorejci první značkové hodinářství Rolex na Marsu." Typický příklad. No a nepochopitelné přirovnání videoher nebo filmů podle videoher nebo čehožeto k jakémusi donovi...sám autor uznal, že je to pitomost.

 Souhlasím, že "tvářímsefurtstejně" představil Maxe Payne není tak dobrý, jak by měl být a jeho rozjasněný úsměv, když vchází do prosluněného domu těsně před tím, než mu sejmou rodinu, je k smíchu. Ovšem když si člověk vybaví hru, původní Max Payne se tvářil stejně pitomě.

Co se halucinací týče - mně se líbily. A tím myslím, že vlastně odzačátku bylo jasné, že to jsou halucinace, ale přece jen tam autoři zanesli smítko pochybností...

0/0
13.11.2008 22:15

krumholzer

Doom byl O.K.

Doom nebyl špatnej. čekal jsem tragédii a byl jsem mile překvapenej. Ptal jsem se i v okolí a film byl přijat velice dobře. Nečekal jsem Slámovy Divoké včely ani Larse von Triera. Čekal jsem akci a naháněčku a dostal jsem to. Resident Evil taky nebyl špatnej, ale určitě nebyl o mnoho lepší než Doom. To se koukněte na novinku DVD půjčoven "Gag". To by snad nafilmovali líp prvňáčci. To byla ta pravá "hrůza". Vydržel jsem statečně deset minut, víc se fakt nedalo.

0/0
13.11.2008 21:38

Dhatz

payne

nelze udělat film podobný jedné ze 3 jediných dobrých stříleček které kdy vznikly(may payne 1 a 2 a F.E.A.R.). to si radši sosněte quantum of solace.

0/0
13.11.2008 20:59

anon

Re:

A kolik si tech strilecek hral? 4?

0/0
14.11.2008 6:05

Xent

Re:

Ten hral tak maximalne 2 ;-)

0/0
14.11.2008 12:11

fyby

O filmu a hre

Hra Max Payne me doslova pribila ke klavesnici a mysi, proto jsem take cekal na film pln nadseni. Po precteni prvnich recenzi jsem si rikal, ze to bude asi fakt bida, tak jsem s tim sel do kina a ona to bida nebyla. Vim, ze se film libi opravdu malo lidem, ale mne prisel docela fajn. Pekne rozvinul drogove pozadi pribehu. A i kdyz mohli herci zahrat lepe a hlavni hrdina mi pripadal kolikrat jako pekny poleno, tak me film prijemne prekvapil. Jednomu kamaradovi se take libil ale dalsim dvoum uz vubec ne, takze asi tezko rict :-).

Pro fandy je to ok, jinak asi nic moc nerekne. ;-)

0/0
13.11.2008 20:03

Santa

Otázka do fóra

Chlapci (možná i děvčata) proč chodíte na špatné filmy? Vždyť stačí trochu googlit, přečíst Cinemu nebo Premieru a žádné peníze nevyhazujete...

0/0
13.11.2008 18:11

Schnori

achich ouvej

No tak pán co psal tuhle recenzi možná umí psát recenze na hry a hrám, v tom lepším případě, možná i rozumí, ale filmu doopravdy ne. Pseudorecenzent se netrefil vůbec v ničem. Ano recenze de facto i de iure je subjetivní vyjádření pocitu a názoru, nicméně pokud jí někdo zveření na hodně navštěvovaném serveru, měla by to aspon svou formou být recenze. Je to velká ostuda Bonuswebu, který mám jinak moc v oblibě. Třikrát fuj a hanba

0/0
13.11.2008 17:01

Ursus

Re:

Jen malé korigování - recenze není subjektivním názorem! Naopak základ recenze se musí opírat o objektivní skutečnosti. Recenzent si nevystačí s pouhým hodnocím prvek líbí/nelíbí.

0/0
13.11.2008 20:15

Shadow

:DDD

Komu se líbil fil a dal by mu více jak 20%, tak je deb*l. Tendle film neměl s Max Paynem nic společného. Lidi než sem napíšete, že to je super film zahrajte si oda díly Maxe a pochopíte. Jdete do kina na film a  ani nevíte o řem je hra. To samé byl Doom. ten měl společného s hrou jen mars a zbytek uplně o ničem než byla hra (ta 5 min scéna 3D akce se povedla). Autor článku má 200% pravdu film byl sh*t. Prostě tah na peněženky hráčů. Kromě Resident Evil žádný film nebyl podobný hře (sillent hill se taky poved).

0/0
13.11.2008 15:02

Imtheman

Re:

No nezlobte se na mě, vážený pane, ale pokud od filmu očekáváte to samé, jako od hry, tak na tyto filmy vážně nechoďte. Film je pouze na námět hry a ne kopie hry. A dle vaší dedukce, ohledně třeba toho Doomu, by vás pravděpodobně potěšil film, kde byste 2 hodiny viděl jen jednu ruku jak drží pistoli a kosí všechno okolo a pak by to byl podle V:-©ás filamřský skvost maximální úrovně. Pokdu ano, tak to slovo "deb*l" na vás přesně sedí.

0/0
14.11.2008 11:02

Arnie

Re:

Kazdopadne, to stou pistolkou nemyslel tak jak si to ty nafukol, islo mu o to ze z celeho filmu sa mu pacila akurat tato scena, tym to koncilo, nehovoril ze kebyze je kazdy film na namet FPS alebo TPS hry tak tam nebude kamera za typasom a sledovat jak vsade strila alebo na pistolke a strila.

0/0
17.11.2008 18:31

Monkey

Absolutni souhlas

Film není béčkovej(ani céčkovej). Je to jak já s oblibou říkám Žetkovej film Rv s otřesným scénářem. Vyhozeny peníze z okna (že já blbec se nechal překecat). Marky Mark možná zvládne "zahrát" ve videoklipu svoje obvyklé "YEEEEAH BABY", ale tím to končí.

Hodnocení: 1% ze soucitu.:-©

Ale pokud je někdo filmový masochista, tak vřele doporučuji. :D

0/0
13.11.2008 14:18

Earl

Re:

ono stačí být prostý ignorant, a ještě vám bude 100 minut té šlichty málo - jediné štěstí producentů je, že takových konzumentů je převážná většina (jak patrno i z této diskuse)

0/0
13.11.2008 14:30

Arnie

ta recenze je fór???

Tak na filme som bol a snazil som sa ho sledovat pomerne pozorne ale nedalo sa. musim suhlasit recenziou

0/0
13.11.2008 13:51

Alangor

zbytecne vyhozeny penize

Tak s autorama recenze zcela souhlasim takhle spatnej film jsem uz dlouho nevidel a doufam ze zase dlouho neuvidim zatim asi nejhorsi film na motivy pc her ( kdyz nepocitam filmy od Uweho i kdyz tim se asi neda ani rikat filmy ikydz je teda fakt ze u Alone in the dark jsem se bavil 2 x vic nez u tohohle paskvilu a to je to silena blbost )

0/0
13.11.2008 12:44

Horman

Autorům

Milý Emanuále a Jaromíre, vy dva, prosím, už nic nehodnoťte a už vůbec se nikde slohově neprojevujte. Zahoďte pero, zamkněte klávesnici a spolkněte klíč (Y):-©

0/0
13.11.2008 12:42

Jan Šťastný, herec, Bechyně

Vážený pane!

Nemáte žádné právo navážet se do Emanuanála za jeho umělecky ztvárněnou kritiku. Zabil byste dítě s Downovým syndromem?

0/0
13.11.2008 12:49

Matulka

Dobrý den

Já si teda jako myslím, že to je moc hodně povedený film. Hlavně herečky a Max. Jsou super. Hodně moc se mi líbí ta v tom červeném tom. Moc. A Max. Ten je taky super.

Dík

0/0
13.11.2008 12:54

Horman

Pane Šťastný z Bechyně,

Nezabil. Ale léčba je nutná.

0/0
13.11.2008 13:03

Jan Šťastný, herec, Bechyně

Re:

Já bych doporučoval lobotomii a vypolstrovanou cimru...

0/0
13.11.2008 13:05

Taurus

je to nuda

Plně souhlasím s recenzí, film je nudoucí nuda, už dlouho jsem nelitoval čas ustráveného sledováním filmu, ale u Payna to přišlo... Film si hraje na kdovíco a nestačí ani na totální béčka jako Mortal Kombat, což je podle mě nejlepší film podle hry - na nic si nehraje, je to totální pytlovina a bavím se u toho pořád, i když už to znám nazpaměť.

0/0
13.11.2008 12:31

ojanen

ta recenze je fór???

Film byl fajn,ale recenze:-©.Nevím na jakém filmu autoři byli,ale zřejmě si spletli sál.Hodnocení je úplně mimo,zhruba stejně jako celej ten článek.Ubohost-pokud hodnotili motýl Emanuel a Jarda svoji práci,tak můžu jenom souhlasit.Takhle trapná recenze na bonuswebu snad ještě nebyla.Vlastně určitě.A to s tím tukem a Milou Kunis-pánové zamyslete se,jestli byste opravdu někam měli psát!

0/0
13.11.2008 12:00

Xent

Spatne filmy

Prijde mi zvlastni , ze co film podle hry , to obraz kinematografice bidy a utrpeni. Chapu , ze lvi podil na tomto jevu ma pan Uwe Boll, ale i bez nej je to docela slabota.A to je velika skoda.

BTW: Mohl by mi nekdo vysvetlit obsah vety:

"Hlavním postavám – ostatně v překopaném systému padouchů, jenž míří k závěrečnému souboji chuti jeté ponožky - sekunduje nezřídka tak provinční šmíra, že se člověku ani nechce věřit, že sedí v kině a nesleduje něco, co vyšlo jen v papírové obálce."

Mozna je vysvetleni obsazeno nekde v kontextu te recenze , ale ja ho nenasel.

Diky.

0/0
13.11.2008 11:40

Panda

klasické béčko

Film působí jako trošku vybočující béčko... Co filmu neodpustím, je opravdu nechutně promrhaný potenciál, který nabízí původní dvě legendy. Pokud by se postava ve filmu nejmenovala Max Payne, asi bych byl o něco méně zklamán... Bohužel od filmu, který se inspiroval veskrze originální hrou s jedním z nejlepších herních příběhů, co jsem kdy hrál, jsem čekal daleko daleko víc, než jen béčkovou akční klasiku... Film rozhodně není tak strašný, jak hodnotí recenze, ale od Maxe Payna jsem čekal velkofilm a dostal jsem pilotní díl k akčnímu seriálu... Pro fanoušky asi stojí za to se na něj podívat, ostatní o nic nepřijdou, pokud tento film nechají být a půjdou na jiný... 50-60%

0/0
13.11.2008 11:27

blab

Matrix & bullet-time

Vždycky mě velice pobaví, když si nějaký očividně velmi fundovaný pisálek začne spojovat Matrix a bullet time. Ale vlastně to asi odpovídá době, ve které žijeme - koneckonců vždyť google vymyslel webový prohlížeč, Apple mobilní telefon a Matrix poprvé představil bullet time. Směšný.

0/0
13.11.2008 11:23

blab

Re:

Samozřejmě jsem chtěl napsat, že google vymyslet vyhledávač :-)

0/0
13.11.2008 11:24

aaa

Film je dobrý!!!

Autor článku je mimo. Film je dobrý a určitě stojí za shlédnutí. Dávám mu 70%, bavil sem se.

0/0
13.11.2008 11:14

Lumirel

Recenze...

Takhle bych si doopravdy nepředstavoval recenzi čehokoliv na Bonuswebu. Ubohé až trapné, ostuda, jak zaujatě a subjektivně dokázal autor pošpinit dle hodně lidí vcelku pěkný film.

Nevím, proč pomlouváte herce, kteří podle mě zahráli role velmi dobře. Atmosféru to mělo velmi pěknou, kamera byla jedna z nejlepších co lze dnes zahlédnout. Alespoň v kině měl film velmi pěknou i zvukovou stránku. Zachování míst a trochu i příběhu, zachování valkýr atd si hodně cením..

Důležité je pochopit, že hra není film a tyhle dvě věci mají od sebe hodně daleko. Nemůžete se snažit udělat ten film jen pro hráče, ale i pro ostatní. Pokud chcete vidět kopii toho, co jste hráli... zahrajte si to v tom případě znovu a nechoďte na to do kina.

Prosím, recenzujte hry a nesnažte se být filmovými kritiky. Když už to tak musí být, dělejte to v soukromí a ne tady. Samozřejmě každý má právo na svůj názor, ale autor recenze byl dost trapný a podle mě tím školí Bonuswebu.

0/0
13.11.2008 10:57

...

Re:

*škodí :p

0/0
13.11.2008 10:57

dragEnCz

Re:

Souhlasim s příspěvkem.. dost zaujaté hodnocení..!!!!!

0/0
13.11.2008 11:13

Sir_Lotus

Re:

take souhlasim, hlavne s tim, ze nejde film udelat presne podle hry, ono to o uplne jinem prozitku kdyz urcite veci hrajete nebo jen sledujete v kine bez moznosti to jakkoliv ovlivnit. V dusledku to znamena,ze veci co jsou super ve hre nemusi byt ve filmu az tak uzasne a naopak... ale to uz snad vetsina z nas vi...

0/0
13.11.2008 12:26

Sir_Lotus

no..

pokud se na to podivam z pohledu velkeho fandy obou her, tak mi film prisel lehce podprumerny, ale pokud se oprostim od her a beru ho jako klasicky akcni film, tak spicka to neni, ale libil se mi. osobne bych mu dal hodnoceni tak 6/10

0/0
13.11.2008 10:43







Najdete na iDNES.cz