Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of Goo - 90 procent získáno piráty

Nápaditý titul World of Goo, který si získal sympatie nejen hráčů, ale i recenzentů po celém světě je jednou z nejvíce pirátěných her.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ursus

piráti

Docela by mě zajímalo, jakým způsobem došel vývojář k těch 90 %? To hlídal torrenty a počítal počet stažení? To číslo je podle mě samozřejmě hloupost, která do značné míry má potřebu omluvit u vydavatele nižší prodejnost, než jaká byla očekávána.

Pokud tohle nékdo pirátil, pak bych řekl, že spíše proto, že to v dané zemi není jednoduchým způsobem dostupné. Jaká je distribuce té hry? Po netu? Můžu platit převodem z českého účtu? Potřebuju mít embasovanou platební kartu?

A za třetí - názor Pirdase tady dole o tom, že kdo kopíruje, nekrade - pokud to někdo dělá tak, jak říká Pirdas, fakticky se dopouští porušení zákona, morálně bych ale neměl na to ho odsoudit - u každého jiného výrobku je možnost předvedení výrobku, vyzkoušení na prodejně, případně 14denní záruka na vrácení bez udání důvodu při nákupu po netu (a to i rozbaleného zboží). Pak nevím, proč jsou v tomto hry výjimkou. Demo vytvářené z finální hry by mělo být automaticky součástí plánů vydavatele!

0/0
15.11.2008 9:56

...

Re:

Koupil sis někdy originálku?

Ne... Tak pak je zbytečné něco vysvětlovat.

Těžko ti někdo ukáže originálku v provozu.

Tak gigantický HDD, aby byly na něm všechny hry...

Opravdu, ale opravdu neznám. Nemluvě o různých kolizích, keré by měly starší hry na nadupaném stroji, který si poradí s high end grafikou. Hru vrátit můžeš... proto bych doporučoval pročíst si přesné znění zákona(ať se vyvaruješ pro příště takovému blábolu).

0/0
15.11.2008 22:04

Ursus

Re:

Originálek mám doma, no přes sto to bude určitě. :-P:-P

0/0
15.11.2008 22:56

Ursus

Re:

Hru vrátit můžeš pokud nebudeš souhlasit s podmínkami Euly, to znamená předtím, než samotnou hru nainstaluješ a budeš ji tedy moci vyzkoušet. Navíc možnost vrácení není samozřejmostí u každého prodejce (co si budeme nalhávat). Řekl bych, že bláboly tady šíříš spíše ty.

Navíc, já jsem jasně řekl, že v takovém případě porušuje zákon a jediný problém je s morálním odsouzením, které ale z pohledu zákona je irelevantní. Nikoho neobhajuju, jenom poukazuju, že se na to dá dívat i z trochu jiného pohledu. Jinak já se dobrovolně přiznám, že svého času jsem měl pálený datadisk k Baldurs Gate, protože v té době byl nesehnatelný, koupil jsem ho v rámci reedice celého BG1 o pár let později.

0/0
15.11.2008 23:04

Ursus

Re:

Jo a napadá mě - čistě polemicky (byť si sám myslím, že toto řešení je blbost). Průměrná hra na disku sežere 5 GB. V době terrabytových disků se jich tam pár vejde. Minimálně dost na to, aby bylo možno předvést nejžádanější tituly.

Ale jak říkám, myslím, že to není ta správná cesta. Správnou cestou by mělo být vydávání demoverzí.

0/0
15.11.2008 23:06

batman3d

Re:

obcansky i obchodni zakonik hovori jasne: zakaznik ma narok (pravo) na to, aby mu byl vyrobek predveden zda a jak funguje......zadny prodejce to nedodrzuje a kdyz si u nich stezujete, ze vase seriove cislo je k nepouziti na internetu (za ucelem vytvoreni online profilu/accu) z duvodu upirateni, tak vas poslou do pr**le at si to poslete k vyrobci..........stalo se mi to uz 2x - Diablo 2+ LoD a pak to byl Half-Life ... a absolutne me nezajima, ze to jsou hrey stary xy let

0/0
20.11.2008 7:06

Nate

Re:

Hra si v jednom levelu zaznamenává na servery rekordní sodaženou výšku...takže se dá elkem snadno usoudit kolik lidí to nemá legálně.

0/0
15.11.2008 22:37

Ursus

Re:

Ale existuje Sharware verze, takže pokud to porovnával celkově a ne třeba záznamy z 4. úrovně, která je v shareware nedosažitelná, tak pak ano, ale osobně věřím tomu, že spíše koukal na celkové číslo a tohle mu vyšlo. Já to taky jako shareware mám na disku (stáhnuto tady z bonuswebu).

0/0
15.11.2008 22:58

Nate

Re:

Ta jedna úrověň je zhruba ve 2/3 hry a v demu není, takže ji mohou hrát jen vlastníci plné hry nebo warezáci...ale přesná ta statistika také nejspíš není, jelikož někdo se tak daleko ani dostat nemusí :-D

0/0
15.11.2008 23:37

Dhatz

nefunguje save,help

normalne tam nic neni,ikdyz si vytvorim profil a neco zaedu,po stratu je tam prazdno.

nevinekdo co s tim?

0/0
14.11.2008 23:28

Thorus

Re:

Ten problém je jen na Windows XP. Nekde na internetu je fix. Zkus dát do googlu neco jako

"world of goo xp fix" nebo "world of goo saves"

a neco by ti to melo najit

0/0
14.11.2008 23:56

Dhatz

Re:

wow, na releaselogu nekdo dokonce nasel fix na nasem edisku http://data5.edisk.cz/stahni/58036/WOGAppDataFix.zip_2.99KB.html .

0/0
15.11.2008 21:55

Toast

...

Far Cry 2, Fallout 3, Dead Space, COD5,  Red Alert 3.... a mohl bych pokračovat všechny tyhle hry jsem si v poslední době stáhnul a víte co? Po hodině hraní každé znich jsem je smazal, recenze je vychvalují ale mě se zdá že poslední dobou prostě nic pořádného nevyšlo, Hrával jsem staré dobré Fallouty a jiné starší hry a bavil se, u tohohle prostě ne. Pořídil jsem si wii a to si alespoň na nic nehraje, opravdu jsem po výrocích "málo hardcore her" nečekal že skončím právě u něj, ale víte co? Alespoň se bavím (a kupuji originálky) na PC se už ty hry nevyplatí ani stahovat.

0/0
14.11.2008 21:47

Jumík

Re:

Tak proč je vůbec stahuješ blbečku !! Takový retardy znám taky, co si stáhnou 5 her denně a nic nezahrají, když tě hry nebaví, tak je ani nestahuj, si hrozný retard !!

0/0
14.11.2008 21:52

Mariri

Re:

Ty to píšeš jako kdybych stahoval každou blbost, jak mám vědět že třeba tolik vychvalovaný far cry 2 je nakonec taková blbost? Nebo Fallout 3? Nebo všechny ty ostatní "letošní pecky" . Já prostě řikám že jestli je lidí jako já víc tak se nedivím že mají hry tak malé prodeje. Takže opakuji, opravdu stahuji jenom ty "zaručeně skvělé hry" a třeba jenom jednu za měsíc (teď jich jenom vyšlo více najednou) . Ale jak řikám za piráta se nepovažuju já si myslím že tu hru ani víc jak 24 hodin na disku nemám :-) . Kdybych se vyjádřil přímo k World of Goo tak to je jedna zmála her která mě v poslední době zaujala (koupil jsem si jí na Wiiware) a lidi kteří za ní nechtějí dát ten pakatel taky nechápu.

0/0
14.11.2008 22:23

Jumík

Re:

Jde o to, že já ani v nejmenším nevěřím tomu, že někdo z těch co tvrdí, že to stahují aby se koukli jestli sto stojí zato, měli kdy v úmyslu si to koupit, je to jen hodně laciný alibi, jak obhajovat to, že jsou piráti !! Si myslím, že Usama má pro něho taky dost přesvědčivý důvody k tomu, že zničil WTC ;-)

0/0
14.11.2008 22:40

Thorus

Re:

On WTC neznicil, viz http://911.yweb.sk/

0/0
14.11.2008 23:15

delosombres

Re:

Ano. Spekulace z té druhé strany..

0/0
14.11.2008 23:45

Jumík

Re:

Myslím, že nikdo kromě několika zůčasněných neví jak to bylo, ale to co jsem psal byl čistě jen příklad, že obhájit si člověk může všechno, ale ukazatel toho co je správný určuje společnost ve který žijem a né tvý vlastní názory

0/0
15.11.2008 0:22

Heolin

Re:

Nepřijde ti trochu hloupý porovnávat člověka co si stáhne pět her, který by si ani nekoupil, s vůdcem teroristického hnutí?:-/

0/0
15.11.2008 9:13

Jumík

Re:

V tom smyslu v jakým jsem to napsal absolutně ne, spíš naopak, tak překroucený jak si to udělal ty v protiargument mi to zase hloupý příjde velmi ;-)

0/0
15.11.2008 11:56

newborec

Re:

Tak to abys věřit začal. Já už si takhle zlegalizoval spoustu her, dneska naposledy Overlord. Na steamu ho mají teď za deset doláčů, tak jsem do toho šel, protože po odzkoušení pálenice jsem byl spokojen. Jen tu češtinu mít nebudu.

Takovejch her, co byly nejdřív jenom na zkoušku a zpětně jsem si je pořídil normálně za peníze, mám ale doma skříňku a comp plnej...

0/0
16.11.2008 1:28

Dhatz

Re:

přesně,pecka v dnešním světě neznamená zhola nic,na rating se zhluboka vybleju. FEAR 2 bude největší běso roku(ů),prostože(ano,je to moje vlastní slovo) ostatního odvaru.

0/0
14.11.2008 23:40

...

Re:

Pokaždé když jdu do svého obchodu pro nějakou hru...

Mám chuť jít do politiky a uzákonit hon na piráty.

Až mi piráti zaplatí peníze co kvůli nim dám navíc(aby vůbec další hra pro PC byla...)...Bude mi to jedno. Dokud však budu nucen číst výmluvné příspěvky. Proč bych si to kupoval?

Mám stále velkou chuť být jejich odpůrcem.

0/0
15.11.2008 22:10

Thorus

Re:

Moje řeč. Dnes vycházejí hry děsně jednoduché, předskryptované a snaží se je dělat pro co největší veřejnost. V poslední době mě zaujal snad pouze Mass Effect, The Witcher, a STALKER. Vsechny ostatní "pecky" jako Red Alert 3, Mercenaries 2, CoD 5, Pure, Far Cry 2, Fallout 3... jsou naprosto bez duše. Kdyz je hraju tak z nich necítím zádnou atmosféru, je to jako se koukat na prázdné obrázky. Nastesti mam nainstalovany Fallout 1 a 2, takze mám zatím co dělat :-/ Doufám ze se situace na herním trhu změní

0/0
14.11.2008 22:29

bonus

Re:

Moje řeč. Dnes se nedělají hry pro zábavu, ale pro prachy. 

0/0
14.11.2008 23:19

newborec

RE:

To je věc názoru. Zrovna tyhle tvoje oblíbený hry mi připadaly trapný. Ale proti gustu... :-) Jinak předskriptovaný se píše, pokud jsem se nesekl a psal jsi o tom opravdu ty....

0/0
16.11.2008 1:44

Dhatz

Re:

STALKER clear sky je podle mě fakt běs,ale ty bugy to pěkně rušej,škoda že to není na nějakém prověřenějším a testovanějším enginu.

takže jaký pak nic. priznam se ze i(nebo mozna hlavne) GTA me hodne zklamalo vyvojem k slabšímu v IV. to i ten TR underworld bude zábavnější než tuny stříleček s arzenálem všude okolo. takových her jako far cry a dead space je nepočítaně,co je na tom že tam je rogalo nebo že neteleportujou kameru?(ta tráve z 3D spritů je fakt trapná,je to srašné). A koho má bavit hledat způsob ukrajování končetin ve hře na kterou se beztak nikdy nedostanu(né že bych ji neměl, ale čas není).

0/0
14.11.2008 23:35

...

Re:

OoOoOoO;-(

Tak to byl hotový doják.

Tak přiště tu o Karkulce, ale pořádně!;-D:-P

0/0
15.11.2008 22:20

stromx

90%

zajimalo by me jak se tyhle udaje ziskaji?? to kdyz ma malou malou prodejnost tak se to svede na piraty nebo se delaji nejake ankety??;-)

0/0
14.11.2008 18:59

uzivatel

Re:

"Kyle Gabler explained in another comment that the figure was established by looking at the number of unique Internet addresses connecting to the game's leaderboard server."

0/0
15.11.2008 9:27

Ursus

Re:

Výzkumem tak bylo zjištěno, že 70 % lidí používá dynamickou IP. :D

0/0
15.11.2008 9:58

Pirdas

Vysvětlení pro Oldu

Zkopírováním hry nikomu nic neseberu. Vyzkouším si ji a pokud uznám za vhodný, že je to fakt dobrá pařba, tak si ji koupím. [>-] KDO KOPIRUJE NEKRADE, ještě jednou to píšu, aby pochopil i Olda. Oni si za to stejně můžou sami vývojáři. Když dělají nákladný blbosti a ty se pak neprodávají, tak je to jejich blbost. Ze špatných prodejů obviňují piráty, ale chyba je někde jinde - přemrštěné ceny a nekvalita hry. V případě World of Poo je to jen díky tomu, že je to vlastně FREEWAROVKA, za kterou chtějí její tvůrci zaplatit. A i tady platí to, co jsem napsal výš - pokud je to slušná pařba, tak ji rád zaplatím. [>-]

0/0
14.11.2008 17:20

Evoorg

Re:

Kopírování her je krádež, zadarmo si zahraješ hru která ale ve skutečnosti stojí nějaký finanční obnos, jenom ty jseš socka a pro tu je to normální. Vždy mě dokáže fascinovat jak jsou lidi ubohý, jeden příklad za všechny, dívám se v trafice po filmech který tam prodávají za 49 kč. Vedle mě dva týpci a ten jeden: hele čum Saw to je fakt drsný. A ten druhej jo, si to dneska stáhnu...

0/0
14.11.2008 17:27

Nekroj

Re:

Vsak pirat to DVD, na kterym je hra, ani manual s krabicou neukradne. Jen si zkopiruje obsah a to, co stoji penize (dvd, manual a krabice!) necha na pokoji. Tak jakapak kradez. R^

0/0
14.11.2008 20:51

Jumík

Re:

Prostě ty si bud malý děcko, který nemá z ničeho rozum ještě a nebo mě ignoranství českých lidí uvádí do úžasu !! Právě ty věci co si vyjmenoval nemají absolutně žádnou cenu !! Je to jako obal od čokolády, sice má nějakou hodnotu, ale prakticky je nulová !! Když to zavedu do extremu, je to jako bys ukradl tyčinku, snědl obsah a pak se hájil tím, že obal si tam nechal, takže si vlastně nic neukrad, demence !!

0/0
15.11.2008 12:04

uzivatel

Re:

vzdyt to je i u her, lidi pirati hry, ktere stoji ve zlevnene edici kolem stovky

0/0
15.11.2008 8:44

Jumík

Re:

Takže takhle, ty ukradeš auto a když se ti v něm pojede dobře, tak si ho koupíš a to je podle tebe v pořádku nebo něco jinýho ?? Běž si dát facku blbečku !!

0/0
14.11.2008 19:11

Pirdas

Vysvětlení pro Jumíka

Až půjdou auta kopírovat bez toho, aniž bych udělal újmu výrobci, tak je budu kopírovat !Srovnáváš hrušky s jabkama. A teď si tu facku dej sám sobě. (Y)

0/0
14.11.2008 20:28

Jumík

Re:

Ted si jen prokázal jaký si retard blbečku !! Řekněme, že někde ve skladu automobilky ukradeš auto, týden sním pojezdíš a pak načepuješ benzín kolik tam bylo a vrátíš stím, že to jezdí nahovno a že bys za takový krám prachy nedal, to je podle tebe normální a s těma hrama je to naprosto to samý !! Takový retardovaný socky jako ty mě vážně štvou !! Asi si moc inteligence nepobral a chápu, že kopání kanálů moc nenese, ale když na něco nemáš tak máš smůlu, ale neopravnuje tě to krást !!

0/0
14.11.2008 21:55

Pirdas

Re:

Chlapečku, odpověděl jsem ti slušně a ty na mě s písničkou o retardech. ;-O

Přirovnání kopie hry k autu, to je teprve slovo retarda. (Y)  Takže podle tebe, když si něco nahraju z televize, tak je to jako kdybych ukradl auto?Ty musíš mít v hlavě nasr.... Rv:-©

0/0
14.11.2008 22:00

Jumík

Re:

To, že si prostý český člověk neumí uvědomit, že i za duševní vlastnictví by se mělo platit, ještě neznamená, že je to v pořádku, když někdo za něco nechce zaplatit, tak se bez toho bude muset obejít a pokud se ti to nelíbí, tak si zalez někam do lesa jako poustevník !! Pracuješ ?? Proč by někdo za to co děláš mě dávat prachy, proč takovým dementům vůbec někdo platí s názory jaký mají

0/0
14.11.2008 22:06

delosombres

Re:

Kopírování není krádež. Představ si, že máš kouzelnou hůlku, kterou si můžeš naklonovat bankovku. Pokud by jsi si půjčil pětilitr, naklonoval si milion a ten pětilitr pak vrátil, tak jsi nic neukradl ani nikomu nezpůsobil újmu.

0/0
14.11.2008 22:04

Jumík

Re:

Zde opět platí - omezený český člověk !! Ten software musí někdo vyrobit, proš rohlíky stojí 3 koruny, proč se neplatí jen na pokrytí nákladů - suroviny, energie a doprava, podle tvý filozofie si ti pekaři žádný prachy nezaslouží, protože ta jejich práce nemá žádnou hodnotu

0/0
14.11.2008 22:11

delosombres

Re:

Nemá to smysl, jsi retard. Srovnáváš opět jablka a švestky. Doplň si inforamce a až pak tu možná můžeš řvát na plnou hubu. Zatím na to fakt nemáš, jen blbě kvákáš jako 10 letý fagan..

0/0
14.11.2008 23:50

Jumík

Re:

Jaký informace ?? Ta reakce je dost ubohá chlapečku, to, že si příliš omezený na to, aby sis uvědomil, že i za něčím neuchopitelným stojí tvrdá práce několika lidí a tím, že si to zkopíruješ je okrádáš, na tom nic svýma primitivníma útokama nezmeníš !!

0/0
15.11.2008 12:00

delosombres

Re:

"..že si to zkopíruješ je okrádáš.."

Ne. Už drž hubu a doplň si ty informace ty natvrdlo..

0/0
15.11.2008 18:13

Jumík

Re:

A já se ptám jaký, tak tu faktickou nepřesnost napiš osle

0/0
15.11.2008 21:19

delosombres

Re:

Faktem budiž zákon oslíku..

0/0
15.11.2008 22:00

uzivatel

Re:

znehodnocoval bys danou menu, takze ani tohle srovnani ti nfunguje :-)

0/0
15.11.2008 8:46







Najdete na iDNES.cz