Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Wrath of the Lich King pokořen

Tolik očekávaný a po milionech prodávaný datadisk Wrath of the Lich King k MMORPG World of Warcraft již byl pokořen. Elitní guildy již prošly celou hru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Awa

4 dny?

mam dojem ze to vsechno dodelali 15. listopadu a to pokud jeste umim pocitat je od 13. listopadu kdy wotlk zacal o trosku min nez 4 dne, ne? .)

0/0
19.11.2008 12:34

Maria

Otázka

Co ted ti lidi budou delat, kdyz uz maji hotovo?

0/0
19.11.2008 12:10

clovek

deti

Je to tak...drviva vacsina su zial deti strasne, alebo ich rozumove schopnostu jednocho nestacia nemaju uroven (bohuzial prikladov mam tolko az boli - staci ked slebujete chat)

0/0
18.11.2008 16:33

Naathir

Re:

Tj,když mi 8-letý hrant s vážnou tváří řekne že bere anetikoncepci..:-)

0/0
18.11.2008 19:27

Heolin

Eh?

Snížili obtížnost pro příležitostné hráče? Žádný příležitostný hráč, jak si ho představuji já, nebude každý měsíc platit účet.

0/0
18.11.2008 14:45

Ashley

Re:

Proč by neplatil ? Vždyť to jsou drobné.

0/0
18.11.2008 15:05

radasawat

Re:

Drobné ? Ano! Ale, jak pro koho ;-)

0/0
18.11.2008 18:57

Crus

Re:

Ale to je tvuj problem, co jineho nato rict?

0/0
18.11.2008 20:16

JeDicz

raidy

Co to znamená pro běžného hráče? Absolutně nic. Snad jen to, že se do lehčích raidů snad dostane i víc hráčů. Problém není a nebyl, ale v tom, že by to bylo moc těžké, ale v tom, že většina hráčů. kteří se tam nedostali, měli buď smůlu na guildu, nebo nebyli schopni se svou postavou sehrát v teamu úlohu, kterou měli určenou. Ono je to dost patrné na běžných instancích, získat normální 5ti členou grupu z LFG je nadlidský výkon. 90% hráčů na které narazíte, jsou buď děti, nebo slušně řečeno idioti. Kumulace takových hráčů, byť v nižším procentu je i v průměrné guildě. Jenže do raidu potřebujete z těch zbytků použitelných hráčů sestavit alespoň celý team 25lidí, sehraný team, pravidelně hrající, s dostatkem náhradníků...takže jestli se něco snížilo na obtížnosti, tak snad doufejme nutnost mít opravdu velký team a tedy avizované snížení nutného raidového počtu na 10lidí. Protože sehnat takový 25členný team je opravdu leckde problém.

0/0
18.11.2008 14:22

JeDicz

Re:

A ten problém je přímo úměrný také realmu na kterém hrajete, době ve kterou nejčastěji hrajete a frakci za kterou hrajete... a pak samozřejmě je jiný úhel pohledu, dostanete se do rozumné guildy, která má svůj A team, který chodí pravidelně, do kterého se v lepším případě máte šanci dostat po půl roce-roku hraní v teamech B a C, v tom horším případě také nikdy. Je to tak trochu podobné vrcholovému sportu, takže je určitě fajn, že na hraní fotbalu v hale, nemusíte stavět celou jedenáctku, ale stačí jen pětka a góly se dávají úplně stejně.

0/0
18.11.2008 17:51

stromx

Re:

stejne jak v single hre, na vsechny featury hry dosahne jen hardcore hrac a stejne je tomu a musi byt i v mmorpg.. jak jinak chces navnadit hrace, aby hrali vic?

0/0
18.11.2008 20:34

Ondřej Zach

Re:

To není tak úplně přesné. Na end-game není potřeba hrát hardcore, hlavní je hrát v sehraném kolektivu jak píše JeDicz. Mnoho raidujících se tak připojuje na svoje 1-2 večery v týdnu, pokud se hraje stylem "není kam spěchat".

0/0
18.11.2008 22:02

Menik

Faktory

 1) Spojeni dvou nejlepsich a nejslavnejsich guild Nihilum a SK-Gaming, ktere maji na spolecnem skore 80% world first killu.

2) V momentalnim progressu jsou 3 raidy, z cehoz kazdy ma normal a heroic verzi.

 Naxxramas zustal prakticky ve stejnem stavu, v jakem byl v dobe pre-TBC. Bossove, mobove i spelly dostaly pouze upgrade na vyssi lvl. Tudiz stacilo obnovit stare taktiky, takze se tomu snad ani neda rikat progress.

The Eye of Eternity a The Obsidian Sanctum jsou dungy ve kterych je pouze jeden boss, podobne jako Onyxia nebo Maghteridon, coz taky neni zrovna narocne zprogressovat.

Z toho vyplyva, ze jsou to sice cvoci, ale nebylo to zas neco tak hrozne tezkeho a i dalasi guildy  maji take full clear vsech instanci.

0/0
18.11.2008 13:21

Kakala

hhh

wow smrdi!(Y)

0/0
18.11.2008 11:23

na_vsak_ja

Re:

ty smrdis ;-O

0/0
18.11.2008 12:43

Springer

easy mode

To se mi nejak nezda,ze by Blizzard sahl po snizeni obtiznosti, jejich hry jsou zname svoji vyvazenosti, ostatne prave vyvazenost je to,proc Blizzard odklada sve tituly az hamba.. vysledek ale vzdy stoji za to, tak preci to ani u Lich Kinga nepokazili,ne? Ze hard-core blazni dotahli expansion za 4 dny... tak u toho nemaj sedet 20 h denne.. (Y)

0/0
18.11.2008 9:21

bývalý wow player

Re: noulajfeři :D

Hehe. Chvíli jsem byl v top guildě na serveru. Proti zmíněným guildám je to asi úplný nic, ale i tak to bylo povolání na půl úvazku. Wow je dobrá hra, ale díky Bohu, že už jsem z toho venku... ;-(

0/0
18.11.2008 14:24

Im

Re:

Ty si v necem byl?Tak to je mi lito.A proc si s tim zacinal kdyz tu ted places?

0/0
18.11.2008 16:13

k

Re:

zeby preto ze ho to bavilo? ..... trochu pouzi mozog, a place asi preto, ze na tom bol zavisly (alebo takmer) a je rad ze ho to preslo, poznam takych

0/0
18.11.2008 17:22

bývalý wow player

Re: závislost

Hmm..možná jsem zvolil špatného smajlíka. Zas tak  nepláču, jen si občas zavzpomínám.... :-)   Ano, byl jsem na tom závislý, ale hrál jsem to, protože mě to fakt bavilo. - Každý koho wow baví, ví moc dobře, jak je wow zábavný...  Přestal jsem, neb jsem si neuměl říct ne.

0/0
18.11.2008 18:36







Najdete na iDNES.cz