Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rogue - webový browser uvnitř her

Představte si, že hrajete hru a pěkně uvnitř ní si zapnete internetový browser, najdete potřebné informace a pokračujete. Přesně to umí Rogue.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Phoe

...

Podle mě je nejlepší mít 2 monitory. třeba 30" a 19"... velkej (v tomto případě) mám na hry a malej na ostatní věci (jako prohlížeč, přehrávač, komunikaci atd.) pro přepínání je samozřejmě lepší hrát hru v okně ale ikdybych nechtěl tak můžu pořád ovládat prohlížeč nebo přehrávač na klávesnici přímo ze hry ve fullscreenu aniž by se mi musela minimalizovat.

0/0
23.11.2008 16:13

Blah

Re: ...

ehm jo .. mám 17ku CRTcko, tak to bych si nechal, ale na tu 30ku bys mě mohl třeba pučit co řikáš ? .. (Y)

0/0
23.11.2008 17:00

Phoe

Re: Re: ...

Si na ní vydělej nebo si puč od providentu ;-D;-D;-D

0/0
23.11.2008 18:18

Dhatz

k cemu?

vzdycky kdyz neco nemuzu vyresit tak se hodim do windowsu a najdu,a hend e prepnu do hry,to je preci rychlejsi nez to hledat nekde ve hre.

0/0
23.11.2008 15:34

malfik

Re: k cemu?

Prave proto je ten rogue. Nevim jestli ostatnim lidem ale napriklad me kdyz hodim hru do listy a pak zpet tak me poklesnou trochu FPS. Tohle neni plnohodnoty prohlizec, ale prohlizec do her, kde potrebujes nejakou drobnost... proto taky nema nastaveni a dalsi veci.

0/0
23.11.2008 16:07

Karaj

blbost

Není lepší hrát hry v okně?

0/0
23.11.2008 14:22

Jumík

Re: blbost

Ne každý má 24" LCD s 1920x1200 ;-)

0/0
23.11.2008 14:30

niemand

Re: Re: blbost

ale po zkušenostech s timhle programem bych řek, že když chceš bejt na netu při hraní her, tak je fakt lepší hrát v okně nebo přepínat alt + tab :)

0/0
23.11.2008 14:34

niemand

špatná rychlost > nepoužítelný

Stáhnul sem to, abych to testnul. Výsledek je, že prohlížeč je (aspoň pro mě) nepoužitelnej z důvodu velkmi pomalý rychlosti. Když v Mozille jdu např. na seznam.cz tak stránka naběhne okamžitě (cca 1 sek) v tomhle prohlížeši - Rogue - mi seznam najíždí asi 2 minuty. To je mi docela k ničemu, to je rychlejší přepínat ALT + TAB mezi oknama, než tohle.

0/0
23.11.2008 13:22

niemand

Re: špatná rychlost > nepoužítelný

+ další problém, ještě sem nepřišel na to, jak to otevřít ve hře :D na jejich stránkách píšou F12 ale když to zmáčknu v jakýkoli hře, tak nic, takže docela neúspěch a nedoporučuju stahovat. Taky v tom prohlížeči chybí nastavení, prostě nic se tam nastavit nedá, jenom si můžete přidat záložky a to je asi všechno.

Připadá mi to, jako když někdo doma ležel na gauči, neměl co dělat, tak naprogramoval tuhle kra***u.

0/0
23.11.2008 13:28

Dhatz

Re: Re: špatná rychlost > nepoužítelný

vice bych ocenil takovou funkci u firefoxu(aby mi to hodilo overlay prez hru). s tema doplnkama co tam mam je to lepsi nez opera,takze proc zase nejaky novy smejd?

0/0
23.11.2008 15:41

niemand

Re: Re: Re: špatná rychlost > nepoužítelný

Taky bych to uvítal, ale zatim to nejde no :(

0/0
23.11.2008 15:48

P-s-t

uh a co EVE

V EVE online tato featurka taky je a musím říct, že ji hojně používám.

Bohužel běžné dnešní stránky si s nim moc neprohlédnete, ale pokud jde o jednoduchý web bez javy a podobně, tak funguje perfektně.

0/0
23.11.2008 12:36

Plejstik3

Boze..

No,to je radna konina.. Surfovat po netu behem hry,to je opravdu neco,co tu "chybelo" :) Kdyz chci hrat hru,tak hraju hru a jelikoz si hry snazim vychutnavat,urcite nemam potrebu u toho poletovat po netu a jakkoliv si kazit (rusit) atmosferu :)

A pokud mam chut jit na net? Proste hru vypnu a jdu si zasurfovat..to nekoho tech 10-15 sekund na vypnuti hry a najeti na browser zabije? To jsou "vynalezy",lidi uz vazne nevi,co by vymysleli za kravinu.

Delat obe veci najednou? Za sebe muzu rict.. diky,ale nemam zajem :)

Kdyz uz jsme u toho,nema nekdo chut zahrat si hru a aby mu nic neuteklo,v jednom PIP okne si pustit prave probihajici fotbalovy utkani,v druhym treba porno,at ma hra grady a v dalsim okne pripadne internetovy browser,aby o nic neprisel? :) Safra a coz si jeste ve ctvrtym okne pustit treba nejnovejsiho Bonda a v patym zpravy na Nove,vzdyt "cas jsou penize",ne? :)

No,pravdou je,ze i taci by se urcite nasli a tak neni pochyb,ze se "internet ve hre" uchyti :) Nejdriv reklamy,ted i

0/0
23.11.2008 10:51

Plejstik3

Re: Boze II.

internet..kam jenom ten herni PC svet speje.

0/0
23.11.2008 10:53

kabakov

Re: Re: Boze II.

a co treba pripad ze hrajes hru a zaseknes se nekde a nevis jak dal ... resenim je otevrit browser a najit reseni.

Nebo paris a najednou prijde nekdo ze potrebuje neco najit ... je mozne ho poslat do haje, nebo otevrit browser primo ve hre, najit potrebne info a pote hned parit dal.

Nerikam, ze to najde nejake masivni pouzivani a ze to bude slouzit ke kazdodennimu uzivani, ale najdou se chvile kdy se takovyto browser muze velmi hodit.

0/0
23.11.2008 10:57

Plejstik3

No..

..pokud to beres z tohohle pohledu,vyuziti to najit muze. Za sebe muzu rict,ze urcite nikoho "do haje" neposilam :) Proste onu hru vypnu,podivame se na net,poklabosime a v pripade chuti si opet hru zapnu.. Povazuju tim padem Rogue za zbytecnost,ale jak pises,muzou se najit chvilky kdy by to mohl nekdo vyuzit. Parkrat do roka...zakysu zase tolik ve hrach neni a pokud se uz nejaky objevi,neni nad to porvat se s nim sam ;) Ale co clovek,to jiny nazor a natura..

0/0
23.11.2008 11:16

Heolin

Re: No..

Nikdy jsi nehrál MMORPG? Tam je shazování na lištu a otevírání browseru běžnou věcí. Například když jsem ve wowku v dungeonu a chci se kouknout kde je nejaky NPC, kde padá nějákej item atd., tak musím říct do Raidu, že jsem AFK a nevim o ničem co se děje ve hře. Kdežto tady s Roguem můžu mlátit bosse a surfovat najednou. Pro MMORPGčkaře to je určitě neocenitelný program.

0/0
23.11.2008 11:28

Jumík

Re: No..

Ano bohužel, dneska už jsou hry tak primitivní, že se moc zákysů nekoná :-I J8 většinu her pařím v okně, na pozadí mám telku, messengery, otevřu si browser a jinak minimalizovat jakoukoliv hru není problém, teda u OpenGL to problém býval, ale i stím se dá lehce poradit ;-) Stejně si myslím, že nadávat na takový nápad je dost mimo, napadá mě další častý důvod proč používat tenhle browser, například na online slovník, z vlastní zkušenosti vím, že listování v papírovým a nebo neustálý shazování hry je dost naprd, ale mít okamžitě po ruce prohlížeč, kde si vše najdeš za desetinu času mi příjde jako dobrý nápad a těch užití bude mnohem mnohem více ;-) Pokud se ti to nelíbí, tak to od této chvíle ignoruj stejně jako já, ale nadávat na to je dost známka demence ;-)

0/0
23.11.2008 11:32

Earl

Re: Re: No..

známka demence a zároveň diagnosa jest jeho nick

0/0
23.11.2008 12:09

Plejstik3

Jumik & Earl

Nevsiml jsem si,ze bych "Rogue browser" nejak hanel,tak trochu nechapu oznaceni "dement" :) Nebo je snad vlastni nazor "prijde mi to jako konina,zbytecnost,ktera bude rusit atmosferu hry" nejakym stupnem demence?

Mel jsem v mem predchozim komentari na mysli samozrejme hry se singl pribehem nebo treba on-line FPS,zavody,atd.. Tam opravdu nemam potrebu hrat a zaroven poletovat po netu.

Ano,v zanru MMORPG by se podobna sluzba opravdu nekomu hodit mohla.. Kdo v tech svetech "zije" x hodin denne,urcite uvita zmenu v podobe "nahlidnuti" do realnyho sveta ;) To byl vtip,tak doufam,ze se tu na me nesesypou hraci WoW..

A ohledne pouzivani NICKu..vyjadruju se snad ja Earle k tve presdivce? Presdivka snad urcuje,kdo ma pravo na nazor a hodnoti se podle ni konkretni pisatel? To jsou mi novinky :)

0/0
23.11.2008 13:32

Elpin

Re: Jumik & Earl

Earlovi zrejme slo o tohle: "J8 většinu her pařím v okně, na pozadí mám telku, messengery, otevřu si browser... " Pac to fakt neni normalni a jeho poznamka ohledne prezdviky je v tomto pripade docela trefna ;-D;-)

0/0
23.11.2008 13:47

Jumík

Re: Re: Jumik & Earl

Tak ty si tomu nasadil korunu chlapče ;-) Ty si inteligence moc nepobral, co ?? :-) Naprosto si nepochopil smysl tý věty a pro méně obdařený objasním, že pro mě je Rogue taky zbytečnost, ale nadávat na něho, když se někomu nelíbí, je prostě hodný nějakýho usoplenýho konzolisty ;-) A to byla Earlova narážka na nick Plejstik3 ;-) Přístě zkus první zapřemýšlet než něco vybleješ do diskuze ;-)

0/0
23.11.2008 14:06

Evoorg

Re: Boze..

Myslím si že zrovna pro hráče onlinovek tohle bude ideální. Všechny ty taktiky na Bosse, informace na Questy atp. budou mít na dosah jednoho kliknutí...

0/0
23.11.2008 11:26

Girm

Re: Re: Boze..

duvod, proc jsem prestal s wowkem. rad spoleham na sebe, prectu si zadani questu a "hledam" misto splneni. drtiva vetsina lidi koukne na net na napovedu coze maj vubec delat, sezenou souradnice, presne znaj misto kam dojit bez prace. bez toho by byli v haji... jsem i proti vselijakym usnadnujicim addonum (jasne, zase treba bez agra v dungu by se hralo tezko, takova vec by mela byt primo ve hre, ted uz mozna je - uz deni kolem wow dlouho nesleduju)... vsichni by meli mit stejne podminky.

takove mmorpg je pro me vo nicem

0/0
23.11.2008 12:01

Jumík

Re: Re: Re: Boze..

Souhlasím, důvod proč jsem přestal hrát Ultimu Online bylo makrování a já jsem si chtěl svou postavu vypiplat poctivě a když pak vidíš lidi, jak si naskillí postavu za den, tak už nemáš nějak motivaci se v tom světě o něco snažit !! Každý mi nadává jaký jsem console hater, ale věřím tomu, že to neustálý zjednodušování zabije hraní !!

0/0
23.11.2008 13:16

Dhatz

Re: Re: Re: Re: Boze..

tak tak,v nekterych densnich akcnich(nebo kombinovanych) hrach uz se ani nemuzes skrcit nebo skakat. to je prece ubohost,kdyz ja mam ovladat tu postavu. nebo v RPG casto ani nemas motivaci pro volbu toho ci onoho dialogu,nekdy to proste je uplne na stejno. Pripitomele zjednodusovani. uz me stve jak v needech nejde prevratit v zatacce auto prez strechu. ani ty animaceobliceju v falloutu nejsou vubec tak kvalitni jak by se cekalo(to kvuli zjednodusovani grafiky aby to bylo co nej masovejsi). chtelo by to trochu realismu do toho umirani.

0/0
23.11.2008 15:39

Earl

Re: Re: Re: Re: Boze..

stejný důvod jsem měl i já k ukončení jinak velmi zábavné účasti na UO - v žádné jiné MMORPG jsem nepoznal takovou volnost a různorodost - bohužel makrování, k němuž jsem se coby HC roleplayer nesnížil,  zcela zdevalvovalo úroveň postav

Co bylo slávy když jsem poctivě zvedl Blacksmith o 0.1%! Z dnešního pohledu byl trénink nekonečně tupá práce, spočívají ve výrobě tisíců a tisíců dýk (na DP totiž neexistovali trenéři zvyšující skill za peníze) ale o to cennější byl jakýkoliv pokrok.

0/0
23.11.2008 20:20

Jan Štěpánek

Re: Boze..

No mně to připadá docela fajn...Hraju WoW, takže na net musím často.Ale kdybych měl tohle. tak na wowhead.com nemusím shazovat celou hru.Kdyby někdo věděl kde se to dá stáhnout, tak mi to napiště prosím.;-)

0/0
23.11.2008 12:17

nelson23

Re: Boze..

10 - 15 sekund? Asi se nehral a tim padem nevypinal Assassin's Creed:) Jinak podle me ten prohlizec urcite najde sve vyuziti (cimz nerikam, ze ho zacnu pouzivat treba zrovna ja), hlavne napr. u her, kde nemuzes sam ukladat a jsou tam hloupe postaveny checkpointy (nebo u D2 pokud opravdu nechces znova zabijet ty miliony potvor pred bosem ke kterymu si se prave skoro probojoval:)).

A co se toho fotbalu v okne tyce, tak abych byl uprimny, kdyz je v TV fotbal a mam chut si zahrat, tak ja to resim tak, ze na PC hraju a na notebooku mam fotba pusteny:) Ty ostatni veci uz sou dost nadsazeny, ale sledovat na pul oka u hrani fotbal je velmi prijemne:)

0/0
23.11.2008 12:31

Plejstik3

..sledovat pri hrani na pul oka fotbal..

Ted jsem se vazne od srdce zasmal :) Nemyslim to nijak zle,jen jsem si to predstavil..no jo no,opakuju "prori gustu" :) :)

Osobne si rad hry vychutnavam a nechci se nechat cimkoliv rusit a rozptylovat. Neumim si predstavit situaci,ze bych hral treba vytecnou atmosferickou Dead Space a misto leknuti (ve chvili kdy z vetraci sachty s chroptenim vyskoci nejaka kreatura) bych zacal rvat "gooool" :) Vsechno chce svuj rad a pokud si chci veci opravdu maximalne uzit,venuju se vzdycky jen ty jedny. Bud si zahraju a hru si uziju nebo kouknu na TV a uzivam si porad/film :) Stejne tak internet,napojim se,pustim si neco pohodovyho (hudba) na pozadi a zactu se do novinek ze sveta..a uzivam si.

Ale hrat hru,do toho jukat na TV a jeste poletovat po netu..priznam se,ani z jedny cinnosti bych nemel ten spravny pozitek a to je to,oc tu bezi :)

0/0
23.11.2008 14:01

Jumík

Re: ..sledovat pri hrani na pul oka fotbal..

A to je ten problém, že ty si umíš představit jen to, jak blbě bys to používal ty, zamysli se nad tím ;-)

0/0
23.11.2008 14:18

Plejstik3

Jumiku,Jumiku.. :)

Nad necim takovym se opravdu zamyslet nepotrebuju..spis se "zamyslim" nad smyslem tohohle tvyho prispevku ;) Pro mene chapave Jumiky opakuji - mam celkove rad kvalitu a pokud jde o hry,filmy,internet nebo sportovni prenosy,tak prave kvalitni,nicim neruseny a neomezeny zazitek je tim,co vyhledavam..

Naopak preplacanost a zbytecna komplikovanost me opravdu nevzrusuje,tak jako asi tebe,ty nas "usopleny" kolego :)

Muj posledni prispevek v tehle diskuzi..mam pocit,ze ani jeden z nas uz nepise k tematu "Rogue-webovy prohlizec uvnitr her".. Tak zase priste ;)

0/0
23.11.2008 15:19

Jumík

Re: Jumiku,Jumiku.. :)

Mluv za sebe, já myslím jen a pouze Rogue a když si jen další z řady retardovaných konzolistů a napíšeš v jaký jedný situaci je ten prohlížeč k ničemu, to je hodně hloupý ;-) Už tu padlo spoustu dobrých příkladů, kdy se takový browser hodí a pokud se tobě nehodí, nechápu proč se o něho vůbec zajímáš ;-) Prostě jen proto, že máš potřebu všechny přesvědčovat o tom jak nahovno to je, prostě další z řady dementů typu joe ;-) A pak prý proč si většina lidí myslí, že na PS3 hrají jen retardi

0/0
23.11.2008 16:18

Plejstik3

Posledni komentar :)

Ano,napadu na vyuziti bylo opravdu plno..pouzivat ve Warcraftu a pri hledani cizich slovicek :) Ovsem podle dalsich prispevku se podobny veci daji resit i jinym zpusobem,takze lze Rogue povazovat za celkem zbytecnou funkci a mozna i ztratu casu jeho tvurcu. Ale opet opakuju (opakovani je matka moudrosti),jedna se o muj nazor a pokud nekdo Rogue smysluplne vyuzije,s chuti do toho..pro me zbytecnost.

A ohledne "Rogue je na ho*no",tak at patram jak patram,nejak si nevybavuju,ze bych kdy neco takovyho napsal..tak nejak nechapu tve ataky na moji osobu. Ale vem to cert :)

Opravdu me dojimaji lide,kteri si za kazdou cenu nakonec stejne vsechno prekrouti do podoby,ktera vyhovuje tomu jejich "svetu",tak prekrucuj dal :) O retardovanosti si myslim svy,podobne jako o tvy neskutecne zaryte se projevujici osobe.. Hezky vecer

0/0
23.11.2008 18:22

Jumík

Re: Posledni komentar :)

Hádat se o to, jestli si napsal, že je to nahovno a nebo, že je to kravina, když význam je stejný, už je vážně velký akt zoufalství aspoň nějak argmentovat ;-)

A taky tu padlo spoustu důvodů, proč je pro někoho Rogue lepší řešení !! Například mít dva monitory je hodně hloupý řešení !! 2 metry od nohy se mi na zemi válí starý 19" CRTčko a něco takovýho by mě nikdy ani nenapadlo a hrát hru v okně na malým monitoru taky není zrovna dobrý a další věc, že některý hry dělají při minimalizaci problémy, prostě těch situací, kdy se tohle může hodit je spousta a tím svým neustálým přesvědčováním všech, že je to naprd ze sebe akorát děláš primitiva na urovni joea ;-)

0/0
23.11.2008 21:57

Plejstik3

Imperium vraci uder.. :)

Ale opravdu hezky sis ted nabehl,tak jsem opravdu zvedavy jak se z toho vykroutis :) Dva monitory je podle tebe hloupy reseni a pouzit ho by te nikdy ani nenapadlo? Zvlastni,mel jsem podobny nazor na "internet ve hre" a to ten,ze pouzit ho pri hre by me nikdy nenapadlo..a byl jsem za dementa a retardovanyho konzolistu. Co na to cict? Ze by byl snad Jumik dement a retardovany PCckar,ktery si umi predstavit jen to,jak blbe by to kombo dvou monitoru pouzival?

Zda se mi to nebo vazne chces tema vykricnikama nekoho presvedcit,jak je pouzivani dvou monitoru nahovno reseni? :) Ze jsi nerekl nahovno? Ja ti nevim,vzdyt "nahovno" a "hodne hloupi" je to samy nebo ne? Dovolil jsem si pouzit tvoji logiku a slova,tak snad se nebudes zlobit :)

Byt tebou,tak sluvko "primitiv" moc casto nepouzivam,mohlo by se ti to vratit jako bumerang.. Potrefena husa se vzdycky ozve a ty se ozyvas nejak casto a hlasite :)

0/0
24.11.2008 7:56

Jumík

Re: Imperium vraci uder.. :)

Demence chlapče :-) Je spousta důvodů nepoužívat dva monitory, například spotřeba, místo na stole a podobně ;-) Těmahle argumentama jen dáváš najevo jak zoufalá tvá argumentace je ;-)

0/0
24.11.2008 16:43

Almych

Re: Re: Imperium vraci uder.. :)

Zrejme si nikdy ty dva monitory nemel ke kompu pripojene. Ja to zacal pouzivat v praci a neskutecne to zvedne ergonomii prace. Ted uz je mam doma a zivot bez dvou monitoru si nedovedu predstavit.

Je pravda, ze pro cloveka co hraje nejakou FPS je zrejme tento program zbytecnost, ale prave pro hrace MMO tu musi byt velice sikovan vec. Nemusis vyskakovat ze hry, nic te nesezere, neutece ti neco v chatu. Popravde by mela byt tato funkcionalita automatickou soucasti vsech MMO.

0/0
24.11.2008 17:00

k

Re: Re: Jumiku,Jumiku.. :)

nefandi si, zas az taky velky niesi aby si sa mohol nazyvat vetsinou :D

0/0
24.11.2008 8:45

Jumík

Re: Re: Re: Jumiku,Jumiku.. :)

Trapný lolku :-) Já bych si PS3 kvůli dvoum slušným hrám opravdu nepořídil ;-) A nebo ti ta jedna věta dává zabrat na pochopení ?? Všechno je možný, každopádně je to hrozný blábol ;-)

0/0
24.11.2008 16:45

nelson23

Re: ..sledovat pri hrani na pul oka fotbal..

A ja zas nemam tolik casu, abych stihal vse zvlast, takze proste hraju napr. Mass Effect a sem tam kouknu zda se na hristi nedeje neco zajimavyho, pokud jo, tak hru treba pauznu a venuju se fotbalu chvilku vice. Ale napr. koukat na film a hrat podle me rozumne nejde, kdyz se musi obema ukonum venovat 100% pozornost, to uz je pak na houby. Na fotbal pul oka ale staci, ver mi. A ono kdyz clovek chodi na vysokou, k tomu do prace, tak si hold na podobny multitasking musi zvyknout, pokud toho chce doma stihnout vice:-) Jinak samozrejme ze u her jako Dead Space asi i fotbal pujde sledovat tezko, ale tyhle hry me zrovna neberou:-/

0/0
23.11.2008 17:53

Plejstik3

Pul oka..

No,pokud nekdo opravdu nekomu fandi,pul oka je malo :D Jo,jdu se chystat do prace - skoda,ze to nejde jen na toho "pul voka". Spat a na pul oka makat,hmm..radsi ne,to by za moc nestala ani jedna cinnost :)

0/0
23.11.2008 18:31

nelson23

Re: Pul oka..

Je videt ze s tebou se vazne neda moc bavit... ani na "pul oka".

0/0
23.11.2008 19:54

Plejstik3

Co rict..

Priznavam,ze muj humor je nekdy tezsi pochopit,ale veril jsem,ze zrovna ty to zmaknes. Priste se to pokusim podat jinou formou.. Preju ti prijemny den.

0/0
24.11.2008 6:54

Plejstik3

Pul oka II.

Jinak to s tim sledovanim filmu,zprav na Nove,atd pri hre byla Nelsone jen nadsazka,kterou ovsem nepochopili vsichni :)

Minimalne jedna osoba dusici v sobe averzi vuci jinym platformam ji zarucene nepochopila :) Nebo nechtela pochopit? Jeho problem.

0/0
23.11.2008 18:40

Jumík

Re: Pul oka II.

Hehe, už dokážeš útočit jen nepřímo, to je hodně ubohý :-)

0/0
24.11.2008 16:36

Plejstik3

Pul oka III.

Tim nemam na mysli tebe,ale to jsi urcite pochopil.. Tak jen,aby nedoslo ke zbytecnymu nedorozumeni ;)

0/0
23.11.2008 18:47

MAGEman

Re: Re: Boze..

nelsone koukám že jsi v AC nezjistil krásu Alt+F4. Celá hra je tím pádem dole během 2sec a nepřicházíš o žádný postup. Takže ohánět se tu AC nebyl zrovna dobrý nápad ;-)

0/0
23.11.2008 16:21

nelson23

Re: Re: Re: Boze..

Ok, tuhle "fci" sem v AC neobjevil (i kdyz nevim zda je to uplne korektni vypnuti, rozhodne ne to, ktere vyvojari asi puvodne zamysleli), je pravda, ze jsem ho hral jen chvili, pac me dost brzy zacal nudit kvuli stereotypu... Ale za svym prikladem s D2 si stojim;-D

0/0
23.11.2008 17:56







Najdete na iDNES.cz