Diskuze
Hry - nejsnazší způsob jak prodělat
Děkujeme za pochopení.
Phoenix
zonglovani s cisly
Autore, kdyz neco citujes, delej to poradne
http://www.forbes.com/ebusiness/2008/11/21/games-eedar-developers-tech-ebiz-cx_mji_1121eedar.html
Editorova poznamka: ctyri procenta her, ale z tech, ktere vstoupily do produkcni faze. Spousta her, ktere vstoupily do produkcni faze, se nakonec vubec nedostaly na trh.
Dale viz. Bludrovi poznamky na http://www.modrak.cz/
Kdyz museji mit hry super duper grafiku a tahnout prodeje noveho zeleza, bodejt by se nerentovaly az po prodeji radove statisicu kusu. V kolika lidech se delaly hry pred deseti dvaceti lety a v kolika se delaji ted? A jak narostl pocet grafiku oproti poctu treba scenaristu, zvukaru, nebo programatoru UI?
zekinth
Hry - nejsnazší způsob jak prodělat
Poslyšte lidi! Já už se na to nemůžu dívat. Vždyť ti chudáci na nás prodělávají miliony. Pojďme jim ty jejich výtvory přestat kupovat ať to můžou zabalit rovnou a nemusejí se už tak trápit. Stejně ten vzrůstající trend naznačuje, že vývoj her půjde do kytek tak ať je to aspoň rychlejší. Potom si pořídíme starší kompíky a budeme zase pařit staré pecky které za něco stály a nebude nás muset trápit myšlenka, že za naše hříšně investované peníze ještě někdo prodělává.
mates
Re: Hry - nejsnazší způsob jak prodělat
Souhlas, asi před rokem jsem objevil DOSBox a ScummVM a od té doby mám furt co hrát. Indiana Jones - Fate of Atlantis RLZ
jaj
:D
hahahaha.. jj, to je presne to, cim konzole jsou... bizuterii :D
Dhatz
to je furt jenom cash cash cash
kdysi ohrozovali SS dneska nas serou $$$.
proc se nenajdenektery z 10 nejbohatsich kdo by sponzoroval jeho oblibene herni studio?
neni mozne aby profitovost urcovala kvalitu hry.
Honza
Re: to je furt jenom cash cash cash
Hmmm... jenže tot ak je... u filmů třeba sou dotace od státu nebo tak, hry jsou jen komerční bahno.
Laethnes
Prodlužka .... 4%?!
Heh, prodlužku s vypínačem doma používáme od doby, co PC vůbec máme. A celkově není na škodu odpojovat i televizi - i když ji natvrdo vypnete, pořád jsou některé součásti pod napětím a pokud ještě spíte ve stejné místnosti, tak máte další rušič kvalitního spánku :3.
Hm, ty 4% jsou zajímavé, ale domnívám se, že mnozí výrobci si za to můžou sami. Dnes je strašně IN dělat hry s maximálně nadupanou grafikou, tisíce polygonů na objekt a hratelnost a nápady? Já osobně bych uvítal klidně hry s horší grafikou (pokud jde o 3D, stačí mě dokonce grafika Raymana 2, ale to už dnes taky extrém :3), ale zajímavou hratelností, či alespoň "klasické" rpg s pěkným, epickým příběhem. A můžou ušetřit na grafice i enginu a ještě zvýší prodej. Dnešní politiku "musíš mít super-moderní počítač, aby to vůbec jelo" bych změnil "rozjedeš to i starším PC, ale na novém je to (hezčí a) plynulejší"
Dhatz
Re: Prodlužka .... 4%?!
treba takove fable II by taky mohli vydat na PC,ale kde je tomu konec.
Svoboda
Folding@home
Nemyslím si že by pomoc s věděckými výpočty mohla být brána jako plýtvání elektřinou, když celá podstata je pomoci projektu příspěvkem své elektrické energie v podobě výpočetního výkonu svého PS3.
Gabriel
Zavadzajuce informacie
Uvedene informacie su dost chabe a teda zavadzajuce, tie 4% su odhad ktory nerobili EEDAR, je to odhad z roku 2003, jooj, kde je dnes uz game biznis oproti roku 2003?
Vid tuna:
http://gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=21236
Inak by ma zaujimalo, keby ozaj len 4% hier zarobili, z akeho dovodu by taky biznis vobec fungoval? Cim by si vsetky tie spolocnosti financne kryli naklady? Ved to by bol taky riziko biznis, ze hranie rulety je oproti tomu "bezny denny job".
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky
Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....