Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Golden Axe: Beast Rider – návrat klasiky zklamal, aneb jatka stokrát jinak

Rubat, rubat, rubat. To je hlavní motto pokračování známé akce z pohledu třetí osoby, Golden Axe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

abbel + kain

Golden Axe

Já fakt nechápu co by hráči od výrobců her opravdu chtěli. Beast Rider obsahuje všechno co bylo ve starých dobrých "Golden Axích" a navíc je to v parádní grafice !!! SEGA neudělala rozhodně krok špatným směrem ( snad jen ta hra pro dva hráče ) a zachovala klasiku ( bossové, draci ) - je tam vše co Golden Axe má mít. Mimochodem plivat umí každý :-)

0/0
1.12.2008 10:48

AmatérCZ

Re: Golden Axe

Ano - Beast Rider je defacto kopie původního díla (až na to že ovládání potvor je mnohem krkolomnější). Problém je v tom že doba pokročila a hráči čekají od her víc než buttonmashing stereotypní souboje, téměř nulovej příběh, křečovitě vpasovaný gnómy a nepřehledný bojiště kde se ti nepřátelé respawnují často za zády a nemáš způsob jak se jejich magickým útokům vyhnout. Právě ten 3D reswapn je zde hlavním krokem vzad oproti přehlednýmu 2D dílu. Jakmile dostávám firebally z místa který jsem před chvílí vyčistil nejde o zábavu ale flustraci.

To co byla před dvaceti lety naprůměrná hra je dnes už nedostačující.

A grafika? Hrál jsi to? Fakt hnusně máznutá a hranatá. Navíc na PS3 kde jsem to zkoušel se mi trhala víc než Mass Effect.

0/0
1.12.2008 14:59

DeadKarlos

Hnus

Tohle je opravdu hnus, bez  zábavy a hratelnosti. Rv Zlatá stará klasika, kde je 100% víc zábavy než tady.

0/0
1.12.2008 9:39

meph

Re: Hnus

Tohle je bez zábavy, tzn jinak řečeno zábava na nule? Jak teda potom musela být zábavná ta klasická verze, když je o 100% zábavnější?? ;-D

Nic, jen mám prudivou náladu ;-D

0/0
22.12.2008 20:53

KO23L

Golden Axe

Uz nekdo z tech kdo tu pisou novyho Goldena hral ??? Golden Axe byla dycky ma nejoblibenejsi hra, na te jsem vyrustal :), tak by me zajimalo, jestli je tak spatny jen autoruv subjektivni dojem, nebo jestli to dopadlo opravdu tak tragicky.... a pokud ano, tak k tomu se da rict snad jen jediny, Fuj na vas (Secret Level), takhle delat ostudu legende ... :(

0/0
1.12.2008 9:00

Rico

Re: Golden Axe

Zahrej si to. Pak pochopíš. Jak tady většina lidí říká, je to krásný na papíře, ale v akci to nejde. Určitě nesouhlasím s tím, že je GA totální propadák. Ale jedna z těch podprůměrnějších her tohoto roku to rozhodě je. Hlavně kvůli Beasts, jejichž koncept je vážně nevyužitý.

K subjektivitě nebo objektivitě článků obecně se vážně vyjadřovat nebudu, každý si může psát jak chce. Hodnocení v recenzi najdeš, tudíž nevidím důvod si stěžovat. :-)

Btw Secret Level to tentokrát opravdu projel... :-(

0/0
1.12.2008 14:21

Inka

fuj

Tak tahle hra je totlani propadak plne souhlasim s autorem je to hnuj ktery nemel byt vubec vypusten

0/0
1.12.2008 7:46

sss

Re: fuj

uz jsi to hral?

opravdu?

0/0
1.12.2008 14:13

Rico

Re: Re: fuj

Hra je venku už vcelku dlouho. Myslím, že všichni měli určitě příležitost si ji zahrát.

0/0
1.12.2008 14:18

jazz

...

je z toho (aspoň pre mňa) cítiť silne subjektívny tón.. autorovi sa nepáčia brutality, beasts (linearita môže naštvať), neviem si predstaviť, prečo by systém útokov a blokovaní mal byť zlý, vypadá to na klasickú mlátičku v peknom grafickom kabáte.

trochu pripomína recenziu na quake wars, kde bolo niekoľko vecí vyložene nesprávnych (tú hru dôkladne poznám) a ktorá navodzovala z hry trochu odlišný dojem než som mal z hry sám.

0/0
1.12.2008 1:21

junior1099

Re: ...

Pleteš se...

R^Brutalita

RvBrutalita

Tomu já říkám objektivní názor;-D;-D;-D

0/0
1.12.2008 6:13

Rico

Re: ...

Brutalita ve hře opravdu přebývá a je až nepřirozené, že po dvou úderech v sérii už létají ruce a nohy a hlavy. Brutalita by byla příjemná, ale v trošku mírnějším provedení.

Jak je zmíněno v recenzi, není to brutalita jako u God of War. Tady je to až nepříjemné.

0/0
1.12.2008 6:52

Plešoun

Re: ...

Nejde o to že by záměr a plánovaný koncept hry byl špatný. Brutalita zní ok. Soubojový systém zní na papíře taky fajn. Ale zkus si to zahrát - je to prostě neovladatelný a nezábavný. Třeba Heavenly Sword je v principu naprosto totéž, ale hraje se to stokrát líp.

0/0
1.12.2008 8:08







Najdete na iDNES.cz