Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Score 179 - Wrath of Lich King: 75%

Na stáncích se objevilo nové Score s kontroverzní recenzí na WoW: Wrath of Lich King.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jugg

Ale no tak....

Z některých vašich příspěvků se mi teda točí hlava. Každý tu křičí cosi, podle svého uvážení a tipoval bych, že tu recenzi ani nečetl. WoW hateři křičí na všechny strany a slaví svého předčasného silvestra, aniž by věděli proč, a zarytí fandové WoW, co si snad nedokáží připustit, že by jejich "modla" mohla být taky kritizována, tu rozhazují rukama a ohání se těmi druhými "propadáky" co v nejlepších případech ani nehráli.

Já tu recenzi četl, a nějaká čas jsem se Score strávil, abych věděl, že Viktor je přece jen už zkušenejší, postarší hráč, zarytý fanda warcraftu a seriozní člověk, který do pubertálních vtípků jak tady někteří tvrdí, moc nežene. Narozdíl ale od většiny, Viktor Bocan oplývá značnou částí objektivity.

Recenze je opravdu dobře napsaná, je u toho i menší průvod datadiskem a mini rozhovory s různými hráči. Rozhodně se na WoW nehází špína zbytečně. Než abych vám tu ale tlumočil celou recenzi, je lepší si to přečíst, aby jste věděli o čem tu pak vůbec diskutujete.

0/0
17.12.2008 11:24

Jugg

Re: Ale no tak....

Datadisk už bohužel nehraji, s wowkem jsem už před nějakou dobou skončil a tak nemůžu z vlastní zkušenosti říct, jak se mi jeví datadisk. Podle toho, co jsem ale přečetl, a zaslechl, bych si troufl tvrdit, že nový datadisk je plivnutí do tváře všech dlouholetých hráčů, co to s Blizzardem táhli od začátku. Já pamatuji těžké začátky, které hra měla, ale zároveň i ty skvělé zážitky, které mi dala. World of Warcraft byl, je a možná i bude skvělá hra, ale pro mě svůj lesk ztratila a s příchodem datadisku ho rozhodně nenabrala. Ale jak jsem psal, nemohu sloužit.

0/0
17.12.2008 11:26

Jugg

Re: Re: Ale no tak....

ed si hraju v klidu Warhammer Online, a na nějakou dobu u něj zase vydržím. O tom propadáku, jak tu někdo psal, tak ten se malinko zmýlil. Hra má rozhodně své chyby a když zkrákta budete čekat dokonalost, tak jí nedostanete. Ale jde o to, jak moc si chcete hru užít a ustoupit z těch pár neduhů co hra má (rozhodně né nic nehratelného). Ale chápu, že někomu se to líbit nemusí. Jen bych pak ale upozornil, že když zabrousíte do "oficiálů" WHO a datadisku k WoW, najdete podobností víc než dost. Už když vyšel WHo jsme se mohli setkat s Achievementy, open RvR zonami (kde se obsluhují všemožné dobývací stroje a válčí se v jedné velké zoně) tituly, i to provázání questů s příběhem až po dostávání xp pomocí PvP. Na druhou stranu, ten "Lore" v Northrendu musí být parádní a věřím že datadisk je i tak kvalitní...

0/0
17.12.2008 11:27

Jugg

Re: Re: Re: Ale no tak....

Ale abych to shrnul, jen jsem tu chtěl vzkázat, že dřív, než začnete křičet a kopat na všechny strany, by jse se měli informovat alespoň o tom, o čem diskutujete. Z mého pohledu je to velice zdařilá objektivní recenze od jednoho zarytého, teď už trochu posmutnělého fanouška WoW a s jeho názorem se částečně ztotož'nuji. Každopádně stále žijeme ve světě, kde platí, že každému se líbí něco jiného a toho by se měl držet. Ale nic se nemá přehánět,takže prskat tu kvůli jedné recenzi? Rozumně se na to podívejte, řekněte si "aha, něco na tom možná bude" (nebo něco pdoobnýho:P) a pak zase hurá do vašeho oblíbeného světa. Přeji příjemné hraní:)

0/0
17.12.2008 11:28

OGLoc

Doom

Čaw lidi ,nevíte ,jestli je v novým Score něco o sérii Doom?

0/0
16.12.2008 15:47

Luke

WoW

To je ale nepříjemné, že datáč k WoW dostal jen 75% :D Konečně to taky jednou někdo vystihl, a ne jak všude ve světe a u nás některé plátky i weby jen dávat 9+/10, jen kvůli tomu, že je to WoW a že je to od Blizzardu....Je potřeba si uvědomit, že už to tady několikrát bylo a nic převratného se nekoná, už to není tak jak když vyšlo WoW a k tomu následně BC......thats all

0/0
11.12.2008 1:06

Luke

WoW

0/0
11.12.2008 1:01

lol

hehe

No jóóó, WoW hateří mají pré. Takový článek jim zvedne ego na diskuzích o 500% a tím pádem ty jejich komplexy budeme asi muset baštit častěji, bohužel..

0/0
10.12.2008 20:28

jj

smiesne hodnotenie

by ma zaujimalo kolko dalo Score prepadakom AoC a WAR ktore opustaju ludia po dohrani "bezplatneho" mesiaca v cene hry.Tipujem 80-90 %.

Datadisk a raidy v nom su naozaj jednoduchsie a HC gildy ktore raiduju +/-4 hodiny denne presli Naxx25 rychlo ale to bol umysel Blizzardu ukazat retro dung Naxx co mozno najvacsiemu poctu ludi a nikdy sa tym netajil.Da sa ocakavat, ze nove raidy v content patchoch budu o dost tvrdsi oriesok.Rovnako sa doladia v patchoch ako to byva zvykom dalsie veci.Narozdiel od konkurencnych balikov je vsak WoLK od zaciatku hratelne a bez katastrofalnych bugov.

Pre mna je clenity Northrend prijemne rozsirenie od plocheho Outlandu, questenie je pohodovejsie a instance lepsie a krajsie ako su v BC.

Ak da Score tomu nizsie hodnotenie ako nedavnym prepadakom, ktore si po upadnuti hype udrzali zlomok ludi co WoW, je to na smiech.Rv 

0/0
10.12.2008 7:44

Honda

Re: smiesne hodnotenie

"a HC gildy ktore raiduju +/-4 hodiny denne presli Naxx25 rychlo" - Jsi trochu mimo. :-)  HC gildy, ktore raiduju...atd, prosli Naxx25 vikend potom, co datadisk vysel. NORMALNI gildy ho prosly ted, tri tydny po vydani. Dalsi datadisk vyjde za dva roky, mezitim mozna dva, tri dungoeny v patchich. Takze z pohledu obsahu "epic fail" a podle mne melo byt to hodnoceni jeste nizsi.

0/0
10.12.2008 18:36

fogg

"casopis"

Zrovna Score bych za bernou minci nepovazoval: pozdni recenze, pubertalni lacine vtipky a vubec cely layout je takovy nemastny neslany. skoda penez a oci :-P

Jinak WOW hraji aktivne pres 2 roky. Poslednimu dataci bych dal tak 8/10 maximalne. Krom vylepseni grafiky a noveho koutu sveta, nam vice mene zpusobil i rozpad guildy a to me mrzi nejvic... :-(

0/0
10.12.2008 4:19

jj

Re:

Score som prestal kupovat prave kvoli pubertalnemu stylu akym su pisane texty, nesadol mi.

Nam sa gilda docasne rozpadla par mesiacov pred datacom, par ludi islo skusit AoC a WAR (uz to zrejme vyhodili do kontajnera) ...  s prichodom datacu sa 90 % povodnych clenov vratilo naspat a vecer byva v pohode 35+/L80 ludi online.Naxx je pohodovy zaciatok, aspon je cas pre ludi co maju menej casu doexpit svoje postavy a pre tych co hraju viac ziskat nejake repky, vyskilovat profesie ci potiahnut altov.IMO by nemalo ani zmysel zacinat datac nejakym super HC raidom, kde by 99% gild bez dostatocneho poctu ludi so zodpovedajucim equipom len beznadejne dostavalo na frak, podla mna Blizzard vie co robi a chysta v klude nove vyzvy.

0/0
10.12.2008 7:56

daveva

Ja si mylsim ze je to jedno

Abych řek pravdu souhlasim celkem se SCORE dokonce bych dal i o 10 % mín...po tomhle datadisku, ale stejně s WOW končim je to už nuda.Myslim si že ten kdo psal tu novinku "Ondřej Zach" bude hráčem WOW, protože si myslim že je kravina kritizovat nějakou jinou recenzi, ale jestli hráčem neni tak SORRY, ale i tak je kravina kritizovat jinou recenzi autor dal hodnocení podle toho jak to na něj pusobí a já snim i souhlasim (75%) je podle mě až moc vysoký hodnocení jak sem psal už výš dal bych o 10% mín.A taky sem psal že končim a důvod je že už se všechno začíná opakovat.A co se týře těch plných her tak to sou všechno sračky (sorry za sprostý slovo xD).Jo a i kdyby hra dostala 1% těm, kterým se to líbí by hodnocené mělo bejt u prdele.

0/0
9.12.2008 21:30

jeronimo

slava

souhlasim se score a se vsema co by nedali wrath of the pic king :) 10\10, vsude to slysim a pritom ta hra nevypada nijak uchvatne, jsou zde lepsi mmo a hry ktery by si plny hodnoceni zaslouzily vic

0/0
9.12.2008 21:12

PetrO

Re: slava

A jéje..... všichni wow hate-ři bouchají šampus, ale ani vaše výkřiky nic nezmění na tom že wow je nejúspěšnější. Score nečtu, asi se snaží kontroverzí dohnat neaktuálnost. Tak se do mě pusťte.....:-/Rv

0/0
9.12.2008 22:04

Crus

Re: Re: slava

Tak nam tu trochu radosti doprej.

Vzdyt fanboyove se taky muzou radovat vzdycky kdyz WoW dostane +85%;-)

0/0
9.12.2008 22:23

Deathwing

Re: slava

Hm 10/10 bych tomu taky nedal mělo by to dostat 7/10 odebral bych tomu body za jednoduchost ale zase má svoje plusy, Hráč se účastní aktivně na příběhu. Krajina se mění s tím jak hráč udělá určité q a i město se mění např UC po tom co zemře Varimathras tak už tam není. Krajina je pěkná oproti Outlandu určitě zlepšení žádný prázdný Nagrand. Hudba je taky na dobrý úrovni. Grafika dostala změn - nový shadow systém, hořící budovy, lesy 

Záleží jak dlouho jsi tu hru hrál podle toho si člověk dokáže udělat obrázek a porovnat si to s tím co bylo před tím.

0/0
9.12.2008 23:52

parmen

Reklama

Jakakoliv reklama = reklama

0/0
9.12.2008 21:01

murthags

CoD 5

Docela jsem byl zklamaný, když daly CoD 5 tak tolika procent, proboha ;-€;-€

vždyť ta hra obsahuje kotel bugů, nebýt ten starý engine ze čtyrku už

bych chtěl na Treyach žalovat, nestojí za to hrát a kdyby ano tak

jedině ten Nazi Zombie, jo a dal bych 65 % Rv

0/0
9.12.2008 19:44

vondry87

Re: CoD 5

shodou okolností jsem CoD 5 před hodinou nainstaloval a zahrál první mise.. no zábava ujde, ale do CoD 4 to má sakra daleko :) jediné, co mě baví je plamenomet a probodávat japončíky ale jinak nuda :( ale když není co hrát..

0/0
9.12.2008 22:43

murthags

čekat PoP na na lednu :(

Score poslední dobou jsou nějak divný, nevím jestli za to může být nedostatek času nebo prostě, že jsou líný, za nedostatek rezenců (např. Prince of Persie, GTA) jim nemůžu odpustit, vždyť ať se podívají na konkurence, ti makají jak králici xD teď asi budu muset počkat až do konci lednu na tu zatracenou rezzenci, a nebo jedině číst na BW,

Co se týče WoW, gralutuju Bocana, konečně přišel někdo rozumnej a nakopal Blizzarda do zadku,  75% ;-D;-D;-D;-D . Konec konců ať skonší vláda WoW, na svět žije ještě spoustu jiných MMORPG, proč teda nevěnují něco jako Lineage II, Silkroad Online, Aion,....

0/0
9.12.2008 19:44

Karaj

...

Stejně recenzování mmorpg her nebude nikdy objektivní...

0/0
9.12.2008 19:37

frank

uroven bonuswebu

klasicke chovani bonuswebu, na jedne strane se chvali jak jsou nestrani a nepropadaji komerci a oceni cod5  70%, na druhe strane musi strhat nekoho, kdo jim ocenil jejich nudnou modlu "pouhymi" 75%. Nejsem zadny hardcore hrac, ale tohle zjednodusovani vsem me uz ponekud stve. Kdysi byla vyzva dohrat hru, ted dohraju vse s prstem v nose.:-/

0/0
9.12.2008 19:08

Thorus

75% je málo?

Může mi někdo vysvětlit proč si dnešní herní komunita myslí, že vše co jde pod 80% si nezaslouží zahrání a je úplný propadák?

0/0
9.12.2008 18:40

Dehydon

Re: 75% je málo?

Thorus: Protože dneska je to něco jinýho, než to bylo "kdysi". A můžou za to herní weby jako je Bonusweb. Kdejaký dítko je učeno, že pod 80 ta hra je o hovn*. 8-o

0/0
9.12.2008 18:55

Mila

jo

Tak jestli to psal Bočan, tim se to vysvětluje :-/

0/0
9.12.2008 18:17

Hanz

SCORE

SCORéčku věřím, nedává procenta jen za dobré jméno, jako to bylo třeba u far cry 2, kterému podle mého mínění daly ještě hodně na můj vkus, avšak z českých časopisů a internetových herních serverů nejméně.

Nejsem pro to, aby weby a časopisy rozdávali procenta jen podle hypu, oblíbenosti u lidí a počtu fanoušku, recenze má být obejtivní ohodnocení prvků hry, tzn hratelnost, hudba, zvuky, grafika, pak to nějak dát dokupy a dát objektivní procenta.

0/0
9.12.2008 18:10

-

Eh.

Hodnotit v novince hodnocení jiné recenze je poněkud divné. Autor hodnotil dle sebe, dal na svůj názor, což ostatně se na tomto serveru objevuje také a v nemalém množství. Takže to má být jako co?

0/0
9.12.2008 18:00

Crus

Re: Eh.

No ono je trochu kuriozni jestli je to opravdu recenze s nejnizsim hodnocenim na svete.

Kazdopadne souhlasim ze kazdy ma pravo na svuj nazor.

0/0
9.12.2008 19:04

Ondřej Zach

Re: Eh.

Score vyslovilo názor se kterým jde proti proudu, proto mi přišlo zajímavé jej při příležitosti vydání nového čísla zmínit. Napsal jsem i proč se kterými argumenty nesouhlasím. Bohužel, jakákoliv polemika se z českých médií téměř vytratila – v českých diskuzích nakonec vyústí ve vulgární výpady na všechny strany. Alespoň dobrý námět pro další anketu ;).

0/0
9.12.2008 19:36

-

Re: Re: Eh.

S vulgaritou diskuzí je to velmi špatné, nic méně nechápu souvislost. Zajímavý nápad to doopravdy byl, jenže když se člověk podívá na recenze ostatních MMORPG, tak by to mohlo vyvolávat dojem, že se BW snaží "upřednostnit" WoW. Neříkám, že to tak je, jen poukazuji na jistou souvislost, která možná ani není. :-)

0/0
9.12.2008 19:45

frank

Re: Re: Eh.

zjednodusovani je cesta do pekla.. muj nazor

0/0
9.12.2008 19:47

-

Re: Re: Re: Eh.

Souhlas. Proč dělat věci jednoduše, když to jde složitěji a mnohem zábavněji? :-)

0/0
9.12.2008 20:04

Kelf

Vcelku souhlas se Score

No to je moc pane Zach. To jako fakt čekáte, že většina hráčů by už měla 80lvl? Vemte si kolik hráčů to hraje a jestli je poměr hardcore hráč vs. průměrný hráč 1:100 tak je to ještě moc malý... Prostě WoW je konzum jak pras.e a nalijme si čistého vína datadisk nic koulervoucího nepřidal a jen upravil WoW, tak že to zvládne hrát i cvičená opice. A navíc tohle není nějaká hra na týden (za který jsem mimochodem dal 80.lvl bez nějaké extra snahy) nýbrž na cca rok dopředu a už pomalu mě dochází výzvy. Jinak hraji na Executusu.

Pokud ovšem berete za plus že je hra snažší (to že to blizz ohlasil to mi může být snad někde u zadku, když se mi to nelíbí) tak vám max. hodnocení brát nebudu, ale pokud to ve Score hodnotil nějaký hardcore hráč, tak s jeho hodnocením souhlasím (ba já bych hodnotil max. 60%) A to prosím vězte, že WoW hraji déle než po dobu nějaké vaší recenze...:-)

0/0
9.12.2008 17:42

Kelf

Re: Vcelku souhlas se Score

Ale Score jsem nečetl, takže můj předpoklad, že to hodnotil opravdový hráč může být chybný - třeba prostě chybně opsal hodnocení z gamerankings...

0/0
9.12.2008 17:42

Kelf

Re: Re: Vcelku souhlas se Score

To omezení na těch pár znaků je dost Rv

0/0
9.12.2008 17:43

Poulie

Re: Vcelku souhlas se Score

Nechápu o čem píšeš, to ve Score si stěžují že je hra lehká....ale ve skutečnosti ještě ani většina hráčů není 80. Tu recenzi jsem četl a tak zaujatý text jsem dlouho neviděl, škoda že to Score nevydá u ních na score.cz i s diskuzí, tam by pana Bocana zabili. Průvodce nekompletní, tipuju že 80 dal Bocan tak den před uzávěrkou a pak jen slepičil co kde viděl na fórech, místo aby to sám zahrál a vyzkoušel Rv. Celý tohle Score je vůbec divný, na DVD vykopávky a recenze měsíc za zenitem. Ještě že to WoW aspoň nerecenzovali z bety jak kdysi Level.

0/0
9.12.2008 17:55

Kelf

Re: Re: Vcelku souhlas se Score

NJN jsem čet recenzi s touhle novinkou najednou a nejak se mi reakce promíchali do sebe ;-D

0/0
9.12.2008 18:30

Crus

Re: Re: Re: Vcelku souhlas se Score

Vy uz jste cetly recenzi?Nema tohle cislo nahodou vyjit az za 6 dni? :) (je mozne ze to vydaly driv, ale nemyslim si to)Jinak jak tu nekdo rikal ze Bocan uz nehraje WoW a jen na nej haze spinu, tak to je taky blbost.On ho porad hraje, jen tu rubriku co noveho ve svete WoW prejmenovaly snad na neco ve smyslu co noveho ve svete MMORPG a stejne to je porad hlavne o WoW.Dal tu nekdo rikal ze to ze hra bude jednodussi Blizzard ohlasil. To taky nechapu, kdyz studio XY ohlasi "nase hra bude na hov**", tak ma pak v recenzich dostavat 95% presto ze  to bude odpad?Pohled kazdeho cloveka je jiny, kazdy to muze hodnotit jinak. Prijdemi ze vetsina lidi co sem pise jsou fanboyove WoW a recenzi pod 90% neprenesou pres srdicko.

Ale uprimne, ja jsem asi fanboy SCORE, takze muj pohled asi taky nebude uplne objektivni;-)

0/0
9.12.2008 19:01

Jenik

wow

Me spis zarazi, ze kolem kazdeho datadisku, updaticku a udalosti k WoW je takovej boom a vsude se o tom doctete, jakoby zadne jine MMORPG neexistovalo. Podivejte se napriklad na Lineage 2, podle meho na nej podobna rozsireni vychazeji daleko casteji a pokazde prinaseji plno novych lokaci, dungeonu a dalsich moznosti, bohuzel se zde o nich vetsinou takove sahodlouhe clanky nedoctete. Co se tyce grafiky ja na tom daleko lepe(krom toho je vylepsovana) i pres to ze se jedna o MMORPG daleko starsi, ale dobra hry nejsou o grafice. Nehodlam diskutovat ktery MMORPG je lepsi, ale myslim si , ze lidem proste chybi porovnani. Jak muzete dat datadisku nejaky hodnoceni, kdyz ho nemate scim porovnat, tim padem se stava nejlepsim. WoW je urcite dobrou hrou, ale k jeho uspechu pomohly predevsim pojmy jako Blizzard, Warcraft a k jeho dovrseni  ho dovedla media, ktera se vylozene perou o informace ze sveta wow.

0/0
9.12.2008 17:26

Deathwing

Re: wow

Warcraftu hlavně pomohl kvalitní příběh, který člověk zažil ve W1 na tu dobu s Dune dobrá strategie a pak ve Wacraftu II a III, který byly hodně propracovaný hlavně trojka byla super. Lineage nic takovýho nemělo navíc nejsou kolem ní napsaný žadný knížky s příběhem a tak. Jinak takový Lotro má taky dobrý příběh dokonce lepší než wowko ale zase tak hraný není no.

Lineage II hlavně má nevýhodu že tam free server je skoro to samí jako offik takže lidi raději hrajou na freečku zadarmo a díky tomu ztrací část populace.

0/0
9.12.2008 19:34

vondry87

souhlas se Score

Nemůžu než nesouhlasit, 90% změn (nemluvím jen o wotlk ale celkovém vývoji WoW) je zjednodušování. Blizz si prostě uvědomuje, že věkový průměr hráčů wow se přibližuje 15 letům a hru přizpůsobuje.. Např dřív mít epic věci, to chtělo něco znát a trochu se tomu věnovat. A ne jít jednou raid a odnést si 5 epic věcí :) Aspon kdyby se chodilo ve 40 lidech jako dřív. Teď každé děcko běhá v T6 (nebo teď ještě lepším). Ta obtížnost je hrozná, group Q dá každý sám.. tak proč se to jmenuje group? Nemluvě o DK, který dá sám napohodu i Q pro 4 lidi :) Pro mě wotlk s*it pro děti, nic víc, nic míň

0/0
9.12.2008 16:54

Deathwing

Re: souhlas se Score

Osobně hraju v guildě kde je věkový průměr 18+ a jsou tam rozumní lidé. Takže to není rozhodně hra pro děti, hrajou to spíše i otcové dětí a že se hra zjednodušila tím myslíš Naxxmaras který si spousta lidi prošla v betě hlavně teda Ensidia, která byla k tomu ještě sponzorována šejky z Emirátů takže u nich se není ani co divit že to dali tak rychle. Ale ty Achievementy jako že ti nezemře žádný člověk během raidu zas tak lehký nejsou. Navíc Ulduar další raid už bude těžší. Group questy zřejmě myslíš ty základní v Borean Tundře a nebo Howling Fjordu protože v Icecrownu a Storm Peaks už je to taky o ničem jiném.  Navíc takový Sunwell byl těžký ale kolik lidí se do něj před datáčem podívalo pár a Blizzard chce aby obsah hry vidělo víc lidí a ne jen 5 procent. I když samozřejmě je pravda, že někteří bossové jsou fakt uboze jednoduchý v Naxxu ale na toho draka před Kel´Thuzadem už je potřeba určitá sehranost a dobrý heal.

0/0
9.12.2008 17:26

vondry87

Re: Re: souhlas se Score

V hodně věcech s tebou souhlasím. Ono tak to je, v guildě jsou super lidé, od toho si je tam vybíráš.Ale pak vylezeš ven a všude vidíš děcka plácající sr*čky a žebrající prachy. Správně asi hádáte, že hraji na Drak Thulu. Bohužel jsem začal asi před třemi roky, kdy DT měl "úroveň". Dal jsem si dvouletou pauzu od wow a nestačil jsem se divit. Angličtina úplně vymizela a všechny kanály byly věčně zaspamované. A hlavně ty děti.. Ale zvykl jsem si a většinou se s lidmi mimo guildu moc nebavím. Těžší oblasti a raidy neznám, nemám teď moc čas.. ale celkově jsou group Q pro mě zklamání...i moje ubohá roguna dala sama většinu group Q, chybí mi víc hardcore Q typu aréna v nagrandu, když už je to multiplayer hra:) S tím, aby instance vidělo více lidí souhlasím. Ale abych týden po vypuštění wotlk v OG potkával jen nudící se full epic 80, to je trochu moc rychlé ne:)

0/0
9.12.2008 18:05

Deathwing

Re: Re: Re: souhlas se Score

Ten Drak´Thul je fakt hrůza já jsem tam hrál osobně dva měsíce a chytrost některých dětí mi fakt stačila, ten spam a další věci a chování v dungeonech, ted jsem na Dragonmawu sice je tam menší populace ale chování lepší. Ono ty group questy jsou v začátečních oblastech fakt jednoduchý jako mág jsem si ve frostu dal všechny group questy ale třeba už v Zul´Draku a nebo v Grizzly Hills mají udělaný arény podobně jako v Nagrandu takže tam 5 lidi je potřeba. Je pravda, že to levelování bylo fakt na můj vkus taky rychly udělal jsem 80 tku s tím že jsem prošel Howling Fjord, Borean Tundru, Dragonblight, Grizzly Hills a Zul´drak a další 3 oblasti už procházím jako 80tka.

Některý věci jsou ve Wotlk povedený třeba systém stínu a nebo že člověk se učastní příběhu at už je to v DK oblasti a nebo třeba v Dragonblightu u brány kde člověk pak vidí dobrou animaci s útokem na bránu a pak se učastní vyčištění Undercity to se jim povedlo.

Krajina je taky pěkná a hudba tam není co vytknout.

0/0
9.12.2008 19:15

Glock každopádně bez -e

Re: Re: Re: Re: souhlas se Score

echhhh, DT ze rapidně začal zhoršovat po odmigrování nečeskoslovenských a neruských gild, což bylo tak 2-3 měsíce před TBC. Po TBC už jsem to nesledoval a nějak si nedokáži představit, že by to mohlo být horší (spam kanálů atp.).

0/0
9.12.2008 20:26

vondry87

Re: Re: Re: Re: souhlas se Score

Jasné, co se nových prostředí týče,nemám výhrad.. hezké prostředí, nápadité questy.. ale tak s tím každý počítá že :) mě spíš mrzí ty věci, co se obecného principu wow týkají..a hlavně to zjednoduššování..např ta moje roguna. Dřív sem si vařil jedy, tahal s sebou reagenty na vanish, blind, picklock.. jo byl to vopruz, ale aspoň to trochu zpestřilo to hraní.. a ne že koupim jedy a je na týden vystaráno.. jinak ten DT mě fakt vadí. Sem se těšil, jak si zlepšim Aj a tady mě každý oslovuje : cau, nemas gold pls?:D

P.S. teď sem si vzpomněl, že mě totálně vytáčí ta motorka a koberec.. fakt mi to nesedí do světa mečů a kouzel :(

0/0
9.12.2008 22:54

Deathwing

Re: Re: Re: Re: Re: souhlas se Score

Jn co se týče boostu tak se mi to taky moc nelíbí používal jsem na mága wizard oily a ty jsou ted k ničemu a nový blizz neudělal, celkem se na to vyflákli, Instance těch je pravda taky málo dokázal bych si představit jich daleko víc a chtělo by to dodělat věci celkově v Azerothu např Gilneas, Grim Batol a plus ty zony kde nic není. Jinak ta motorka je fakt haluz, nesmysl ji tam dávat a ještě jedna blbost je nějaký vláček co se položí na zem a jezdí to dokola po železnici a lidi dělají choo choo to se nedá poslouchat. Koberec je taky nesmysl no

0/0
9.12.2008 23:45

Grindcorist

Jako neni se cemu divit

A ja si zase myslim ze hodnoceni WOTLK v jinych casopise popr. hernich servrech je prave vice ovlivnena temi vnejsimi faktory o kterych tu kdosi hovoril, nez samotne S.C.O.R.E. Ano Score zdaleka nedosahuje kvality jakou melo pred nastupem "Aliho", ktery odstartoval neslavnou eru prdelniho humoru a ptakovin na ukor objektivity v recenzich

WOTLK je dobry datadisk ale 90% si nezaslouzi. 90 dostavaji hry ci datadisky, ktere posunuji zanr nebo hru samotnou (v pripade datadisku) dale, nebabraji se ve stejnych featurach, ale davaji hre novy rozmer. A to neni pripad WOTLK, nejake Achievmenty, Wintergrasp, nebo Deathknight nejsou zrovna featury ktere bych oznacil za extremne prevratne.

0/0
9.12.2008 16:44

Jagup

Re: Jako neni se cemu divit

přesně to jsem myslel v mym příspěvku, je to ok, ale na 90 ne..

0/0
9.12.2008 22:30







Najdete na iDNES.cz