Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Události: Wii jako zklamání roku!

Jste spokojeni s nabídkou pro Wii? Jak přečká herní průmysl krizi? Jsou recenzenti málo kritičtí? Zvládáte současný herní přetlak?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Citanek

Wii je revoluce

Wii je tou nejlepší zábavou co kdy herní průmysl zastihlo. Dohrál jsem na tom spousty her a taky jich spousty dohraju. Koho zajímá, jestli to umí přehrát DVD ? Každý normální člověk má DVD přehrávač, za to Xbox a Playstation to sice má, ale nemá to úžasné co má Wii, kolik vyšlo kvalitních her třeba na PC za tento rok ? Mysliš ten stereotypní FarCry 2, nebo snad stupidní GTA IV, nebo snad Crysis ? Vyšly tři vynikající hry a to Assassins Creed a Deadspace a Spore. Co v tom vy vidíte, kromě grafiky ? Tady nejde o grafiku, tady jde o to si užít hraní, být obklopen tím co vás baví a tohle Xbox ani Playstation nikdy nenabídne, mě teda rozhodně nebaví sedět v křesle a mačkat stereotypně 12 tlačítek. Tohle je jedíná platforma kde si kupuji originální hry a proč ? Protože to je originální, něco co si zaslouží velký obdiv a uznání a tak si zasluhuje pár tisícovek mesíčne z mé kapsy vydat.

Každá hra je kvalitní, protože tím ovládáním baví. Wii je revoluce...

0/0
26.12.2008 3:38

ehm...

Re: Wii je revoluce

opravdu jsem se pobavil :)

assassin creed je defakto GTA v jiném prostředí (jen té volnosti máte ještě méně a navíc atmosféru alespoň pro mne neustále kazily "návraty" do budoucnosti) tak trochu nechápu jak můžete AC vychvalovat a na GTA házet špínu.

mno a Spore je kvalitní hra? možná tak hříčka ale hra to rozhodně není. To "zábavné" (tedy fáze 1-3) dohajete za 2-3 hodinky a pak už jen nuda, nuda, šěď šeď...   nebudu říkat že jsem se nepobavil, to ano, ale jen jedno odpoledne a od té doby jsem to ani jedou nespustil.

jinak hrou roku je pro mne jednoznačně Mount & Blade. V podstatě nezávislý prjekt ale královsky se u něj bavím již několik týdnů a po mnoha a mnoha letech se mi stalo že jsem šel ráno do práce beze spánku. To pamatuju naposled tak před 15ti lety ještě střední škole... a  něco takového si na Wii nikdy nezahrajete (a je to velká škoda, tam by se dalo s unikátním ovládání Wii skutečně vyřádit:)

0/0
29.12.2008 14:55

Trainor

Re: Re: Wii je revoluce

S Mount & Blade naprosto souhlasím, je to opravdu pecka, která svou kvalitou strčí do kapsy spoustu her napříč platformami...R^

0/0
29.12.2008 15:33

Bertak22

Wii music

Takže jsem si koupil Wii music.

Přšla k nám celá familie na narozeniny mého syna. Vždycky sedí a čučí - pustli jsem Wii music - dal Jam s elektrickou kytarou, společnou hru na zvonky jsme hráli i s členem, do kterýho by jste to vůbec neřekli. Mimochodem music je kompatibilní s Wii fit a tak můžete hrát i šlapací bubny :-) Ironicky:Absolutní nuda, že jo? Lekce hraní na bubny? Nezájem - kdo by o to stál... hudební kvízy pffff, jak říkám pokud je člověk absolutní ignorant, tak bude mlít o opravdových hráčích - nějak mi ale uniká podstata onoho pojmu

    Nemyslím si, že Wii je propadák, za pár bodů si člověk stáhne z kanálu Wii ware docela pěkné věci, které se přímo starají i o jiné věci, než skákání a střílení. Kdo má Big brain academy, nebo Brain challenge tak mi dá za pravdu.S wii motion plus to bude ještě o třídu lepší.

   nemůžu mluvit o xboxu a PS3 jako o blbosti, ale nápady a hry, které se mi nabízí s Wii, se mi líbí a proto sem píšu - je mi 36

Zdraví Bert

0/0
24.12.2008 14:06

Max R1

PC vs PS3 vs Wii

Je potřeba uvědomit si na co danou hračku typu PC,PS3 či Wii budete používat.Hraji hry už 15let od dob C64 a musím uznat že mě pomalu přestávají bavit.Mám slušné herní PC a spousty originálních her všech žánrů ale pořád tomu něco chybělo...A to něco jsem našel minulý měsíc při koupi Wii...Původně to měl být vánoční dárek pro rodinu ovšem po zkoušce (jestli vše funguje) jsme to již nedokázali zabalit.Ta zábavnost a originalita sálá z každého koutu toho malého bílého Wíí tělíčka jako oheň z krbu.Naše rodina se baví jako nikdy před tím a to i u ptákovin na které bych se před měsícem ani nepodíval...S rodiči které hry ještě nedávno zajímaly jako mě bublifuk hraji napínavé matche kde není znám vítěz do poslední vteřiny...Naše rodina se baví jako nikdy a to i bez těch všech GB a Mhz...Je to jen na Vás co vlastně chcete: Super sngle+grafika = PC,PS3; zábavnost originalita a špičkové párty hry = Wii...Ideální kombinace dle mého PC + Wii :-)

0/0
15.12.2008 19:37

BranMakMorn

Re: PC vs PS3 vs Wii

lol jaky singl u PC? co tak MMORPG asi nejvetsi zavislost na pc hrach v soucasne dobe? to vam nic nerika

0/0
16.12.2008 15:47

Marek

Re: Re: PC vs PS3 vs Wii

Rekl bych ze to bylo mysleno tak ze u PC sedis ty sam a ostatni u vas doma se na tebe muzou jen koukat :-) Kdezto u jednoho Wii se muze dobre bavit cela rodina :-)

0/0
16.12.2008 16:52

Max R1

Re: Re: Re: PC vs PS3 vs Wii

přesně tak R^

0/0
18.12.2008 11:14

Marek

Bludy obludy

Kvalita herni konzole a her neni v kvalite grafiky ani ve vykonu a uz vubec ne v lokalizaci do cestiny. Ostatne pocet prodanych kusu ve svete mluvi sam za sebe o tom co je dobre a co ne.  Wii nabizi naprosto originalni pozitek ze hry a originalni hry ktere jsou zabavne a maji velkou a dlouhodobou hratelnost takze jich nejsou potreba tuny jak na PC , PS3 nebo Xbox kde hraci volaji po tydnu po nove hre protoze ta stara se rychle ohraje a uz je nebavi. Ono taky jenom sedet furt na zadku a mackat par cudliku a obdivot nadhernou grafiku a rychlost asi nikoho dlouho bavit nemuze :-) pokud nepocitam nejake retardy :-)

0/0
13.12.2008 16:56

Lucass

Re: Bludy obludy

Aha. A hrát infantilní hry, máchat u toho rukama... to není pro retardy? Když tedy zavrhuješ hráče PS3 a Xboxu 360.

0/0
14.12.2008 20:31

Marek

Re: Re: Bludy obludy

No pokud retard zvladne koordinovany pohyb pro co nejlepsi splneni ukolu pak asi nebude uplne retardovanej ale mackat dokola jednu klavesu nebo tlacitko zvladne i retard .-) Je videt ze jsi wii nikdy nezkusil takze nejdriv zkus a pak rekni svuj nazor. Ja vyzkousel vse a musim rict ze Wii je spravna cesta a uzivatele wii rozhodne zklamani nejsou. Clovek zapomene na starosti, pobavi se,a jeste udela neco pro zdravi coz se o PC, PS3 a Xboxu rict neda tam je to spise ztrata casu a zakrneni tela i mozku ;-D

0/0
14.12.2008 20:57

Wiihul

Chtějí po slonovi kotrmelec

Kritizovat Wii za to, že na něm nejsou hry pro "opravdové" hráče (ať už si pod tímto termínem představujete cokoli) je směšné. Wii není a nikdy nemělo být konzolí plné hardcore titulů. Je to konzole pro party a volný čas. Když si chci zapařit pořádnou hru (tak jednou do roka), tak to udělám na PC, kde mám lepší grafiku a lepší ovládání než u jakékoli konzole (myš je myš - zvlášť když nejlepší hry dneška jsou strategie a FPS, které se na analogu opravdu hrát nedají). Wii je špička co se týče parties - doplňek k víkendovému pivku, atp. Zatímco ostatní konzole by nudily nějakým singleplayerovkami nebo přinejlepším už děsně ohraným Tekkenem a spol, na Wii si můžete zapařit tenis (a ostatní se tlemí, jak ty dvě podnapilý paka mávaj rukama), Charged Football, Wario Ware, Smash Brothers a tunu dalších party her.

0/0
13.12.2008 2:41

Wiihul

Chtějí po slonovi kotrmelec

(pokracovani) Jako zpestření víkendové pivní akce ideál. Ale chápu, že o tomhle "opravdoví hráči", kterým je v průměru tak 15, nemají ani ponětí. A když už je echt herní sucho, můžete si dát třeba Metroid Prime - jestli tohle není špičková konzolová singleplayer hra, tak už nic. P.S.: Nevím, co je na arkádách typu Mass Effect "hardcore".

0/0
13.12.2008 2:44

VRB

Re: Chtějí po slonovi kotrmelec

Chceš říct, že pivní akce jsou pro starší 15let? Možná, ale se stejnou hodnotou IQ.

0/0
13.12.2008 12:40

NOFX

Re: Re: Chtějí po slonovi kotrmelec

Pivni akce jsou ze zakona pro 18+ voe ;-D

0/0
13.12.2008 14:53

VRB

Re: Re: Re: Chtějí po slonovi kotrmelec

Zákon postavenej na hlavu, většina starších 18 už má dost rozumu na to, aby se neustále neožírala jak prase. Mladší nemůžou, tak já bych ten alkohol rovnou zrušil.

0/0
13.12.2008 21:31

Wiihul

Re: Re: Re: Re: Chtějí po slonovi kotrmelec

Jasně, zato sedět osm hodin denně u X-Boxu a pařit "hry pro opravdové hráče", to je skutečně zábava hodná distinguovaného mladého muže.

0/0
16.12.2008 12:29

Wiihul

Re: Re: Chtějí po slonovi kotrmelec

Copak, tebe kamarad nikam nezvou? ;-D Nebo proč máš mindráky z víkendovýho pivka? Možná kdybys pracoval tak jako já (tzn. hlavou a hodně - žádný osmičky, a pak hurá domů na Playstation), tak byz pochopil, co to znamená dobíjet si baterky.

0/0
16.12.2008 12:33

Osral

Re: Chtějí po slonovi kotrmelec

Ne každý má mozek ovlivněný alkoholem, aby koupil Wii

0/0
14.12.2008 8:21

plešoun

Re: Chtějí po slonovi kotrmelec

Nejlepší hry dneška FPS a strategie? Které prosím? Zkoušel jsi vůbec vykouknout úzkýho žlabu a vyzkoušet i jiný tituly? Forza2, MGS4, Little Big Planet, Force Unleashed, GTA4,... osobně mi přijde že na ty nejkvalitnější hry naopak myš a klávesnice ideální není. Na FPS určitě ano... ale to je bohužel žánr co se dost rychle okouká

0/0
14.12.2008 21:24

Nokiaman

..

Wii taky slušně zabil Wii emulátor na PC

0/0
12.12.2008 17:48

???

Re: ..

Zabil? Nevšimnul jsem si... ;-D

0/0
13.12.2008 20:06

Johny O

proc wii

Mam wii v kombinaci s PC a nemuzu si stezovat. Kdyz mam chut na narocnejsi hru sednu k PC , ale spis mi vyhovuji jednodussi hry na wii, kde se doba jedne herni session pohybuje tak kolerm 20 min. Na wii ocenuju hlavne super ovladani, ktere je myslim jedinou prednosti konzole oproti konkurenci - nicmene jak se ukazalo z hlediska uspesnosti na trhu naprosto dostacujici.

0/0
12.12.2008 14:12

RockStar

Zklamání roku? Jednoznačně FallOut3

0/0
12.12.2008 13:57

scarf

Re: Zklamání roku? Jednoznačně FallOut3

lol, spis hra roku,,

f3 neni o tom dohrat ho za par hodin,,ale naplno si ho uzit pri prochazeni toho krasne spracovaneho postapocalyptickeho sveta,,

0/0
12.12.2008 15:13

Spaghett

Re: Re: Zklamání roku? Jednoznačně FallOut3

A nudného příběhu? Příšerných animacích? Hrozných dialogů?

0/0
12.12.2008 15:17

VRB

Re: Zklamání roku? Jednoznačně FallOut3

Přesně tak, čekalo se na něj dlouho a pak vypadla zábavná hodinka na začátku a konec.

0/0
12.12.2008 15:48

sadko

Re: Zklamání roku? Jednoznačně FallOut3

Mna hlavne na*ral level cap.

0/0
12.12.2008 17:35

LOOOOL

Re: Zklamání roku? Jednoznačně FallOut3

Podle mě zklamání roku je GTA IV NA PC

0/0
12.12.2008 17:42

Plešoun

Re: Zklamání roku? Jednoznačně FallOut3

za celej rok nevyšla jediná horší hra než Fallout3? Fíha... to jsem měl asi nějakej alternativní release list :-)

Připomeňme co letos napříkald vyšlo:

Můj kamarád kůň, Summer Athletics, Golden Axe - beasts rider, ... a přesto někdo považuje Fallout 3 za zklamání roku? Tady někdo tvrdohlavě přehání :-) Vždyť nic prorpacovanějšího než Fallout 3 letos ani nevyšlo.

0/0
14.12.2008 21:20

D

Plneni planu na 100%

"Kritiku si vysloužil i předvánoční přetlak herních pecek, kvůli němuž mnozí jen v rychlosti konzumují očekávané tituly, jež velice rychle upadají v zapomnění.

Vždyť kolik her dokáže normálně pracující člověk v klidu odehrát během tří měsíců, navíc hnán nemilosrdným vánočním shonem? Vrátí se takový hráč v prvním čtvrtletí příštího roku ke všem peckám, jejichž nákup musel v říjnu, listopadu a prosinci odložit, nebo si na ně po pár měsících ani nevzpomene a nechá se semlít další marketingovou masáží, tradičně slibující žhavé pecky na jarní měsíce? "

Absolutne nesdilim nazor autora clanku. Zkusme si polozit otazku proc vlastne hrajeme hry. Je to proto, abychom splnili dvouletku, petiletku, destiletku ... abchom dohnali a predehnali ... abychom si v tabulce odskrtli vsechny kolonky? Ja myslel ze hry se hraji pro zabavu, odreagovani, pripadne jako "zabavne zamestnani mozku", pri kterem se prekonavaji vyzvy. ( - to ale platilo spise drive, kdy hry byly narocnejsi na hrani - )

0/0
12.12.2008 12:01

D

Re: Plneni planu na 100%

Tento problem muze byt pochopitelny pro nestastneho betatestera, ktery se prilis optimisticky prihlasil na testovani vsech aktualinch her a blizi se mu termin pro odevzdani vysledku anebo pro zoufaleho progamera, ktery potrebuje penize a tak se prihlasil na vsechny mozne souteze a potrebuje co nejrychleji co nejvice natrenovat.

Obycejny hrac by ale nemel byt stresovan. Vzdyt ma prece volnost vyberu a zadne dohaneni soudruhu, kteri uz maji plan splnen o 10% vice nez on mu nehrozi.

Spousta lidi si neuvedomuje jeden zakerny a nebezpecny fakt, ktery ale na stesti neplati pro kazdeho. ( - na nestesti ale plati pro vetsinu lidstva - ) Pokud date jedinci prilis velkou svobodu v rozhodovani, je ztracen a nepohne se z mista bez obrovskeho usili, pripadne se nepohne vubec. Pokud ho ale silne omezite kamuflovanou diktaturou, kdy ma maly vyber z jednoduchych (primitivnich) voleb, tak je stastny.

Jsem rad, ze mam na vyber a plneni jednoletky na 100% je mi uplne, ale uplne u ... ;-)

0/0
12.12.2008 12:10

NanoPes

Re: Plneni planu na 100%

Naprosto souhlasim. Taky nemusim mit kazdou volovinu, jako autor tohoto clanku. Bohate mi staci tech par her co mam zhruba od poloviny r. 2007 a cas od casu nejaka ta navsteva kamaradu a odpoledne (kolikrat se to protahne az skoro do rana) s WiiSports, Mario Kart, Smash Bros, atd...

Proste nechapu tyhle clanky a nazory nekterych lidi, kteri maji xbox i PS3, ale Wii videli maximalne na obrazku, nebo v parodiich na youtube.

0/0
12.12.2008 12:28

Takový běžný Franta unser

Re: Re: Plneni planu na 100%

Mám PS3, snad bych někdy šel i do Xka, ale určitě ne do Wii. Hlavně u nás kvůli posrané dvouleté záruce je neskutečně předražené. A ukájet se u infantilního Mária nehodlám.

0/0
12.12.2008 13:31

Asterixxx

Wii

Takže k Wii, nutno dodat že v dnešní době nemají lidé čas hrát desetihodinové hry a tak sáhnou po Wii, které nabízí okamžitou krátkodobou zábavu. Klasické hry tak hrají zejména studentíci a děti, např CoD5 na Wii totálně zklamal a další hry holt nebudou následovat. Wii je tak až na vyjímky prostě taková hračka pro dospělé nehráče.

0/0
12.12.2008 10:38

Asterixxx

Re: Wii

Já mám PS3 a PC. Musím uznat, že poslední dobou prostě není čas na hraní, přiliš práce v práci i doma a když už clověk má čas, raději půjde na chvíli ven nebo do hospody mezi lidi. Dohrál jsem poslední dobou CoD5 a R2, nic víc, co si pamatuju, třeba přes Far Cry 2 se memůžu kvuli nedostatku času prokousat a to ho mám už od vydání! Na takové Prince of Persia či novou Laru můžu rovnou zapomenout a ani to nebudu kupovat.Jediné na co mám čas jsou hry na PSP, protože celkem dost cestuju, ta ale trpí nedostatkem kvalitních titulů. Co jsem tím chtěl říct? Že se ani nedivím, že dospělí nahrají na velkých konzolích a šáhnou ps Wii či DS, já tak hluboko snad nikdy neklesnu.

0/0
12.12.2008 10:38

io

Wii

Wii cko som mal a predal som ho.Nie preto ,ze sa mi nepacilo ,ale preto ze tri hry Super Mario Galaxy,Zelda,Okami nezalepia oci na dlho.Absolutne tam chybaju hry ktore vzdy BigN malo.Napriklad predaj RARE do MS bola katastrofa s ktorej sa nespamatalo ani RARE samotne,kvalita ich hier klesa a klesa.Nintendo to jednoducho pokaslalo a bodka.

0/0
12.12.2008 10:35

honza000

predvanocni pretlak?

predvanocni pretlat? ze sem si teda nevsim, dnes kdy 90% her je vylozene odpad, vychazeji v ramci jednoho zanru tak maximalne 2 opravdu dobre hry rocne, i kdyby vysli obe v jeden den tak do pretlaku to ma stale daleko :-) , leda ze by nekdo hral opravdu vsechno....

0/0
12.12.2008 9:57

Osral

Wii

Já mám PS3 i X360 nechci ani jednu konzoly vychvalovat, protože každá má své mouchy, ale Wii je rozhodně tragédie. Neříkám, že bych si nezapařil Mária, ale rozhodně si nedovedu představit, nemožnost si na konzoly zahrát hry typu Oblivion, Resistance, Mass Ef atd.

0/0
12.12.2008 8:14

NOFX

Re: Wii

sorry, ale tvuj prispevek postrada jakoukoli pointu, je vic nez jasne, ze Wii neni konzole pro tebe. Kazdy wii, ze si tebou uvedene nebo podobne hry na tomto stroji nezahraje... proc to proboha komentujes... spis je potreba se zamyslet proc nevychazeji hry podobne kvality nebo vetsi jako Zelda nebo ten Mario... bych rekl, ze big N nic nenuti aby zvedalo kvalitu Wii se prodava a o to jde ne... ac fanda N se mi chce brecet nad timto pocinanim... rada je jedina prestat to kupovat, ale to vypravej amikum ;-D

0/0
12.12.2008 8:43

makaisson

Re: Re: Wii

Ať žije Mario Galaxy. Je to super hra. Nintendo má kvalitní hry, ale dnešní člověk je srovnává graficky. To ovšem nejde. Každý Wii, že je hardwarově slabší. Už aby tu byla nová Zelda. Pracuje na ní tvůrce Ocariny a chce ji překonat. Až se objeví, tak se všechna studia z okolních platforem se budou stydět. Chce to čas. Nintendo nezestárne, ale x360 a ps3 jo. Tam se honí jen grafika, nic víc.

0/0
12.12.2008 9:19

Spit_MkI

Re: Re: Re: Wii

Nemyslim si, ze majitele Wii srovnavaji hry graficky. Naopak, Wii si porizovali s tim, ze na nej budou sice neprilis krasne, ale vyjimecne tituly. Okami dokazuje, ze to jde. Ovsem je take, spolu se zminovanou Zeldou a Galaxy jedinou slusnou hrou. U Wii nikdo neceka grafiku, ale prave tu novou dimenzi zabavy. A ta je kde?

Simulaci tahani kacera ci hrani si na pisku. Wii nabizi virtualni zabavu, kterou neni problem provozovat v realu, hricky. zadne strhujici pribehy, tajemne svety, ci cinnosti, ktere clovek nemuze delat. Naopak. Proc mam hrat kuzelky na Wii, kdyz ty skutecne maji mnohem lepsi grafiku i fyziku? A takhle je to s valnou vetsinou hricek. I skvely Boom Box je jen o tom, ze bych byl liny ty hrady z kostek stavet, abych je pak boural.

Cekalo se, ze na Wii budou point and click adventury, vysla tusim jedina a priserna atd. Potencial ovladacu skoncil u variaci na Wii Sports a Wii Play, tedy her, ktere jste dostali zadarmo ke konzoli. O te doby posun nikam.

0/0
12.12.2008 13:12

makaisson

Re: Wii

Nintendo není tragédie, to se pleteš. Jen není pro tebe. Mám x360 i Wii. Čím jsem starší, tím míň hraju na x360. V současnosti skoro vůbec.

0/0
12.12.2008 9:27

Asterixxx

Re: Re: Wii

Tak to je mi tě moc moc líto

0/0
12.12.2008 10:18

jazz

...

(do kopy o ničom)

0/0
12.12.2008 1:23







Najdete na iDNES.cz