Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

MadWorld - brutalita v černé, bílé a červené - trailer

Nejnovější trailer akčního titulu MadWorld, označovaného za nejbrutálnější hru světa, vás jistě potěší jako nás.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

grindcorist

praskot

Tato hra bude naprosty narez, jen me sere ze to nejspis nevyjde na pc

0/0
18.12.2008 13:12

Peste

Krestanstvi

Ano, krestanstvi te zachrani, to si toho fakt moc nepobral...

0/0
17.12.2008 19:50

Andrashi

Rodiče...

...mu vzali Halo 3, tak je střelil do hlavy

Jenom k zamyšlení.

0/0
17.12.2008 14:49

Ursus

Re: Rodiče...

Kdyby si své přehnané emoční vypětí a skrytou agresi vybíjel na podobné hře, nemuselo by k výše zmíněné tragédii dojít.

Jenom jsem se zamyslel.

0/0
17.12.2008 15:14

Andrashi

Re: Re: Rodiče...

Děkuji za názor, částečně souhlasím. Moje narážka mířila na fakt nadsazované brutality ve hře.

S hrami typu beat'em up nebo versus jsem se seznámil v 5 letech v maringotce na kolotočích (dnes už vím, že to byl Tekken 1). Byl jsem vždycky trochu stranou kolektivu (vlastní vinou - nejsem žádný chudáček, spíš mne vždy bavilo se lišit), takže tohle bylo něco pro mne. Sledoval jsem pohyby postav a jejich jednání. Přímé "ty chceš zbít mne, já zbiju tebe více a líp".

Nasával jsem do sebe syrovou, ponurou atmosféru těchto her. Sledoval neskrupulózní lámání zad a piledrivery z výskoku, kdy soupeř dostal pořádnou tečku o zem (automatová verze Final Fight). Uchvacovalo mne opakované lámání končetin a možnost chytit soupeře a zbít jej co nejvíce, zatímco on nemůže nic dělat (automatová verze hry Dynamic cop). Díval jsem se se zájmem na 2D fatality ve hře Mortal Kombat. Sledoval se zatajeným dechem masakr soupeře při fatalitách ve hře Wu Tang:Shaolin style.

0/0
17.12.2008 17:26

Andrashi

Re: Re: Rodiče...

...A připočtěme něco málo dalších podobných her v pozdějším věku (Urban Reign, Oni).

Výsledek? Totální apatie, je mi jedno, jestli to někoho bolí nebo ne, když mu dám ránu. Když ji dá on mě, bolí to, je to výzva vrátit to víc a silněji. Pokud mne někdo rozhodí/rozladí, první myšlenky v mé hlavě jsou konstrukce scény, jak dotyčného vylákám na temnou ulici/smetiště/staveniště/starého skladu/do sklepa/etc. a tam si to s ním vyřídím "na férovku", přičemž jsem samozřejmě vždy silnější, rychlejší, preciznější, dokonale předvídám jeho pohyby. A několikrát došlo i na "odlehčenou" verzi realizace oněch představ. Potom...problémy. Hodně problémů.

Ve výsledku mi tedy tyto hry přinesly jen kupu potíží v životě i při potyčkách (ono když má člověk zažité, že z chytačky se v pozdní fázi nedá dostat, je překvapen, až mu to v RL někdo udělá). A MadWorld je vlastně (můj názor) kompilace všeho toho, co jsem kdy hrál.

0/0
17.12.2008 17:38

Andrashi

Re: Re: Rodiče...

A MadWorld je vlastně (můj názor) kompilace všeho toho, co jsem kdy hrál, navíc nadsazuje prvek brutality a "dorážky soupeře, když je na dně" nad prvek boje ještě víc, než zmíněné hry Mortal Kombat nebo Wu Tang:Shaolin Style.

Trvalo mi asi 8 - 10 let a dost různých beat'em up her, než jsem se dostal do stavu, ve kterém jsem doteď. Popravdě řečeno, nejsem, ustupuje to (agresivita, představy, náhled na svět, moje jednání) a to je dobře. Nechci to tak, jak jsem se vychoval. Úplně naopak by to taky nebylo ono, ale dostal jsem se do jistého extrému a nechci jej. 

No, a díky MadWorld, který naservíruje veškeré potřebné ingredience v jednom, je větší šance, že někdo skončí jako já.

Jsem křesťan, a to mne zachránilo. I pokud uvážíme pouze etickou část, to neustálé "takhle bych neměl uvažovat" nebo "co chceš aby jiní dělali tobě, dělej ty jim; ale já nechci aby mne někdo zabil ve sklepě!" mne nakonec pomalu vytáhlo zpět. Otázka zní: Co ti kteří žádný etický "kodex" nemají? Kde najdou protiváhu?

0/0
17.12.2008 17:52

baflek

Re: Re: Re: Rodiče...

M@GÓÓÓRRv

0/0
17.12.2008 18:29

dhatz

Re: Re: Re: Rodiče...

jestlis přelošil výpověď toho kluna,nebo sis to vymysle je jedno,ale stejně jsi maor žes to sem napsal

0/0
17.12.2008 19:18

Rohlik

Re: Re: Re: Rodiče...

No tak moje děctví bylo v podstatě hodně podobné, neřku-li stejné a žádné vlny násilnosti nepociťuji a ani si nepředstavuji jak někomu vytrhávám páteř nebo tak podobně... Tudíž buď jsem dement já, že nejsem dement nebo měl někdo v hlavě nas*ráno už dřív/popřípadě vlivem jiných okolních vlivů...

0/0
17.12.2008 21:23

Andrashi

Re: Re: Re: Re: Rodiče...

Dement nejste, ani já nejsem dement, mohu-li soudit. Popisuji, jak na mne tyto hry působily a co mi způsobily.

Ta výpověď je tu proto, abych podpořil svůj názor, a jako reakce na příspěvek Ursuse. Chci tím vyjádřit, že souhlasím s Ursusem, že takové hry fungují jako "hromosvod" negativních emocí. Ale zároveň si stojím za faktem, že MadWorld (alespoň dle všech dostupných trailerů) klade brutalitu a dominanci nad soupeřem vysoko nad vlastní zápasnické dovednosti. A to je dle mne nebezpečné, ne fakt, že se jedná o beat'em upku.

Já jinak beat'm up hry hraji dál, nepříjemný efekt ovlivňování mého jednání už v tom není, což je dobře. Dobře udělaná mlátička (př. Return of Double Dragon) a kamarád do co-opu je kvalitní zábava, jak ostatně víte sám ^_^.

Jenom varuji, že MadWorld na to jde z trochu jiného směru, který nemusí pro každého skončit dobře.

0/0
17.12.2008 21:45

Názor

Re: Re: Re: Re: Re: Rodiče...

Osobne som vždy obluboval beatmup a na Mortale som vyrastal, takisto mi nevadilo nikdy násilie v hrách napr. v poslednej dobe rezanie pílou nepriatelov v GOW2 a bavý ma to,ale vždy som ktomu pristupoval ako ku zábave. Naproti tomu násilie v reálnom živote mi je odporné, nikdy som nevyhladával potíčky ani neprovokoval. Dokonca aj pohľad na bitku v reale mi je poriadne nepríjemny. No môj názor je ten že budto má človek v hlave pomýlené od narodenia a má k tomu neaké genetické predispozície alebo je chyba na strane rodičov vo výchove. Samotné hranie agresiu spôsobiť nemôže ak je výchova správna.

0/0
17.12.2008 22:01

fts

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rodiče...

souhlasim s tebou. ja jakmile vidim krev tak mi je zle, ale v hrach bych ji prolil litry:)

0/0
17.12.2008 22:12

Mariri

Re: Re: Re: Re: Re: Rodiče...

Nechápu ty, kteří na tento příspěvek nadávají, náhodou je ty příjemná změna od těch klasikých přípěvků která řeknou prd a ještě vás naštvou ;-D . Jinak mě bojovky nikdy nebavili takže jak to tak čtu tak to je asi velké plus ;-) . Jinak ztvého příspěvku si tě představuju jako takového Harimu ze school rumble ;-D http://www.youtube.com/watch?v=3O2D34TtQ3I&feature=related

0/0
17.12.2008 22:37

jazz

Re: Re: Re: Re: Re: Rodiče...

z vlastnej skúsenosti viem, že hry, filmy i hudobné texty ovplyvňujú náhľad na svet.

násilie v hrách možno iba evokujú pudy, ktoré máme zrejme všetci v sebe, ale nie každý ich dokáže spracovať. je pravdepodobné, že po vydaní mad world sa stane nejaká tragédia - viď. GTA a pod.

na margo recenzií BW: lietajúce končatiny v golden axe sú pre úchylov a brutalita MW a manhunta je šmak? trochu divné..

0/0
17.12.2008 22:55

Qwick

Re: Re: Re: Rodiče...

Ale kamaráde ty seš nemocnej člověk...;-(To je něco jinýho..u tebe humnma aby si rozbily držkyby násilí evidentě vyvolal třeba nějakej film, nebo knížka..nebo třeba i obraz umučení krista..nikdo není normální ale ty prostě nezapadáš do profilů normálních bláznů. Lidsto bohužel násilí baví. Je to takovej náš sport..i můj děda se na vesnici pral (a dost tvrdě)s klukama se sousední vesnice. A on neví co jsou to hry;-(

0/0
17.12.2008 23:43

Forrrest

Re: Re: Re: Rodiče...

Problem neni v nasilnych hrach. Problem je v nezvladnuti vychovy - tvoji rodice proste a jednoduse... SELHALI!

Krestanska etika je spatna. O cloveku, ktery jedna spravne z duvodu nejake vyssi autority, se rozhodne neda rict, ze je dobry. Proste musi - nebo... trest (peklo). Dobro by melo vychazet z naseho vnitrniho presvedceni! Kdyz rodice nezanedbavaji vychovu, nenastane zadny podobny problem;-)V

0/0
21.12.2008 17:28







Najdete na iDNES.cz