Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lenik

27. 2. 2009 10:51
lenik

akhojky to je blbost:-P

0 0
možnosti

Syki

24. 12. 2008 12:17
...........

..měli stihnout vánoce..k FEARu patří vánoce:D....jiank vypadá to slušně ale pořád se nemůžu zbavit dojmu ež by bylo zajímavější kdyby svoje know-how Monolith vrhl do komplet novýho franchisu,třeba i stejnýma prostředkama...FEAR bych nechal u jednoho dobrýho dílu a radši objevoval novou hru než upgrade tý starý(na to mě její příběh až příliš nezajímal a Almu bych nechal spát coby jednoho z nejlepších záporáků FPS historie)

0 0
možnosti

PaVuK

23. 12. 2008 20:32
Plazmovka

Vždyť na tom scr2 je plazmovka z doom3 ;-D

0 0
možnosti

john02

23. 12. 2008 16:11
screeny

"screenshoty vypadají ale rozhodně k světu" - nesouhlasim, jsou v divne kvalite jak byva posledni dobou na BW zvykem (pravda nejsou tak otresne jak treby nedavno ty u GTA4) a grafika FEAR2 dneska uz taky nikoho nenadchne (nic proti je pekna ale je to proste uz standard)...

0 0
možnosti

Dhatz

23. 12. 2008 19:30
Re: screeny

bohuzel jednicka mela lepsi grafiku,problem je ze tady uz nema kazdy zdroj svetla stiny(treba muzzle flash). grafiku fearu 1 je treba respektovat a ucit se z ni,ale 2 uz je komercnejsi.

0 0
možnosti

jouda

23. 12. 2008 13:49
hmm

tohle bude poradna pecka a o narocst bych se moc nebal podle me to bude dobre optimalizovane stejne jako byl prvni dil, a taky urcite to nebude tak uzasne narocne jako trapne GTA 4.

0 0
možnosti

Dhatz

23. 12. 2008 19:26
Re: hmm

jasne ze ne,vzdyt to ani neni sandbox a nema to ani physX na soft levelu ani pocitani animaci prez fyziku(to je az posmrtne a ej to jenom ragdoll),tak samo to nebudemit tolik NPC jako GTA.

0 0
možnosti

Dhatz

23. 12. 2008 13:46
náročnost

i dens je náročnost soft volumetric shadows dost vysoká,doufám že radši přejdou na bitmapu nebo penumbra shadows,protože už FEAR 1 není pro můj stroj zrovna schlazovací hra(ikdyž pořád to přesahuje onen limit na 30 FPS i s AA a softeningem stínů)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

magazín 29. 3. 2024 2

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...