Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lenik

lenik

akhojky to je blbost:-P

0/0
27.2.2009 10:51

Syki

...........

..měli stihnout vánoce..k FEARu patří vánoce:D....jiank vypadá to slušně ale pořád se nemůžu zbavit dojmu ež by bylo zajímavější kdyby svoje know-how Monolith vrhl do komplet novýho franchisu,třeba i stejnýma prostředkama...FEAR bych nechal u jednoho dobrýho dílu a radši objevoval novou hru než upgrade tý starý(na to mě její příběh až příliš nezajímal a Almu bych nechal spát coby jednoho z nejlepších záporáků FPS historie)

0/0
24.12.2008 12:17

PaVuK

Plazmovka

Vždyť na tom scr2 je plazmovka z doom3 ;-D

0/0
23.12.2008 20:32

john02

screeny

"screenshoty vypadají ale rozhodně k světu" - nesouhlasim, jsou v divne kvalite jak byva posledni dobou na BW zvykem (pravda nejsou tak otresne jak treby nedavno ty u GTA4) a grafika FEAR2 dneska uz taky nikoho nenadchne (nic proti je pekna ale je to proste uz standard)...

0/0
23.12.2008 16:11

Dhatz

Re: screeny

bohuzel jednicka mela lepsi grafiku,problem je ze tady uz nema kazdy zdroj svetla stiny(treba muzzle flash). grafiku fearu 1 je treba respektovat a ucit se z ni,ale 2 uz je komercnejsi.

0/0
23.12.2008 19:30

jouda

hmm

tohle bude poradna pecka a o narocst bych se moc nebal podle me to bude dobre optimalizovane stejne jako byl prvni dil, a taky urcite to nebude tak uzasne narocne jako trapne GTA 4.

0/0
23.12.2008 13:49

Dhatz

Re: hmm

jasne ze ne,vzdyt to ani neni sandbox a nema to ani physX na soft levelu ani pocitani animaci prez fyziku(to je az posmrtne a ej to jenom ragdoll),tak samo to nebudemit tolik NPC jako GTA.

0/0
23.12.2008 19:26

Dhatz

náročnost

i dens je náročnost soft volumetric shadows dost vysoká,doufám že radši přejdou na bitmapu nebo penumbra shadows,protože už FEAR 1 není pro můj stroj zrovna schlazovací hra(ikdyž pořád to přesahuje onen limit na 30 FPS i s AA a softeningem stínů)

0/0
23.12.2008 13:46

Girm

Re: náročnost

Nevim nevim, uz tenkrat me Athlon XP 2.2GHz spolu s GF 7600GT rozbehal FEAR1 se vsim na max v 25-40 FPS pri rozliseni 1024*768 s 2*AA takze se to celkem hrat dalo... A to nebyla zrovna "nej" sestava na tu dobu takze technologie soft volumetric shadows se nebojim...

0/0
23.12.2008 16:08

Dhatz

Re: Re: náročnost

to neni o tom,u me to ma omezeny framerate na 30,takze nemam tuseni jak rychle to dokaze renderovat,ale soft volumetric shadows by rozhodne v dnesni dobe nemely tvorit falesne prechody kolem objektu(to ses tane kdyz zapnu AA po zapnuti softeningu,v opacnem pripade dostanu AA bez softeningu),a uz by je taky mohli rozostrovat podle vzdalenosti aby se blizily penumbra shadows. problem je ze softening volumetráků vypadá jako použití více slabších stínů a přez špinavé sklo to ve FEARu vypadají softnuté viditelně tmavěji než mají

0/0
23.12.2008 19:24

haha

Re: náročnost

Tve komentare jsou fakt srandovni:) To, ze si neco prectes na nvidii faq nic neznamena:D

0/0
24.12.2008 11:07







Najdete na iDNES.cz