Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Plešoun

24. 12. 2008 12:26
Nějak rychlý

Osobně tomu moc nevěřím. Spíš mi to přijde jako zástěrka pro propouštění a rušení oddělení, který by se bez takovéhle výmluvy dělalo těžko.

Jako věřím, že krize má a bude mít na herní průmysl vliv - ono když lidi nemají peníze tak hry budou první věcí které se zřeknou - obzvlášť když je lze tak snadno pirátit a kupování je vlastně pouhou "dotací z dobré vůle"

Ale vzhledem k délce vývoje her mi krachování přijde hodně rychlé. Hra se vyrábí řekněme 3 až 4 roky. A během té doby z oné hry stejně nepramení žádný zisk. Je prostě zajímavé že hry které mají vyjít za rok tdď ruinují studia. vždyť bez krize by taky nepřinesli ani kačku...

Nějak jsem čekal, že krize se projeví. Ale časem. Pokud studio narve do hry tři roky života, tak ji krátce před dokončením nezruší ne? Tím má mohem větší ztráty než když ji dotáhne a prodá aspoň něco.

0 0
možnosti

Dhatz

24. 12. 2008 15:55
Re: Nějak rychlý

krize určitě dává prostor pro zástření důvodů zrušení herních studií/divizí,ale kde na to lidi mají vzít $$$? takže přeci jen některé firmy na ni doplatit musí.

po pravdě si myslím že by se mělo přejít k dárcovskému systému,majetní fandové nějakého titulu by tak přímo pomohli jeho vývoji.

0 0
možnosti

Wes Parmalee

24. 12. 2008 12:20
!

„Nechť

odpadne, co je kolísavé. Nechť odpadne, co je oportunistické. Ale nechť

v té straně zůstane, co je pevné, co je charakterní…“

0 0
možnosti

vib-ribbon

24. 12. 2008 14:18
Re: !

Nechť vyboucne beďar....Rv

0 0
možnosti

alexej27

24. 12. 2008 12:10
Krize

Je celkem logické, že herni studia krachují, vše je propojeno se vším, firmy krachují resp. propouštějí, lidé přicházejí o prácí, tím pádem se zúží domácí rozpočet a na hry už hold tolik peněz nezůstane.Můžete dělat sebelepší hry, ale pokud na to lidé nebudou mít peníze, tak to můžete zabalit.

0 0
možnosti

uzivatel

24. 12. 2008 13:18
Re: Krize

Tady bych to spis videl tak, ze po ne prave uspesnych projektech nebyly banky kvuli krizi ochotne riskovat a firmam dosly penize ... pokud jde o domaci rozpocet na hry, tak v listopadu v USA podle NPD mezirocne stouply trzby, takze zatim krize jeste tak tvrde nedopadla.

0 0
možnosti

Petr

24. 12. 2008 11:47
Free Radical

Tohle je mi dost záhada, Haze přestože to byl shit má na kontě přes půl milionu prodaných nosičů...

0 0
možnosti