Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

F.E.A.R. zprznily datadisky

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Oldis_rab

datadisky byli lepsi

nez puvodni hra, i kdyz si myslim ze potencial celeho pribehu nevytezili na maximum a minimalne jeste jeden datadisk by to sneslo.

0/0
28.12.2008 23:35

JKross

..

Tak sem teda zdevavej jak dopadne F.E.A.R.2 kdyz maj tak odvazny reci :) estli si sou tak moc jisti tak se tesim

0/0
28.12.2008 19:19

Asterixxx

I datadisky byly OK

Na F.E.A.R. 2 se těším, škoda že to vychází v unoru, to asi nebudu odlepitelnej od Killzone 2 a pak plynule přejdu na RE5, ale na Almu si čas udělám vždycky :-)

0/0
28.12.2008 18:04

BANANSVK90

asd

nooo podla mna bol fear kvalitna gameska ne koli tim lakavim scenam

ale na tu dobu grafike

hlavne aaa tej hratelnosti .. prestrelki nemaju

chybu krv prach iskri a tak paradicka aa este ta  AI ... som si

pripadal jak kebi som hral multiplayer

0/0
28.12.2008 17:21

lukluk

blbost!

taková blbost datadisk fear:perseus mandate byl téměř dokonalí tak jak první díl fear.mužu doporučit!!

0/0
28.12.2008 13:41

Arnie

Re: blbost!

No ja neviem, datadisky k FEARu som nehral, ale zato som hral FEAR samotny a presiel som ho. Zahral som si ho preto lebo vsetci kamarati my hovorily ze jaka je to paradicka, a ze sa budem lakat a taketo veci tak ze to skusim.

A jak to zaposobilo? Nic moc, stale beham po skoro identickych chodbach, semtam zapraska vysielacka a ukaze sa Alma (asi moment ked sa mam zlaknut) a tym to konci :< Cakal som od toho viac ked mi to kamarati doporucovali. Ale zas, paradna cast bola ked som isiel na rebrik tak flak tam alma hned a dole uz cakal Paxton, to bola asi jedina paradna cast R^

Kazdopadne, pri Doom 3 som sa bal viac ako pri FEAR, ale to je kazdeho nazor ;-)

0/0
28.12.2008 14:00

Dann

Re: Re: blbost!

Souhlasím, žádná ( ne umělá ) sláva se nekonala - hodně průměrná střílečka kterou už ani datadisky nemohly zachránit či ji hlouběji potopit ...

0/0
28.12.2008 15:11

Arnie

Re: Re: Re: blbost!

Ale zas nehovorim ze FEAR 2 neskusim, ak bude aspon tak dobry na soky jak intro tak to si nesmiem nechat ujst, pac pri intre ma jemne myklo ;-D

0/0
28.12.2008 15:38

Jagup

Re: Re: blbost!

No vidíš to mě přišel FEAR zas mnohem děsivější..jo a ten moment na tom žebříku si pamatujuR^ Jinak po sérii Half-Life a No One  Lives Forever to je moje nejoblíbenější střílečka, hlavně díky AI.

0/0
28.12.2008 17:34

Dhatz

Re: Re: blbost!

taky bych rekl ze sam udelam lepsi hororove prvky nez pitomou malou devku,jediny moment kde sem se zatim leknul byl watcher v tmave kdychli mimo osu pohybu,to bliklo svetlo a vsiml jsem si ho az kdyz byl u me. jinac to zpracovani, zbrane AI a logika celeho deje jsou naprosto luxusni. chybi tomu snad uz jenom neprime osvetleni,kvuli jehoz absence museli umistovat falesne zdroje svetla po mapach. Sice jak uz to u FPS byva se nevyhla hra spousteni udalosti podle pozice hrace,ale to je preci vsude stejne,takze to uz i ocekavam.

0/0
28.12.2008 18:56

Arnie

Re: Re: Re: blbost!

To ano, prosim, dej je pekny a na AI nepriatelov som bol pomerne nezvyknuty, nikdy som necakal ze si trebars panacik dovoli zhodit automat na pepsi a za neho sa schovat :-):-) to je svetlejsia stranka hry ale nanestastie je podmazana prakticky rovnakym prostredim a slabsim hororovim prvkom...ale hororovy prvok samozrejme na kazdeho inac, ja napriklad nikdy nezabudnem na scenu z rebrikom a aj ked pojdem ja osobne na rebrik tak budem pomerne v prdely ;-D alebo aji v inej hre, ten moment ma proste dostal ;-);-D

0/0
28.12.2008 22:17

vlk

Re: Re: Re: Re: blbost!

Ono je taky třeba říci, že ta AI není ve skutečnosti AI, nýbrž obyčejná skriptovačka. Na předem určených místech si vojáci dokázali převrátit stůl už v Return to Castle Wolfenstein, tady je to prostě jen trochu vylepšený. Protože je hra třeskutě lineární a hráč vždycky přijde z jedné chodby, není problém to takto udělat, v otevřenější hře by to nešlo.

Jinak leveldesign byl úplně naprd, navzdory hroznýmu hypu imho nebyl FEAR nic víc než průměrná střílečka s nulovou znovuhratelností.

0/0
28.12.2008 22:25

Jagup

Re: Re: Re: Re: Re: blbost!

Ba ne, nejde ani tak o ty stoly, jako o to, že vojáci spolu pěkně spolupracovali. Zatim v žádný jiný hře jsem neměl pocit, že by o sobě tak ,,věděli''. Hustá byla ale i taková komunikace když zůstali jen poslední dva z jednotky a velitel pobízí ,,Go,go,go!'' a dostane se mu odpovědi,,No,way!!!!''. Jo je fakt, že prostory byli lineární(to se dalo u horroru čekat) a stereotypní...ale i tak Fear mě bavil hodně. 

0/0
28.12.2008 23:32

Hybrid666

Re: Re: blbost!

Souhlas, hral a dohral jsem jej pred nedavnem vc. datadisku EP, a ze bych byl z Feara buhvijak unesen se rici rozhodne neda, lehce nadprumerna strilecka, rozhodne ale zadny must have titul. Souboje byly pekne vyvedeny, to se hre neda uprit, ale jinak? Zastrenej, pln nelogicnosti pribeh (hlavne datadisk), stale stejny prostredi, linearita jak prase...Beru v potaz, ze kazdemu se libi neco jineho a ma od hry jina ocekavani, osobne davam ale fearu 70 %, s D3 se nemuze vubec srovnavat takrka po vsech strankach az na ony souboje

0/0
29.12.2008 14:08

Mambo

Re: blbost!

Perseus Mandate bol hnus, obycajne vytrieskanie peniazi z licencie na znacku.... Extraction Point bol este celkom dobry ale Perseus absolutna kravovina. Navyse by sa patrilo keby pridali aspon nieco do multiplayeru a nie iba kratku singleplayer kampan s pribehom ktory nedava zmysel a designerskym umenim 14rocneho decka co si sadne za PC a hra sa s editorom :-/ :-©

0/0
28.12.2008 17:45







Najdete na iDNES.cz