Diskuze

Lord of the Rings: Conquest - nový trailer

Poutavá single i multiplayerová akce od Pandemicu Lord of the Rings: Conquest za chvíli dorazí do prodejen. Jako poslední ochutnávku předvádíme nové video.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

marast

7. 1. 2009 10:53
kcaka+J

stejne jen vseci nadavate a jak to vyjde na torrentech budete sosat jak OTEKLI!! ste smesni!!!! a budete to hrat ve dne v noci.;-D

0 0
možnosti

Girm

7. 1. 2009 12:07
Re: kcaka+J

budu to sosat a mozna i hrat. ale kdyby tam nebyly trapne efekty, debilni AI atd asi to i koupim. hodnotim podle videi takze uvidim...

0 0
možnosti

Amaroun

6. 1. 2009 19:01
Jezisi kriste

Tak tohle mne zklamalo ... precetl jsem celou praci Tolkiena a musim priznat , ze tohle mne naprosto presvedcilo v dnesnim trendu vyvojaru jit po penezich vic nez dat lidem kvalitni zazitek ......U tolkienovych knih jsem miloval amtosferu napr kolem gandalfa ktery pro mne byl necim zahadnym a jedinecnym ( nevrhal blesky po kazdem nepritely ale bojoval s rozvahou ) ....... k tomu musim jeste dodat ze velmi fascinujiciho zpracovani jsem se dockal u hry zaklinace , o ktere muzu mluvit jenom v superlativech . ( pribeh jsem dokonce zral vic nez u knih zaklinace )

0 0
možnosti

LaCroix

6. 1. 2009 15:23
ať jdou už do hajzlu

Viděl jsem akorát trailer a stačilo mi to. Možná se mnou budete nesouhlasit, ale když vidím počítačově zpracované filmové ksifty Gimliho, Legolase, Aragorna aspol, tak se mi otvírá kudla v kapse. Před mnoha lety jsem četl Pána prstenů a byl to úžasný zážitek. Bohužel od té doby co natočili filmy, Lotr se mi úplně zhnusil. Například Aragorna, nebo Legolase jsem si představoval úplně jinak, ale dnes už si ani nepamatuji jak, protože se na mě odevšad (stolní Lotr, Lotr od GW, Lotr ve hrách, Lotr ve filmu, Lotr na tričkách atd.)šklebí držky jejich filmových představitelů. Ach jo ;-(.

0 0
možnosti

joey.tribbiany

6. 1. 2009 17:19
Re: ať jdou už do hajzlu

Souhlasím s tebou! Nedá se ovšem říct, že by se filmy nepovedly, akorát nemají tolik společného s knižní předlohou.

0 0
možnosti

joey.tribbiany

6. 1. 2009 14:34
RE: LOTR: Conquest

Vývojáři zapomínají na J.R.R. Tolkiena, dělají si z LOTRa cirkus. Očividně se chtějí podobat úchylnému trendu, kdy všechno, bliká, svítí, vyzařuje lesk a jinak bláznivě ozařuje celý jinak docela dobrý dojem ze hry, zaujmout člověka lze daleko více logickou souvislostí a ne nesourodou porcí nesmyslných akcí postavených na hlavu. Racionální hráči to odnesou ze všech nejvíc. Tak to dopadá, když herní inspirací pro herní vývojáře je jen samotný film (silně pochybuji, že četli originální, tedy knižní verzi tohoto megalománského díla) a současný "konzoloidní trend svítivosti" - komercializace společnosti nevyjímaje.(Y):-©Rv

0 0
možnosti

Arenoth

6. 1. 2009 15:25
Re: RE: LOTR: Conquest

Ještě se holedbají jak je to užasné a prý autentický zážitek z bitev. Jinak jestli jste si všimli tak záběry z trailaru jsou pouze ze singleplayer části hry. popřípadě ze splitscreenu

0 0
možnosti

Arenoth

6. 1. 2009 11:14
Vyzkoušel jsem

Hrál jsem demo které se uvolnilo na PSN store. Ano je sice na PS3 ale myslím že se moc nebude lišit od PC verze a mužu říct jenom jedno. Zklamání. Nápad je sice dobrý ale zpracování hrozné. Kdo čeká zajímavé boje tak ať se příliš netěší. Systém comb, který je ve hře zaveden má katastrofální nedostatek v absenci nějakého zaměřovacího systému. Prostě s tím nikoho netrefíte. Zbýta tedy jen možnost naběhnout do davu a zuřivě mačkat tlačítka jako ostatní. To samé platí i o jízdě na koni. Speciality typu backstab jsou k ničemu protože trefit s ní pohybující se cíl je téměř nemožné ( a při pokusu se vám zruší neviditelnost). Lučistníci mají k uzoufání slabý útok a rychlost. Zato kadence střelby je rovná kulometu. Magové jsou naopak až příliš silní a lehce vás usmaží. Obě strany konfliktu se ničím neliší. Vlasně ano liší se Skinem ale to je tak vše.Dokonce i názvy úderů jsou stejné. 

0 0
možnosti

Arenoth

6. 1. 2009 11:22
Vyzkoušel jsem pokračování

Fanoušci knižní předlohy budou zklamáni způsobem zpracování, kdy se prohání po hobitíně 6 mágu a navzájem se smaží bleskem (opět- dobro má modře a zlo červené, jediný rozdíl). Naopak skální příznivci tohoto stylu budou zaskočeni stylem hraní a neoriginalitou na obou stranách. Mapy jsem hrál dvě. Minat Tiirith a Vyplenění kraje. Nechápu sice kde se v kraji vzali rytíři Gondoru, mágové, scouti, a ruzní skřeti když zde byli pouze hobiti a jim podobní. Grafika je obstojná ale nic extra nádherného nečekejte. Hudba jsou klasické motivy které jste slyšel ive filmech. Pokud vás bavil Battlefront doporučuju zůstat u něj a do tohoto díla se nepouštět. Moje hodnocení vycházi z dema a tudíž vše může být jinak.

0 0
možnosti

D

6. 1. 2009 10:17
Prehnane efekty

Vypada to zajimave, ale nelibi se mi graficke efekty pri pozivani zbrani. Podle me to nalezi jen kouzlum. Kdyz nekdo napriklad sesle fireball nebo neco podobneho, tak proc by nemel za sebou nechavat ohnivou stopu, ale pokud jen nekdo proste sviha mecem, sekerou nebo cimkoliv jinym a za tim mecem "slehaji plameny" tak mi to pripada dosti "smesne".

Proc musi byt kazda postava "extra balsoj geroj"? Proc tam proste nemuze byt "normalni fantasy postava", klidne to muze byt i nadprumerny hrdina, ale proc mu, prosim vas, musi jeho zbrane zarit, fosforeskovat a jinak "fascinovane saskovat"? Docela to nici atmosferu. Vzdyt to jsou prece jen "obycejni lide, elfove, skreti, trpaslici atd". "Opravdovych kouzelniku" tam az tolik neni a ty efekty by mely byt rezevovany pro ne. Ostatne, prave oni jsou temi nejmocnejsimi. At uz v knize nebo filmu.

To uz tam autori rovnou mohli dat teplem navadene rakety, s temi by se na grafickych efektech opravdu mohli vyradit.

Skoda, jinak to vypada dost dobre.

0 0
možnosti