Diskuze

Herní průmysl na krizové křižovatce

Růst nejde do nekonečna, ceny her stoupat nemůžou, tak co s tím? Třeba dobrovolné platby nebo důraz na příběh místo násilí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ironfist

21. 1. 2009 23:28
Kríza neuškodí moc...

Krásny článok a pravdivý:-) Moj názor je taký že herný priemysel i ked je kríza nebude hlbšie poškodený a myslím že táto súčastná predajnost nezáleží ani tak priamo od krízi.

0 0
možnosti

Ja

21. 1. 2009 15:00
Mam to

Dik uz stahuju full verzi ;)

0 0
možnosti

Branco

21. 1. 2009 9:19
čosi k hrám

Ja som vždy patril k ľuďom ktorý sa radili medzi Pcčkárov. PC ma baví. Rád si na ňom čokolvek poskúšam ale aj si rád zahrám. Problém ale je, že naozaj sa dáko zabúda na ten príbeh v hrách. Dneska dostala zelenú grafika, prasnime čo najkrajšie textúry na čo najväčšie klišé a poďme to predať. Hry sú nezáživné, nudné v terajšej dobe. Keď som si zahral nejakú novú strieľačku, buď to bolo samé f*ck a shoot, prípadne som bol dáky robot v nejakom super obleku v ktorom ten chlapík vyzeral ako sumozápasník a strieľal som robotov. Hry už niesu proste to čo boli. Čo taký max payne 1 abo 2. Príbeh skvelý, dobré prostredie, dobrí nepriatelia nebolo to dáko ťažké a bolo to hrozne filmové. Fakt super, čo tak Mafia 1 ? Tak isto bola bohová, prešiel som ju milion krát.

0 0
možnosti

Napalm

20. 1. 2009 18:47
Amatérský vývoj

Ou jé, kvalitní hru bez peněz neuděláš... Ten odstavec o amatérském vývoji atd jsou kecy od A-Z. Na vyvíjení her jsou potřeba hluboké znalosti a těmi disponuje asi 0,5% teenagerů, kteří nemusí platit nájem, telefon, elektřinu a k tomu si kupovat nový hardware plus platit třeba hosting serveru. Všichni starší potřebují peníze a hodně málo lidí věnuje svůj čas něčemu dalšímu než je jejich práce, rodina nebo odpočinek (sport, kultura, ...). Ve svém volném čase jsem udělal během dvou let střílečku FPSCORE a říkám, že jakmile nejsou peníze, tak je všechno problém. Celý vývoj jsem zadotoval obrovským množstvím volného času, nelituji toho, ale říkám, že udělat kvalitní projekt bez peněz je prakticky nemožné. R^

0 0
možnosti

Lumirel

21. 1. 2009 15:02
Re: Amatérský vývoj

Já to znám ze světla dělání map a různých modů, co jsem dřív dělal. Od nového zaměstnání už nato není vůbec čas nebo spíš chuť pracovat i večer po celým dnu. A věřím, že vývoj celé hry, i když amatérské potřebuje finance.. hlavně dělat něco úplně sám... to je na zcvoknutí.

0 0
možnosti

Ja

20. 1. 2009 18:24
Co to je?

heledte co je to za hru jak je podobna Firebugs(takova ta vesmirna lod na obrazku)?

Je nejaka taka hra?Ktera je nej?Dik moc

0 0
možnosti

hpfl

20. 1. 2009 18:43
Re: Co to je?

hral jsem jen demo ale rekl bych ze je to ten AudioSurf

0 0
možnosti

embel

20. 1. 2009 16:42
rrr

ten papoušek na tom screenu je luxusní

0 0
možnosti