- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A máme tu další MMORPG, které zkouší použít koncept přímého ovládání boje. Když jsem se na tohle téma bavil s hráči MMORPG před cca 2 lety, řekli mi, že jsem pi||CENZURA||.
Kdo má nějaké nápady, proč je přímý boj v MMORPG nevhodný , sdělte je prosím v reakci na tento příspěvek.
Osobně nehraji MMORPG (málo času), ale sleduji dění okolo nich. A z toho usuzuji, že v zásadě jsou tu dva důvody.
1) Lagy. Přímý boj se opravdu špatně implementuje, jestli musím čekat 1/2 sekundy na odezvu, popřípadě pokud je odezva okamžitá, ale "já trefil, server si myslí opak". Což je dle mne v případě "WoW systému" kamuflované tím, že boj probíhá jako dynamické tahy, tedy je zde jistý čas mezi koly na kompenzaci lagů. To u přímého boje nelze.
2) Neochota hráčů. Omlouvám se, pokud jsem se tímto někoho dotknul, ale když jsem v diskusi k AoC četl "...proč bych mačkal tolik kláves jako de||CENZURA||", tak to o něčem svědčí. Ano, máme zde jednoduché a UČINNÉ ovládání. Ale...možná až moc jednoduché.
v bodu 1 s Tebou az tak moc nebudu souhlasit ohledne WoW. Lagy pri prime konfrontaci napr. v arenach se projevi az ve vyjimecnych situacich jako je napriklad heroism od shamana, ktery pak kouzli lesser healing wave cca 0.8 sec a kde ty sice zareagujes vcas s kickem kdy zbyva do dokouzleni treba 0.2 sec, ale vzhledem k malinkate latency se objevi kick treba az 0.1 sec po dokouzleni. Jinak v jinych pripadech jsem si toho nevsimnul, naopak kdy je to hodne videt je ted Lake Wintergrasp kdy kdyz je tam spousta lidi tak to laguje fest, ale uz na tom pracujou.
mě se to docela líbí, nevim proč, ale má to takovej šmrc nebo co,
ALE,
co to má bejt sakra za zbraně???? každá má aspoň 4 metry, a co sem koukal, každej má takovej vířívej útok kdy sejme každýho do 5metru,,,
Škoda že tam nebyli vidět luky,, 3 metry dlouhej luk, 2m dlouhej šíp :-D
všechno to lozlouskne až bojovej systém a kompatibilita s Evroupou/USA
Na WoW už si vylámalo zuby pořádné množství her a tohle bude jen další z nich. Odpočívej v pokoji, T.E.R.A.
Dalsi Fantasy zhovadilost ale poradnej realnej simulator napr. kamionu to ne,ale takove ptakoviny se budou furtdelat jak na bezicim pasu tfuj!
MMORPG simulátor kamionu veškerá interakce s ostatními hráči by spočívala v použití pozdravného klaksonu jednou za 3 hodiny při cestě do Bangladéše
Ti korejci s tim nedaji pokoj, "Mala pera, velke mece..."
Jojo, Freud nikdy nemohl tušit, jak obrovský objev vlastně učinil
Není tajemstvím že poslední dobou se s MMO roztrhl pytel a že já, jako jeden ze zarytých fandů Wowka jsem všechny ty pokusy co poslední dobou byli odsoudil k zániku. Tohle se mě ale líbí. Nemyslím vizuální stránku, tu si strčte někam, ale onen přímej boj. Jen su zvědavej jak se jim podaří vyvážit postavy.
Poznámečka: V jednom se to od LA2 neliší vůbec. Elfkám tam zase leze zadek z podsukně
nenech se nachytat, přesně tohle sliboval i Age of Conan, a pak z toho vypadlo lehce pozměněné WoW - viděl jsem video, a je to klasická kydlačka ve stylu "Stopadesátkrát kliknu levým", místo WoWovského "Jednou kliknu levým a šetřím myš"
napada me jedno jmeno Archlord. Na svou dobu vizualni pecka, po kratke hre vsak prislo vystrizliveni. Dalsi korejska grindovacka s libivou grafikou.
Prvni MMO ktery se mi libi, doufam ze se pujde dat hrat i v CR.
Vypadá to zajímavě, především po vizuální stránce ... kéž by to mělo podobnou hratelnost jako má WoW ....