Diskuze

ArmA 2 - filmový trailer z amerického tábora

Sugestivní trailer české taktické akce ArmA 2 je k dispozici. Neváhejte a obdivujte zlaté české ručičky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fero

5. 2. 2009 12:23
Nie je to trailer

Dovolím si článok poopraviť, nie je to trailer, ale prvé zo série videí ktoré formou "no comment" TV reportáže predstavia každú z bojujúcich strán. Takéto shoty sú aj v reále nudné a nemajú žiadny dej. Sú to akože len zábery dokumentárnej kamery. Podľa mojeho vkusu to vyzerá veľmi dobre, na rozlohu tej hry až vynikajúco a skoro nechcem veriť že je to in-game. Na rozdiel od niektorými zbožne očakávaného OFP2, je tu dokaz že tá hra pobeží a chcem veriť že nebude zabugovaná.;-)

0 0
možnosti

Mad_Igor

31. 1. 2009 20:06
je to stare OFP

Je to stale to stare OFP, ano textury su nadherne, objekty maju vela polygonov a tam to vsetko aj konci. S Arma2 su velmi pekne screeny, da sa povedat fotorealisticke, problem nastava az sa to zacne hybat. Ta fyzika je k smiechu, ako moze Abrams poskakovat zo strany na stranu a triast sa ako od zimy? Kolko asi tak taky Abrams vazi? Zato vsak v plnej rychlosti sa vterene ani nepohne a len tak "preplava". V realite je to presne naopak, kazdy tankan to potvrdi. Co ten vzlet BH? To je nejaky RC model? Myslel som ze BH je Heavy Chopper, tak by mohol aj ten vzlet tak vypadat. No a to najhorsie na zaver su vojaci, ich roboticke pohyby nakazene nejakym druhom zimnicnej triasky posobie v dnesnej dobe motion capturingu totalne pateticky. Zaraza aj rovnaky "Bolsoj balet" skupiny vojakov skakajucich rovnakym krokom cez krajinu ako gazely. Co sa dizajnu postav tyka mi napada len slovo klasika "ako by ich jedna mater mala" jeden jak druhy len maju ine "ksichty", nema americka armada (teda sorry tentokrat US Marines) aj nejakych tlstych, chudych, vysokych alebo mrnavych? Ked pozriem OFP2 videa tak tam to zije, ma to realnu atmosferu, arma2 ma zase krajsie screeny. Screeny sa vsak nedaju hrat a potom nam bude realita k nicomu ked sa nebudeme citit ze sme tam.

0 0
možnosti

....

31. 1. 2009 21:32
Re: je to stare OFP

Graficky to vypadá realisticky..A myslím že tvůrci vědí jak co naprogramovat a jak se chovají vojenské oběkty..Dělají vojenské výcvikové programy a nikdo si nestěžoval.Tak nesekýruj,nebo nejdřív udělej hru která bude lepší než ARMA 2 a pak teprve něco říkej..Možná že ten vzlet toho vrtulníku je udělanej tak jak je aby to nebyla nuda pět minut dopředu startovat motory a získávat otáčky víš??Někde bejt ústupky musej..Pokud chceš reálné vzlety tak si kup licenci na jejich výcvikovej software...Nehledě na to že to může bejt ještě upraveno..Sekýrovat umí každej ale udělat hru tak aby byla ještě zábavná to už je težší..už takhle je to rozlohou obrovská hra..Já ti nevím jak ty ale mě by nebavilo kdybych musel čekat minutu na to až mi otáčky vrtulníku dovolí vzlétnout..Ta hra je už tak realistická až dost...Ohledně designu postav,myslíš si že by v útočném komandu byl tlustej člověk??Nebo obr aby se do něho dobře strefovalo???A taky myslím že BI vědí jak se kdo hejbá...Kolik pak máš na kontě vytvořených her??Založ tým a udělej hru když seš tak chytrej..jenže mám pocit že o tom jak se dělá hra moc nevíš...To neříkám proto že BI je české studio ale proto že mě už vadí jak každej kecá o tom jak by to mělo bejt ale sám neumí udělat ani 2D arkádu..Ono to totiž asi nebude tak lehký jak si mysíš víš?Protože kdyby bylo tak by tu takovejch her bylo více ne???A ne že jediná konkurence bude armed asault od stejnejch tvůrců..OFP2 nelze označit jako přímou konkurenci protože ta potáhne spíše do arkády jak se zdá..A její tým má hodně přes 300 členů  a k tomu má minimálně desetinásobné náklady na vývoj takže to je uplně něco jiného..musíš si vzít že BI je malé studio a i přes to toho dokázali docela dost..znají je skoro na celém světě a jejich úráce cvičí vojáky do bitvy aby hned při první střelbě nešli na smrt..a to je úspěch

0 0
možnosti

Eso

31. 1. 2009 11:37
Zvuky . . .

Doufam, ze aspon zvuky nebudou recyklovane z jednicky:-/Nepratelska strelba mela zvuk jak poplasnaky odpalovane uprostred sidliste. Po dlouhe dobe jsem pustil Armu1, vyjel se dvema kolegy v abramsech. Jeden se ztratil! Vracim se a co nevidim, tank otoceny na vezi!! Stacil maly kamen a jednotka je minus jeden tank. Tentokrat nekoupim HNED, ale pekne si pockam na zkusenosti hracu. Tisic kacek je tak akorat, ale za neco co funguje z poloviny, az prilis.

0 0
možnosti

....

31. 1. 2009 12:10
Re: Zvuky . . .

Zase nesmíš zapomenout že ta mapa je obrovská a je plná detailů a je těžké zvládnout opravit všechny chyby ořed vydáním hry,zvláště když je to chyba která se stane jednou za čas

0 0
možnosti

hra

30. 1. 2009 20:48
arma

 No když jsem poprvé zahrál Flashpoint tak jsem z toho byl úplně vydřenej, jelikož jsem měl pocit z té hry, že jsem jakoby součástí té armády a té války. Ten pocit ve mně nevyvolala samotná grafika nebo nějaké technické zpracování. Vyvolalo to ve mne to vyprávění příběhu, kdy mne bavilo byť jen doject pro náklaďák, nebo jen mazat na hlídku. Dabing a vše pěkně zpracováno tak abych se opravdu cítil jako voják. To byla ta síla flashpointu proč měl takový úspěch ( aspoň pro mne tedy ). Já opravdu doufám, že si tohle vývojáři uvědomují a neudělají stejnou volovinu jako v armě 1, kterou jsem si koupil s očekáváním něčeho podobného a nakonec jsem hlavní kampaň odložil po 5 misi. To se fakt nedalo, žádná atmosféra , nějaké vybírání misí z nějakého briefingu? Co to je ? Přece v armádě, když je brífing tak je leda tak před tabulí v nějakém stanu a moje představa je, že tam někdo mácha před mapou někdo s ukazovátkem ( komtátorka v televizy fakt ne viz. první díl ). :-) Armu jsem odložil a vytáhl asi až za půl roku kvůli multiplayeru, který se mi osobně  po opravách tedy líbil.

 Ale jestli 2 bude stejnej styl a žádná atmosféra, žádnej příběh + brífinky jako vybírání misí tak jednoznačně nekupuju. Kvůli multiplayeru to přeci nemám zapotřebí, to si to stáhnu od americký armády zadarmo ;-) Jináč jsem na ČR hry patriot [>-][>-] ale ne za každou cenu:-) držim jim palce R^

0 0
možnosti

Girm

30. 1. 2009 20:58
Re: arma

docela jsi to vystihl! flashpoint mnel sve obrovske kouzlo.

0 0
možnosti

DDT is good for mee

30. 1. 2009 18:52
Zvuky

Ty zvuky vozidel, jsou pořád jakési nedomrlé....

Jak může být vrtulník už ve vzduchu a teprve nabírat otáčky, a jehož zvuk navíc připomíná spíš start staré mlátičky?

0 0
možnosti

lordmato

30. 1. 2009 18:44
uz by

to konecne aj mohlo vyjst...v tych titulkoch ze grozovia, lol, to mohli rovno napisat ze gruzia...

akurat skoda ze zas budeme hrat za amikov...radsej by som si zahral ked uz nie za miestnu miliciu/partizanov, tak aspon za vojsko osn alebo EUnie

0 0
možnosti

bart

30. 1. 2009 18:29
nuda

trailer je to pěkný ovšem veskrze nudný...

0 0
možnosti

Earl

30. 1. 2009 19:52
Re: nuda

myslím, že se snažili zachytit jakoby dokumentárního ducha - což se dle mě podařilo

0 0
možnosti

PalicHer

30. 1. 2009 17:15
Tahle hra uz nikoho nezajima

Vydel sem ji na minulym Invexu a vypadala hnusně. :-©:-©

0 0
možnosti

Mort

30. 1. 2009 17:09
:)

no vypadá to velice chutně :)

0 0
možnosti