Diskuze

Fuel - Velký kaňon, Nové Mexiko a dragster

Prostředí v závodní hře Fuel je neuvěřitelné. Projíždět se budeme moci Velkým kaňonem, Novým Mexikem i honit se lesy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PíCman

21. 2. 2009 0:45
konzolová grafika

Není divu že to je takový hnus když to primárně dělají na konzole.Dneska už Xbox a PS3 jsou slabým článkem pro herní průmysl,protože jejich výkonem se rovná 3 roky starých her takže všechny hry co se na ně chystají budou stát za velký h.vno a PCčkáři budou na tom doplácet protože se kvalitní grafiky nedočkají.Byl bych už rád kdyby ty po..ané konzole zrušili a začali dělat pořádné hry na PC.Tohle to je humus.

0 0
možnosti

xpavel

21. 2. 2009 1:55
Re: konzolová grafika

ja nevim co furt mate... grafika to neni "realisticka" ale vypada to podle me velmi dobre....uprimne ja nechci aby hry vypadaly jako realita.... na druhou stranu pustte si film na dvd a budete prskat co to je za "grafiku"....

0 0
možnosti

Dhatz

20. 2. 2009 20:45
LOD? anyone?

myslím že hlavní důvod pro takovou degradovanou grafiku(fakt hnus jako quake wars jak to Jazzcat trefně přirovnal) je určitě v neschopnosti codemasters udělat funkční LOD, a taky samozdřejmě to budou záběry z konzolí.

0 0
možnosti

jazzcat

20. 2. 2009 19:26
...

hra má peknú grafiku, možno ako quake wars..

neviete, či to má byť online alebo single player?

0 0
možnosti

Marek

20. 2. 2009 17:13
grafika je hnus

Proboha, vždyť ty screenshoty svědčí o opaku. Řídítka ve formě kvádru a takto rozplizlé textury měly hry před třemi lety. Ve srovnání s nádherným Motorstormem 2, krásným Pure nebo čímkoliv novějším konzolovém je jasné - Fuel bude možná zábavný, ale graficky přinejlepším průměrný.

0 0
možnosti

okounek

20. 2. 2009 17:31
Re: grafika je hnus

voe motorstorm je TUNEL tohle je jezdění po 14 tisících !!!!! kilometrech čtverečních!!!!! Takže sakra musí to být horší grafika, když to počítá takovou obrovitost a ne tratičku jako v MS

0 0
možnosti

franta

20. 2. 2009 16:38
nice

Vypada to pri nejlepsim jako FlatOut UC (ne, to neni lichotka). Mno.. mozna s horsimi stiny, rozmazanejsimi texturami, polovicnim frameratem a solidnim screen-tearingem :D aneb jak to dopada, kdyz se nekdo snazi s konzolovymi 256MB vytvorit rozlehly svet s dalekym dohledem. Stejne je to s Fallout 3. Nj, konzole = tahoun pokroku ;-DR^

0 0
možnosti

Blah

20. 2. 2009 15:53
!

Vypadá to hodně bodře. :) Už se těším.

0 0
možnosti