Diskuze

Dante’s Inferno: cesta do hlubin pekla

Očekávaná akce z dílny tvůrců skvělého Dead Space se už pomalu rýsuje na obzoru a ukazuje důvody, proč se na ni těšit. Jaká bude pouť peklem?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bytost

4. 4. 2009 20:53
Third-Person

Škoda že to bude asi jen Third-Person. :-( Nemám to rád. Proč to v těchto hrách nejde libovolně nastavit na First-Person??

Jinak souhlasím s tím že je to prznění povídky. V traileru té hry jsem viděl jak křesťanský kříž se používá jako zbraň na zabíjení 8-o, to je podle mě vrchol úpadku a degenerace a nejsem křesťan... 

0 0
možnosti

XmarkstheBOX

23. 3. 2009 12:16
Zajímavý

Zajímavý, že zrovna tahle hra je na obouch platformách.... většinou věci, co jsou jak na PS3, tak na X-360 jsou jen v PS3 sekci...

0 0
možnosti

derill

19. 3. 2009 18:56
hmm....

Ano, až moc to pripomína GoW/NG , ale vyzerá to zaujímavo a ak to  bude aspoň tak dobré ako NG2jka alebo prinajlepšom ako GoW, nevidím dôvod autorom niečo vyčítať /no asi len to, že štyl hry nie je tak úplne ich (: ale je to kombinácia teda toho ng a gow /

Teším sa teda dúfam, že to nespackajú, ale EA sa na next-gene rozbehlo  až neuveritelne rychlo /teda hneď (: / a dokonca titulmi ako Dead Space alebo mirrors edge mi teda poriadne vyrazili dych. /vôbec som neveril, že EA vytvorí tak parádne hry/ Zatiaľ nepochybujem, uvidíme po čase, v gameplayoch.[]

0 0
možnosti

kolemjdoucí

19. 3. 2009 13:47
Mínose a Cerberuse?

A druhý pád od slova Zeus je Zeuse, že?

0 0
možnosti

Lojza

19. 3. 2009 16:04
Re: Mínose a Cerberuse?

ne, bez Dia

0 0
možnosti

Andrashi

19. 3. 2009 11:29
Právě se vám určitě vybavila představa bezduché kopie God of War...

Nikoliv, právě se nám určitě vybavila představa bezduché kopie Ninja Gaiden ^_^.

Dobrá, možná, že trochu přeháním, ale na vážnou notu - skutečně to připomíná Ninja Gaiden, případně (je li někdo znalec, abych ho neurazil), připmíná to východní shinobi beat'em up hry. Ponurá atmosféra, děsivá monstra, zkratkovitě animované pohyby (NE, TO NENÍ URÁŽKA, všimněte si klasických klišé: rychlý pád -> dopad do telemarku+dolík v zemi (0:54 v traileru), odrážení se od větších letících kusů materiálu (1:12 v traileru, ale ano, je to sporné)), zbraně větší než hrdina, zbytečné kusy oděvu, vlající "pro efekt". A dle mého subjektivního názoru i vzhled Danteho připomíná hrdiny shinobi mlátiček.

Kam tím mířím? Božskou komedii jsem četl. Odhlédněme od faktu, že Dante v pekle (jako postava poutníka, ne jako spisovatel) spíše spoléhá na svého průvodce Vergila a jeho poslání; stejně tak spoléhá na příkaz od Beatrice (který byl vydán z nebes, tudíž pekelné mocnosti Dantemu nesmějí ublížit, i když....ale ne, přečtěte si ^_^). Berme to tak, jak nám předkládají zde, tedy že Dante jde za svou Beatrice, ochoten porvat se s celým peklem.

A tedˇ, co by bylo lepší - dante stylizovaný jako evroupský poutník 13. - 14. století, který se z počátku spíše snaží nestvůrám vyhýbat (a při boji toho moc nenadělá, navíc je rád, že kosu, kterou ukradl Smrtce při pádu do pekel, vůbec unese), ale časem (vliv pekelného prostředí a "trénink za pochodu") se stává stále více nemilosrdnější, pohyby stále více brutálně profesionálnější; v duchu zásady "oko za oko, zub za zub, krev za krev" se probíjí jednou částí pekla za druhou,získává drsný, rozervaný "pekelný" vzhled (jako v traileru, ale méně východní), až stane tváří v tvář Luciferovi a jeho otázce ve smyslu - "Podívej se na sebe - vždyť jsi se stal jedním z nás. Co si dokážeš, když mne porazíš? Myslíš si, že takto Tě pustí do vyšších sfér?! CHA! Past zklapla, duše polapena. Teď pojď a znič mne, jestli na to máš - stejně Ti to nebude nic platné. A nemysli si, že peklo tím padne, nástupce se najde vždy." Ano vážení, to je konec. Mocnosti pekel poraženy, ale paradoxně se náš herní Dante dostává do stavu, kdy nemůže za svou Beatrice, i když to byl cíl a důvod, proč šel do pekel. To je konec, zapomeňte na Hollywood.

No a předchozí odstavec, jakkoli klišoidně zní (nejsem spisovatel), se zdá býti lepší (subjektivně), než verze Danteho jako "drsňáka", který je už od počátku silný bojovník (utká se se Smrtí a získá kosu) a připomíná tak hrdiny shinobi her... 

0 0
možnosti

Andrashi

19. 3. 2009 11:34
Re:

Vidím, že jsem v předchozím příspěvku nasázel docela dost chyb (gramatických i slohových) - jdu si zopakovat český jazyk a sloh...

0 0
možnosti

Grindcorista

19. 3. 2009 10:27
DAnte

Profesori na Esteticke fakulte MU (pan Osolsobe) se musi obracet v nocnich murach. Ja tomu ale verim. Podobne rubacky bylo na PC opravdu potreba. A ze znevazuje kulturne-historicky Aligieriho odkaz. Kolik decek to dneska cetlo. A ti co to cetli nadavat nebudou. Ja to cetl a jsem jedine rad ze se nekdo vubec ODVAZIL to zpracovat do graficke podoby. To chtelo fakt koule, predstoupit s timto navrhem pred nejakou tu EA komisi nebo jak to tam vlastne je :).R^R^

0 0
možnosti

Otík

19. 3. 2009 23:29
Re: DAnte

To spíš chce vypatlance, aby to zpracoval do herní podoby, hlavně když v Komedii není žádná akce. Dante jen jde a povídá si s hříšníky. V té hře ho budou prezentovat, jak největšího sekáče s kosou, co kdy byl. A pak si každý školák bude myslet, že Dante byl nějaký bojovník a né básník.

0 0
možnosti

stvk

19. 3. 2009 7:30
...

Hra to může být dobrá, ale zneužití jednoho z nejlepších uměleckých děl všech dob pro nějakou rubačku je fakt hnus. Co bude příště? Jan Amos Komenský v logické hříčce bude procházet labyrintem?

0 0
možnosti

vlada

19. 3. 2009 13:24
Re: ...

no no Ty citlivko...se z toho umeni neposer

0 0
možnosti

Kubajs

19. 3. 2009 7:10
PC?

Nevíte někdo, zda se dočkáme i na PC?

0 0
možnosti

MB

19. 3. 2009 8:27
Re: PC?

Ma to vyjit na PC, PS3 a Xbox, zrovna v tomhle je na EA spoleh.

0 0
možnosti

gaara.czech

19. 3. 2009 7:03
No?

No?tak musim uznat že to bude good hra sice to připomíná už zminovaný god of war ale tak mužem ttomu nechat volný průběh třeba to bude nakonec dobrý :D

0 0
možnosti

StouperCZ

19. 3. 2009 2:13
Že by?

   Vypadá to luxusně..Proč mi to jen připomíná serii God of War?? :  )

0 0
možnosti