Diskuze
Online světy: A marketing vládne všem
Děkujeme za pochopení.
morte
Soutěž...
Do té soutěže nepište, ani pokud umíte anglicky. Účastnit se mohou pouze obyvatelé těchto zemí: THE UNITED STATES, CANADA, AUSTRALIA, NEW ZEALAND, SINGAPORE, FRANCE,
BELGIUM, UNITED KINGDOM, LUXEMBOURG, GERMANY, AUSTRIA, SWITZERLAND,
SWEDEN, FINLAND, DENMARK, NORWAY, SPAIN, IRELAND, RUSSIA, THE
NETHERLANDS, AND SOUTH KOREA.
Chtěl jsem tam napsat. Myslím, že bych určitě někderou z cen vyhrál, angličtinu i sloh mám na výborné úrovni. Ti zmetci ale s Českou republikou prostě nepočítají....a přitom jim naši lidi lijou do kasy peníze za wow a hry, které koupíme....žebrácký Blizzard.
Earl
Re: Soutěž...
no když jsi si tak jist, tak proč to nezkusit? přinejhorším nepojedeš na nějakou stupidní exkurzi, ale sláva ti zůstane
segy
Re: AION
myslim ze o ainu je zbytecny ted neco psat jelikoz ta hra by mozna sem mela prijit tak na vanoce a pokud chces info zkus zde http://www.aion-cz.com
segy
WAR
tak ta reaktivace uctu v WAR vypada ze je jen pro ameriku jelikoz na evropskych strankach se nic takoveho nepise
Alaman
Marketing - pro autora článku
Chápu, že je třeba z marketingových důvodů podporovat projekty Funcom nebo EA, které se začaly potýkat s velkými problémy. Ale viděl bych serióznější věnovat rovnoměrně prostor marketingové strategii i ostatních velkých projektů. Alespoň název článků hovoří o obecném hodnocení.
Odbýt online projekt WoW jen tím, že Blizzard nezahrnul ČR do nějakého projektu o napsání příběhu mi připadne trošku diskriminační. Je jasné, že každý má svou hru a WoW je trnem v oku těch, co jej nehrají. Ale právě v této hře se odehrávají výrazné marketinogové tahy, které ovlivňují celou herní komunitu. Pokusím se doplnit, co jste ve vašem článku zanedbal: Blizzard cítí ohromný finanční potenciál, který tato hra může přinést a náležitě toho využívá. Bohužel na úkor selekce tzv. dobrých a špatných hráčů této hry. Tím podporuje odpůrce WoW, kteří tvrdí, že hra se stává nesmyslně jednoduchou. Bohužel mají pravdu. Výbavou o které si většina hráčů mohla nechat v minulosti jen zdát, se dnes může pochlubit téměř každý, kdo nějaký čas stráví na lvl 80. Je tah, který sice není po chuti 3% HC hráčů, ale udržuje ve hře ohromné procento platících klientů. Marketing Blizzardu se po čtyřech letech fungování WoW nyní více zaměřil na masy. Ale i tak firma myslí i na ostatní a zavedením achievement systému v kombinaci s několika způsoby zabití bossů, umožní plnit cíle i těch nejnáročnějších.. Takže Funcom a EA zachraňují projekty, Blizzard si udržuje klientelu.
Dru Zeree
Re: Marketing - pro autora článku
Jen bych doplnil dlouhodobou ignoraci Lotra... nevím zda postřehli, že před Vánoci vyšel datadisk :D no nic, tak se zase budu těšit na stý padesátý info o AoC
Mk
Warhammer
Osobne jsem nevidel lepe vyladenou hru nez warhammer pri prvnim startu. Wow a dalsi hry meli vice detskych nemoci.
Warhammer je Player versus player hra a to mnoho lidi, kteri jsou zblbnuti WoW a dalsimi PvE hrami nepochopi, proto odchazeji. WoW a dalsi podobne hry jsou zalozeny na 100% uspechu kazdeho hrace. proto maji tak velkou popularitu... rekl bych ze je to i socialisticky system.. vsichni maji narok na vse a zadarmo.
Malta
DF
Alspoň malá zmínka o tom že už před nějakým časem vyšel Darkfall by se sem do toho článku hodila.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...