- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Do té soutěže nepište, ani pokud umíte anglicky. Účastnit se mohou pouze obyvatelé těchto zemí: THE UNITED STATES, CANADA, AUSTRALIA, NEW ZEALAND, SINGAPORE, FRANCE,
BELGIUM, UNITED KINGDOM, LUXEMBOURG, GERMANY, AUSTRIA, SWITZERLAND,
SWEDEN, FINLAND, DENMARK, NORWAY, SPAIN, IRELAND, RUSSIA, THE
NETHERLANDS, AND SOUTH KOREA.
Chtěl jsem tam napsat. Myslím, že bych určitě někderou z cen vyhrál, angličtinu i sloh mám na výborné úrovni. Ti zmetci ale s Českou republikou prostě nepočítají....a přitom jim naši lidi lijou do kasy peníze za wow a hry, které koupíme....žebrácký Blizzard.
no když jsi si tak jist, tak proč to nezkusit? přinejhorším nepojedeš na nějakou stupidní exkurzi, ale sláva ti zůstane
myslim ze o ainu je zbytecny ted neco psat jelikoz ta hra by mozna sem mela prijit tak na vanoce a pokud chces info zkus zde http://www.aion-cz.com
tak ta reaktivace uctu v WAR vypada ze je jen pro ameriku jelikoz na evropskych strankach se nic takoveho nepise
Chápu, že je třeba z marketingových důvodů podporovat projekty Funcom nebo EA, které se začaly potýkat s velkými problémy. Ale viděl bych serióznější věnovat rovnoměrně prostor marketingové strategii i ostatních velkých projektů. Alespoň název článků hovoří o obecném hodnocení.
Odbýt online projekt WoW jen tím, že Blizzard nezahrnul ČR do nějakého projektu o napsání příběhu mi připadne trošku diskriminační. Je jasné, že každý má svou hru a WoW je trnem v oku těch, co jej nehrají. Ale právě v této hře se odehrávají výrazné marketinogové tahy, které ovlivňují celou herní komunitu. Pokusím se doplnit, co jste ve vašem článku zanedbal: Blizzard cítí ohromný finanční potenciál, který tato hra může přinést a náležitě toho využívá. Bohužel na úkor selekce tzv. dobrých a špatných hráčů této hry. Tím podporuje odpůrce WoW, kteří tvrdí, že hra se stává nesmyslně jednoduchou. Bohužel mají pravdu. Výbavou o které si většina hráčů mohla nechat v minulosti jen zdát, se dnes může pochlubit téměř každý, kdo nějaký čas stráví na lvl 80. Je tah, který sice není po chuti 3% HC hráčů, ale udržuje ve hře ohromné procento platících klientů. Marketing Blizzardu se po čtyřech letech fungování WoW nyní více zaměřil na masy. Ale i tak firma myslí i na ostatní a zavedením achievement systému v kombinaci s několika způsoby zabití bossů, umožní plnit cíle i těch nejnáročnějších.. Takže Funcom a EA zachraňují projekty, Blizzard si udržuje klientelu.
Jen bych doplnil dlouhodobou ignoraci Lotra... nevím zda postřehli, že před Vánoci vyšel datadisk :D no nic, tak se zase budu těšit na stý padesátý info o AoC
Osobne jsem nevidel lepe vyladenou hru nez warhammer pri prvnim startu. Wow a dalsi hry meli vice detskych nemoci.
Warhammer je Player versus player hra a to mnoho lidi, kteri jsou zblbnuti WoW a dalsimi PvE hrami nepochopi, proto odchazeji. WoW a dalsi podobne hry jsou zalozeny na 100% uspechu kazdeho hrace. proto maji tak velkou popularitu... rekl bych ze je to i socialisticky system.. vsichni maji narok na vse a zadarmo.
Alspoň malá zmínka o tom že už před nějakým časem vyšel Darkfall by se sem do toho článku hodila.