- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ak by mi monitor behal po stole a ja by som musel stale "pracovat"(preostrovat a pod) s ocami, tak by to mozno malo nejaky vysledok, ale kym sedi na mieste tak mi oci len posahava...
To by mě zajímalo na jakej monitor ty pařani CoD a UT čuměli. Jako LCD tolik oči "nepoškozuje" jako CRT ale že by to působila až takhle moc opačně? ... mno nevím. Paní Daphne Vavelier asi zapoměla napsat že se sekla v desetiný čárce a že ty co pařili SIMS měli vypnutý monitory :-D
..je dan tim, ze xko slo velmi brzy modchipovat (bo co se s tim dela) zatimco ps3 slouho nesla..
k tomu aby se mozek něco naučil rozhodně můj starý CRt nefunguje, tmavé barvy jsou vyprahlé až musím dát gamma na 100% abych něco viděl, a navíc dnes se používá jenom 256 odstínů pro každý subpixel, což jak si všimnete, zdaleka neumožňuje plynulé zobrazení při rozlišeních 1280x1024 a daleko větších(sice šedá se zkládá ze všech tří barev,ale prakticky se zobrazuje taky v 256 odstínech)
physx je odsouzeno k smrti. ne kvuli havoku, ale kvuli exkluzivitě pro jednu jeden druh grafických karet. Naproti tomu je havok univerzální nástroj, takže ho čeká lepší budoucnost
jestli physX přejde pod openGL, o čemž teď nVidia přemýšlí, tak tady asi zůstanou 2(trapné a nerealistické) fyzikální systémy ještě dlouho.
právě látka byla až do teď značnou výhodou physX,ale jestli to havok dotáhne až na simulaci oděvů tak to aď si pyskX klidně chcípne.
Hraj Call of Duty, zlepsi se ti zrak, zabij bobra, zachranis strom...