Diskuze

Wet - herní tarantinovka

Ve stylu akčních béček a produkce Quantina Tarantina se nese silně stylizovaná brutální akce s pořádnou kočkou v hlavní roli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Joker

11. 5. 2009 20:47
ONI? Tos vzal kde...

Vůbec nesrovnávejte dnešní vývoj s ONI, to je nepřebitelná klasika a má srdcovka!:D A Andrashi to, co popisuješ, ten tvůj geniální nápad, to napadlo někdy snad každýho hráče. Takže asi sám nejsi geniální. Možná geniální looser.

0 0
možnosti

Andrashi

11. 5. 2009 21:44
Re: ONI? Tos vzal kde...

Jak víš, že jsem Loser, ( reverse engineer, AI2 & combat system modder ) z ONI mod komunity ( http://wiki.oni2.net/User:Loser )? Ty k nám patříš? Pokud ne, přidej se, bude dobře ^_~.

Mimochodem, ano, jsem loser = "ztroskotanec, troska", nikoliv looser = "plandák, šmajdal" či jak to přeložit.

CITACE: "to, co popisuješ, ten tvůj geniální nápad, to napadlo někdy snad každýho hráče. Takže asi sám nejsi geniální. Možná geniální looser." KONEC CITACE

Najdi a cituj, kde se nazývám geniálním.

Nápad je poctivě ukradený koncept z jiných her. Fakt, že je presentován jako "moje myšlenka" je odraz loserovství - nemám ani na to, abych ukradený nápad vhodně pojmenoval. Avšak je rozpracován, je mu přidána hodnota, není to pouze kopie. Máš-li na to, uchop tu myšlenku, uveď ji ve skutečnost ( kód ) a budu jedině rád. Bude to potom Tvoje dílo, budu Ti děkovat, že se konečně našel někdo, kdo zpracoval koncept poloautomatického dual wield zaměřování. Pozor, poloautomatického, tak, jak je uvedeno v příspěvcích níže. Plně automatické dual wield zaměřování ( postava si sama vybírá, na koho tou kterou zbraní míří ) se tu a tam dá najít ( př. Tomb Raider ). Ale princip, kdy buď střílím do jednoho crosshairu oběma zbraněmi nebo jedné zadám cíl a manuálně ovládám druhou jsem prozatím nikde neviděl.

0 0
možnosti

Iemon

11. 5. 2009 13:53
PC

ono to není na pc?A já už se tak těšil a zas to vyžerou konzole;-€

0 0
možnosti
J

junior1099

11. 5. 2009 13:02
tarantino

Tak jsem koukl taky na nějaké ty trailery a pořád mi není jasné, proč je to v článku pořád přirovnávané k ''béčkovým'' tarantinovým filmům. Snad to bude v tom vyprávění příběhu. Hudba z trailerů mi připomněla Tarantina. Třeba to bude mít i dobrý soundtrack.

Taky mi to hodně připomíná Prince z Persie a Max Paynea v jednom + nějaký fajn příběh vyprávěný jak to umí ''Q.T.''... To by bylo něco pro mě... snad to bude i na PC.

Těším se...čest.

0 0
možnosti

Andrashi

11. 5. 2009 7:11
PC

Neznám přesně, jak zde probíhá přiřazování platforem při preview, ale na serveru Bethesda Softworks jsou jako cílové platfomy uvedeny  Xbox 360™ a PLAYSTATION®3. Žádná zmínka o platformě PC.

Nyní subjektivně - škoda, a to hned dvakrát. Při pročtení preview tento titul vyzníval jako duchovní nástupce hry ONI od Bungie, ale dotažený do konce. Konečně, myslel jsem si, konečně se někdo chystá udělat téměř hru mých představ. Po shlédnutí několika videí ( gametrailers.com ) vyšlo najevo, že se nejedná o styl ála ONI nýbrž ála Devil May Cry. Nu, a potom jsem navíc zjistil, že hra není plánována na PC ^_^.

Avšak dual střelba ( zaměření dvou oponentů ), jeden z taháků hry bych vyzdvihl, pokud jej tedy správně implementují. Na papíře se mi tato myšlenka už válí nějaký čas, zde alespoň uvidím, jak ( zdali ) to v praxi funguje.

Pro lidi znalé programování a ochotné experimentovat - princip mojí myšlenky: Pokud má hráčova postava dvě zbraně, střílí z obou do jednoho bodu ( jeden crosshair ). Pokud ale hráč stiskne ( nebo musí držet? chce to ozkoušet ) lockovací klávesu ve chvíli, kdy má zaměřovač na nějakém soupeři, tak se jedna ruka hráčovy postavy fixuje na tohoto soupeře ( snaží se stále mířit na jeho břicho ). Rozptyl této automaticky zaměřované paže je dán procentuelně ku přesnosti hráče při střelbě, max přesnost je 90% pokud je hráč stoprocentně přesný.

V tomto režimu může hráč dále ovládat postavu, otáčet se, běhat, skákat, manuálně mířit druhou ( nezalockovanou ) zbraní atd. Pokud se zalockovaný soupeř dostane mimo rozumný úhel dosahu, lockovaná paže zůstává lockována, ale dočasně se vrací do pozice "míříme do jednoho bodu". Ve chvíli, kdy se lockovaný soupeř opět opět ocitne v rozumné oblasti okolo hráčovy postavy ( prostor před ním ), paže se samočinně odpoutá od společného crosshairu a opět sleduje "svůj cíl". Toliko v kostce, zbytek si domyslete nebo se ptejte.

0 0
možnosti

Earl

11. 5. 2009 15:34
Re: PC

Moc komplikované a efekt z toho žádný - stokrát snažší oddělat dva nepřátelé postupně.

0 0
možnosti

Jasmin

11. 5. 2009 2:14
Ne Wet, ale TES 5!

Doufám, že Bethesda tuhle hru nezmrví. Wet sám o sobě mě sice absolutně nezajímá, ale kdyby to byl propadák, mohlo by to Bethesdu poškodit po finanční stránce a právě peníze bude teď Bethesda potřebovat pro vývoj TES 5.

0 0
možnosti