- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Osobne budu spokojenej s neomezenou velikosti textur a moznosti tvorit krajinu i komplet objekty normalama... az se tohle nauci Crysis a veskery Unrealy, tak si muzem popovidat... Howgh! Carmack rulez! ;o)
není to zas tak super, prostě pár zbytečností navíc, supertexturing se dá použít jenom na kirodory. za tu dobu už má unreal 3.5 nepřímé osvětlení a beztak přibudou i realtime odlesky. ani ta postava na screenu nemá všechny textury nijak přehnaně detailní. ale ani jedn furt není dostačující aby to někdo nazval nepřekonatelným, takže se nemusíme vzrušovat.
Osobně jsem tedy mnohem více zvědavý na id tech6, který by podle předběžných informací měl znamenat opravdovou revoluci (návrat voxelů), ale i id tech5 vypadá na screenech a videích naprosto špičkově.
Opravdu nechápu kde se v lidech berou ty příkré soudy na dnešní špičkové enginy. Podle jednoho je id tech4 (Doom 3) zastaralý hnus, druhý zase haní Unreal 3 engine. Sám jsem hrál plno her postavených na těchto engine a přišli mi kvalitou zhruba rovnocenné. Unreal 3 engine má možná propracovanější fyziku (nědalel ji epic, je licencovaná) a pár efektů navíc, ale taky je novější a náročnější. Naproti tomu id tech4 moc neztrácí a jeho nenáročnost a optimalizace je vynikající. Pro mě osobně jsou id tech a Unreal enginy v současnosti rovnocenými konkurenty, byť díky excelentní podpoře v počtu licencí Unreal jasně vede. Spolu s Cryengine a možná ještě tím použitým ve FEARu (i když ten už taky zestárl) jde o špičky herních enginů a já si vždycky rád přečtu, co se na tomto poli urodilo nového.
Aha, takže jsi hrál Doom 3, Quake 4, Prey (ten se povedl) Enemy Teritory: Quake Wars a příjde ti daná technologie rovnocená s UE3. Nu v rozlišení 640x480 vše low možná ;)
id uz asi na licencovani dost rezignovali, pryc jsou doby, kdy na id tech 3 vychazely hromady her ... kdyz se clovek podiva na Epic, tak ti maji uplne odlisny pristup (asi neni nahoda, ze prvni komercni hra na UE3 byla od Ubisoftu)
id má opodstatněný strach, že by jejich Rage a Doom 4 mohly vapadat mnohem hůř než produkty licencovaného enginu. No není se čemu divit, když žije id z úspěchů prastarých titulů před id Tech 4. V době kdy výjde Rage bude id Tech 4 pro další použití opět nepříliš použitelný, vzhledem k dalšímu CryEngine a Unreal Engine Nu co se dá dělat, zatleskejme Carmackovi.
Tak prosímtě jmenuj nějakou čistě ID hru, která ve svý době nebyla technologickou/grafickou špičkou ??
doufam, ze bude mit nejakou fyziku a pujde znicit neco vic nez jen sud
to zase ne, vždyť ani stopy za autem ani víření prachu to nemá realistické, teď už díru do světa neudělaj(a já myslím že vlastně nikdy neudělali a ani unreal nebyl pro mě nijak super)