Diskuze

MMORPG Heroes of Telara ve vývoji + trailer

Vývojářská firma Trion oznámila práci na MMORPG Heroes of Telara. Hráči v něm budou zavedeni do pozoruhodného fantasy světa na pokraji katastrofy, kde jsou povoláni hrdinové, aby se dali do bitev s hordami chaosu, dobyli nová teritoria a stali se nadějí civilizace. Heroes of Telara má v každém hráči probudit pocit unikátního hrdiny, přičemž budou na výběr různé třídy, nabízející speciální schopnosti. "Naše hra je cílená právě na koncept hráče, stávajícího se hrdinou. Epický děj má vtáhnout hráče do událostí a motivovat je právě k tomu, aby se stali hrdiny, bojujícími proti chaosu," vysvětluje viceprezident firmy Russ Brown.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

6. 6. 2009 3:10
hmm

no hraji WoWdocela dlouho (3 roky) a občas jsem zkoušel jen tak mimo zkusit nějaký nový MMORPG ,ale bohužel nikdy mě ta hra nebyla schopna nabídnout tolik co Wowko, jak PvP tak PvE, WoW má strašně jednu velkou výhodu a to, že je hodně arkádovní, dynamický, a to kvůli základní maličkosti, a to ovládání. Mám radši když se můžu pohybovat normálně kombinací WASD než pořád klikat. Hra takto dostává úplně jiný rozměr, pro mě více zábavným.

A souhlasím s názorem, že pokud se někdo rozhodne vyrobit nový MMORPGčko, tak by se měl opravdu zamyslet jestli to má cenu, jestli se dá sehnat dostatek hráčů, apod... Většinou pak takovéto hry končí fiaskem :-)

0 0
možnosti

Host

5. 6. 2009 13:55
no

No ono hrat nekoli MMO najednou urcite nejde a clovek by musel mit minimalne dva zivoty ,nehlede na zabavnost hry na max lvlu,kdy hra ma co nabidnout a neprestane nudit a to je hodne tezky ukol v blizzu to vedi a tak se snazi porad vydavat patche a datadisky jelikoz kdyby s podporou skoncili tak odliv hracu by byl pomalu ale jiste patrny

0 0
možnosti

Host

4. 6. 2009 17:40
zase?

Online hry jsou vyborne,ale neni jich uz proboha trochu moc? Navzajem na sobe kanibalizuji a stale dokola se kopiruji. Vyvojari jsou holt nepolepsitelni...

0 0
možnosti

Host

4. 6. 2009 16:28
Pořád

jedno a to samé.  Studia, oslepená úspěchem wowu dělají mmorpg které si sice najdou příznivce ale největší komunitu si ukousnul World of Warcraft. A takový úspěch nemá ani L2 ani Warhammer online, tudíž tomuto sic nadějnému projektu taktéž nedávám moc šancí.

Navíc si myslím že za chvíli už nebudou hráči kteří by hráli jen jednu MMO protože je toho moc.

0 0
možnosti

Host

4. 6. 2009 15:49
ee

neviem preco ale vsetky mmo sa mi zdaju velmi rovnake (hral som len wow) wow som hral asi 4 mesiace a potom som prestal , zo zaciatku som pri nom travil vela casu ...  potom sa mi to zadlo stale o tom istom, vadia mi obycajne suboje typu click a cakaj ( ano da sa to rozne kombinovat ale aj tak) podla mna keby vedeli urobit mmo strochu vyspelejsie na styl boja ako napr assassins creed (plynulejsie pohyby, a vazne moznost boj ovplyvnit schopnostmi hraca nielen lvl pochopitelne takyto styl boja by sa dal urobit aj keby tam boly fantasy stvorenia a napriklad aj s vyuzivanim kuzelnej moci, ktora je v mmo tak oblubena...

viem dalo by to ovela viac prace, jednak vytvorit trochu menej jednotvarny svet, a mozno by to po technickej stranke dnesneho hw a internetu ani nebolo mozno, ale bolo by to o inom...  

0 0
možnosti

Host

5. 6. 2009 6:19
Re: ee

"vadia mi obycajne suboje typu click a cakaj", no je videt, ze jsi to hral bohuzel jen ctyri mesice, jaky jsi dosahl lvl? WoW zacina az od max lvl a hlavni pvp je v arenach, kde opravdu ti nestaci click-wait. Koukni na nejaky video z mistrovstvi z aren a uvidis, ze to je opravdu jen o skillu hrace ;-)

0 0
možnosti

Host

4. 6. 2009 15:15
nuda

docela nuda trailer doufam ze pristi bude lepsi jelikoz mam MMO rád :-)

0 0
možnosti