Diskuze

Assassins Creed 2: tentokrát s Leonardem da Vincim

Novodobé okouzlení renenesančním géniem Leonardem da Vincim plnou parou zaútočilo i na herní oblast. Ale Assassins Creed 2 to sluší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

9. 6. 2009 14:45
ezio

doufám že zase nebude stereotyp a že bude demo at zase nevyhodim love;-O;-€

0 0
možnosti

Host

9. 6. 2009 8:06
Souboje vypadaji jeste lepsi

Chapu ze Assasins Creed nema byt Mortal Combat, ale osobne mi na jednice nejvice vadilo ze souboje nebyly zadna vyzva ani kdyz clovek stal proti 20ti nepratelum, tady to vypada jeste jednoduzsi, je to jedna z mala her (vedle Dark Messiah) s potencialemm dobreho Meele souboje s vyuzitim prostredi, ale vubec se to nesnazi vytezit

0 0
možnosti

Host

9. 6. 2009 8:57
Re: Souboje vypadaji jeste lepsi

Andrashi

Plný souhlas. Zdá se, že máš podobné názory. Dobrý potenciál, ale zahozený kvůli tomu, aby si mohl hru zahrát téměř každý a cítit se jako borec, protože po dvou hodinách hraní už na něj téměř žádný soupeř při daném systému nemá ( Eziovy protiakce, ze kterých není únik, tedy alespoň prozatím to tak vypadá ).

Připočtěme galantní AI, která jde jeden na jednoho + zbytek tancuje okolo a dostaneme smutné nevyužití potenciálu.

Dle mého měl Ubisoft alespoň nechat AI útočit ve skupině (všichni zaráz) ale povolit "friendly fire" - AI může zranit jedna druhou. Potom samozřejmě zajistit, aby se AI netřískala mezi sebou neustále ( stačí extent info o dosahu útoku + zpracování ). Tím bychom získali alespoň trochu zajímavý boj -  

Všechny stráže se teď snaží dostat hráče (vypadá to lépe), ten musí manévrovat tak, aby nebyl zraněn ale měl šanci na protiakci - tím se navíc docílí toho, že se AI postavy mezi sebou občas nechtěně zraní navzájem, zatímco hráč využije situace, odzbrojí AI a dorazí ji vlastní zbraní. Ale ne jako ovci ( viz trailer ), nýbrž jako soupeře, kterého bylo napřed třeba vylákat či přelstít. Pocit z toho, že lepší bojovník je hráč, je tak mnohem intenzivnější. DISCLAIMER - myšlenka sestavena z prvků systémů soubojů z her Tenchu a Oni.

0 0
možnosti

Host

9. 6. 2009 0:02
stereo

jesti to bude zase po dvou hodinách stejně stereotypní a nudný jako AC1, tak to ani lepší plášť ani Da Vinci nezachrání...

0 0
možnosti

Host

8. 6. 2009 16:07
SUPISH

AC1 BOLO SUPER S TROCHU USEKNUTYM PRIBEHOM, ALE AK BUDE DVOJKA ASPON TAK DOBRA AKO TA PRVA CAST, TAK TO BUDE ABSOLUTNE DOKONALE. NENI SA COHO OBAVAT

0 0
možnosti

Host

8. 6. 2009 16:03
uzasne

rekl bych, ze tohle vypada opravdu vyborne! pekna grafika, pekny design a cit pro umeni to je samozrejmost, ale zda se ze ubi vazne zapracoval i na hratelnosti. ne ze by AC1 nudil ale precijenom byl trosku stereotypni. do tehle hry vkladam velke nadeje!

0 0
možnosti

Host

8. 6. 2009 12:31
trailer

no ty pjco 8-o8-o

0 0
možnosti

Host

8. 6. 2009 12:10
krása

1ku jsme mel hodne rad, ty souboje me tam vzdycky bavili, ale tohle? Podle vydejí to bude mega nářez, ty techniky, prostě nádhera,, to je ještě o 200% lepší než 1čka, a to jsem to ještě nehrál

0 0
možnosti

Host

8. 6. 2009 10:10
Pozadavky

Jsou uz predbezne znamy nejaky systemovy pozadavky? Podle grafiky to vypada, ze jsou ty trailery bud z konzole, nebo ze to bude mit naroky na HW jako potvora. :(

0 0
možnosti

Host

8. 6. 2009 8:16
smaky

aha,tak jsem koukal na špatný datum vydání :(

0 0
možnosti

Host

8. 6. 2009 7:01
Smaky

Ono to dnes vyšlo?No paráda,ani jsem to nevěděl :)

0 0
možnosti