Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dragon Age: Origins - hardwarové nároky

RPG Dragon Age: Origins od skutečných mistrů tohoto žánru, vývojářské firmy BioWare, je podle jeho tvůrců duchovním nástupcem legendární Bladur´s Gate. Na jakém PC hra poběží? Nyní pro vás máme oficiální požadavky na hardware. Jak minimální, tak doporučené.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Hmm.

Hmm. Doporučený HW.... 4GB Ram, 512MB video Ram... Hmm. a při tom na vedlejší platformě hra ukazuje, že půjde pustit na 512MB paměti celkově a mainstream (3,5 roku staré) grafárně.

Včil kde soudruzi uděali chybu??? Tyhle uměle navyšovaný nároky kvůli lenosti optimaizovat už mi fakt pijou krev.

0/0
17.6.2009 22:43

Host

Re: Hmm.

tak da se predpokladat, ze na doporucenem PC to bude vypadat podstatne lepe (AA, AF, textury, efekty, mnozstvi objektu,...), pobezi to ve vetsim rozliseni, navic krom samotne hry konzole pamet temer na nic jine nepotrebuje... ale celkem dobry postreh :-)

0/0
18.6.2009 9:17

Host

Re: Re: Hmm.

No ono i ty minimální nároky (při kterých bude hra vypadat nepochybně hůře a nejspíš se často i trhat) brutálně převyšují HW xboxu (který je defacto jen standartizovaný PC - nedá se to moc svádět na komplet jinou architekturu jako u PS3)... fakt si myslím, že už by to s PC nárokama chtělo něco dělat. Tohle umělý nucení k nákupu novýho HW mě s*r* čím dál tím víc.

A že na PC se paměť využívá i něčemu jinýmu? To je ale úplně ta stejná situace. Proč proboha obyčejnej OS v idle statusu potřebuje dvakrát tolik paměti než celý GoW2, GTA4 nebo Mass Effect? Není tu taky něco špatně?

0/0
18.6.2009 9:47

Host

Re: Re: Re: Hmm.

"defacto jen standartizovaný PC" byl spis prvni Xbox...

0/0
18.6.2009 12:20

Host

Re: Re: Re: Re: Hmm.

Souhlas. CPU, architektura paměti, a vlastně ani moc GPU v x360 nemají s PC komponenty moc společného. Nechápu kam pořád lidé chodí na ten blábol, že je x360 vlastně PC.

0/0
20.6.2009 8:23

Host

RIP

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

PC JE DEAD

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

0/0
17.6.2009 19:38

Host

Re: RIP

lol....joe je tuR^

0/0
18.6.2009 9:46

Host

celkem krvave

hlavne tedy instalace jedne normal hry zabere 20GB?to uz je opravdu trochu moc

0/0
17.6.2009 13:01

Host

Re: celkem krvave

obecne jsou ty pozadavky v klidu, jen ty pozadavky na HDD jsou ve srovnani s jinymi hrami relativne velke, ale nic krvaveho to neni

0/0
17.6.2009 14:05

Host

Re: celkem krvave

Pokud bude hra komplexní a rozsáhlá, tak v tom nevidím problém.

0/0
17.6.2009 14:34

Host

Re: Re: celkem krvave

vzpomen si na BG2, ktery vyslo na 4CD v dobe kdy hry vychazaly vetsinou na jednom.. Ale nepředpokládám, že by v dnešní době vydal někdo hru s hraci dobou kolem 200hod na jedno dohrani (+ s vysokou replayabilitou) 8-o

0/0
17.6.2009 18:57

Host

Re: Re: Re: celkem krvave

ja hlavne nepredpokladam, ze by dneska nekdo hral "hru s hraci dobou kolem 200hod na jedno dohrani"

0/0
17.6.2009 21:39

Host

Re: Re: Re: celkem krvave

V dnešní době tak rozsáhlá hra nevyjde z jiných důvodů. A to čas ztracenej grafikou. př itvorbě BG se bhalo po 2D plackách s docela nízkým rozlišením. V týhel kvalitě nebyl až takovej problém vytvořit během chvilky obrovksej svět a pak už jen tvořit dlouhej příběh.

Dnes? firma má na vývoj zhruba stejný zdroje (peníze, čas, lidi,..) ale pokud to neudělají ve vlekjech detailech (všechno 3D, detailně zpracovaný města, interiéry, lesy,...) tak o to nebude velkje zájem. Takže stráví mnohonásobně víc času modelováním. A místo toho aby dělali 6 velkejch 2D měst. Tak stihnou stova polovinu jednoho malýho, protože musí modelovat každou kliku na dveřít, dávat ozdobný bumbmapy na okení rámy a za okna tvořit hezký květináče... Pak je ten svět fakt menší.

Tenhle vývoj her mě docela děsí. Kdysi byly hry na diskety a měli herní dobu v desítkách hodin. Pak na CD a herní doba se zmenšila. Od příhcodu DVD, se 7hodin ve FPS považuje za standart. Děsí mě co bude dál až se chytnou BR disky? překrásný fotoresitický hoidnový hry, který zaberou 2 BR disky?

Arena vs Daggerfall vs Morrowind vs Oblivion. Doom1 vs Doom3. Unreal 1 vs Unreal 2. Nebo Série COD... fkt nechápu jak může někdo BR považovat za budoucnost, když více místa čím dál víc zabíjí hry. 

0/0
18.6.2009 10:00

nelson23

Re: celkem krvave

Zas je třeba rozlišit zda hra vyžaduje 20 GB místa pro proces instalace nebo bude 20 GB zabírat. Značnou část může využít jen pro dočasné soubory atp. Ale samozřejmě, na disku nakonec zabere určitě dost, ovšem v době, kdy 1TB disk stojí kolem dvou tisíc, to za velký problém vážně nepovažuju:)

0/0
17.6.2009 14:52

Host

Re: celkem krvave

hadam ze 20 giga mysleli po instalaci, cili hra samotna, ono uz sacred 2 zabiralo tolik, bohuzel to za to tak moc nestalo, coz si myslim ze Dragon Age za to stat bude

0/0
17.6.2009 14:56

Host

Re: Re: celkem krvave

Sacred 2 zabírala cca 12Gb a myslím, že 20Giga je místo i pro dočasné soubory. Mrkněte na všechny hry poslední donby. Třeba demigod měl požadavek na 10Gb a zabírá přitom směšně málo.

0/0
17.6.2009 16:21

Host

Re: Re: Re: celkem krvave

Sacred 2 s elite texturama ma taky 20GB..a treba Age of Conan ma 33 GB...spis me trochu zarazi ze v doporucenejch pozadavkach je 4 jadro.....

0/0
17.6.2009 16:32

Host

Re: Re: Re: Re: celkem krvave

To je tam beztak kvůli Intelu :) . A teď  vážně - 4jádro by té hře mělo dodat nějaké blíže nespecifikované fíčurky - takže to bude úplně zbytečný...

0/0
17.6.2009 17:21

Host

Re: celkem krvave

20GB v dnesni dobe? Celkem normalni. Jak jiz bylo receno,treba AoC ma klienta 13GB pred instalaci (po instalaci je to 30GB). Navic pri velikosti dnesnich HDD je 20 GB zanedbatelne. Nikdo prece nema nainstalovano 30 her soucasne.

0/0
17.6.2009 18:54

Host

Re: Re: celkem krvave

0/0
17.6.2009 19:19

Host

Česká fanstránka

Všem zájemcům o hru Dragon Age: Origins doporučuji navštívit českou fanstránku:

www.dragonage-cz.cz

0/0
17.6.2009 11:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.