- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V podstatě video z nějaké beta verze a lidi neustále hodnotí to, jak to bude vypadat. Já nevím, co se komu na tom nelíbí. Vypadá to dobře a stejně jako u Valvesáckého Source enginu platí - raději starší engine, který ale v pohodě rozschodím, než poslední módní výstřelek, který navíc přes všechny blur vypadá hnusně. Nedávno jsem viděl FPS s blurem, myslím, že to byl Ridick. Při každém otočení se to mazalo. Tak jsem si stoupl do prostředka pokoje a zkoušel se rychle otočit, zvláštní, žádný blur jsem nepozoroval. Ta samé platí u aut jedoucích nad 100 km/h, taky se mi nic nerozmazává.
A ja si myslel, ze Dragon Age: Origins pouziva Eclipse Engine...
Jj, buď na bonuswebu ví něco více, nebo píšou kraviny...
grafiku vem čert... důležitá je hratelnost.. hlavně že to vždycky každej zdůrazňuje a pak skutek utek naleštěnej shit je chválenej tohle bude pecka i kdyby to jelo v PSX grafice
Ti "staří hardcore pařani" už prskají pouze e setrvačnosti. Za těch 20 let se sami neskutečně změnili. Změnil se jim vkus věkem. To co jim přišlo komplikované a hardcore v pěti letech je teď už neuspokojí. Prošli stovky her a to co jim poprvé přišlo originální, tka to teďka sjedou. Změnili se jim nároky na čas. Ono hrát při sutdiu živneje rodiči a hrát když chodím domů utahanej z práce a musím se starat o děcka a udržovat vztah s manželkou dává pro hraní jiné podmínky. Ale ono je snažší to házet na herní průmysl a jen nadávat. Staré hardcory hry se dlějaí i teď - ale tyhle remcalové o ně ve skutečnosti nemají zájem. Nebo se tu najde někdo, kdo tvrdí že hry jsou moc zjednodušené a při tom hrává a podporuje Dwarf Fortress? Pochybuju... tahle hra je toti old school... a to většnou ti remcalové nezousnou :-)
namlsaly? jak muzou vase "exkluzivni" dojmy nekoho nemlsat, zvlast kdyz jste v nich hru v podstate strhali :D