- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No az bude ps3 zvladat grafiku jako Final Fantasy esence zivota,tak budu rikat ze je silny stroj.Tyhle animaky me fakt neberou.Jenak Ratchet je hodne dobra hopsackova serie.
Na rendery ma tahle hra hodne daleko.Grafika stareho dilu neni o moc vyraznejsi nez z dilu na PS2 kde tam uz slibovali tenhle nesmyslny vyrok.A jak to bude s novym Ratchetem?To same.Tolik polygonu to mit jeste nebude aby to dosahlo kvalit CGI TOY STORY filmu U modelu postav mozna ale u zbytku scen okoli atd. ani nahodou.Na to soucasne konzole nemaji kapacitu.
Blbost, doma jsem si zkoušel Quest for Booty a pak si pouštěl Toy Story, nevidím rozdíl...
A pan primitiv se projevil.Co nam jeste povis?
RPFL,LOL,xD,WTF,LOOOOOOOOOOOL..Az te priste pustej z hriste tak se nejdriv nauc mluvit a nebo tady neoxiduj.
Tak jako proč ne, když je to CGI staré jak hovado. Navíc i tak je vidět, že to pořád nemá tolik polygonů.
Tak ono už byl k nerozeznání od CGI filmečku i Tools of Destruction, takže nevím jak moc tenhle díl vylepší. Samozřejmě ale mluvím stále o dětských animácích.
Ja si myslim ze CGI kvalita grafiky uz nie je ani tak o texturach, shaderoch, nasvieteni a pod, ale o animacii postav. Ak maju v spominanej hre taku animaciu modelov (hlavne "svalov" na tvari), mozeme sa bavit o CGI kvalite.
no nevim, když se jedná o cgi filmy o hračkách, tak tam snad ani nebyly svaly, ne?
jde o to že takovou kvalitou se myslí plynulost a nebugovitost grafiky, sice takové detailnosti na modelech bude dosaženo až s použitím vhodných animačnách technik v kombinaci s tesselací, ale tahle hra už má skutečně působící DOF(což jsem na PC potkal jenom ve Wolverine Origins když zapnu feral senses), a možná se ukáže že i motion blur.
Podle mě se povede mít realistické animace až s využitím tesselace, jelikož ty modely udělají tak aby se s tesselaci renderovaly animace realisticky.
No nevím cut--scény v předchozim díle se mi zdály být renderované protože měli určitě o něco lepší grafiku než samotná hra, takže výrok že render dosáhne CGI kvality...jo tomu i věřim . Neberte špatně na hru se těšim, jenom řikám že dokud tu nebude nějaký gameplay nemůžeme soudit.
Výrok o Toy Story grafice nepochází od Sony, ale tvrdil do Microsoft o XBoxu, nevím proč se to v povědomí lidí takhle překroutilo.
"One of the basic premises of the Xbox is to put the power in the hands of the artist," Blackley said, which is why Xbox developers "are achieving a level of visual detail you really get in 'Toy Story.'"