Diskuze

Nový Ratchet - dosažena CGI kvalita?

Na výrok Sony, že hry na PlayStation 2 dosáhnou kvality grafiky CGI filmu Toy Story, se nezapomíná. Na trhu máme nějakou dobu PlayStation 3 a teprve nyní se zdá, že cíle bylo dosaženo. Hrou, která by měla být oním mezníkem je Ratchet and Clank A Crack in Time. Nebo minimálně v cutscénách, ze kterých vám přinášíme screenshoty, abyste se sami mohli vyjádřit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

27. 7. 2009 15:39
RROD

CELL rulez, CG grafika

XCRAP LOL, 640p HALO

0 0
možnosti

Host

27. 7. 2009 18:54
Re: RROD

No uz jsi to tu jednou psal vis:-)

0 0
možnosti

Host

26. 7. 2009 22:01
Best Choise..

JJ PS3 je silny strojR^

0 0
možnosti

Host

26. 7. 2009 22:14
Re: Best Choise..

No az bude ps3 zvladat grafiku jako Final Fantasy esence zivota,tak budu rikat ze je silny stroj.Tyhle animaky me fakt neberou.Jenak Ratchet je hodne dobra hopsackova serie.

0 0
možnosti

Host

25. 7. 2009 1:41
rendery

Na rendery ma tahle hra hodne daleko.Grafika stareho dilu neni o moc vyraznejsi nez z dilu na PS2 kde tam uz slibovali tenhle nesmyslny vyrok.A jak to bude s novym Ratchetem?To same.Tolik polygonu to mit jeste nebude aby to dosahlo kvalit CGI TOY STORY filmu U modelu postav mozna ale u zbytku scen okoli atd. ani nahodou.Na to soucasne konzole nemaji kapacitu.

0 0
možnosti

Host

25. 7. 2009 19:15
Re: rendery

Blbost, doma jsem si zkoušel Quest for Booty a pak si pouštěl Toy Story, nevidím rozdíl...

0 0
možnosti

Host

24. 7. 2009 20:42
RROD

CELL rulez, CG grafika

XCRAP LOL, 640p HALO

0 0
možnosti

Host

27. 7. 2009 8:36
Re: RROD

A pan primitiv se projevil.Co nam jeste povis?

RPFL,LOL,xD,WTF,LOOOOOOOOOOOL..Az te priste pustej z hriste tak se nejdriv nauc mluvit a nebo tady neoxiduj.

0 0
možnosti

Host

24. 7. 2009 19:50
hm

Tak jako proč ne, když je to CGI staré jak hovado. Navíc i tak je vidět, že to pořád nemá tolik polygonů.

0 0
možnosti

Host

24. 7. 2009 14:53
no

Tak ono už byl k nerozeznání od CGI filmečku i Tools of Destruction, takže nevím jak moc tenhle díl vylepší. Samozřejmě ale mluvím stále o dětských animácích.

0 0
možnosti

Host

24. 7. 2009 13:03
Este nie

Ja si myslim ze CGI kvalita grafiky uz nie je ani tak o texturach, shaderoch, nasvieteni a pod, ale o animacii postav. Ak maju v spominanej hre taku animaciu modelov (hlavne "svalov" na tvari), mozeme sa bavit o CGI kvalite.

0 0
možnosti

Host

24. 7. 2009 13:26
Re: Este nie

no nevim, když se jedná o cgi filmy o hračkách, tak tam snad ani nebyly svaly, ne?

jde o to že takovou kvalitou se myslí plynulost a nebugovitost grafiky, sice takové detailnosti na modelech bude dosaženo až s použitím vhodných animačnách technik v kombinaci s tesselací, ale tahle hra už má skutečně působící  DOF(což jsem na PC potkal jenom ve Wolverine Origins když zapnu feral senses), a možná se ukáže že i motion blur.

Podle mě se povede mít realistické animace až s využitím tesselace, jelikož ty modely udělají tak aby se s tesselaci renderovaly animace realisticky.

0 0
možnosti

Host

24. 7. 2009 12:48
CGI

No nevím cut--scény v předchozim díle se mi zdály být renderované protože měli určitě o něco lepší grafiku než samotná hra, takže výrok že render dosáhne CGI kvality...jo tomu i věřim ;-D . Neberte špatně na hru se těšim, jenom řikám že dokud tu nebude nějaký gameplay nemůžeme soudit.

0 0
možnosti
MJ

Mac the Devil

24. 7. 2009 11:54
Jenom oprava

Výrok o Toy Story grafice nepochází od Sony, ale tvrdil do Microsoft o XBoxu, nevím proč se to v povědomí lidí takhle překroutilo.

"One of the basic premises of the Xbox is to put the power in the hands of the artist," Blackley said, which is why Xbox developers "are achieving a level of visual detail you really get in 'Toy Story.'"

http://news.cnet.com/2100-1040-250632.html

0 0
možnosti