Diskuze

Oznámeno rozšíření Army 2 + první screeny

Vojenský simulátor Arma II se dočká samostatně hratelného rozšíření. Dějištěm se stává hornatá střední Asie, konkrétně Tákistán, v němž se americké jednotky budou snažit nastolit mír.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

15. 8. 2009 1:27
A2 neni to vubec spatny... dohrano

Bugu jsem tam moc nenasel. Napr. vrtulnik se da zavolat " ` " - " podpora " - v tomhle menu se skryva vse, od palebne podpory az po prepravu vrtulnikem. Spousta lidi to povazuje za bugy, pritom je to v manualu (pritom to na prvni pohled vypada,ze menu zmizi...) :-D Tech veci je spousta... Ale aspon jde videt kdo ma orig :-DDD

Takze drzim palce.

0 0
možnosti

Host

15. 8. 2009 12:40
Re: A2 neni to vubec spatny... dohrano

Jestli to bylo až po verzi 1.03, tak souhlas. Ale předtím byla třeba taková kampaň nedohratelná (alespoň u mě v poslední misi prostě přestaly fungovat všechny naskriptované události a moje elitní jednotka tam stála jak banda pitomců a nereagovala na rozkazy).

0 0
možnosti

Host

13. 8. 2009 23:07
Tyhle hry vychazi bezne zabugovane a HW prepalene

Jsou to totiz hry, ktere se budou ladit mozna i rok nez budou uplne ok a hrat se budou roky. Proto musi mit mimo jine nadcasovou grafiku. Vzniknou zasadni herni komunity, uzasne mody, vznikne novy ministandard valecnych her. Co vic si prat :-)

0 0
možnosti

Host

13. 8. 2009 23:22
Re: Tyhle hry vychazi bezne zabugovane a HW prepalene

Ale ty HW nároky vůbec nejsou přepálené. Stejěně tak jako i OFP byla ve své době napsaná pro High end PC a i dnes si ji málo kdo zahraje na plné detaily s dohledností 10 km. Jestli chcete jaký pokrok byl udělaný v optimalizaci, zahrejte si Flashpoint na everonu a pak si zahrejte Armu 2 na Everonu (existuje mod pro Armu - CWR - Cold War rearmed, který obsahuje předělané mapy z OFP do ArmA, které jsou s Arma 2 kompatibilní) a zjistíte, že když nastavíte grafiku tak, aby podávala přibližně stejné výsledky, získáte v Arma 2 násobně vyšší FPS.

0 0
možnosti

Host

13. 8. 2009 22:49
Melete Houna

Melete houinka jeden přez druhýho. Codemasters nedávno zveřejnila hardwarové nároky na OFP:DR. Přečtěte si to a pak melte. Ty nároky jsou prakticky stejné, ale hra očividně nedosahuje takových kvalit jako Arma 2. Nejen graficky (detaily modelů jsou sice už poměrně dobré oproti starším screenům, nicméně grafika je pojata příliš kontrastně a přebarvičkovaně, jak to mají anglo-američtí hráči rádi). Ostrovy jsou prakticky prázdné, hustotou vegetace se mohou rovnat tak s původními ostrovy z ofp. AI podle toho co je vidět na videích taky není žádná sláva ale nároky jsou prakticky stejné. Málo kdo z vás si podle mě uvědomuje, že tyto hry (jak série od BI. tak i nová OFP:DR) se ostatním hrám, na který jste zvyklí silně vyjímají a nelze je proto měřit s nima, je potřeba je porovnat mezi sebou. Proto si počkejte na OFP:DR než začnete dělat soudy. Je sice pravda, že Arma 2 má nějaký mouchy, dokonce se stalo i to, že věci které už byli v ArmA spravený, se v Arma 2 znovu oběvili, to je daný ale tím, že se jejich vývoj česem oddělil a některé věci už jsou v Arma 2 udělány trošku jinak. A vemte taky v potaz to, že codemasters je velká firma čítající stovky, ne-li tisice zaměstnanců s obrovským finančním zázemím, které ve své hře využívá předělaný existující engine z jiné hry, kdežto Bohemia interactive museli v době, kdy žádný podobný engine neexistoval vyvinout svůj vlastní a protože ho znají, staví na něm, což někdy bohužel vede k dost neohrabaným výsledkům. Přesto je na Arma 2 vidět obrovský kus práce a hra má rozhodně velmi vysoký potenciál, který si zaslouží ocenit.

0 0
možnosti

Host

13. 8. 2009 23:04
Re: Melete Houna

Jen poznámka k těm nárokům OFP:DR - nejsou finální a vycházejí ze staršího neoptimalizovanýho buildu. Máš to v diskuzi u článku i s odkazem na vyjádření zástupce CM.

0 0
možnosti

Host

13. 8. 2009 21:32
lol

"...Tákistán, v němž se americké jednotky budou snažit nastolit mír." jo to oni furt ;-D

0 0
možnosti

Host

13. 8. 2009 20:01
v obraze a v pohybu

Skoda ze hra nevypada tak dobre v pohybu jako na obrazcich. Starenka na fotce vypada pekne az do momentu kdy zacne utikat...

0 0
možnosti

Host

13. 8. 2009 20:13
Re: v obraze a v pohybu

jj animace a bohemia interactive to nejde moc dohromady. a mimika je takova prisernost ze by zaslouzila metal za drzost pustit to na trh. jeste ze se strili z vetsi vzdalenosti jinak by me kazdej "protivnik kulometcik" svym ksichtem k smrti uchechtal ani by nemusel zmacknout spoust.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Host

13. 8. 2009 18:05
Uffff

nejvic me na arme2 sere ze tak dobre vypada. o to vic pak srdce boli ze ze nefunguje jak by mela.:-/

0 0
možnosti

Host

13. 8. 2009 17:56
patche

No hlavně dál makat na patchích ;-)

0 0
možnosti