Diskuze

HW News: AMD předvádí grafiku pro DirectX 11

Karta opravdu funguje, její parametry jsou ale záhadou >> SSD disky jako vhodné řešení do herních počítačů >> Radeon HD 4650 pro počítače s AGP půjde taktovat
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

WMT

19. 8. 2009 16:26
FYI

Neni to bump-mapping, ale parallax mapping. Bump-maps jsou záležitost minimálně deset let stará. Jo a co vim, "Project Offset" tuhle techniku používá docela masivně. Teda jestli někdy vyjde. Obzvlášť poté, co studio před rokem koupil Intel (A bude si to nejspíš šušnit na Larrabee, pro který se to asi momentálně celý předělává. Ach jo...).

0 0
možnosti

Host

18. 8. 2009 12:10
.

ja koupim vzdycky to nejlepsi co je a teorie me nezajima

0 0
možnosti
TH

WMT

19. 8. 2009 16:30
Re: .

A všichni ti to tu strašně závidíme XD

0 0
možnosti

Host

18. 8. 2009 11:59
trocha displacement mapingu

a takovy maly framerate, chcu videt jak to aplikujou na vsech texturach ve hrach s takovym srabsim vykonem.

0 0
možnosti

Host

18. 8. 2009 11:28
Lepsi bude si pockat.

Ja i myslim ze kupovat grafiku DX11 hned po vydani Win 7  je blbost.S prichodem Win 7 se teprve rozjede vyvoj grafik i ostatnich veci.Tedka koupite WGA napr. za 5000 a budete si rikat jakej je to mazec atd :-) ale za dva nebo tri mesice bude na pultech zase nova a nova s novejma taktama a moznostma a budete si rikat ze ja vul si nepockal ;-)

0 0
možnosti

Host

18. 8. 2009 11:53
Re: Lepsi bude si pockat.

No pokud se podle vás s Win 7 teprve rozjede vývoj grafik i ostatních věcí, tak s tím oslovením ani nemusíte čekat.

A s hrami pro DX 11 to bude mnohem lepší, a některé výjdou během chvíle .. jako Dirt2.

0 0
možnosti

Host

18. 8. 2009 11:27
Ashley

SSD disk je určenej pro systém, programy a hry. Na data, kde nezáleží na rychlosti přístupu, jako třeba filmy, si vedle koupíš 1TB disk za 2k. 256GB je naprosto dostačujících.

0 0
možnosti

Host

18. 8. 2009 9:13
Docela maso

V rozlišení 2560x1600 skoro 500 fps, ale já osobně šáhnu po mainstreamu, přeci jen už moje x1600PRO není nejnovější.

0 0
možnosti

Host

18. 8. 2009 10:17
Re: Docela maso

jen aby to nemělo tu 48bitovou paměťovou sběrnici8-o

0 0
možnosti

Host

18. 8. 2009 6:53
Kolik to bude mít shaderů?

Někde sem četl, že Evergreen má mít až 1200 shader procesorů. Co je na tom pravdy?

0 0
možnosti