- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
lol to se ti vyvojari zblaznili nebo oslepli ? jinak nechapu, jak muzou vydat takove prohlaseni a pak vypustit tak zoufale video...ta grafika nejen ze nema s realitou nic spolecneho, ale navic vypada tak na rok 2008
Tohle jsou záběry pouze z konzolové verze hry ( DX9), však i na konci videa je datum vydání konzolové verze hry, v DX11 ( PC verze) to opravdu vypadá trochu jinak
Pravda, na druhou stranu... ty uz jsi to na PC v DX11 videl? :) Samozrejme ze to asi bude jeste hezci, ale mezi DX9 a DX10 neni zase takovy rozdil, ze by ti spadla celist. Bude padat z DX11?
''Dokud budou vyvojari do her cpat presvicene shadery, post-processing
efekty (Dirt a Grid je typickym prikladem) a nablyskane predmety jak
psi kulky, tak se virtualni reality nikdy nedockame :(''
Doufám že nikdy... já chcu hrát hry a ne realitu. A virtuální realitu si představuju jinak a ne na dnešních kalkulačkách. Něco jako že jsem opravdu přímo ve hře...prostě matrix. Tam už by tu podobnost reality asi vyhledával.
neviem ako vy ale ja viem rozoznat na 100 % kedy ide o realitu a kedy o hru takze maju trochu velke usta,grafika ma moc netrapi aj keby bola taka ista ako v jednotke len nech viac zapracuju na hratelnoti sustredia sa len na rally
Bohužiaľ práve na základe toho, že sa hype sústreďuje na grafiku vyvodzujem že hrateľnosť a hlavne fyzika nebude žiadny zázrak. Inak by si tam mal plno vyjadrení skutočných závodníkov a podobne. Colin je už po smrti, maximálne sa može obracať v hrobe. No aspoň z jeho mena v hre majú dáky profit pozostalí.
Do fotorealismu si budem jeste nejaky ten cas pockat.
Vypada to dobre ale vyvojari by se meli se svymi prohlaseni krotit.
Nechápu, proč vývojáři neustále do Dirtu cpou ten odpornej žlutooranžovohnědej filtr. Okamžitě mě to znechutilo u jedničky, a dvojka, ačkoli trochu umírněnější, to obsahuje taky. Přitom ostatní aspekty grafiky (dohlednost, detailnost modelů a prostředí, prach apod.) se zdají být na hodně vysoké úrovni. Kdyby se zkrotily ty barvy, tak to vypadá skvěle.
Doufejme rovněž, že z prvního dílu si to nepřinese otřesnej jízdní model. Zkoušel jsem jen demo, ale připadalo mi to téměř nehratelný.
Vlk
Nechápu, proč vývojáři neustále do Dirtu cpou ten odpornej žlutooranžovohnědej filtr. Okamžitě mě to znechutilo u jedničky, a dvojka, ačkoli trochu umírněnější, to obsahuje taky. Přitom ostatní aspekty grafiky (dohlednost, detailnost modelů a prostředí, prach apod.) se zdají být na hodně vysoké úrovni. Kdyby se zkrotily ty barvy, tak to vypadá skvěle.
Doufejme rovněž, že z prvního dílu si to nepřinese otřesnej jízdní model. Zkoušel jsem jen demo, ale připadalo mi to téměř nehratelný.
Tie farby majú vždy nejaký účel. Spravidla maskujú niečo čo sa nedarí dostať na úroveň "fotoreality". U CM je to zabehnutá prax, viz napríklad OFP:DR.
Otrasný jazdný model automaticky predpokladám, optimizmus nie je na mieste pretože hra je predovšetkým pre mainstream ktorý si kupuje pocit šampióna a nebude platiť za frustráciu že to s volantom nevie ( viz prípad RBR ). Preto hru očakávam s veľkou rezervou a budem moc prekvapený ak ma demo zaujme, pretože som na simulátory, nie na hračky.
Čo si spomínam tak na svoju dobu bol akotak slušný jazdný model naposledy v CMR2 ( konkurencia na tom bola horšie ). Potom to šlo z kopca, autá sa začali chovať ako keby mali polovičnú hmotnosť a prestala na ne vplývať zotrvačnosť a odstredivá sila. Nemyslím že CM prišlo o schopných programátorov fyziky, ale producenti to začali smerovať na objemnejšiu kúpnu silu. A tej sa páči ak auto zastaví aj zatočí hneď ako "dostane povel", prípadne tú zákrutu šmykom vyberie samo.
Ak to v Dirt2 vezmú za správny koniec, t.j. vyriešia to pridaním všelijakých pomocníkov aby auto zvládlo aj decko a títo pomocníci sa budú dať vypnúť, potom budem príjemne prekvapený a hru si kúpim.
Široké cesty a arkádový gameplay bez možnosti podrobného setupu mi síce vadiť bude, ale ak bude pocit z jazdy uveriteľný, tak prečo nie.
Jako grafika je pekna,o tom zadna,ale rozdily jsou poznat a i kdyz grafika pokrocila zase kousek kupredu,rozdily jsou stale velke. Fakt mi prijde ten rozdil porad v tom, ze zatimce ve skutecnosti je snad nekonecne moznych barev a jejich odstinu,ve hre maji odstin jen jeden a presto podle potreby nahodi jednou tolik podruhe zas tolik barev... aneb klasika,z ceho jsou ve hre zdi a stromy,z toho je ve hre i auto(jen ma namisto sede barvy zluto-zeleno-modrou),a clovek(1barva)...vyvojari at to dokazuji naslednym pokusem: postavi vedle zdi cloveka,nahodi na ně stejnou barvu.pokad vsechno splyne-wrong way...
nechapu co myslíš tím že je to z toho samého, sice je všechno z polygonů, ale jelikož každý povrch má vlastní texturu, normalmapu a specmapu tak to musí vypadat jinak, a u her s fyzikou mají povrchy taky rozdílné vlastnosti. kdybys dal na zeď a postavu stejnou texturu a nechal bys původní normal a specmapy tak tam bude pořádný rozdíl, ty buď hraješ šmejd hry nebo nejsi moc talentovaný komentátor. a navíc barvy jsou jeden z těch jednodušších rozdílů, pokud jde o to kolik barev je, tak dneska se používá jenom 256 intenzit pro každou složku, a tudíž je třeba přejít na rendering a zobrazení v HDR aby se mohlo využít více, ale to že designéři používají imbecilní tonemapping a jsou barvoslepí je vina šéfdesignérů konkrétích her.
Musim Codies i redaktory BW zklamat, real vs hra poznat je a to okamzite a na prvni pohled. :) Jak uz nekdo psal, dokud bude grafika hrat next-gen efekty a bude cela zluto-hneda, panove se nikdy skutecnosti ani nepriblizi.
Jinak ale proti vizualu nic az tak nenamitam a stejne jako vetsina tady jsem zvedav hlavne na to, jak budou v Dirt 2 auta jezdit. Jestli to bude jako v jednicce, plavani a vznaseni se, dekuju pekne, ale nemam zajem.
a kdy někdo nabídne srovnání rozeznáte gameplay od skutečnosti?