Diskuze

Colin McRae Dirt 2 - rozeznáte hru od reality?

Tým Codemasters se nechal slyšet, že PC verze jejich automobilových závodů Colin McRae Dirt 2 bude graficky nejdokonalejší hrou svého druhu, která dosud byla vydána. Silná slova. Na adresu vývojářů se patrně snesla vlna kritiky, takže se rozhodli nevěřící Tomáše umlčet a sestříhali trailer, ve kterém se mixují momenty ze hry a momenty ze skutečného rallye.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

18. 8. 2009 9:32
??

lol to se ti vyvojari zblaznili nebo oslepli ? jinak nechapu, jak muzou vydat takove prohlaseni a pak vypustit tak zoufale video...ta grafika nejen ze nema s realitou nic spolecneho, ale navic vypada tak na rok 2008

0 0
možnosti

Host

18. 8. 2009 0:01
DX9 vs DX11

!Tohle jsou záběry pouze z konzolové verze hry ( DX9)!, však i na konci videa je datum vydání konzolové verze hry, ! v DX11 ( PC verze) to opravdu vypadá trochu jinak! ;-D

0 0
možnosti

Host

18. 8. 2009 0:12
Re: DX9 vs DX11

Pravda, na druhou stranu... ty uz jsi to na PC v DX11 videl? :) Samozrejme ze to asi bude jeste hezci, ale mezi DX9 a DX10 neni zase takovy rozdil, ze by ti spadla celist. Bude padat z DX11?

0 0
možnosti
J

junior1099

17. 8. 2009 22:06
hry! Ne, fotorealismus

''Dokud budou vyvojari do her cpat presvicene shadery, post-processing

efekty (Dirt a Grid je typickym prikladem) a nablyskane predmety jak

psi kulky, tak se virtualni reality nikdy nedockame :(''

Doufám že nikdy... já chcu hrát hry a ne realitu. A virtuální realitu si představuju jinak a ne na dnešních kalkulačkách. Něco jako že jsem opravdu přímo ve hře...prostě matrix. Tam už by tu podobnost reality asi vyhledával.:-)

0 0
možnosti

Host

17. 8. 2009 19:37
?

neviem ako vy ale ja viem rozoznat na 100 % kedy ide o realitu a kedy o hru takze maju trochu velke usta,grafika ma moc netrapi aj keby bola taka ista ako v jednotke len nech viac zapracuju na hratelnoti sustredia sa len na rally

0 0
možnosti

Host

17. 8. 2009 19:51
Re: ?

Bohužiaľ práve na základe toho, že sa hype sústreďuje na grafiku vyvodzujem že hrateľnosť a hlavne fyzika nebude žiadny zázrak. Inak by si tam mal plno vyjadrení skutočných závodníkov a podobne. Colin je už po smrti, maximálne sa može obracať v hrobe. No aspoň z jeho mena v hre majú dáky profit pozostalí.

0 0
možnosti

Host

17. 8. 2009 18:41
....

Do fotorealismu si budem jeste nejaky ten cas pockat.

Vypada to dobre ale vyvojari by se meli se svymi prohlaseni krotit.

0 0
možnosti

Host

17. 8. 2009 15:09
Grafika

Nechápu, proč vývojáři neustále do Dirtu cpou ten odpornej žlutooranžovohnědej filtr. Okamžitě mě to znechutilo u jedničky, a dvojka, ačkoli trochu umírněnější, to obsahuje taky. Přitom ostatní aspekty grafiky (dohlednost, detailnost modelů a prostředí, prach apod.) se zdají být na hodně vysoké úrovni. Kdyby se zkrotily ty barvy, tak to vypadá skvěle.

Doufejme rovněž, že z prvního dílu si to nepřinese otřesnej jízdní model. Zkoušel jsem jen demo, ale připadalo mi to téměř nehratelný.

Vlk

0 0
možnosti

Host

17. 8. 2009 15:10
Re: Grafika

Kua, sory za double post, BW je nějakej pomalej...

0 0
možnosti

Host

17. 8. 2009 15:09
Grafika

Nechápu, proč vývojáři neustále do Dirtu cpou ten odpornej žlutooranžovohnědej filtr. Okamžitě mě to znechutilo u jedničky, a dvojka, ačkoli trochu umírněnější, to obsahuje taky. Přitom ostatní aspekty grafiky (dohlednost, detailnost modelů a prostředí, prach apod.) se zdají být na hodně vysoké úrovni. Kdyby se zkrotily ty barvy, tak to vypadá skvěle.

Doufejme rovněž, že z prvního dílu si to nepřinese otřesnej jízdní model. Zkoušel jsem jen demo, ale připadalo mi to téměř nehratelný.

0 0
možnosti

Host

17. 8. 2009 17:41
Re: Grafika

Tie farby majú vždy nejaký účel. Spravidla maskujú niečo čo sa nedarí dostať na úroveň "fotoreality". U CM je to zabehnutá prax, viz napríklad OFP:DR.

Otrasný jazdný model automaticky predpokladám, optimizmus nie je na mieste pretože hra je predovšetkým pre mainstream ktorý si kupuje pocit šampióna a nebude platiť za frustráciu že to s volantom nevie ( viz prípad RBR ). Preto hru očakávam s veľkou rezervou a budem moc prekvapený ak ma demo zaujme, pretože som na simulátory, nie na hračky.

Čo si spomínam tak na svoju dobu bol akotak slušný jazdný model naposledy v CMR2 ( konkurencia na tom bola horšie ). Potom to šlo z kopca, autá sa začali chovať ako keby mali polovičnú hmotnosť a prestala na ne vplývať zotrvačnosť a odstredivá sila. Nemyslím že CM prišlo o schopných programátorov fyziky, ale producenti to začali smerovať na objemnejšiu kúpnu silu. A tej sa páči ak auto zastaví aj zatočí hneď ako "dostane povel", prípadne tú zákrutu šmykom vyberie samo.

Ak to v Dirt2 vezmú za správny koniec, t.j. vyriešia to pridaním všelijakých pomocníkov aby auto zvládlo aj decko a títo pomocníci sa budú dať vypnúť, potom budem príjemne prekvapený a hru si kúpim.

Široké cesty a arkádový gameplay bez možnosti podrobného setupu mi síce vadiť bude, ale ak bude pocit z jazdy uveriteľný, tak prečo nie.

0 0
možnosti

Host

17. 8. 2009 14:47
Presne tak

Jako grafika je pekna,o tom zadna,ale rozdily jsou poznat a i kdyz grafika pokrocila zase kousek kupredu,rozdily jsou stale velke. Fakt mi prijde ten rozdil porad v tom, ze zatimce ve skutecnosti je snad nekonecne moznych barev a jejich odstinu,ve hre maji odstin jen jeden a presto podle potreby nahodi jednou tolik podruhe zas tolik barev... aneb klasika,z ceho jsou ve hre zdi a stromy,z toho je ve hre i auto(jen ma namisto sede barvy zluto-zeleno-modrou),a clovek(1barva)...vyvojari at to dokazuji naslednym pokusem: postavi vedle zdi cloveka,nahodi na ně stejnou barvu.pokad vsechno splyne-wrong way...

0 0
možnosti

Host

17. 8. 2009 18:39
Re: Presne tak

nechapu co myslíš tím že je to z toho samého, sice je všechno z polygonů, ale jelikož každý povrch má vlastní texturu, normalmapu a specmapu tak to musí vypadat jinak, a u her s fyzikou mají povrchy taky rozdílné vlastnosti. kdybys dal na zeď a postavu stejnou texturu a nechal bys původní normal a specmapy tak tam bude pořádný rozdíl, ty buď hraješ šmejd hry nebo nejsi moc talentovaný komentátor. a navíc barvy jsou jeden z těch jednodušších rozdílů, pokud jde o to kolik barev je, tak dneska se používá jenom 256 intenzit pro každou složku, a tudíž je třeba přejít na rendering a zobrazení v HDR aby se mohlo využít více, ale to že designéři používají imbecilní tonemapping a jsou barvoslepí je vina šéfdesignérů konkrétích her.

0 0
možnosti

Host

17. 8. 2009 14:35
tak bohuzel

Musim Codies i redaktory BW zklamat, real vs hra poznat je a to okamzite a na prvni pohled. :) Jak uz nekdo psal, dokud bude grafika hrat next-gen efekty a bude cela zluto-hneda, panove se nikdy skutecnosti ani nepriblizi.

Jinak ale proti vizualu nic az tak nenamitam a stejne jako vetsina tady jsem zvedav hlavne na to, jak budou v Dirt 2 auta jezdit. Jestli to bude jako v jednicce, plavani a vznaseni se, dekuju pekne, ale nemam zajem.

0 0
možnosti

Host

17. 8. 2009 15:07
Re: tak bohuzel

ty budes superman

0 0
možnosti

Host

17. 8. 2009 13:56
furt dokola

a kdy někdo nabídne srovnání rozeznáte gameplay od skutečnosti?

0 0
možnosti