- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rozhodně děsivá atmosféra, ale u všech dílů Stalkerů mě vždycky dokázalo naštvat že závěr AK je na druhý straně, takže v reálu by střelci létali nábojnice do obličeje.
nemyslis nahodou trpaslika(ten v plasti)??? jestli jo tak mel bejt uz v puvodnim SoCH, ale kvuli vydavateli tam byla jen polovina vseho (tam melo bejt i 2x tolik map zbrai mutaku atd), Jinak nektery veci dokazali zprovoznit v modech, takze ja uz i v jednicce hral a byli tam takovydle ruzny zrudicky. Jinak nejlepsi je samozrejme datastormodpack
nechapu proc BW zase dela senzaci z neceho co bylo uz v predchozich dilech,atmosfera je ve vsech dilech vicemene stejna...presne takova jako je na traileru..nijak me to neprakvapilo..ale BW holt ma o cem psat...
nesouhlasim SoCH byl vic atmosferyckej a temnej...oproti tomu clear sky mel taky dobrou atmosferu ale bylo tam vice akce a to hlavne na konci, ale jelikoz mel ten dil vysvetlit co se stalo vlastne strelci , kdyz jste za nej hrali v SoCH tak to i chapu
Verim klukum z Vychodu ze to neposerou, to by byla vazne skoda, a pokud dodrzi sliby ala mene akce vice atmosfery tak budu jedine rad.
Verim ze to zase poserou, ale ze to aspon castecne zalataji, a ze si to stejne s chuti po orce zahraju.
Taky teda v CS sli dost nahoru s HW narocnosti, dalsi duvod proc nespechat.
GSC by rozhodně slušelo mrknout na nějaký velký vydavatelský dům, jak ONI dělají trailer, bo z toho co ukazují je mi leda tak k blití. Nicméně hru si samozřejmě bez ohledu na recenze a podobné věci koupím :)
asi mas na mysli renderovane trailery co vypadaju lepsie ako CG filmy a su vsetky hotove davno pred tym ako sa zacne pracovat na hre ...nie dakujem, mna viac oslovuje tento, uz len preto ze s neho vidno ako asi vyzera gameplay.
Super, už se těšim, ale autoři právě vyvrátili, že "Blesk 2x neuhodí do stejného místa" Protože tam jsou asi 3 místa ze kterých jdou blesky a vůbec se to nemění. To moc realistické není...
pan fyzik, "Blesk 2x neuhodí do stejného místa" je ludova povedacka, bezne blesk udiera na rovnake miesto
Stalker je skvela hra vyhral sem vsechny dily co zatim jsou a naprosto me pohltily skvelym pribehem a bajecnou atmosferou na tenhle novej se uz fakt tesim...
Prace se svetlem na celovce je fakt trapna.odkdy svetlo zacina svitit az metr od zdroje,ne-li vic?no jinak uz by mohli prijit s necim opravdu NOVYM,tady toto bylo k videni i v predchozim dilu.no nic,jdu hrat pacmana
No, trailer pěkný, ale jaká je realita?
http://stalker.scorpions.cz/forum3/viewtopic.php?f=45&t=2809
Myslim ze wizard je dosti pesimisticky, lepe receno mi prijde ze nema zkusenosti s betatesty, drtiva vetsina pripominek se objevuje skoro v kazde betaverzi, jedine o co mam strach je atmosfera, kterou uz asi autori moc nezmeni a kterou wizard popsal jako opravdu strasnou (neplest se strasidelnou) tohle by opravdu mohlo CoP zabit. Nicmene se jedna o pokracovani jedne z nejlepsich her poslednich let (pro me vubec nejlepsi) a tudiz se opravdu tesim. Snad to bude lepsi nez clear sky.