- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tyto bulvární klamy můžou brát vážně asi jen intelektuálně slabší jedinci. To je jako říkat, že někoho pobodal hráč fotbalu nebo milovník kuřete na kari.
Muzu souhlasit s tim ze hraci onlinovek jsou pekni agresori. Dneska mi behem hrani WoW spadl internet 3x behem jednoho WSG, malem jsem rozmlatim stul, klavesnici a router. No proste typickej WoWkar
haha to já teda nejsem ale byl jsem u kámoše WoWkaře a on chtěl furt hrát jenom to svoje WoW tak jsem jak odešel na záchod.....smazal wowkopotom přišel a řval že je v prdeli
a začal instalovat no prostě uplnej blazen
naprosto ho chapu, staci aby mi nesel internet par minut a taky bych zabijel...
ze takovou zpravu vubec vyvesi na internet.... je vic nez do oci bijici jak je konexe mezi hrou a chovanim zmineneho cloveka derava. Opet jen kachna na nalakani pozornosti - bonusweb se snazi zachranit svou existenci - pote co byl postupne odsunut z hlavni strany.
proc se nepise - ctenar detektivek.. ctenar blesku apod? :)
Chtělo by to nějakou světovou válku, aby se lidi vyblbli... takhle už to dál nejde...
Zakažte chleba.
90% trestných činů je spácháno do 24 hodin po požití chleba.
Chléb je prokazatelně návykový. Osoby, kterým je odepřen chléb a
dostávají pouze vodu, se nejpozději do dvou dní vehementně dožadují
chleba.
:D presne tak, hraci zabijeji po tisicovkach, ale opilci jsou hodni jak beranci :D
Pokud mluvíme o vlivu, pak je nutno podotknout, že neexistuje žádná studie, která by prokazatelně popsala spjatost mezi PC hrama a zvýšenou agesivitou. Na tomto tématu si pouze někteří staví svou "kariéru". Stejně tak jako mezi MassPopulací je určitý vzorek deviačních jedinců, tak i mezi hráči her se najde určité procento těchto vyšinutých jedinců (ještě aby ne, když jsou pouze podmnožinou celkové populace) . Pokud srovnáme procento deviantů v populaci a procento deviantů mezi hráči PC her dostaneme se u hráčů k číslu nižšímu - Tedy i k nižšímu procentuálnímu zastoupení oněch "šílenců". Což narozdíl od "škodlivosti" prokázáno bylo. Pokud zde někdo mluví o vypatlancích je to jen ukázkou nerozumu a nezasvěcenosti do problematiky. Průměr hráčů MMORPG je vyšší nežli průměr celkové populace.
Souhlasím s o.kostalem, tomtuto tématu je věnováno přehršele moc negativní pozornosti a většinové mínění podléhá této mediální demagogii.