Diskuze

Brutální boje se strážemi v Assassin´s Creed 2

Pro každého zabijáka je ideální tichá smrt protivníka. Proto samozřejmě hlavní hrdina Assassin´s Creed 2 šlechtic Ezio dává přednost skrytým čepelím. Nicméně spoléhat na to, že ho při likvidaci oponenta nikdo nespatří, by bylo naivní. Ve hře jsou tři typy stráží, které budou Eziovými tvrdými protivníky a Ubisoft si s nimi tentokráte opravdu vyhrál. Těžcí obrněnci nejsou příliš chytří, zato porazit je není žádná legrace. Ezio však může využívat jejich zbraně, pokud se mu podaří jim je vytrhnout a taková halapartna či kopí si poradí i s pevným kyrysem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

18. 10. 2009 18:17
tak sem se zasmál

;-DHAHA POchubuju že uměl každy strážce v benátkách Freerun HAHAH;-D

0 0
možnosti

Host

18. 10. 2009 18:50
Re: tak sem se zasmál

Vždyť to bude umět jen pár strážců a né každej , tak co tady plácáš?

0 0
možnosti

Host

18. 10. 2009 8:44
Andrashi

Děkuji Ubisoftu že konečně ukázal AI, která se nenechá je tak zbušit. Například 0:53, snad první NPC ze všech trailerů AC II, které vykryje hráčův úder. Zajímavá je též "fatalita" 1:04.

Jsem rád, že alespoň jeden typ soupeře ( Brute ) vypadá, že nepůjde porazit klasickým "uklepáním k smrti". Otázkou ovšem je, jestli poražení Brute nebude záležitostí "melee reversal ( krádež zbraně ) -> zmlácení" strategie. To závisí na jeho schoponstech boje beze zbraně. Apropo doufám, že alespoň Brute bude umět také melee reversal ( krádež zbraně ). Pochopitelně hidden blades Vám asi nevezme, ale ty by mu při jeho plátování neměly být schopny výrazně ublížit.

2:13 - zdá se mi to nebo Ubisoftu docvaklo, že když všichni soupeři okolo Vás jen nečinně přihlížejí eliminaci svého spolubojovníka, tak to vypadá hloupě? Jde mi o zlomek sekundy, kdy vypadá, že jeden z okolních bojovníků na Ezia zaútočí ve chvíli, kdy ten ještě "doráží" svou obeť, tedy není schopen se bránit. Pokud toto nebyla náhoda ale cílené chování, pak respekt. Na druhou stranu 3:00. Na scéně čtyři soupeři, minimálně jeden je 100% v Eziových zádech, ale neudělají nikdo nic. To není hezké.

3:07 - další NPC, které se nenechá jen tak rozpárat. Tak se mi to líbí.

AI která zvládá freerunning je velmi vítané zpestření. Otázka - umí tito strážní také strhnout hráče k zemi z visu na římse, jako to může dělat hráč ? Pokud ano, opět jsem potěšen.

0 0
možnosti

Host

18. 10. 2009 9:56
Re: Andrashi

Celkem souhlasím ,ale příde mi divné že ten freeruner má na sobě plátovou zbroj.

0 0
možnosti

Host

17. 10. 2009 15:51
Twe

Tak tohle vypada zatim hodne slusne! Tak snad to bude v realu tak, jak to zatim vypada

0 0
možnosti