- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
HAHA POchubuju že uměl každy strážce v benátkách Freerun HAHAH
Vždyť to bude umět jen pár strážců a né každej , tak co tady plácáš?
Děkuji Ubisoftu že konečně ukázal AI, která se nenechá je tak zbušit. Například 0:53, snad první NPC ze všech trailerů AC II, které vykryje hráčův úder. Zajímavá je též "fatalita" 1:04.
Jsem rád, že alespoň jeden typ soupeře ( Brute ) vypadá, že nepůjde porazit klasickým "uklepáním k smrti". Otázkou ovšem je, jestli poražení Brute nebude záležitostí "melee reversal ( krádež zbraně ) -> zmlácení" strategie. To závisí na jeho schoponstech boje beze zbraně. Apropo doufám, že alespoň Brute bude umět také melee reversal ( krádež zbraně ). Pochopitelně hidden blades Vám asi nevezme, ale ty by mu při jeho plátování neměly být schopny výrazně ublížit.
2:13 - zdá se mi to nebo Ubisoftu docvaklo, že když všichni soupeři okolo Vás jen nečinně přihlížejí eliminaci svého spolubojovníka, tak to vypadá hloupě? Jde mi o zlomek sekundy, kdy vypadá, že jeden z okolních bojovníků na Ezia zaútočí ve chvíli, kdy ten ještě "doráží" svou obeť, tedy není schopen se bránit. Pokud toto nebyla náhoda ale cílené chování, pak respekt. Na druhou stranu 3:00. Na scéně čtyři soupeři, minimálně jeden je 100% v Eziových zádech, ale neudělají nikdo nic. To není hezké.
3:07 - další NPC, které se nenechá jen tak rozpárat. Tak se mi to líbí.
AI která zvládá freerunning je velmi vítané zpestření. Otázka - umí tito strážní také strhnout hráče k zemi z visu na římse, jako to může dělat hráč ? Pokud ano, opět jsem potěšen.
Celkem souhlasím ,ale příde mi divné že ten freeruner má na sobě plátovou zbroj.
Tak tohle vypada zatim hodne slusne! Tak snad to bude v realu tak, jak to zatim vypada