Diskuze

Gameplay trailer Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

Už před patnácti lety měli protivníci na život a na smrt v populární RTS Command & Conquer zajímavou výzbroj. Raketometné motocykly, plamenometné tanky a bizarní helikoptéry orca. Jinak ale vývojáři z Westwood Studios příliš uzdu fantazii nepouštěli.Podívejte se na trailer, čím disponují v čtvrtém díle série.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

15. 11. 2009 15:45
West

Westwood na strategiich jeste furt dela...Veskere RA 1-3 ,BfME 1-2 atd jsou stale jejich praci...akorat je zkoupilo velke studio a spojilo je pod jedno jmeno...

Prave proto je jeste dle meho bolestivejsi videt stagnujici uroven cele CaC serie...

Kdyz jsem hral Tiberium, BfME, RA 3, mel jsem pocit, ze typove hraju tu samou hru, akorat ze jednotky jsou potazene jinou texturou tudiz vypadaji jinak....

Typove jsou si jednotky Westwoodackych strategii velmi podobne (Typy nejsilnejsich tanku, vyuziti a podstata stroju atd...)

Pokazde kdyz hraju RTS od tohodle studia, vazne si hned rikam: TREBA SE TO ZMENILO, TREBA TO NEBUDE PODOBNE JAKO VSECHNY OSTATNI HRY OD STEJNEHO STUDIA, AKORAT S JINYM NAZVEM..Opak je pravdou...Je to furt na jedno brdo...

0 0
možnosti

Host

15. 11. 2009 1:39
každý rok horší krok

Souhlas s tím co tu píšete, první c&c od westwoodu neměli konkurenci, od doby co to odkoupila ea to jde jen a jen z kopce. Podle mě to má ke kvalitní strategii čím dál víc daleko. Earth 2150 forever ;-)

0 0
možnosti

Host

15. 11. 2009 2:19
Re: každý rok horší krok

Ohledně Earth 2150 musím vyjímečně souhlasit.

0 0
možnosti

Host

14. 11. 2009 23:57
stary CC jsem hral jak silenec...

...tohle uz je nekde jinde, dost slaba hratelnost

0 0
možnosti

Host

14. 11. 2009 16:27
...

Od té doby co na Commandech nedělá Westwood už to stojí za h*vno. Jasně můžete říkat, že to bylo pořád to samé, ale aspoň se to setsakramensky dobře hrálo. Co mě ale nejvíc u nových dílů vytáčí je vizáž nových jednotek - už i v Tiberian Sun měl Titan pěkně zaoblené tělo a vůbec většina jednotek měla velice realistický tvar (např. Orca Fyghter/Bomber) - v nových dílech jsou všechny jednotky hranaté jak kdyby přišli z první světové války - vždyť to z hlediska balistiky a dynamiky nedává vůbec žádný smysl, protože střely mají po pancíři sklouzávat a né se o něj zachycovat - pak mě v Tiberium Wars nejvíc naštvali jednotky Nodu - v dřívějších dílech byli vždycky velice zákeřní, otravní a měli velké výhody v boji na dálku - v Tiberium Wars je všechno úplně obráceně, GDI mají svého Jeggernauta, který s pomocí sniperů dokáže přestřelit celou mapu a Nodi.... nemájí nic - sice se to autoři snažili horko těžko dohnad datadiskem, ale podle mě tomu spíš ublížili - tihle Nodi už nemají s těma předešlšjma nic společného. Ani nevím proč se tahle hra jmenuje Command and Conquer - když s ní už nemá nic společného. Zajímalo by mě co na to asi říkají pracovníci bývalého Westwoodu, když vidí kterým směrem se jejich dítě ubírá...

0 0
možnosti

Host

14. 11. 2009 16:36
Re: ...

Ještě jsi zapoměl dodat že v nových dílech už ani nešli stavět zdi a tak ti do základny mohl kdokoliv vstoupit a dělat tam bordel jak se mu zachtělo - opravdu stupidita

0 0
možnosti

Host

14. 11. 2009 14:00
Great!

Vypadá to setsakramentsky dobřeR^ Ale stejně asi zůstanu u Sins of a Solar Empire...

0 0
možnosti

Host

14. 11. 2009 13:48
Ale...

zase to vypada na pouhou nadstavbu minulych dilu... o neco lepsi grafika...par novych stroju...

0 0
možnosti

Host

14. 11. 2009 12:01
p.s.

toto mi skor pripomina Demigod

0 0
možnosti

Host

14. 11. 2009 12:00
Pařbě zdar

no, co ja viem:-/ Red Alert 3 vyzera podla mna lepsie

0 0
možnosti

Host

14. 11. 2009 12:25
Re: Pařbě zdar

Nestras, nic uz horsieho hadam nepride

0 0
možnosti

Host

14. 11. 2009 11:50
hm

Vypadá to celkem dobře, ale byl bych raději,kdyby nechali původní koncept. Tohle je moc velká změna. Raději bych si stavěl zakladnu atd. Tohle mi příjde jako tahová strategie bez těch tahů.

0 0
možnosti