- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Westwood na strategiich jeste furt dela...Veskere RA 1-3 ,BfME 1-2 atd jsou stale jejich praci...akorat je zkoupilo velke studio a spojilo je pod jedno jmeno...
Prave proto je jeste dle meho bolestivejsi videt stagnujici uroven cele CaC serie...
Kdyz jsem hral Tiberium, BfME, RA 3, mel jsem pocit, ze typove hraju tu samou hru, akorat ze jednotky jsou potazene jinou texturou tudiz vypadaji jinak....
Typove jsou si jednotky Westwoodackych strategii velmi podobne (Typy nejsilnejsich tanku, vyuziti a podstata stroju atd...)
Pokazde kdyz hraju RTS od tohodle studia, vazne si hned rikam: TREBA SE TO ZMENILO, TREBA TO NEBUDE PODOBNE JAKO VSECHNY OSTATNI HRY OD STEJNEHO STUDIA, AKORAT S JINYM NAZVEM..Opak je pravdou...Je to furt na jedno brdo...
Souhlas s tím co tu píšete, první c&c od westwoodu neměli konkurenci, od doby co to odkoupila ea to jde jen a jen z kopce. Podle mě to má ke kvalitní strategii čím dál víc daleko. Earth 2150 forever
Ohledně Earth 2150 musím vyjímečně souhlasit.
...tohle uz je nekde jinde, dost slaba hratelnost
Od té doby co na Commandech nedělá Westwood už to stojí za h*vno. Jasně můžete říkat, že to bylo pořád to samé, ale aspoň se to setsakramensky dobře hrálo. Co mě ale nejvíc u nových dílů vytáčí je vizáž nových jednotek - už i v Tiberian Sun měl Titan pěkně zaoblené tělo a vůbec většina jednotek měla velice realistický tvar (např. Orca Fyghter/Bomber) - v nových dílech jsou všechny jednotky hranaté jak kdyby přišli z první světové války - vždyť to z hlediska balistiky a dynamiky nedává vůbec žádný smysl, protože střely mají po pancíři sklouzávat a né se o něj zachycovat - pak mě v Tiberium Wars nejvíc naštvali jednotky Nodu - v dřívějších dílech byli vždycky velice zákeřní, otravní a měli velké výhody v boji na dálku - v Tiberium Wars je všechno úplně obráceně, GDI mají svého Jeggernauta, který s pomocí sniperů dokáže přestřelit celou mapu a Nodi.... nemájí nic - sice se to autoři snažili horko těžko dohnad datadiskem, ale podle mě tomu spíš ublížili - tihle Nodi už nemají s těma předešlšjma nic společného. Ani nevím proč se tahle hra jmenuje Command and Conquer - když s ní už nemá nic společného. Zajímalo by mě co na to asi říkají pracovníci bývalého Westwoodu, když vidí kterým směrem se jejich dítě ubírá...
Ještě jsi zapoměl dodat že v nových dílech už ani nešli stavět zdi a tak ti do základny mohl kdokoliv vstoupit a dělat tam bordel jak se mu zachtělo - opravdu stupidita
Vypadá to setsakramentsky dobře Ale stejně asi zůstanu u Sins of a Solar Empire...
zase to vypada na pouhou nadstavbu minulych dilu... o neco lepsi grafika...par novych stroju...
Vypadá to celkem dobře, ale byl bych raději,kdyby nechali původní koncept. Tohle je moc velká změna. Raději bych si stavěl zakladnu atd. Tohle mi příjde jako tahová strategie bez těch tahů.