Diskuze
Starcraft 2: staré pořádky stále fungují
Děkujeme za pochopení.
Host
Nepřesnosti v článku
Měl bych prosbu na redakci bonuswebu... Nedávejte, prosím, psát články o Starcraftu amatérům. Když jsem pečlivě článek pročetl a zjistil, že Tychus se podle autora jednou jmenuje Inlay a podruhé Finley, přičemž ani jedno není správné (správně se jmenuje Tychus Findlay), rozhodně jsem se pozastavil nad jeho informovaností. A vedoucí designér se nejmenuje Dustin Bowder, nýbrž Dustin Browder... Opravdu úroveň, tohle uveřejnit, aniž by si to po sobě autor přečetl, či snad dokonce zkontroloval...
Klement z Prahy
Ta hra uz je davno hotova
Jen jeste vymysleji ochranu proti piratum, kteri ji chteji mit zadarmo
Host
Pirátství
Ještě to ani nevyšlo a už se tady lidi baví o pirátsví Tato hra má mít minimálně jednu inovaci, a to novou ochranu proti pirátství (myslím, že to bude spočívat nějak ve validaci přes Internet i pro singleplayer), takže kdo říkal, že vůbec nějaké "stáhnutí" zadarmo půjde?
Ale je fakt, že co člověk vytvořil, to jiný dokáže zbořit...
Host
Re: Pirátství
No nevím jestli maj něco takovýho, ale Ubisoft jo a použil to v Avatarovi, ale stejně se to prolomí nic není neprolomitelný
Host
formace
me se nelibi jak se ty jednotky tlaci na sebe. Na tak malych mapach s kamerou nalepenou k zemi to nevypada dobre. To bylo akceptovatelny pred 10 rokama ale ne dnes. Dnes by to chtelo formace nebo menší pocet jednotek jako treba v hrach od Relicu (DoW 2). Kdyz je takovahle masa nalepena na sobe bez ladu a skladu vypada to divne a smesne.
Host
Re: formace
pokud budes hrat SC s kamerou nalepenou na zemi, tudiz ju nebudes mit z ptaciho pohledu tak se vsad ze skoro nic neuhrajes - formace je dobra pouze tehdy pokud se nepritel ktery utoci na blizko nedostane dovnitr tvoji paledne linie - pak je ti cela formace k nicemu - neboli pokud potrebujes a dokazes udrzet bojovou linii tak ano mas vyhodu i v tehle hre - viz braneni vyvyseneho prostoru s uzsim vchodem nebo strelba jednotek pokud je mas v linii a na tebe jdou jednotky v rade jako vlacek - ale tohle dokazes udelat i pouhym ovladanim pokud jsi dostatecne dobre - formace jsou jen pro ulehceni hracum kteri tohle prave nedokazou
Host
Článek o roli hrdnů u Blizzardu
Jestli chcete, mrkněte se na tenhle článek, popisuje v detailu jak budou fungovat ve hře žoldáci, což zdejší článek jenom naťuk. Teda pokud vám nevadí angličtina.
http://starcraft.incgamers.com/articles/comments/klear-view-a-blizzard-heros-work/
Jin ak pokud vám nedělá angličtina problémy, tyhle stránky jsou skvělý zdroj všech novinek o SC2
Host
Blbove porad s grafikou...
Vzdycky se najde nakej blb nebo blby decko a prudi s grafikou, ta hra neni pro blbce tudiz neni o grafice!
Host
Re: Blbove porad s grafikou...
Pak nevím proč dělají druhý díl, to mohli přidat formou patche 3 jednotky do původního SC a bylo by.
Host
Multiplayer
Nepisou tu nic o naprosto nejzasadnejsi veci a to bude multiplayer, nebyla to single kampan co udelalo z SC 1 nejlepsi strategii vsech dob...
Host
Pche
Kdo by platil 3x za totéž? Jen blb, anebo člověk co chce podpořit vývojáře (i když u Blizzu s dojnou WoW krávou... nechápu). Takže všichni rádoby moralisti ste banda kreténů a přizdisráčů, co si chčije po nocích do ponožek. MUCK
Host
Re: Pche
Řekl pan příživník a odtančil na sociálku pro svoje těžce vyflákané, leč tragicky malé, penízky.
Host
Nedomyšlený
SStarcraft je proste klasika ale jde na tyhle hre videt dlouhej vyvoj a je to opravdu dobre? ... podle me ne. myslim ze se Starcraft II nebude vubec moct rovnat s hramy jako CofH protoze inteligence vojesk je absurdni což vidime i na videou ... ja nevim ale to rovnou mohly udelat datadisk ke starym SC... Starcrafty mam rad ale tohle je uz moc dlouhy cekani a neco co nedostane ani 80% ....
Kizrath
Re: Nedomyšlený
vzpomen si az to vyjde a dostane se to do top 5 best RTS of all times, TA to asi neprekona na prvnim miste a druhe misto ma uz SC1. V cem je absurdni inteligence vojsk?
Host
blabla
Úsměvné. Z příspěvků čiší česká malost. Blizzard dělá hry...a teď se podržte...za účelem dosažení zisku. Blizzard vydá 3 samostatné kampaně, protože si jednoduše spočítal že na tom vydělá. Můžete tu kňákat jak chcete, ale je to prostě o zisku a ne o rozzářených děských očích. Jestli jsou hry od blizzardu také nebo onaké je jedno, blizzard je fabrika na prachy a evidentně umí prodávat.
Česká republika je jako segment trhu prakticky nezajímavá. Pro blizzard je rozhodující asie, příp. amerika a pokud si marketingové oddělení spočítalo, že víc vidělá na třech hrách než na jedné, přejme mu to. Ty tři hry si koupí každý, prostě ty prachy utratí v rozmězí x měsíců a ani mu to nepřijde (myšleno ne u nás).
Kdo není výdělečně činný tak ten si to stáhne a vypálí at je to jedna hra nebo tři. Opakuji, pro zisky blizzardu je rozhodující asie a bohatý západ, názory dospívajících nevýdělečně činných v Čr nejsou rozhodující pro marketingovou politiku blizzardu. Kupní sílu a zisk, který umožní vytvářet hry netvoří ti co křičí na forech a jsou odborníci úplně na vše, ale masa která si ten starcraft v obchodáku koupí a na tu se blizzrd za měřuje a evidentně mu to jde,.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...